Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help Help departmanları polemiğimize, Zurna.NET Help departmanı ile devam ediyoruz. Zurna.NET Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtiniz. Zurna.NET Help departmanını tanıyalım;
Zurna.NET #Help kanalında eşitliğin sağlanabilmesi için tüm kararlar ortaklaşa alınır. Herkesin oyu, kanaldaki hisse’si kadar geçerlidir. Genel yöneticilerin hisseleri sabit olup, diğer operatörlerin hisseleri kanaldaki performansları ve #gamble kanalındaki yetkilendirmesine göre (düello sistemi) değişiklik gösterir. Halfop eklenip/silinmesi: %24 oy barajı (oy barajı aşıldığı takdirde direkt işlem yapılır) Operator eklenip/silinmesi: %32 oy barajı (oy barajı aşıldığı takdirde karar #helpcommittee onayına sunulur) Genel kararlar: %50 oy barajı (oy barajı aşıldığı takdirde karar founder onayına sunulur) Zurna.NET #Help - Ayın Helper’ı; Ayın helper’ı #soperator kanalında ortak karar ile belirlenir ve bu kişi 1 ay süresince Zurna.NET sunucusunda Technical Administrator ile ödüllendirilir. Zurna.NET #Help – Düello Sistemi; Bu sistemdeki amaç, kanal operatorleri ve yöneticilerinin bilgilerinin daima taze kalmasını ve gelişmesini sağlamaktır. Herhangi bir anda 2 helper belirlenir, kanal founder’i tarafından bu iki helper’a aynı sorular yöneltilir. Ardından #helpers kanalında sorular tartışılır. Sonuç itibariyla galip gelen, yenilenin #gamble kanal listesindeki 1 access’ini kendi haznesine ekler. Belirli dönemlerde kanal yönetimi tarafından #gamble kanalının access listesi değerlendirilir ve sonuç #help kanalı access listesine yansıtılır. Zurna.NET #Help Kanalına Ait Olan Kanallar ve Amaçları Nelerdir? #Helpers – helperlar arasındaki bilgi yarışmalarının ve paylaşımlarının yapıldığı kanal #Helpcallows – kısıtlı giriş özelliğinde(restricted) olan, başvurular ile kabul gören, 7/24 hareketliliğini sürdüren ‘bireysel helper yetiştirme’ kanalımız. (help-callows=help kanalı acemileri manasına gelir) #Soperator – bu kanalın sahibi, Zurna.NET #help kanalının sop’udur. Güncel kararlar bu kanalda yapılan oylamalar sonucunda alınır #Helpcommittee – bu kanalın sahibi, Zurna.NET #help kanalının sahibidir. Güncel kararlar burada kanal sahibine iletilir, genel kararlar ise #soperator kanalının da fikri alınarak bu kanalda alınır. #Gamble – yukarıda “düello sistemi” bölümünde de anlatıldığı üzere, düello sonuçları bu kanalın access listesine yansıtılır #Sınav – genel ve dönem dönem bireysel helper sınavlarının yapıldığı kanal #Eğitim – sunucu genelindeki tüm kullanıcılara açık olan toplu eğitimlerin yapıldığı kanal #Geyik – Zurna.NET tarafından #help kanalı yönetimine hediye edilen, yöneticilerinin helper’lardan oluştuğu, ortalama 80-100 kişilik kullanıcısı olan muhabbet kanalıdır. Not: Yukarıda ki tüm bilgiler Zurna.NET #soperator kanalı tarafından hazırlanmıştır. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help hayranlikla okudum. Bu kadar sistemli calisan bir ekip her zaman en iyisidir.. Basarilar. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help Koray Herzaman taktir etmişimdir. Calişmalri icin.. Yaşlı kurt qidikce daha dehşet oluyor.) |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help evet cok basarililar ve devamini diliyorum =) bu arada yasli kurtmu? Koraymi :D |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help benim için öle:) |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help Gerçekten başarılılar.En iyi help departmanı diyebilirim. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help Başarılar dilerim. Bu kadar ayrıntı düşünülüp uygulanıyor. Güzel bi sistem. Sadece tek bir şeyi eleştirebilirim. Türkçe kelimeler kanal isimlerin de kullanılmıyor. Help yerine, help kanalını yardım yada yardim kanalına yönlendirip aop sop larında soperatör yerine daha değişik türkçe isimlendirilen kanallara girdirilmesi sağlanıp, tüm sunuculara örnek olmalarını temenni ederim. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help Alıntı:
|
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help Alıntı:
|
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help Z-NET / #Help departmanı her zaman en iyisine layiktir, ve öylede oluyor. Serginho, kizilgunes, bLack`souL, Hyper, ve digerleri olsun hepsi işlerinde iyi kişilerdir, insanlık olarakda cok dürüstlerdir, başarılar :} |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net