IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  zurna net

  IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası mIRC Scripting mIRC Scripting Sorunları

IF Fotoğraf Yarışması

Forum tutkunlarının tek adresi Türkiye Sohbet Odaları Sohbetteyiz herkes burda

ayna chat muhabbetbayilik veren firmalar

Şeker Shell  Sohbet


mIRC Scripting Sorunları

mIRC Scripting ile ilgili sorunlariniza ait güncel yanıtlara bu başlık altından ulaşabilirsiniz.



Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 16 Haziran 2008, 02:05   #1
Çevrimdışı
!kayit yazınca txt içine kayıt etsin


-- Sponsor Baglantı --


S.a

Özlimde !kayit komutunu uygulayınca kayit.txt içine kayıt etsin istiyorum zor gibi gözüküyor ama mirc de imkansız diye bişi yoktur...
S.a

Özlimde !kayit komutunu uygulayınca kayit.txt içine kayıt etsin istiyorum zor gibi gözüküyor ama mirc de imkansız diye bişi yoktur...
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
Alt 16 Haziran 2008, 02:05   #2
Çevrimdışı
Cevap: !kayit yazınca txt içine kayıt etsin




!Kayit diyince ne kayıt edecek?

__________________

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
Syrix Adına, %Coding...
Jelibot - Çok Yakında!
  Alıntı ile Cevapla

Alt 16 Haziran 2008, 02:32   #3
Çevrimdışı
Cevap: !kayit yazınca txt içine kayıt etsin




adını - soyadını yaşını ve bulunduğu yeri sadece bunları nick e göre karşısına yazsın txt in içine nick e göre biraz zor olur sadece adını - soyadını yaşını ve bulunduğu yeri yeri yazsın kafi

  Alıntı ile Cevapla

Alt 16 Haziran 2008, 03:20   #4
Şuan Çevrimiçi
Cevap: !kayit yazınca txt içine kayıt etsin




Kanka Acilinden Bişeler Hazırladım Senin İçin . Bak Bakalım İstedigin Gibi Olmuşmu; Denedim Gayet Saglam Calışıyor.
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 20 mesajınız olması gerekir.


Özelde
!kayitekle İsim Soyisim Yaş Semt : Şeklinde Kayit.txt ye Eklenir

Kayıtlı Nick Kayıt.txt de varsa uyarı verir. Aynı Zamanda Eklemeler ve Listede Olan Uyarılar Senin Aktif Ekranına Yansıtılır.


Kod: 
on *:text:*:?:{ if !kayit* iswm $1- { if $read(kayit.txt,w,Ad: $2 Soyad: $3 Yaş: $4 Semt: $5-) { .echo -a 4 $2- 2 Listede zaten ekli .msg $nick 4 $2- 2 Listede zaten ekli } else { write kayit.txt Ad: $2 Soyad: $3 Yaş: $4 Semt: $5- { .echo -a 4 Ad: 2 $2 4 Soyad: 2 $3 4 Yaş: 2 $4 4 Semt: 2 $5-  Kayit Listesine Eklendi .msg $nick 4 Ad: 2 $2 4 Soyad: 2 $3 4 Yaş: 2 $4 4 Semt: 2 $5-  Kayit Listesine Eklendi } } } }



Konu Med Cezir tarafından (16 Haziran 2008 Saat 07:59 ) değiştirilmiştir.
  Alıntı ile Cevapla

Alt 16 Haziran 2008, 11:35   #5
Çevrimdışı
Cevap: !kayit yazınca txt içine kayıt etsin




harbi dehşet adamsın med-cezir eyw saolasın süper olmuş kanka


kanka peki nick inide bu ad soyadın yanında kayıt etmesini sağlayabilirmiz


<asdasd> !kayit
<sdsad> 4 Ad: 2 4 Soyad: 2 4 Yaş: 2 4 Semt: 2  Kayit Listesine Eklendi

kayıt listesinde birde nick olsun gibi


Konu Pastorize tarafından (16 Haziran 2008 Saat 11:45 ) değiştirilmiştir.
  Alıntı ile Cevapla

Alt 16 Haziran 2008, 20:43   #6
Regex
Guest
Regex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: !kayit yazınca txt içine kayıt etsin




Sana daha sağlıklı şekilde kullanabileceğin, istediğin şekilde işlem yapacak bir kod yazdım, umarım işine yarar. İşte kod:

Kod: 
on *:text:!kayit *:?:{ if !$2 { .msg $nick Neyi kayıt edeceğiz abi?:S } elseif !$3 || !$4 || !$5 { .msg $nick Bilgiler eksik verildi. Kullanım: "!kayit <ad> <soyad> <yaş> <semt>" şeklinde olmalıdır. } elseif $kyt($nick) { .msg $nick Zaten dosyada varsın yahu. Yüz tane satır mı ayıracağız sana?:S } else write kayit.txt Nick: $nick - Ad: $2 - Soyad: $3 - Yaş: $4 - Semt: $5 | .msg $nick Bilgileriniz, başarıyla kayıt edildi. } alias kyt var %d = 1 | while %d <= $lines(kayit.txt) { $iif($regex($1,$read(kayit.txt,%d)),return $true) | inc %d } | return $false


Not: Altını çizdiğim bölümler, kişiye cevaben gidecek olan mesaj satırlarıdır. Dilediğin gibi editleyebilirsin.

Kolay gelsin.

  Alıntı ile Cevapla

Alt 17 Haziran 2008, 15:07   #7
Şuan Çevrimiçi
Cevap: !kayit yazınca txt içine kayıt etsin




Sadece Nick: $nick Şeklinde bişey eklersek kafidir Koda Pastorize.İyi kullanımlar
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 20 mesajınız olması gerekir.


Kod: 
on *:text:*:?:{ if !kayit* iswm $1- { if $read(kayit.txt,w,Nick: $nick Ad: $2 Soyad: $3 Yaş: $4 Semt: $5-) { .echo -a 4 $2- 2 Listede zaten ekli .msg $nick 4 $2- 2 Listede zaten ekli } else { write kayit.txt Nick: $nick Ad: $2 Soyad: $3 Yaş: $4 Semt: $5- { .echo -a 4Nick: 2 $nick Ad: 2 $2 4 Soyad: 2 $3 4 Yaş: 2 $4 4 Semt: 2 $5-  Kayit Listesine Eklendi .msg $nick 4Nick: 2 $nick 4 Ad: 2 $2 4 Soyad: 2 $3 4 Yaş: 2 $4 4 Semt: 2 $5-  Kayit Listesine Eklendi } } } }


__________________

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
  Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
etsin, icine, kayit, kayıt, mirc download, mirc indir, txt, yazınca

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık




diyarbakır escort bursa escort konya escort gaziantep escort bodrum escort