IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   2009 Yılına ait Polemikler (https://www.ircforumlari.net/2009-yilina-ait-polemikler/)
-   -   Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help (https://www.ircforumlari.net/2009-yilina-ait-polemikler/256134-haftanin-help-departman-polemigi-lt-15-gt-zurnanet-help.html)

stonecypher 14 Eylül 2009 13:45

Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
Merhaba Değerli IRCForumlari.NET kullanıcıları ;

Bu haftada ki Help polemiği köşemizde Türkiye'de yıllarca help denildiğinde akla ilk gelen isimlerden olan Zurna.net #Help departmanını tanıyoruz. Aşırıya kaçmadan ve hakaret etmeden dilediklerinizi yazabilirsiniz.

ChanServ- #help ZurnaNET resmi IRC Services yardim kanalidir.
ChanServ- #help kanali Türkiye'nin en kaliteli helperlerinin karsiliksiz yardim verdigi bir kanaldir.

ZurnaNET #Help departmanı yönetim kadrosu:

#Help Founder(Tüm birimler sorumlusu): HeLLfire
#Help Sop(Tüm birimler yetkilisi): FaRaBi,Sefa ve Megalazy
#Help Sop Adayları(Tüm birimler yardımcı yetkilileri): mStf
#Help Sop Aday Adayları: OnLy ve Player
#Help Operatorleri: Stskeep ,Eva , wind, Dime, Efe, xyL , Prenses, stranger, Solved, Mankenoglu , BLack, Nefret, Snake, Kan , bLaCk`SouL, Relax, Salus, Stoned, Quicksand
#Help Operator Adayları: Love ve uNiQuE

ZurnaNET #Help departmanı işleyiş mekanizması:

#Egitim: Yıl içersinde belirli dönem aralıkları ile genel eğitimlerin yapıldığı kanal.
#Sınav: ZurnaNET resmi genel ve kişisel sınavların yapıldığı kanal.
#Helpers: ZurnaNET Helperlarının özel kanalı.
#Helpteam: Bireysel eğitim kanalı.
#Helpdesk: Güncel kararların alındığı Sop ve Sop adaylarının bulunduğu kanal.


NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, Megalazy nickli yetkiliden alınmıştır.

Zurna.Net Help departmanı artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...

xLine 14 Eylül 2009 14:33

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
Uzun zamandır #Help kanalında bulunmaktayım. Kanal içerisinde en ufak bir disiplinsizlik yada absürüt bir davranış görmedim. Ara sıra yanlış cevaplar verilmekte kullanıcıya. Bununda zamanla giderilceğine inanıyorum. Başarılar Z-Help.

Siyah 14 Eylül 2009 14:53

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
Daha önceki kalitesiyle kıyaslanıcak olursa o kadar değil belki ama yinede az/öz bir kadrosu var. Başarılar Z-Net - Helpteam.

Lanet 16 Eylül 2009 00:38

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
Sanırım aynı sistem baş göstermekte, her departmandaki gibi. pek bilgi sahibi degilim ama, basarilar.

KartaL 16 Eylül 2009 00:53

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
başarılar...

leootim 16 Eylül 2009 21:47

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
Az öz bilgili elemanlar bulundurmakta gayet iyi hizmet verilmekte bence sektöründe öncü bir help departmanı

RebeLLious 16 Eylül 2009 23:28

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
daha önce zurna.net sunucusunda hiç görev almadım ama disiplinli oldukları bilirim başarılar sizlere zurna.net .

She 17 Eylül 2009 00:35

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
Guzel kadro, başarilar dilerim.

xlxlxl 17 Eylül 2009 09:43

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
iyi kadro başarılar..

Nod 17 Eylül 2009 17:57

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
Aynı konu önce açılmış daha farklı bir sunucu ele alsanız daha iyi olurdu fakat böyle olmuş neyse.

Zurna.Net #Help eskisi gibi değil bildiğim kadarıyla ama haklarında hayırlısı başarılar.

PassioN 17 Eylül 2009 19:57

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
başarilar

Anthrax 17 Eylül 2009 22:07

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
Zurna'nın eskiden kendine has bir yönetim tarzı vardı.
Bu yönetim tarzı ise sunucuya çok özel bir ayrıcalık katıyordu.
Şuan'ki yönetim sistemi ise diğer sunucuların yönetim tarzıyla aynı gibi duruyor.

Fakat yönetim tarzı ve disiplin anlayışı nerede iyi şekilde uygulanırsa,
orada başarı kaçınılmaz olur.Zurna'da bu başarılı ender departmanlardan birtanesidir.

Başarılar dilerim.

Master 19 Eylül 2009 00:48

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
Z-net'in herzaman help kanalı iyi olmak zorundadir , izlenimlerime göre suanda eksik göremiyorum basarılar arkadaslar.

stonecypher 23 Eylül 2009 17:27

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
Hersey güzel, hoş, başarılı tamam da şu Sefa kim? Ilk kez karşılasıyorum da bu isimle, merak ettim bir an kim diye.

Mert 23 Eylül 2009 17:31

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
İyi bir Team.Yönetiliş şeklide güzel olursa başarı kaçınılmaz tabiki.Başarılar.Özellikle #help yönetimi bence ilgilerini tamamen #help'e vermeli.Sevgili Master'in de söylediği gibi.
"İyi olmak zorunda" katılıyorum.Sıradan bir ortam değil..


L3my 23 Eylül 2009 19:10

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
bana göre sunucu durumu iyi değil bu şahsi görüşüm...
helper`lar dakka başı *line yiyip duruyo...founderleride bence yerinde değil,alternatif çok insan var orada founderlik için...genede başarılar onların olsun...

stonecypher 27 Eylül 2009 15:36

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
 
15. haftanın Help departmanı polemiği olan Zurna.NET / #Help polemiği sona ermiştir.

Yorumları için tüm kullanıcılarımıza teşekkür ederiz.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk