IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

17Beğeni(ler)
  • 9 Post By eQuaL
  • 3 Post By ekoL66
  • 1 Post By SimHa
  • 2 Post By Swat
  • 1 Post By Bilge
  • 1 Post By vioLeta

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 14 Ekim 2017, 23:04   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (-1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2






Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2

- Vizyon;
Yenilik ve fark yaratan düşüncelere sahip olan donanımlı kişilerin faaliyet gösterdiği help ve türevi kanallarda liderliği sürdürmek vizyonumuzdur.

- Misyon;
Aktif gelişim ve ilerleme (eğitim) kanallarıyla sunduğu zengin ve kaliteli bilgiyle kişisel gelişimini olumlu yönde geliştiren kişiler ile sunucu üzerinde eden kullanıcılarımızın yanında olmak genel misyonumuzdur.

- Değerlerimiz;
eğilimi gösteren kullanıcıların memnuniyetini ön planda tutan, help etiği ve ahlakının bilincinde, ikili ilişkilerini sürekli geliştirmeye açık genç ve dinamik bir ekip olmak temennisindeyiz.


-Kalite Politikamız;

Sunduğumuz hizmetler dâhilinde, departmanlar ile arasını iyi tutan sunucu yönetimi ile ilişkilerini geliştiren ve araştırma, geliştirme ile teknolojik alt yapılara uygunluk sağlayan yeniliklere açık bir help ekibi olmak vazgeçilmez kalite politikamızı oluşturmaktadır.

- Departmanlar;

* Help Founder (Sistem Yöneticisi): Kenan tarafından yönetilen ve bölümlerin bağlı olduğu ana merkez olarak bilinmektedir. Bunun yanı sıra geliştiren alt yapı ve bot sistemleri de kendisi tarafından yürütülmektedir.

* Help Genel Koordinatörü: Sistem yöneticisi altında çalışan bölüm kendi iç işlerinde bağımsız dış işlerinde Kenan’a bağlı olarak çalışmaktadır. Help’in genel yükü bu bölümde olup genel kontrol mekanizması olarak bilinmek ile beraber, Anahita tarafından yönetilmektedir.

* Departmanlar Genel Sorumlusu
: Bağlı olan bütün bölümlerin düzen ve işleyişinden sorumlu olan bölüm kendi iç işlerinde Anahtia’ya bağlı olarak çalışmak ile birlikte nokia ve AsiRuh tarafından yönetilmektedir.

* AR-GE (Araştırma ve Geliştirme) Sorumlusu: Düşünce ve düşündüğünü komut dizinine aktarma konusunda, hem fikirsel hem de bedensel olarak işleyişin beyin gücünü yöneten bölüm olmak ile birlikte Help ve türevi kanallarının daha aktif ve hızlı olarak işlemesini karar vermesini sağlamak amaçlı proje araştıran, geliştiren ve üreten bir bölümdür. Departman daha önce, socket bot ve adnonların geliştirilmesinde pay sahibi olan eQuaL tarafından yönetilmektedir.

* Egitim Genel Sorumlusu: Seçilen help adayların komut ve help etiği açısından gelişim sürecini yakından izleyen ve helperliğin kendini tekrarlamasını ve ilerlemesini sağlayan manevi tarafı ağır basan ve karşılıksız eğitim veren eğitmen arkadaşları bünyesinde barındıran bölüm olup, Dexter tarafından yönetilmektedir.

* Help Sinav Genel Sorumlusu:
Yetiştirilen help adaylarının ve helper olmak için daha önceden komut bilgisine sahip olan kişilerin sınanmasında aktif rol oynayan bölüm olup, AsiRuh tarafından yönetilmektedir.

* Svsdesk Kanal Sorumlusu: Help adayı veya Helperların eğlenceli vakit geçirme ve kendilerini sınamak için tercih ettikleri ve birbirlerine üstünlük kurmak için yarıştıkları soru cevap botunu barındıran bölümdür. Soruların revize edilmesi cevapların doğruluk durumunun teyidi bölümü yöneten Şirine’ye aittir.

* Helper's Kanal Sorumlusu: Helpers kanalında bulunan aktif Helperların anlık davranışlarından ve kanal genelinde help etiğine ve ahlakına bağlılığını denetleyen ve olumsuzlukların aynı hızda düzeltilmesini sağlayan bölüm olup, Sühan tarafından yönetilmek ile beraber yardımcılığını da Esin üstlenmektedir.

* mIRCHelp Kanal Sorumlusu: IRC/d alt yapısına bağlanmak adına kullanılan mIRC adlı Client sisteminin geliştirilmesi ve yenilenmesi konusunda programa dili hakkında eğitim vermek ve soru cevap yapmak için kurulan bölümdür. Bölüm, xwerswoodx tarafından yönetilmektedir.

*HALFOPER Sorumlusu:
Halfoper bölümü başarılı helperların seçilip, yükseltilmesini sağlayan bölümdür. Bu bölümün diğer aktif bölümlerden daha farklı olarak önemi, sunucu yönetimde bulunan admin vasıflı kişilerin ücretli olarak görevlendirmesinden ötürüdür. Başarılı bulunan Helperler herhangi bir bedel ödemeksizin bu yolla yönetime dâhil edilmektedir. Bu birimin başında bizzat Kenan bulunmak ile beraber bu bölümün vekilliğini aSi üstlenmektedir.

-Sunucu Departmanları arası ortak çalışmalar;
Sunucu üzerinde aktif servislerin kullanılması sonucunda sunucu üzerinde eden kullanıcıların edebilme imkânını kolaylaştırmak amacıyla arada köprü kuran HalfOper sistemini geliştirdik. Halfoper ekibi sayesinde, sunucumuz üzerinde bulunan yönetim kadrosu ile şekillenen departmanlar Help kanallarında başarılı olan helperler ile desteklenip, genel bir zaman ve gün fark etmeksizin departman yetkililerin olmadığı veya yetersiz kaldığı zaman zarflarında başarılı helperlerimizin taşın altına elini sokarak sunucuya daha faydalı olmalarını sağladık.

-Destekleyen altyapı ve botlarımız;
Yenilenen ve desteklenen alt yapılar ve bu altyapılara aktif hizmet edebilecek botlar sayesinde, help kanalı bünyesinde görev alan arkadaşlarımızın görevlerini kolaylaştırmak ve bağlı oldukları süreç zarfında görevlerini layıkıyla tamamlamalarını ön görecek sistem ve botlardır. Ve kabaca bu sistemsel durum aşağıda belirtildiği gibidir;
*Bireysel ve Genel Eğitim Sistemi
* Sınav ve Etüt Sistemi
* Künye ve Anket Sistemi
* Ödül ve Ceza Puanlama
* Genel Takip
* Voice ve Idle süreleri

Not: Bu doküman (IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2) sürekli gelişim ve yenilenme ile devam edeceği için, Soyle.NET Help Ekibi yazı içinde bulunan materyalleri değiştirme, ekleme ve silme yetkisini tarafında saklı tutar.

 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 14 Ekim 2017, 23:11   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2




Emeklerine sağlık kardeşim..

 

Alt 15 Ekim 2017, 11:52   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2




@eQuaL kalemine,yüreğine sağlık.

 

Alt 15 Ekim 2017, 16:17   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2




ellerine sağlık
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
yeniden kavuştuk :P

 

Alt 13 Kasım 2017, 03:48   #5
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2




açıkcası uzun zamandır help departmanlarını takip etmeme rağmen çok fazla bir değişim olmamış bir çok sunucuda. sadece tek yaptıkları şey birilerini doldurmak. ama gördüğüm kadarı ile help departmanları arasında en ciddi ekiplerden birisi. sistemsel ve ekipsel açıdan, işleyiş açısından, helperlere verilen ilgi ve önem açısından güzel bir ekip ve sistem. e tabi bu da başında bulunan kişiden kaynaklı. tebrik ederim.

 

Alt 13 Kasım 2017, 07:12   #6
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2




Emeğinize sağlık, daha iyi yerlere gelmeniz dileklerimle başarılar dilerim hepinize
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

__________________
Aşk, bekletilmiş en bozuk "Şaraptır"


Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 

Alt 16 Kasım 2017, 01:53   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2




Help her zaman herşeydir , gereken özen gösteriliyor olması güzel , Başarılar dilerim ...

 

Alt 18 Kasım 2017, 14:40   #8
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Soyle.NET #Help – IRC/d Gelişim Döngüsü v3.2




@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Eline Emeğine Sağlık.. Başarılar Dilerim.. Soyle.NET #Help

__________________
Kim olduğunuzun önemi yok.; İNSAN olun yeter...
 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
soyle help


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
While Döngüsü BrainDamaged C# 1 23 Şubat 2015 22:40
C# For Döngüsü Deep C# 0 28 Eylül 2014 00:36
Gelişim İlkeleri Ve Gelişim Dönemleri Liaaa Çocuk Sağlığı 0 18 Haziran 2012 12:22
Soyle Sevgilim, Soyle.. Feronia Şiir, Hikaye ve Güzel Sözler 0 24 Ocak 2010 04:03