IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 05 Şubat 2007, 07:17   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cr nin Unrealdeki bu farkı nedendir?




Cr de istenildiğinde irc girişi kapatılıp sadece yetkililere şifre verip userlerin Java dan giriş yapması sağlanabiliyor . Unrealdede istenilen kişilere şifre verilebiliyor fakat Javadaki useri tanımıyor . Kısaca cr deki gibi irc ile javadan gireni ayırd edemiyor unreal . Bunun sebebi nedir ? Yada şu şekilde sorayım aralarındaki yazım kodları farklı diyemidir ? İmkansızmıdır bu .

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 05 Şubat 2007, 20:34   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Yanıt: Cr nin Unrealdeki bu farkı nedendir?




Unreal IRCD'ye şifre girişi koyabiliyorsunuz, şifreyi bilenler girebiliyor. Eschat için otomatik şifre girme girme özelliği yaptırabiliyorsunuz. Bu sayede eschat otomatik olarak şifreyi girerek servera bağlanıyor.

Ayrıntılı bilgi için;


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
msn'den görüşebilirsiniz.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 06 Şubat 2007, 01:09   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Yanıt: Cr nin Unrealdeki bu farkı nedendir?




Varolan modulesler ile bunu yapmak baya kolay.Sorun esChatin bu desteği sunabilmesi.Mesela AngryWolfun userauth modulesi ile esChat beraber çalışabilse tamamen senin dediğin olayı meydana getirir.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 06 Şubat 2007, 07:27   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Yanıt: Cr nin Unrealdeki bu farkı nedendir?




Eschat i bir örnek olarak verdiniz sanırım . İyi bir java uzmanı jwirc ilede bu desteği verebilirmi ?

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 06 Şubat 2007, 19:47   #5
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Yanıt: Cr nin Unrealdeki bu farkı nedendir?




Bence verebilir.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 06 Şubat 2007, 21:36   #6
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Yanıt: Cr nin Unrealdeki bu farkı nedendir?




evet verebilir, eğer jwirc'in kaynak kodlarını decompiler edip içine otomatik olarak girişte şifre göndermeyi compiler edebilir. Şuanda internette hayal edebileceğiniz her şey yapılabiliyor.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 09 Şubat 2007, 14:53   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Yanıt: Cr nin Unrealdeki bu farkı nedendir?




Buna gerek yok, basit bir iki PHP kodu ilede yapabilirsiniz bunu, yada html de olabilir... Buyrun bu adresi inceleyin, bu bir joomla modülüdür ve esasında girişte şifre isteme olayı yoktur, biraz uğraştıktan sonra bu hale getirebildim, aplet ise pjirc isimli hafif ve esnek bir apletdir...

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 13 Şubat 2007, 03:38   #8
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Yanıt: Cr nin Unrealdeki bu farkı nedendir?




Unreal acık kaynak kod Cr ise değil aralarındakı birinci fark bu
Cr komple yazılım olarak gelıştırılmış ek bi modul kuramayıcagın Bı ırcd tıpı
Unreal ise sureklı geliştirilebilen Bir ircd turu Unreal ilk baglantı clinti Duz olarak tanımlarken Cr Nick olarak değilde bir idle vererek tanımlıyor -5bkAQIYazqQLIXQR/wE< 213874780 karışılıgı ---> Kinex Cr kendi başına yazılmış her şeyı ile tam bi ırcd program Ornek Java aplletleri stream server ldap mail server web server + kendi içinde Tümleşik Servicesleri + Cr de scrip girişini kapatıp sadece web uzerınden kendi apleti ni kullanarak user aldıgın zaman ilk clintde kullanıcı Cr aplet kullandırdıgın için +j java modu alıyor Bu kullanıcıya server uzerınde Bi kac ozelık verıyor Ornegin whois cektın zaman Client baglantı ozelıgı +j ile key atılmış kanalara gırış izni kanalllar +Jj modunda olması lazım /stats j yaptıgın zaman Cr nın kendı aplletını kullanırsan istatıstıklerı verıyor j Java Users: 0 local of 743 total

Unreal ile Bunları karşılaştır arasindaki farkları coz

ConferenceRoom/2.1-SEC stats haritasi

5 Base Channel Implementation: 1.520 Aug 27 2003 13:23:09
5 Base Peer Logic: 1.138 Aug 27 2003 13:23:23
5 Base Server Bot Implementation: 1.218 Aug 27 2003 13:24:24
5 Base Server Implementation: 1.74 Aug 27 2003 13:21:27
5 Channel Property Manager: 1.21 Aug 27 2003 13:26:08
5 Channel Queue Implementation: 1.36 Aug 27 2003 13:26:22
5 Chat IPC: 1.303 Aug 27 2003 13:23:30
5 Chat Mask Processor: 1.19 Aug 27 2003 13:25:46
5 Chat Message: 1.30 Aug 27 2003 13:21:46
5 Chat Server Base: 1.124 Aug 27 2003 13:23:28
5 Chat Server Main: 1.336 Aug 27 2003 13:26:35
5 Chat State Implementation1: 1.1463 Aug 27 2003 13:22:02
5 Chat State Implementation2: 1.257 Aug 27 2003 13:22:20
5 Chat Statistics: 1.225 Aug 27 2003 13:23:35
5 Chat User Base: 1.465 Aug 27 2003 13:23:03
5 Clone Alerter: 1.7 Aug 27 2003 13:24:34
5 Configuration Engine: 1.142 Aug 27 2003 13:23:16
5 Configuration Engine: Client Classes: 1.42 Aug 27 2003 13:24:17
5 Configuration Engine: Command Processor: 1.38 Aug 27 2003 13:25:10
5 Configuration Engine: Customizable Fields: 1.27 Aug 27 2003 13:25:53
5 Configuration Engine: Database: 1.6 Aug 27 2003 13:26:21
5 Configuration Engine: Domain Manager: 1.8 Aug 27 2003 13:26:05
5 Configuration Engine: Event Manager: 1.46 Aug 27 2003 13:24:47
5 Configuration Engine: File Parser: 1.45 Aug 27 2003 13:25:26
5 Configuration Engine: Function Interception Configuration: 1.18 Aug 27 2003 13:25:52
5 Configuration Engine: General: 1.121 Aug 27 2003 13:25:01
5 Configuration Engine: Language Filtering: 1.3 Aug 27 2003 13:25:17
5 Configuration Engine: Multilingual Manager: 1.37 Aug 27 2003 13:24:37
5 Configuration Engine: Network Services: 1.33 Aug 27 2003 13:25:11
5 Configuration Engine: News Reception: 1.27 Aug 27 2003 13:25:08
5 Configuration Engine: Peer Manager: 1.38 Aug 27 2003 13:23:50
5 Configuration Engine: Plugin and Module Support: 1.27 Aug 27 2003 13:25:06
5 Configuration Engine: Scribe Logging Engine: 1.71 Aug 27 2003 13:24:56
5 Configuration Engine: Scripting Engine: 1.48 Aug 27 2003 13:24:42
5 Configuration Engine: Security Manager: 1.163 Aug 27 2003 13:23:54
5 Configuration Engine: Server Operators: 1.17 Aug 27 2003 13:24:32
5 Configuration Engine: Streaming: 1.6 Aug 27 2003 13:26:21
5 Configuration Engine: Utility Hooks: 1.26 Aug 27 2003 13:24:54
5 Configuration Engine: Web Server: 1.14 Aug 27 2003 13:25:13
5 Configuration Manager: Customizable Numerics Manager: 1.9 Aug 27 2003 13:23:53
5 Connection Throttle Engine: 1.26 Aug 27 2003 13:25:59
5 Core: Access Control Lists: 1.10 Aug 27 2003 13:21:59
5 Core: Base Connection Implementation: 1.200 Aug 27 2003 13:21:28
5 Core: Base64 Encoder/Decoder: 1.15 Aug 27 2003 13:21:40
5 Core: Dynamic Hash Tables: 1.39 Aug 27 2003 13:21:27
5 Core: Escape Sequence Encoder/Decoder: 1.7 Aug 27 2003 13:21:50
5 Core: Language Filtering Engine: 1.28 Aug 27 2003 13:21:49
5 Core: Memory Allocator: 1.143 Aug 27 2003 13:21:53
5 Core: Read/Write Locks: 1.47 Aug 27 2003 13:21:25
5 Core: Self-contained string objects: 1.53 Aug 27 2003 13:21:44
5 Core: Slab Memory Allocator: 1.53 Aug 27 2003 13:21:33
5 Core: Static Hash Tables: 1.38 Aug 27 2003 13:21:38
5 Core: String Formatting Engine: 1.33 Aug 27 2003 13:21:52
5 Core: String Pattern Matching: 1.19 Aug 27 2003 13:21:38
5 Core: Thread Implementation: 1.51 Aug 27 2003 13:21:30
5 Core: Time Handling Routines: 1.52 Aug 27 2003 13:21:48
5 Core: Time Regulator: 1.46 Aug 27 2003 13:21:26
5 Core: Timer Implementation: 1.61 Aug 27 2003 13:21:32
5 Envoy State Implementation: 1.67 Aug 27 2003 13:22:57
5 Event Manager: 1.39 Aug 27 2003 13:25:55
5 Get/Set Implementation: 1.84 Aug 27 2003 13:25:46
5 Global Message Engine: 1.55 Aug 27 2003 13:23:46
5 HTML Chat Client: 1.110 Aug 27 2003 13:25:33
5 HTML Client Themes: 1.32 Aug 27 2003 13:26:06
5 High Speed Resolver: 1.116 Aug 27 2003 13:21:26
5 Host Hashing Implementation: 1.28 Aug 27 2003 13:25:47
5 IPC Layer: 1.73 Aug 27 2003 13:21:40
5 Identification Protocol (RFC1413) Implementation: 1.36 Aug 27 2003 13:25:23
5 InterDomain Communications: 1.18 Aug 27 2003 13:25:17
5 Internal Debugging Logic: 1.41 Aug 27 2003 13:21:25
5 Key Issuer: 1.66 Aug 27 2003 13:26:02
5 Master Numeric Tab: 1.14 Aug 27 2003 13:26:08
5 Master Numeric Table: 1.13 Aug 27 2003 13:26:13
5 Message Queuing Code: 1.47 Aug 27 2003 13:25:24
5 Module Registration and Versioning Engine: 1.1 Aug 27 2003 13:21:44
5 Multilingual Numeric Formatting Engine: 1.135 Aug 27 2003 13:21:51
5 Native Function Interface: 1.12 Aug 27 2003 13:25:53
5 NewsFlash parser: 1.9 Aug 27 2003 13:25:45
5 POSIX SAL: Base: 1.153 Aug 27 2003 13:21:18
5 POSIX SAL: Directory Management Routines: 1.26 Aug 27 2003 13:21:17
5 POSIX SAL: I/O Engine: 1.385 Aug 27 2003 13:21:19
5 POSIX SAL: Poll Accelerator: 1.34 Aug 27 2003 13:21:21
5 POSIX SAL: Socket I/O: 1.34 Aug 27 2003 13:21:19
5 Proxy Scanner Engine: 1.48 Aug 27 2003 13:25:21
5 SAL: DLL/SO Support Engine: 1.20 Aug 27 2003 13:21:25
5 SAL: Initialization routines: 1.21 Aug 27 2003 13:21:46
5 SAL: Memory management routines: 1.48 Aug 27 2003 13:21:50
5 SAL: Portable ASCII Character Routines: 1.13 Aug 27 2003 13:21:57
5 SOCKS/HTTP Scanner Protocol Adapters: 0.0 $Revision: 1.70 $
5 SQL: Expression Assembler: 1.11 Aug 27 2003 13:22:08
5 SSL: Authorization: 1.16 Aug 27 2003 13:21:41
5 SSL: Encryption Link Filter: 1.100 Aug 27 2003 13:21:53
5 Stream Command Implementation: 1.42 Aug 27 2003 13:23:03
5 TCP Domain Reporter: 1.36 Aug 27 2003 13:25:41
5 User Property Manager: 1.24 Aug 27 2003 13:26:08
5 User/Channel Thunks: 1.48 Aug 27 2003 13:21:39
5 Web Client: 1.33 Aug 27 2003 13:21:33
5 X.690 Basic Encoding Rules: Constructed Types: 1.8 Aug 27 2003 13:22:00
5 X.690 Basic Encoding Rules: Object Decoder: 1.13 Aug 27 2003 13:22:01
5 X.690 Basic Encoding Rules: Object Implementation: 1.67 Aug 27 2003 13:21:51
5 X.690 Basic Encoding Rules: Primitive Types: 1.18 Aug 27 2003 13:22:00
5 iPass Authentication Engine: 1.3 Aug 27 2003 13:26:17

 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
bu, cr, farki, nedendir, nin, unrealdeki


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Bu da makyaj farkı :) AnqeL Makyajın Püf Noktaları 4 03 Şubat 2012 10:22
Bu sorun nedendir? dreadfuL Unreal IRCd 7 26 Eylül 2007 23:13