IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
26Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 23 Temmuz 2013, 19:07   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help




Zurna.NET #Help departmanı

Genel sorumlu: cyborg
Helper sorumlusu: Serginho, blind
Eğitim sorumlusu: Serginho, blind
Temel sorumlular: Hyper
Helper kadrosu: Master, Theos, parkie, Default, Disconnected, nici, island, mStf, Intimacy, HeLLfire

Kanallarımız: #Help, #Helpers, #Soperator, #Sınav
#Help Zurna.Net Resmi IRC-Daemon/Services yardım kanalı
#Soperator Kanalı sorumlularımızın kanalıdır.
#Helper Zurna.Net IRCHelperleri için sohbet ve yardımlaşma kanalı
#Sınav Helper adaylarının sınava alındıgı kanaldır.

Eğitimler için gerekli gördüğümüz şahıslarla bire-bir eğitimi tercih edeceğiz.
Sınavlar için de tercihimiz bire-bir sınavlar olacaktır. Kanal –m modundayken performansını başarılı bulduğumuz istekli ve yeterli kullanıcıları avoice ile takibe alıp, bir sonraki safhada #helpers’a kabul edip, gerekli gördüğümüzde sınav yapacağız. Her başvuran kişi sınava kabul edilmeyecektir. Nadiren de olsa genel sınavlar yapılacaktır.

Ek bilgi: -m sistemi ile alakalı olarak; helper’lar, sunucu üzerinde, herhangi bir beklentisi olmadan, kullanıcılara IRCd ve mevcut tüm servisler ile alakalı destek vermeye gayret eden görevlilerdir. Mevcut olan –m modundaki sistem, kullanıcılar yararına uygulanmasına rağmen, suistimallere açık bir sistemdir. Bundan ötürüdür ki; asla ve asla sınama amaçlı sorulara yanıt verilmeyecektir. Bu kanalın kuruluş amacı insanların ön plana çıkması değil, ihtiyacı olanların yardım almasıdır.

• Kanal operatörü olmayan kullanıcılar da birbirlerine yardım edebilirler.
• Herhangi bir kanal operatörü yardım verirken, standart kullanıcılar müdehalede bulunamazlar.
• #Help kanalındaki diyaloglar komutlardan ileri gidemez, komutlar tartışılabilir; bunun haricinde bir tartışma ortamı söz konusu olmayacaktır.
• Kanal, yalnızca online help sop (&) bulunması dahilinde –m modunda olacaktır, aksi takdirde helperların özelinden voice istenecektir.

Yukarida verilen bilgilerin tümü cyborg`dan alınmıştır. IRCForumlari.Net adına kendisine teşekkür ediyor, ekip olarak başarılarınızın devamını diliyorum.

Zurna.net #help departmanı hakkında görüşlerinizi, sevgi ve saygı sınırları içerisinde başlık altından belirtebilirsiniz.


Konu Adrenaline tarafından (02 Ağustos 2013 Saat 00:01 ) değiştirilmiştir.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 23 Temmuz 2013, 19:52   #2
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help




Güzel kadro dicem ama pek iç acici durmuyor. Kisitli ve kullanicilara sürekli olarak ilgilenecek helper potansiyelini göremiyorum. Bulunan helper arkadaslarim bilgi bakimindan gayet iyiler ama bence biraz daha eklemeler yapilmali. Kadroda tanidigim bir kişi var oda @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], karakter ve bilgi bakimindan üst düzey birisi. Hakkinizda hayirlisi olsun arkadaslar.

 

Alt 23 Temmuz 2013, 21:37   #3
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help




Kısa ve öz bence. Kullanıcı potansiyel ve ilgisine göre yeterli görülmüş belliki. Başarılar diliyorum.

__________________
You got me G-U-I-L-T-Y
모르게 너를 속여 전부를 뺏어 또 playing a game
재미로 해 둬 수백 가지 거짓말
 

Alt 24 Temmuz 2013, 00:42   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help




Tanıdık yüzler var,başarılar.
Ama alışılagelmiş Zurna.Net #Help kadrolarından çok farklı olmuş,yetkili sayısı çok az tutulmuş.

__________________
Korkuyorsan yapma,
yapıyorsan korkma..

wake the fuck up samurai we have a city to burn..


Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.




 

Alt 27 Temmuz 2013, 04:43   #5
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help




Helple ilk tanıştığım nokta, başarılar.
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

__________________
Hep söylüyoruz namaz 5 vakit, ahlak ise 24 saat farzdır.
 

Alt 27 Temmuz 2013, 15:43   #6
Deep
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help




Zurna help departmanı her zaman gözde bir departman olmuştur fakat çok değişiklik görende bir departmandır. Helper sayısının az oluşu o kadar önemli değil, işi bilen kalite bir ekip sayı gayet yeterli.

 

Alt 27 Temmuz 2013, 15:46   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help




Başarılar, kadro sade ve öz olmuş.

 

Alt 27 Temmuz 2013, 22:32   #8
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help




Başarılar Zurna.NET

__________________
*Zafer asla mahvolduklarını zannedenler tarafından kazanılmaz.
Alparslan TÜRKEŞ
#dimetoKa
 

Alt 27 Temmuz 2013, 23:12   #9
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help




başarılar

__________________
yokuz
Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 

Alt 28 Temmuz 2013, 23:00   #10
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help




Istikrar belki de en onemli unsur departmanlar icin. Znet'te de uzun sure sonra istikrar var, bu da sunucunun yeterli gordugu duzeyde bir basari oldugunu gosteriyor. Devamini dilerim.

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, >, <, 8, departman, haftanın, polemiği, zurnanet


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Zurna.Net / #Help Ocean 2012 Yılına ait Polemikler 15 28 Haziran 2012 13:14
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.NET / #Help Fromhell 2011 Yılına ait Polemikler 11 11 Ekim 2011 13:21
Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Zurna.NET / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 34 17 Ocak 2010 17:49
Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help stonecypher 2009 Yılına ait Polemikler 16 27 Eylül 2009 15:36
Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help Software 2009 Yılına ait Polemikler 10 27 Ekim 2008 19:52