![]() |
Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help Merhaba Değerli IRCForumlari.NET kullanıcıları ; Bu haftada ki Help polemiği köşemizde Türkiye'de yıllarca help denildiğinde akla ilk gelen isimlerden olan Zurna.net #Help departmanını tanıyoruz. Aşırıya kaçmadan ve hakaret etmeden dilediklerinizi yazabilirsiniz. ChanServ- #help ZurnaNET resmi IRC Services yardim kanalidir. ChanServ- #help kanali Türkiye'nin en kaliteli helperlerinin karsiliksiz yardim verdigi bir kanaldir. ZurnaNET #Help departmanı yönetim kadrosu: #Help Founder(Tüm birimler sorumlusu): HeLLfire #Help Sop(Tüm birimler yetkilisi): FaRaBi,Sefa ve Megalazy #Help Sop Adayları(Tüm birimler yardımcı yetkilileri): mStf #Help Sop Aday Adayları: OnLy ve Player #Help Operatorleri: Stskeep ,Eva , wind, Dime, Efe, xyL , Prenses, stranger, Solved, Mankenoglu , BLack, Nefret, Snake, Kan , bLaCk`SouL, Relax, Salus, Stoned, Quicksand #Help Operator Adayları: Love ve uNiQuE ZurnaNET #Help departmanı işleyiş mekanizması: #Egitim: Yıl içersinde belirli dönem aralıkları ile genel eğitimlerin yapıldığı kanal. #Sınav: ZurnaNET resmi genel ve kişisel sınavların yapıldığı kanal. #Helpers: ZurnaNET Helperlarının özel kanalı. #Helpteam: Bireysel eğitim kanalı. #Helpdesk: Güncel kararların alındığı Sop ve Sop adaylarının bulunduğu kanal. NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, Megalazy nickli yetkiliden alınmıştır. Zurna.Net Help departmanı artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz... |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help Uzun zamandır #Help kanalında bulunmaktayım. Kanal içerisinde en ufak bir disiplinsizlik yada absürüt bir davranış görmedim. Ara sıra yanlış cevaplar verilmekte kullanıcıya. Bununda zamanla giderilceğine inanıyorum. Başarılar Z-Help. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help Daha önceki kalitesiyle kıyaslanıcak olursa o kadar değil belki ama yinede az/öz bir kadrosu var. Başarılar Z-Net - Helpteam. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help Sanırım aynı sistem baş göstermekte, her departmandaki gibi. pek bilgi sahibi degilim ama, basarilar. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help başarılar... |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help Az öz bilgili elemanlar bulundurmakta gayet iyi hizmet verilmekte bence sektöründe öncü bir help departmanı |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help daha önce zurna.net sunucusunda hiç görev almadım ama disiplinli oldukları bilirim başarılar sizlere zurna.net . |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help Guzel kadro, başarilar dilerim. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help iyi kadro başarılar.. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help Aynı konu önce açılmış daha farklı bir sunucu ele alsanız daha iyi olurdu fakat böyle olmuş neyse. Zurna.Net #Help eskisi gibi değil bildiğim kadarıyla ama haklarında hayırlısı başarılar. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help başarilar |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help Zurna'nın eskiden kendine has bir yönetim tarzı vardı. Bu yönetim tarzı ise sunucuya çok özel bir ayrıcalık katıyordu. Şuan'ki yönetim sistemi ise diğer sunucuların yönetim tarzıyla aynı gibi duruyor. Fakat yönetim tarzı ve disiplin anlayışı nerede iyi şekilde uygulanırsa, orada başarı kaçınılmaz olur.Zurna'da bu başarılı ender departmanlardan birtanesidir. Başarılar dilerim. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help Z-net'in herzaman help kanalı iyi olmak zorundadir , izlenimlerime göre suanda eksik göremiyorum basarılar arkadaslar. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help Hersey güzel, hoş, başarılı tamam da şu Sefa kim? Ilk kez karşılasıyorum da bu isimle, merak ettim bir an kim diye. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help İyi bir Team.Yönetiliş şeklide güzel olursa başarı kaçınılmaz tabiki.Başarılar.Özellikle #help yönetimi bence ilgilerini tamamen #help'e vermeli.Sevgili Master'in de söylediği gibi. "İyi olmak zorunda" katılıyorum.Sıradan bir ortam değil.. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help bana göre sunucu durumu iyi değil bu şahsi görüşüm... helper`lar dakka başı *line yiyip duruyo...founderleride bence yerinde değil,alternatif çok insan var orada founderlik için...genede başarılar onların olsun... |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help 15. haftanın Help departmanı polemiği olan Zurna.NET / #Help polemiği sona ermiştir. Yorumları için tüm kullanıcılarımıza teşekkür ederiz. |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk