IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 14 Temmuz 2009, 00:25   #21
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: ircops module edit




Sky-Dancer Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
yani demeye çalıştığım, bir bilgiyi, bir ircd'nin (yani linkin) diğer bir ircd'ye (yani linke) göndermesini sağlamak. Bilgilendirmeden kastım bu idi..
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


iyi Çalışmalar..

Onu anladım üstadım maksadım nasıl yapabiliriz kodlar :p

Bir de bu giriş kod sistemini tüm versiyonlara göre fixlesek çok güzel olacak 3.2.7 için diablo yaptı saolsun kırmayıp 3.2.8 için eksik sanırım bir tek onu da güncel tutarsanız çok güzel olur isteyen bazı arkadaşlara hemde versiyon yükseltmek isteyenlere tabi sizin kararınız.

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 14 Temmuz 2009, 05:43   #22
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: ircops module edit




RedLίne Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Onu anladım üstadım maksadım nasıl yapabiliriz kodlar :p

Bir de bu giriş kod sistemini tüm versiyonlara göre fixlesek çok güzel olacak 3.2.7 için diablo yaptı saolsun kırmayıp 3.2.8 için eksik sanırım bir tek onu da güncel tutarsanız çok güzel olur isteyen bazı arkadaşlara hemde versiyon yükseltmek isteyenlere tabi sizin kararınız.

şimdi tam olarak kesin çalıştığını bildiğim bir versiyon yok.
biliyorsunuz 10 15 farklı versiyonunu çıkarttım ara ara..
hatasız ve açıksız bir versiyon biliyorsanız herhangi bir unreal versiyonu için. bir yere upload edin. Zaman bulursam 3.2.3 den 3.2.8.1 e kadar uyarlarım.

ama uyarayım, eğer içinde açık veya hata çıkarsa verdiğiniz önceden yaptığım kodun, tekrar istemeyin. onun için iyi bir versiyon seçin.

iyi Çalışmalar..

__________________
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 25 Ağustos 2009, 22:02   #23
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: ircops module edit




Giriş kodunu port şifresini sevemedim gitti bunlar usere zorluk çıkartmaktan operleri adminleri tembelleştirmekten başka birşey değil iyice bilgisiz ve cahil olarak kalmaktan başka bir işe yaramıyor bence ve ayrıca son günlerde duyduğum kadarı ile giriş kod olan unrealleri direk kapattırıyorlarmış saldırı ile ve bence gereksiz yere milleti rahatsız edecek boyutta reklam yapmadan sadece güzel işler yaparak da sunucular büyütülebilir zaten bu reklamlar ve saldırılar yüzünden yeterince çirkinlik gördük bence ama genede kuranlara veya kurmak isteyenlere saygı duymak zorundayız anladığım kadarı ile ama benim tercihim malesef artık beni zorlamayan mekanlardan yana bundan sonra çünkü piyasada tonla sunucu mevcut neden böyle zorluklarla uğraşmak zorunda olalım ki user olarak artık yöneticeler kendilerini değil userlerini kullanıcılarını düşünmeli bence ve ona göre hareket etmeli saygılarımla...

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 26 Ağustos 2009, 19:59   #24
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: ircops module edit




Bu ircops modulunu yaptıktan sonra servera rehash mı yapıyoruz yoksa restartmı çekiyoruz geçerli olması için???

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 27 Ağustos 2009, 01:23   #25
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: ircops module edit




xryuuu Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Bu ircops modulunu yaptıktan sonra servera rehash mı yapıyoruz yoksa restartmı çekiyoruz geçerli olması için???

modulleri kurduktan sonra restart a gerek yok /rehash yeterlidir.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 24 Eylül 2009, 03:20   #26
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: ircops module edit




GemLik Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
modulleri kurduktan sonra restart a gerek yok /rehash yeterlidir.

Unreal ı ilk kurduğunuzda gelen kendi modülleri ve kendi kaynak kodlarında yaptığınız değişiklikler için restart gerekiyor.

Sonradan eklenen modüller için "make custommodule MODULEFILE=" komutunu uygulayıp rehash çekmeniz yeterlidir.

fakat, bazı durumlarda ( eğer modül permanent ayarlı ise ) rehash çektiğinizde modül yeniden yüklenmeyecek demektir. Zaten permanent'ın anlamı da "sabit, kalıcı" demek.

Bu nedenle bazı modüller için rehash da yeterli olmayabilir..

iyi Çalışmalar..

__________________
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
edit, module, ircops


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Unreal CR Edit (CR JAVA Edit) toXic Unreal IRCd 0 15 Şubat 2009 19:19
ircops.c !!! darl Unreal IRCd 3 29 Haziran 2008 00:12