IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

8Beğeni(ler)
  • 2 Post By MdxL
  • 3 Post By Toprak
  • 1 Post By MesqeN
  • 1 Post By fLayer
  • 1 Post By Toprak

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 28 Nisan 2014, 00:22   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Şişe Çevirme Oyunu v2




Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
n *:text:*:#Cevirmece: { if $1 == !Kurallar || $1 == !Kurallar { msg $chan 4 $nick 6Oyun Kuralları Ve Oynamma Sekli; 10 Kanalda 4!Varım10Yazarak Oyuna Dahil Olabilirsiniz. 4!yokum 10Yazarak Oyundan Ayrılabilirsiniz..12 Oynama Sekli; 4!Çevir 10Yazmanız Yeterli Olacaktır. Bot Size 4!Dogruluk 6& 4!Cesaret 10Sıklarını Sunacaktır Siz Keyfinize Göre Cevaplayınız Ardından 4!s 10Seklinde Soru Sorabilir 4!c 10Seklinde Cevaplayabilirsiniz.. } if $1 == !varim || $1 == !varim { if %disc. [ $+ [ $nick ] ] { msg4 $chan 2Oyundan uzaklaştırıldınız, lütfen ceza sürenizin dolmasını bekleyiniz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $nick msg $chan 4 $nick 2oyuna dahil oldu. } else { msg $chan 4 $nick 10zaten oyuna dahil olmuşsunuz. } } if $1 == !yokum { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan Siz zaten oyuna dahil olmamışsınız. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg4 $chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg 4$chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } } if $1 == !cevir || $1 == !çevir { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan 2Oyuna dahil olmadığınız için 4!cevir 2yapamazsınız. | return } if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan 2Oyuncu bulunmadığı için 4!cevir 2komutunu kullanamazsınız. | return } if ($token($hget(Oyun,Başlayanlar),0,32) == 1) { msg $chan 2Şuan oyunda sadece bir kişi dahil olmuştur ve oyun en az iki kişi ile oynanmaktadır. | return } if $hget(Oyun,Durum) == 1 { msg $chan 2Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça şişe tekrar çevrilemez! | return } msg $chan 10Şişe dönüyor bekleyiniz.. var %tab = $hget(oyun,başlayanlar) var %s = $numtok(%tab,32) var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32) var %a = $remtok(%tab,%q,32) var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32) msg $chan 4 %q 2soracak ---> 6 %k 2cevap verecek. msg $chan 4 %k 10Doğruluk mu? 5Cesaret mi? mode $chan +vv %q %k mode $chan +m hadd -m Oyun Durum 1 hadd -m Oyun SoruNick %q hadd -m Oyun SoruCevap %k .$+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan } ;-- ekleyelim bakalim if ($1 == !dogruluk) { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan2 Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap)4 tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return } if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) } else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece 4$hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return } msg $chan 4 $nick 6dogruluk dedi bakalım, ne kadar dürüst olabilecek. } if ($1 == !cesaret) { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan 2Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap) 2tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return } if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) } else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece $hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return } msg $chan 4 $nick 6cesaret dedi, bakalım ne kadar cesur olabilecek. } if $1 == !s { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 6$chan 4!s 2 ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 4$chan2 henüz, 4!dogruluk2 veya 4!cesaret 2kullanılmamış. Lütfen bekleyiniz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) == 1 { msg 4$chan 2 Sadece bir defa soru sorabilirsiniz. | return } if !$2 { msg 4$chan 2Sorunuzu tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan | msg $chan 4Soru - $hget(Oyun,SoruNick) :2 $2- | hadd -m Oyun Soruldu 1 } } if $1 == !c { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg6 $chan 4 !s 2ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 5$chan 2henüz, 4!dogruluk 2veya 4!cesaret2 kullanılmamış. Lütfen önce, kullanınız. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg4 $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) != 1 { msg2 $chan 4Sorunuz henüz sorulmadı, lütfen bekleyiniz. | return } if !$2 { msg4 $chan 2 Cevapınızı tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) off msg $chan 2Cevap -5 $hget(Oyun,SoruCevap) :4 $2- msg $chan 10 Soru ve cevap işlemi tamamlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. var %tab = $hget(oyun,başlayanlar) var %s = $numtok(%tab,32) var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32) var %a = $remtok(%tab,%q,32) var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32) mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit } } if $1 == !oyuncular { if !%oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] { inc -u60 %oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Oyuna dahil olan hiç kimse yoktur. | return } msg $chan 5 $replace($hget(oyun,başlayanlar),$chr(32),$+($chr(32),-,$chr(32))) 2şuan oyundadır. } else { msg $chan 5!oyuncular komutunu sürekli kullanamazsınız. ( 1 dakikada bir defa oyuncular listelenir. ) } } if $1 == !dis { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 10$chan 4!dis 2 ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } if !$2 { msg 4$chan 2Lütfen diskalifiye edeceğiniz nicki belirtiniz. Kullanımı : 10 !dis 4nick | return } if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Şuan oyun listesinde kimse bulunmamaktadir. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$2,32)) { msg $chan $2 Oyuncular listesinde bulunmamaktadir. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$2,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan $2 2nicki, 4 $nick 2tarafından oyundan diskalifiye edildi ve 6 52 dakika boyunca 4!varim 2 komutuyla oyuna dahil olamayacak. inc -u300 %disc. [ $+ [ $2 ] ] if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$2,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$2,32)) { msg $chan 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } } if $1 == !reset { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 2$chan 4!dis 2ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } else { msg $chan 10 Oyun sıfırlanmıştır. 4!varim 10komutu ile oyuna tekrar dahil olup, şişeyi çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } } } on *:quit: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Cevirmece 2 $nick 2oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Cevirmece 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Cevirmece 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } } } on *:part:#Cevirmece: { if $nick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } } } on *:nick: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. hadd -ms 2Oyun Başlayanla4r $hget(Oyun,Başlayanlar) $newnick msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı. msg #Cevirmece 4 $newnick oyuna dahil oldu. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruNick $newnick } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruCevap $newnick } } } on *:kick:#: { if $knick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$knick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Cevirmece 2 $knick oyundan atıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$knick,32)) { msg #Cevirmece Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$knick,32)) { msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } } alias sıfırla { hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit msg $1 2Süre zaman aşımına uğradı, 4 3 2dakika içersinde soru cevap tamamlanmadığından oyun sıfırlanmıştır. Şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m } alias hs { if (!$1) { var %1 = 1 while ($hget(%1)) { echo -: TABLO: $v1 | inc %1 } mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m } var %1 = 1 while ($hget($1,%1).item) { echo -a Tablo: $hget($1) - ITEM: $v1 - DATA: $hget($1,%1).data inc %1 mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m } } on *:start:{ emailaddr Eren@ /server irc.Sadechat.com nick SiseCevir anick SiseCevir1 server irc.Sadechat.com:6667 } on *:connect:{ if $server == irc.Sadechat.com { hfree -sw * oper sise opersifre nickserv ghost SiseCevir 7532159846 nickserv release SiseCevir 7532159846 join 0,0 nick SiseCevir nickserv identify 7532159846 .timer 1 2 join #Cevirmece } } n *:text:*:#Cevirmece: { if $1 == !Kurallar || $1 == !Kurallar { msg $chan 4 $nick 6Oyun Kuralları Ve Oynamma Sekli; 10 Kanalda 4!Varım10Yazarak Oyuna Dahil Olabilirsiniz. 4!yokum 10Yazarak Oyundan Ayrılabilirsiniz..12 Oynama Sekli; 4!Çevir 10Yazmanız Yeterli Olacaktır. Bot Size 4!Dogruluk 6& 4!Cesaret 10Sıklarını Sunacaktır Siz Keyfinize Göre Cevaplayınız Ardından 4!s 10Seklinde Soru Sorabilir 4!c 10Seklinde Cevaplayabilirsiniz.. } if $1 == !varim || $1 == !varim { if %disc. [ $+ [ $nick ] ] { msg4 $chan 2Oyundan uzaklaştırıldınız, lütfen ceza sürenizin dolmasını bekleyiniz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $nick msg $chan 4 $nick 2oyuna dahil oldu. } else { msg $chan 4 $nick 10zaten oyuna dahil olmuşsunuz. } } if $1 == !yokum { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan Siz zaten oyuna dahil olmamışsınız. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg4 $chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg 4$chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } } if $1 == !cevir || $1 == !çevir { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan 2Oyuna dahil olmadığınız için 4!cevir 2yapamazsınız. | return } if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan 2Oyuncu bulunmadığı için 4!cevir 2komutunu kullanamazsınız. | return } if ($token($hget(Oyun,Başlayanlar),0,32) == 1) { msg $chan 2Şuan oyunda sadece bir kişi dahil olmuştur ve oyun en az iki kişi ile oynanmaktadır. | return } if $hget(Oyun,Durum) == 1 { msg $chan 2Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça şişe tekrar çevrilemez! | return } msg $chan 10Şişe dönüyor bekleyiniz.. var %tab = $hget(oyun,başlayanlar) var %s = $numtok(%tab,32) var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32) var %a = $remtok(%tab,%q,32) var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32) msg $chan 4 %q 2soracak ---> 6 %k 2cevap verecek. msg $chan 4 %k 10Doğruluk mu? 5Cesaret mi? mode $chan +vv %q %k mode $chan +m hadd -m Oyun Durum 1 hadd -m Oyun SoruNick %q hadd -m Oyun SoruCevap %k .$+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan } ;-- ekleyelim bakalim if ($1 == !dogruluk) { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan2 Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap)4 tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return } if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) } else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece 4$hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return } msg $chan 4 $nick 6dogruluk dedi bakalım, ne kadar dürüst olabilecek. } if ($1 == !cesaret) { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan 2Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap) 2tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return } if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) } else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece $hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return } msg $chan 4 $nick 6cesaret dedi, bakalım ne kadar cesur olabilecek. } if $1 == !s { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 6$chan 4!s 2 ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 4$chan2 henüz, 4!dogruluk2 veya 4!cesaret 2kullanılmamış. Lütfen bekleyiniz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) == 1 { msg 4$chan 2 Sadece bir defa soru sorabilirsiniz. | return } if !$2 { msg 4$chan 2Sorunuzu tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan | msg $chan 4Soru - $hget(Oyun,SoruNick) :2 $2- | hadd -m Oyun Soruldu 1 } } if $1 == !c { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg6 $chan 4 !s 2ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 5$chan 2henüz, 4!dogruluk 2veya 4!cesaret2 kullanılmamış. Lütfen önce, kullanınız. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg4 $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) != 1 { msg2 $chan 4Sorunuz henüz sorulmadı, lütfen bekleyiniz. | return } if !$2 { msg4 $chan 2 Cevapınızı tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) off msg $chan 2Cevap -5 $hget(Oyun,SoruCevap) :4 $2- msg $chan 10 Soru ve cevap işlemi tamamlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. var %tab = $hget(oyun,başlayanlar) var %s = $numtok(%tab,32) var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32) var %a = $remtok(%tab,%q,32) var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32) mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit } } if $1 == !oyuncular { if !%oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] { inc -u60 %oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Oyuna dahil olan hiç kimse yoktur. | return } msg $chan 5 $replace($hget(oyun,başlayanlar),$chr(32),$+($chr(32),-,$chr(32))) 2şuan oyundadır. } else { msg $chan 5!oyuncular komutunu sürekli kullanamazsınız. ( 1 dakikada bir defa oyuncular listelenir. ) } } if $1 == !dis { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 10$chan 4!dis 2 ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } if !$2 { msg 4$chan 2Lütfen diskalifiye edeceğiniz nicki belirtiniz. Kullanımı : 10 !dis 4nick | return } if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Şuan oyun listesinde kimse bulunmamaktadir. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$2,32)) { msg $chan $2 Oyuncular listesinde bulunmamaktadir. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$2,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan $2 2nicki, 4 $nick 2tarafından oyundan diskalifiye edildi ve 6 52 dakika boyunca 4!varim 2 komutuyla oyuna dahil olamayacak. inc -u300 %disc. [ $+ [ $2 ] ] if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$2,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$2,32)) { msg $chan 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } } if $1 == !reset { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 2$chan 4!dis 2ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } else { msg $chan 10 Oyun sıfırlanmıştır. 4!varim 10komutu ile oyuna tekrar dahil olup, şişeyi çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } } } on *:quit: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Cevirmece 2 $nick 2oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Cevirmece 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Cevirmece 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } } } on *:part:#Cevirmece: { if $nick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } } } on *:nick: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. hadd -ms 2Oyun Başlayanla4r $hget(Oyun,Başlayanlar) $newnick msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı. msg #Cevirmece 4 $newnick oyuna dahil oldu. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruNick $newnick } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruCevap $newnick } } } on *:kick:#: { if $knick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$knick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Cevirmece 2 $knick oyundan atıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$knick,32)) { msg #Cevirmece Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$knick,32)) { msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } } alias sıfırla { hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit msg $1 2Süre zaman aşımına uğradı, 4 3 2dakika içersinde soru cevap tamamlanmadığından oyun sıfırlanmıştır. Şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m } alias hs { if (!$1) { var %1 = 1 while ($hget(%1)) { echo -: TABLO: $v1 | inc %1 } mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m } var %1 = 1 while ($hget($1,%1).item) { echo -a Tablo: $hget($1) - ITEM: $v1 - DATA: $hget($1,%1).data inc %1 mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m } }


Burayı sunucunuza göre ayarlayın


Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
on *:start:{ emailaddr Eren@ /server irc.Sadechat.com nick SiseCevir anick SiseCevir1 server irc.Sadechat.com:6667 } on *:connect:{ if $server == irc.Sadechat.com { hfree -sw * oper sise opersifre nickserv ghost SiseCevir 7532159846 nickserv release SiseCevir 7532159846 join 0,0 nick SiseCevir nickserv identify 7532159846 .timer 1 2 join #Cevirmece } }


Oynama Sekli;

!Varim yazarak oyuna dahil olabilirsiniz
!yokum yazarak oyundan ayrılabilirsiniz
!s Seklınde soru !c seklınde cevaplayabilirsiniz

Bot size Dogrulk !cesaret secenegi sunacak keyfınıze göre secip oyuna devam edebilirsiniz.

ôyunda cevap verilmediginde 3 dakika sonra resetlenecektir ve ayrıyetten botta oto voice ve +m de aktiftir.

Eksikler varsa konu altından yada pm seklınde bilgilendırırsenız sevinirim.

__________________
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 29 Nisan 2014, 16:19   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2




if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan 2Oyuncu bulunmadığı için 4!cevir 2komutunu kullanamazsınız. | return }

Bu kod cok gereksiz bence. Neden mi?
Oyunda kimse yoksa bu yanıtı verecek. E oyunda kimse yoksa bu demektir ki !cevir yazan herhangi bir kişi zaten oyuna dahil değildir dolayısıyla aşağıdaki kod işlemde olacaktır.

if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan 2Oyuna dahil olmadığınız için 4!cevir 2yapamazsınız. | return }

Dolayısıyla basta verdigim kodun herhangi bir islevi yok gibi.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 29 Nisan 2014, 19:34   #3
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2




Normal ilk başladıgımda yapmışdım. Şuan bakıyorumda çok amatörce
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Şuan yapacak olsam socket yapardım ve daha kısa bi şekil yapardım
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 29 Nisan 2014, 19:34   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2




[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]




kod seninse bu od kimin bula ilgili ir Aydınlatm istiyoruz.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 29 Nisan 2014, 19:55   #5
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2




MesqeN Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]




kod seninse bu od kimin bula ilgili ir Aydınlatm istiyoruz.

Alıntı:
ÖNEMLİ NOT : Bu botun yapımında emeği geçen ve gerçekten başını şişirdiğim halde herşeyi dört dörtlük ayarlayan GhoSt nickli arkadaşıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum..

ordaki yazıyı tam okusaydın kimin yaptıgını anlardın Ghost Yani Toprak Aynı kişilerdir ikiside ibonun nicki. açıklmayı ben yapim en azından.

__________________
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Parayı Hayatınızın Her karesinde bulabilirsiniz ama Dostu Her zaman bulamazsınız.
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 29 Nisan 2014, 20:29   #6
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2




Toprak Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Normal ilk başladıgımda yapmışdım. Şuan bakıyorumda çok amatörce
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Şuan yapacak olsam socket yapardım ve daha kısa bi şekil yapardım
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

İbram depelerim seni
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


MesqeN Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


kod seninse bu od kimin bula ilgili ir Aydınlatm istiyoruz.

Bot Toprak yani ibrahime aittir sadece 2 3 ekleme yaptım

__________________
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 25 Temmuz 2014, 09:06   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2




MdxL senden adam olmaz eren
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
verdiğin sözleri bile tutamıyorsun
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
) bu düzenlemeleri sen mi yaptın
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Kod ghost (toprag'a) ait olup o oynamaları yapan arkadasım MdxL .) askerden sonrada iyi güldürdün beni
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 04 Ekim 2014, 18:01   #8
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2




arkadaşlar onu bunu bırakında..
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Bu botun gelişmiş bi versiyonu vardı soru eklemeli falan şöyle varmı tedarik edebileceğimiz bi arkadaş
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 04 Ekim 2014, 18:08   #9
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2




TsuNami Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
arkadaşlar onu bunu bırakında..
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Bu botun gelişmiş bi versiyonu vardı soru eklemeli falan şöyle varmı tedarik edebileceğimiz bi arkadaş
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Bunumu soruyorsunuz? link'e bakın bir..

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 04 Ekim 2014, 18:53   #10
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2




yok toprak baktımda bu değil tam anlatamadım sanırım, Bu şişe çevirmecenin soru ekle kısımlı bi versiyonu vardı yada başka bi arkadaş editlemiş herneysede, daha hoştu görmüştüm bir mekanda
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
yani soruları bot soruyordu eklenen sorulardan seçerek. !doğruluk yada !cesaret dediğin zaman soruları bot sormalı daha güzel oluyor bence
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
cevirme, oyunu, v2, şişe


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Kuzu Ailesi Oyunu. Günün flash oyunu alper198 Online Oyunlar 1 16 Mart 2014 22:34
Altın Toplama Oyunu. Günün Flahs Oyunu alper198 Online Oyunlar 0 13 Mart 2014 13:20
Bugünün oyunu, Süper Bilardo Flash Oyunu alper198 Online Oyunlar 0 08 Mart 2014 12:41
Şişe Çevirme Oyunu OptiK mIRC Scripting Hazır Kodlar 3 27 Temmuz 2012 05:01