Tekil Mesaj gösterimi
Alt 10 Ekim 2014, 21:40   #1
Çevrimiçi
yaSmin
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
7.Haftanın Help Departmanı Esohbet.net #help




EsohbetNet IRC Help departmanı görevlileri ;

HelpFounder : Unye

HelpOper : KraL

Helpmaster : Nietzsche, Faruk ,boffin

Helpsop : Arrow, Sunset , Lady, San


Helpdesk : TsuNami, Mihrace, Kuralsız, HuzuR

Kıdemli Helper : Destan,HuRii


Helpers : Unye, KraL, Nietzsche, Faruk, boffin, Arrow, Sunset, Lady, San, TsuNami, HuRii, Mihrace, ArtemiS, Berk,

BeautifuL, Ceylin, GoncAa, GuL, Asist, KaPTaNN, BuLuT, isyankar, NucLeaR, EfSu, Ayaz, NaRSi, Ruh, Bozkurt, EspeLa, akrepizm,

SANDERS, Elizan, alew26, KayıtSız, KuraLsız, dolorex, Ebru, Sedat, bukowski, kürsat25, Enrique, Ebru20, PromiL, secret06, Lee,

edaaa, Prince, eLySion, HuZuR, ToLeDo, Destan, hira, BaTMAN, Liongirl, SLn, maNga, E\, King, Scofield, Mu-rat, ceylinsu22, FORMULA1,
cemal, Axis, SouLChase, eXcitinG, DaRp, San, SecKiN, Swat, MeLis


Sistem İşleyişi ve Görev Dağılımları

Help koordinator: Unye

Yardımcısı : KraL

Eğitim Genel sorumlu : Nietzsche

#Eğitim kanalının sorumlusu : Lady

Yardımcısı: boffin

Bireysel eğitim ve adaylar sorumlusu : Sunset

Yardımcısı : Arrow

Bot ve Scprt sorumlusu : KraL,Unye

#mIRCHelp sorumlusu : Unye

mIRCHelp kadrosu : Faruk, Kinq, boffin, Arrow, Kuralsız, Destan, Orhan,Lady,

#Sınav Kanalı Sorumlusu: Unye

Yardımcısı : San

Eğitmen Kadromuz : Unye, Kinq, Kayıtsız, boffin, Arrow, Sunset,Kuralsız,Strak,Faruk,TsuNami,San,Destan,Lad y,BeautifuL

Eğitmen Adayları : SLn,Ebru20,KaptanN,Batman,Elizan,Sedat,EspeLa


************************************************** ********************************************

*EsohbetNet Help Yönetim Ve İşleyiş Sistemleri ;

A) EsohbetNet Help Departmanına dahil olma sistemi ;

* #Sınav

Kişisel Sınav olma şartları ;

-Kayıt tarihi - 7 günün üstünde olması

-Online süresi - 15 saat aşmış olması

* #Eğitim Sistemine dahil olmak

Eğitim sistemine dahil olabilmek için iki şekilimiz vardır ;

1) Helper sınavı sonucunda

2) Talep üzerine

B) #Helpers görevlendirme (user karşılama) sistemi:

#Help kanalına giriş yapan kullanıcı ;#Help kanalında bulunan online helperden birisi atanır ;Esohbet-HELP ==> Botumuz tarafından atanan helperi belirtirir.Atanan helper yardımı gerçekleştirir ; bu yardım işlemi bittikten sonra ;

İki saatlik bir döngü başlar ; Aynı kullanıcı bir daha help'e geldiğinde ; #help kanalında bununan online helperleden voicesi az olan ikinci helperi atar.Böylece haksızlığın voicenin önüne gecilir.

Bir helper bir kullancıya ; iki saat icinde bir kere yardım verebilir.Eğer o anda hiç bir helper yoksa ;

ve aynı helper ; ve aynı kullanıcı varsa bu sefer ; yardım işlemi için #helpers kanalına !yardım nick yazarak voice verebilir.Yardımı gerçekleştirebilir.Bunun Takipini : HelpOffice saglayabiliriz.

C ) Ödüllendirme Sistemi :

Helperin
-Departman içindeki sevgisine,baglılığına ve saygısına
-Online süresine
-Voicelist durumuna
-Bilgi seviyesine
-Gayretlerine


Yukarda belirdiğimiz durumlar baz alınarak ; Ödüllendirme yapılmaktadır ve Ayın helperi secilmektedir.
-Ayın helperi secilen helper'imize ; Bir üst kıdeme atlatılmaktadır.Gerekli yerlerde topic olarak bildirilmekterdir.


Ç ) EsohbetNet IRC network Help departmanı kanalları :

#Help -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 EsohbetNet Resmi komut destek kanalı.

#Helpers -> Departman bireylerinin sohbeti ve bilgi alış veriş/paylaşım(ını) sağlayan kanal.

#Eğitim -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu'nun aktif oldugu kanal.

#HelpEğitim -> EsohbetNet Help departmanı bireysel eğitim kanalı (helper ve adayların bulunacağı kanal)

#HelpDenetim -> Bireysel eğitim sonrası adayların performans denetlendiği kanal.

#HelpDeneme -> Helper adaylarına ya da helperlerimizin komut denediği kanal işlevindedir.

#mIRCHelp -> mIRC/Scripting konularında destek verilen kanal.

#Sinav -> Kişisel sınav yaptığımız ve değerlendirilmesi yapıldığı kanaldır.

#helpyönetim -> Help departmanı üst yönetim kanalı.

#VipHelp ; Helpoper ve Helpmasterların bot üzerinde oper eksikliğinde sunucunun işleyişini badnick vs. uzaklaştırma değiştirme işlemeni yarayan kanaldır.

D ) EsohbetNet IRC Network - #HELP Departman Hiyerarşi Sistemi ;

1-)Helpstajyer

HelpStajiyer- #help kanalında alıcağı prefix --> % (Halfop)
Kanallar: %#help,#helpers,+#eğitim,+#Helpeğitim
Görevleri; Belirli bir süre gözemlendikten sonra gösterdiği performansa göre değerledirme yapılır.
Sonuç olarak ; yükseltilir veya departmandan bağlantısı kesilir.

2-) Helper

Helper - #help kanalında alıcağı prefix --> @ (operator)
Kanallar: @#help,#helpers,+#eğitim
Görevleri; Kendisini stajiyer döneminde iken saygı, uslub ve #Help kanalına olan ilgisini kanıtlamış kişidir.

3-)Kıdemli Helper
Kıdemli Helper - #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar: @#help,+#helpers,@#eğitim,%#helpeğitim,#%Sınav,%#m ırchelp
Görevleri: Helperların eksik oldukları konuları tesbit etmek ve onları gelişmesini sağlamak ve Helperlara örnek gösterilicek kişi(ler)dir (eğitmen Helper)
Bilgi: Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Silmek için tek başına karar veremez. O an cıkıcak olan hoşsuzluğu not alır ve bir üstüne verir yönetim kararı ile çıkıcak sonuca göre gereken yapılır.)
#Sınav kanalına etkili bir şekilde rol hakkı ve düşüncesi vardır.

4-) HelpSop

HelpSop- #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar: @#help,@#helpers,@#eğitim,@#helpegitim,@,@#Helpyön e tim,@#Helpdenetim,@#Sınav,@#mırchelp
Görevleri: Helper aday adayları'nın eğitimlerini takip etmek ve departmanın sistemini en iyi bir şekilde kavramış kişi(ler)dir (helpmaster adayı)
Bilgi:Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Departmanda O hoşsuzluğu yaratan kişileri eğer oline olan HelpMaster yok ise tek başına karar verebilicek yetkiye sahiptir.)
Not: Aynı zaman da #helpers kanalını +m moduna alma yetisine de sahiptir.

5-) HelpMaster

HelpMaster- #help kanalında alıcağı prefix --> &(Protect)
Kanallar: &#help,&#helpers,&#eğitim,&#helpegitim,&#helpdenem e,#helpyönetim,&#VipHelp,&#HelpDenetim
Görevleri: Departman'nın bir biriminden sorumludur belirlenen görevin tüm kordinesini sağlamak ve takip etmekle yükümlüdür

6-) HelpOwner

HelpFounder- #help kanalında alıcağı prefix --> ~(owner)

E ) EsohbetNet IRC network Help departmanı botları.

HelpOffice ==> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu.

E-Help,HelpOffice ==> Bireysel eğitim ve sorgu botu.

Esohbet-HELP ==> Help kanalına Kullanıcı girişlerinde duyuru için kullanılan bot.

Esohbet-Host ==> Helperlara host sağlamak için kullanılan bot.

Help-D ==> HelpDüello Oyun botudur ; #helpers kanalında haftanın belirli günlerinde aktif olur.

EHD ==> E-Help Dilek bot-u hiçbir helpüst yönetimde kimse olmadığı takdirde helperlerin dilek,şikayet,önerlerini yazabilecekleri bottur.7/24 Online değildir.


''
Bilgilerden ötürü Esohbet help founderi Unye nickli arkadaşımıza teşekkür ediyorum.
Başarılarının devamını dilerim.

Esohbet Help departmanı hakkındaki görüşlerinizi sevgi ve saygı çerçevesinde bu başlık altına bildirebilirsiniz.

__________________
Hep söylüyoruz namaz 5 vakit, ahlak ise 24 saat farzdır.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet