IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 15 Ocak 2010, 03:15   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Unreal Kapaniyor




common.h 'ye editleme yapdım Orjinali olan birisi gonderirse sevinirim cok acil lazim
Unreal 3.2
Simdi'den TskLer
ve Anope kurulu

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 15 Ocak 2010, 03:48   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal Kapaniyor




Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/************************************************************************ * Unreal Internet Relay Chat Daemon, include/common.h * Copyright (C) 1990 Armin Gruner * * This program is free software; you can redistribute it and/or modify * it under the terms of the GNU General Public License as published by * the Free Software Foundation; either version 1, or (at your option) * any later version. * * This program is distributed in the hope that it will be useful, * but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of * MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the * GNU General Public License for more details. * * You should have received a copy of the GNU General Public License * along with this program; if not, write to the Free Software * Foundation, Inc., 675 Mass Ave, Cambridge, MA 02139, USA. * * $Id: common.h,v 1.1.1.1.2.18 2005/03/13 21:02:43 syzop Exp $ */ #ifndef __common_include__ #define __common_include__ #include <time.h> #ifdef _WIN32 #include <malloc.h> #ifdef INET6 #include <winsock2.h> #include <ws2tcpip.h> #endif #include <windows.h> #ifndef INET6 #include <winsock.h> #endif #include <process.h> #include <io.h> #endif #include "types.h" #include "config.h" #ifdef PARAMH #include <sys/param.h> #endif #if !defined(IN_ADDR) #include "sys.h" #endif #include "ircsprintf.h" #ifdef DEVELOP_CVS #define ID_Copyright(x) static char id_copyright[] = x #define ID_Notes(x) static char id_notes[] = x #else #define ID_Copyright(x) #define ID_Notes(x) #endif #define BMAGIC 0x4675636B596F754661736369737473 #define BASE_VERSION "Unreal" #ifndef _WIN32 #define FDwrite(x,y,z) write(x, y, z) #else #define FDwrite(x,y,z) send(x, y, z, 0) #endif #ifndef NULL #define NULL 0 #endif #ifdef TRUE #undef TRUE #endif #ifdef FALSE #undef FALSE #endif #define FALSE (0) #define TRUE (!FALSE) #ifndef UNSURE #define UNSURE (2) #endif #if 0 #ifndef MALLOCH char *malloc(), *calloc(); void free(); #else #include MALLOCH #endif #endif #define TS time_t extern int match(const char *, const char *); #define mycmp(a,b) \ ( (toupper(a[0])!=toupper(b[0])) || smycmp((a)+1,(b)+1) ) extern int smycmp(const char *, const char *); #ifndef GLIBC2_x extern int myncmp(const char *, const char *, int); #endif #ifdef NEED_STRTOK extern char *strtok2(char *, char *); #endif #ifdef NEED_STRTOKEN extern char *strtoken(char **, char *, char *); #endif #ifdef NEED_INET_ADDR extern unsigned long inet_addr(char *); #endif #if defined(NEED_INET_NTOA) || defined(NEED_INET_NETOF) && !defined(_WIN32) #include <netinet/in.h> #endif #ifdef NEED_INET_NTOA extern char *inet_ntoa(struct IN_ADDR); #endif #ifdef NEED_INET_NETOF extern int inet_netof(struct IN_ADDR); #endif #ifndef HAVE_INET_NTOP const char *inet_ntop(int, const void *, char *, size_t); #endif #ifndef HAVE_INET_PTON int inet_pton(int af, const char *src, void *dst); #endif MODVAR int global_count, max_global_count; extern char *myctime(time_t); extern char *strtoken(char **, char *, char *); #define PRECISE_CHECK #ifndef MAX #define MAX(a, b) ((a) > (b) ? (a) : (b)) #endif #ifndef MIN #define MIN(a, b) ((a) < (b) ? (a) : (b)) #endif #define DupString(x,y) do{int l=strlen(y);x=MyMalloc(l+1);(void)memcpy(x,y, l+1);}while(0) extern MODVAR u_char tolowertab[], touppertab[]; #if defined(NICK_GB2312) || defined(NICK_GBK) || defined(NICK_GBK_JAP) #define USE_LOCALE #include <ctype.h> #endif #ifndef USE_LOCALE #undef tolower #define tolower(c) (tolowertab[(u_char)(c)]) #undef toupper #define toupper(c) (touppertab[(u_char)(c)]) #undef isalpha #undef isdigit #undef isxdigit #undef isalnum #undef isprint #undef isascii #undef isgraph #undef ispunct #undef islower #undef isupper #undef isspace #undef iscntrl #endif extern MODVAR unsigned char char_atribs[]; #define PRINT 1 #define CNTRL 2 #define ALPHA 4 #define PUNCT 8 #define DIGIT 16 #define SPACE 32 #define ALLOW 64 #define ALLOWN 128 #ifndef KLINE_TEMP #define KLINE_PERM 0 #define KLINE_TEMP 1 #define KLINE_AKILL 2 #define KLINE_EXCEPT 3 #endif #define isallowed(c) (char_atribs[(u_char)(c)]&ALLOW) #ifndef USE_LOCALE #define iscntrl(c) (char_atribs[(u_char)(c)]&CNTRL) #define isalpha(c) (char_atribs[(u_char)(c)]&ALPHA) #define isspace(c) (char_atribs[(u_char)(c)]&SPACE) #define islower(c) ((char_atribs[(u_char)(c)]&ALPHA) && ((u_char)(c) > 0x5f)) #define isupper(c) ((char_atribs[(u_char)(c)]&ALPHA) && ((u_char)(c) < 0x60)) #define isdigit(c) (char_atribs[(u_char)(c)]&DIGIT) #define isxdigit(c) (isdigit(c) || ('a' <= (c) && (c) <= 'f') || \ ('A' <= (c) && (c) <= 'F')) #define isalnum(c) (char_atribs[(u_char)(c)]&(DIGIT|ALPHA)) #define isprint(c) (char_atribs[(u_char)(c)]&PRINT) #define isascii(c) ((u_char)(c) >= 0 && (u_char)(c) <= 0x7f) #define isgraph(c) ((char_atribs[(u_char)(c)]&PRINT) && ((u_char)(c) != 0x32)) #define ispunct(c) (!(char_atribs[(u_char)(c)]&(CNTRL|ALPHA|DIGIT))) #endif #define iswseperator(c) (!isalnum(c) && !((u_char)c >= 128)) #ifndef MALLOCD #define MyFree free #define MyMalloc malloc #define MyRealloc realloc #else #define MyFree(x) do {debug(DEBUG_MALLOC, "%s:%i: free %02x", __FILE__, __LINE__, x); free(x); } while(0) #define MyMalloc(x) StsMalloc(x, __FILE__, __LINE__) #define MyRealloc realloc static char *StsMalloc(size_t size, char *file, long line) { void *x; x = malloc(size); debug(DEBUG_MALLOC, "%s:%i: malloc %02x", file, line, x); return x; } #endif extern struct SLink *find_user_link( /* struct SLink *, struct Client * */ ); /* * Protocol support text. DO NO CHANGE THIS unless you know what * you are doing. */ /* IRCu/Hybrid/Unreal way now :) -Stskeeps */ #ifdef EXTCMODE #define EXPAR1 extchmstr[0] #define EXPAR2 extchmstr[1] #define EXPAR3 extchmstr[2] #define EXPAR4 extchmstr[3] #else #define EXPAR1 "" #define EXPAR2 "" #define EXPAR3 "" #define EXPAR4 "" #endif /* EXTCMODE */ #ifdef PREFIX_AQ #define CHPFIX "(qaohv)~&@%+" #define CHPAR1 "beI" #else #define CHPFIX "(ohv)@%+" #define CHPAR1 "beIqa" #endif /* PREFIX_AQ */ #define CHPAR2 "kfL" #define CHPAR3 "l" #define CHPAR4 "psmntirRcOAQKVGCuzNSM" /* Server-Server PROTOCTL -Stskeeps * Please check send_proto() for more. -- Syzop */ #define PROTOCTL_SERVER "NOQUIT" \ " TOKEN" \ " NICKv2" \ " SJOIN" \ " SJOIN2" \ " UMODE2" \ " VL" \ " SJ3" \ " NS" \ " SJB64" \ " TKLEXT" \ " NICKIP" #ifdef _WIN32 /* * Used to display a string to the GUI interface. * Windows' internal strerror() function doesn't work with socket errors. */ extern int DisplayString(HWND hWnd, char *InBuf, ...); #else typedef int SOCKET; #define INVALID_SOCKET -1 #endif #if defined(__FreeBSD__) || defined(__APPLE__) extern char *malloc_options; #endif extern int lu_noninv, lu_inv, lu_serv, lu_oper, lu_unknown, lu_channel, lu_lu, lu_lulocal, lu_lserv, lu_clu, lu_mlu, lu_cglobalu, lu_mglobalu; MODVAR TS now; #ifndef _WIN32 #if defined(__STDC__) #define __const const #define __signed signed #define __volatile volatile #ifndef __GNUC__ #define __inline #endif #else #ifndef __GNUC__ #define __const #define __inline #define __signed #define __volatile #ifndef NO_ANSI_KEYWORDS #define const /* delete ANSI C keywords */ #define inline #define signed #define volatile #endif #endif #endif #else #define inline __inline #endif #define READBUF_SIZE 8192 #endif /* __common_include__ */

Al Kardeşim Anope

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 15 Ocak 2010, 05:14   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal Kapaniyor




Kadesş Cok Saol Ondan Saniyrdum Ama O'da deiLmis
Server'a giriorm ve Server Düşüyor of ya

----------

Sorunu Cozdum
ALakasiz 1 yerden Cıkdı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
)

Panik Yapdim bi yerden iLgin için tsk ederim arkdasim
Bu arada senin verdigini kullandim bu seferde ne oldu tahmin bile edemezsin
Founder ~ işareti ile En alt'da cıkıyor
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
) Nasil yapcaz simdi bunu Sop'da onun ustunde Op En ustde

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 15 Ocak 2010, 10:20   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal Kapaniyor




ircd.log da hatalari verir oradan bakip hatalari gosterken yardim edilsin bu konuda sana

 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
kapaniyor, unreal


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Unreal 3.2.10.2 windows unreal start sorunu helloweenfs Unreal IRCd 3 16 Aralık 2014 20:45
Unreal Spamfilter Ekleyince Kapaniyor aBso Unreal IRCd 4 04 Ocak 2009 21:58
Unreal kurulu bir serverden unreal nasıl silinir.. SaCiT Unreal IRCd 5 30 Ocak 2007 05:01