IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   Help Departmanlarından Son Haberler (https://www.ircforumlari.net/help-departmanlarindan-son-haberler/)
-   -   Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2 (https://www.ircforumlari.net/help-departmanlarindan-son-haberler/777389-soylenet-help-irc-d-gelisim-dongusu-v32.html)

eQuaL 14 Ekim 2017 23:04

Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2
 


Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2

- Vizyon;
Yenilik ve fark yaratan düşüncelere sahip olan donanımlı kişilerin faaliyet gösterdiği help ve türevi kanallarda liderliği sürdürmek vizyonumuzdur.

- Misyon;
Aktif gelişim ve ilerleme (eğitim) kanallarıyla sunduğu zengin ve kaliteli bilgiyle kişisel gelişimini olumlu yönde geliştiren kişiler ile sunucu üzerinde eden kullanıcılarımızın yanında olmak genel misyonumuzdur.

- Değerlerimiz;
eğilimi gösteren kullanıcıların memnuniyetini ön planda tutan, help etiği ve ahlakının bilincinde, ikili ilişkilerini sürekli geliştirmeye açık genç ve dinamik bir ekip olmak temennisindeyiz.


-Kalite Politikamız;

Sunduğumuz hizmetler dâhilinde, departmanlar ile arasını iyi tutan sunucu yönetimi ile ilişkilerini geliştiren ve araştırma, geliştirme ile teknolojik alt yapılara uygunluk sağlayan yeniliklere açık bir help ekibi olmak vazgeçilmez kalite politikamızı oluşturmaktadır.

- Departmanlar;

* Help Founder (Sistem Yöneticisi): Kenan tarafından yönetilen ve bölümlerin bağlı olduğu ana merkez olarak bilinmektedir. Bunun yanı sıra geliştiren alt yapı ve bot sistemleri de kendisi tarafından yürütülmektedir.

* Help Genel Koordinatörü: Sistem yöneticisi altında çalışan bölüm kendi iç işlerinde bağımsız dış işlerinde Kenan’a bağlı olarak çalışmaktadır. Help’in genel yükü bu bölümde olup genel kontrol mekanizması olarak bilinmek ile beraber, Anahita tarafından yönetilmektedir.

* Departmanlar Genel Sorumlusu
: Bağlı olan bütün bölümlerin düzen ve işleyişinden sorumlu olan bölüm kendi iç işlerinde Anahtia’ya bağlı olarak çalışmak ile birlikte nokia ve AsiRuh tarafından yönetilmektedir.

* AR-GE (Araştırma ve Geliştirme) Sorumlusu: Düşünce ve düşündüğünü komut dizinine aktarma konusunda, hem fikirsel hem de bedensel olarak işleyişin beyin gücünü yöneten bölüm olmak ile birlikte Help ve türevi kanallarının daha aktif ve hızlı olarak işlemesini karar vermesini sağlamak amaçlı proje araştıran, geliştiren ve üreten bir bölümdür. Departman daha önce, socket bot ve adnonların geliştirilmesinde pay sahibi olan eQuaL tarafından yönetilmektedir.

* Egitim Genel Sorumlusu: Seçilen help adayların komut ve help etiği açısından gelişim sürecini yakından izleyen ve helperliğin kendini tekrarlamasını ve ilerlemesini sağlayan manevi tarafı ağır basan ve karşılıksız eğitim veren eğitmen arkadaşları bünyesinde barındıran bölüm olup, Dexter tarafından yönetilmektedir.

* Help Sinav Genel Sorumlusu:
Yetiştirilen help adaylarının ve helper olmak için daha önceden komut bilgisine sahip olan kişilerin sınanmasında aktif rol oynayan bölüm olup, AsiRuh tarafından yönetilmektedir.

* Svsdesk Kanal Sorumlusu: Help adayı veya Helperların eğlenceli vakit geçirme ve kendilerini sınamak için tercih ettikleri ve birbirlerine üstünlük kurmak için yarıştıkları soru cevap botunu barındıran bölümdür. Soruların revize edilmesi cevapların doğruluk durumunun teyidi bölümü yöneten Şirine’ye aittir.

* Helper's Kanal Sorumlusu: Helpers kanalında bulunan aktif Helperların anlık davranışlarından ve kanal genelinde help etiğine ve ahlakına bağlılığını denetleyen ve olumsuzlukların aynı hızda düzeltilmesini sağlayan bölüm olup, Sühan tarafından yönetilmek ile beraber yardımcılığını da Esin üstlenmektedir.

* mIRCHelp Kanal Sorumlusu: IRC/d alt yapısına bağlanmak adına kullanılan mIRC adlı Client sisteminin geliştirilmesi ve yenilenmesi konusunda programa dili hakkında eğitim vermek ve soru cevap yapmak için kurulan bölümdür. Bölüm, xwerswoodx tarafından yönetilmektedir.

*HALFOPER Sorumlusu:
Halfoper bölümü başarılı helperların seçilip, yükseltilmesini sağlayan bölümdür. Bu bölümün diğer aktif bölümlerden daha farklı olarak önemi, sunucu yönetimde bulunan admin vasıflı kişilerin ücretli olarak görevlendirmesinden ötürüdür. Başarılı bulunan Helperler herhangi bir bedel ödemeksizin bu yolla yönetime dâhil edilmektedir. Bu birimin başında bizzat Kenan bulunmak ile beraber bu bölümün vekilliğini aSi üstlenmektedir.

-Sunucu Departmanları arası ortak çalışmalar;
Sunucu üzerinde aktif servislerin kullanılması sonucunda sunucu üzerinde eden kullanıcıların edebilme imkânını kolaylaştırmak amacıyla arada köprü kuran HalfOper sistemini geliştirdik. Halfoper ekibi sayesinde, sunucumuz üzerinde bulunan yönetim kadrosu ile şekillenen departmanlar Help kanallarında başarılı olan helperler ile desteklenip, genel bir zaman ve gün fark etmeksizin departman yetkililerin olmadığı veya yetersiz kaldığı zaman zarflarında başarılı helperlerimizin taşın altına elini sokarak sunucuya daha faydalı olmalarını sağladık.

-Destekleyen altyapı ve botlarımız;
Yenilenen ve desteklenen alt yapılar ve bu altyapılara aktif hizmet edebilecek botlar sayesinde, help kanalı bünyesinde görev alan arkadaşlarımızın görevlerini kolaylaştırmak ve bağlı oldukları süreç zarfında görevlerini layıkıyla tamamlamalarını ön görecek sistem ve botlardır. Ve kabaca bu sistemsel durum aşağıda belirtildiği gibidir;
*Bireysel ve Genel Eğitim Sistemi
* Sınav ve Etüt Sistemi
* Künye ve Anket Sistemi
* Ödül ve Ceza Puanlama
* Genel Takip
* Voice ve Idle süreleri

Not: Bu doküman (IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2) sürekli gelişim ve yenilenme ile devam edeceği için, Soyle.NET Help Ekibi yazı içinde bulunan materyalleri değiştirme, ekleme ve silme yetkisini tarafında saklı tutar.

ekoL66 14 Ekim 2017 23:11

Cevap: Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2
 
Emeklerine sağlık kardeşim..

SimHa 15 Ekim 2017 11:52

Cevap: Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2
 
@eQuaL kalemine,yüreğine sağlık.

Swat 15 Ekim 2017 16:17

Cevap: Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2
 
ellerine sağlık :) yeniden kavuştuk :P

Bilge 13 Kasım 2017 03:48

Cevap: Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2
 
açıkcası uzun zamandır help departmanlarını takip etmeme rağmen çok fazla bir değişim olmamış bir çok sunucuda. sadece tek yaptıkları şey birilerini doldurmak. ama gördüğüm kadarı ile help departmanları arasında en ciddi ekiplerden birisi. sistemsel ve ekipsel açıdan, işleyiş açısından, helperlere verilen ilgi ve önem açısından güzel bir ekip ve sistem. e tabi bu da başında bulunan kişiden kaynaklı. tebrik ederim.

vioLeta 13 Kasım 2017 07:12

Cevap: Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2
 
Emeğinize sağlık, daha iyi yerlere gelmeniz dileklerimle başarılar dilerim hepinize :)

Clever 16 Kasım 2017 01:53

Cevap: Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2
 
Help her zaman herşeydir , gereken özen gösteriliyor olması güzel , Başarılar dilerim ...

Sparrow 18 Kasım 2017 14:40

Cevap: Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2
 
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Eline Emeğine Sağlık.. Başarılar Dilerim.. Soyle.NET #Help


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net