IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

48Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 12 Ekim 2011, 12:00   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help




Chat.Gen.TR #help departmanı

Founder:
Sihir
Manager: Kursad, Uranos
Master: Thales
Sop: Hegemonya, bLack
Op: kernekLi, PrOFeSsIOnaL
Helper: Nothing, NihaL, SoNkRaLL34, BuZuL, MeGaReaCtiOn, winter, DarkMan, uNiquE, Deha, Paşa, DisCoVeRy, Blitz, Qrs, bLueS, kSc
Stajyer: Asabi, Sed, SparkLe, Daemon, Ghost, iLayda, OTTOMAN

Departman kanalları:
  • #help: Chat.Gen.TR resmi yardım kanalıdır. Bu kanalda irc-daemon/services hakkında bilgileri hakkında kullanıcılara yardım verilen kanaldır.
  • #helpers: Help departmanı helperlerinin, helper adaylarının ve yöneticilerinin bulunduğu kanaldır. Bilgi alışverişi, kanal yenilikleri, sorunları, kuralları ve aliasları bu kanalda tartışılır ve çözüme ulaştırılır.
  • #egitim: Chat.Gen.TR irc-services soru/cevap botu bu kanalda bulunur. Bu kanalda, kullanıcılara global eğitimler düzenlenir.
  • #helpteam: Özel helper eğitim kanalıdır. Ayrıca sunucumuzda kayıtlı tüm nicklere istenilen eğitimler düzenlenir. Bu kanalda ayrıca C-Help eğitim sistemimiz aktiftir, !Egitim yazıldığı zaman eğitim konuları listelenir ve oradan bilgi almak isteyen kullanıcı bilgi almak istediği konunun adını yazarak konu hakkında bilgi alır.
  • #sınav: Bu kanal #Help kanalına giriş için helper olmak isteyen kişilerin testten geçtiği kanaldır. Bu kanalda sorulan soruların %60'ına doğru veren kişiler Helper Adayı %80 ve üstüne doğru cevap kişiler ise Helper statüsünde göreve başlarlar.
  • #helpsops: Bu kanal help yöneticilerinin (Sop|Master|Manager|Founder) toplantılarını ve fikir alışverişini yaptığı kanaldır. Ayrıca kanal C-Help botunun kontrol kanalıdır. Kanalla ilgili tüm bilgiler buraya yansır. Böylelikle helperler hakkındaki tüm bilgiler gözler önünde olur ve bize yetki vermemizde çok yardımcı olur.
Kıdem sistemi:
  1. İdari birim (Manager, master.)
  2. Eğitmen grubu (Sop, op.)
  3. Ekip takımı (Helper, stajyer.)
Kıdem anlamları:
  • Stajyer: Chat.Gen.TR Help ailesine yeni katılmış ve 15 günlük bir süreçde denemeye tabi tutulan helper adayıdır. Kendini sürekli geliştirmek ile yükümlüdür.
  • Helper: Deneme sürecinde kendini göstererek terfi etmiş helperdir. (Cs, Ns, Ms, Akick, İgnore, Silence, List) komut konularını iyice ögrenmiş ve online süresi iyi olmalıdır.
  • Op: Helper iken kendini kanıtlamış ve helperlara örnek davranışlar sergilemiş kişidir. Help kanallarında sürekli aktif olmalı ve sunucu içerisinde kendinisi örnek davranışlarıyla göstermelidir.
  • Sop: IRC-Services komutlarında kendinini belirgin seviyelere getirmiş, disiplinli ve örnek kişidir. Sunucu içerisinde araştırma yapıp online ve bilgisi iyi kişileri help ailesine kazandırmak ve kendini sürekli ileri derecede geliştirmektir. Help kanallarıyla ilgili hertürlü durumu üstlerine iletir. En önemli görevi; eğitmenliktir.
  • Master: IRCd-Services konuları yanında, Client gibi konularıda belirli seviyede öğrenmiş kişidir. Helperlerin eksik oldukları komut konularında egitimler düzenler ve eksikliklerini giderilmesinde önemli rol oynar. Help'e yeni helperler katar ve helperlerin kurallara uyup uymadıklarını denetler.
  • Manager: Komut bilgisi üst düzeyde, help kanalları ile ilgili her türlü konuya hakimdir. Kendini sürekli geliştiren liderlik vasfına sahip kişidir. Help departmanıyla ilgili hertürlü olumlu olumsuz gelişmeleri ele alarak çözüme ulaştırmak ve değerlendirmektir. İstediği helperleri istediği zaman sınav yapabilir ve helperlerin kurallara uyup uymadıklarını denetler.
Kullanıcılara yardım amaçlı ve helper eğitimleri ile ilgili yeni yeni arge çalışmalarımız sürmektedir.
Chat.Gen.TR #help departmanı kurallarına [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ulaşabilirsiniz.


Yukarıdaki bilgilerin tamamı #help founder Sihir'den alınmıştır.
Chat.Gen.TR #help departmanı hakkındaki görüşlerinizi, saygı ve sevgi sınırları içerisinde başlık altından belirtebilirsiniz..

 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 12 Ekim 2011, 12:09   #2
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help




Acik konuşacak olursak, yönetim sistemi TRsohbet'in benzeri olmuş. Ama buda kendi yönetimlerinin uygun gördükleri bir sistemdir saygi duymak lazim. Ekip hakkinda pek bir bilgim yok ancak; Kursad'i biraz taniyorum. Kişilik olarak güzel ve bilgiside iyi bir kardeşim. Sihir ve ekibine başarilar dilerim.

 

Alt 12 Ekim 2011, 12:42   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (2)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help




Freedom Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Acik konuşacak olursak, yönetim sistemi TRsohbet'in benzeri olmuş. Ama buda kendi yönetimlerinin uygun gördükleri bir sistemdir saygi duymak lazim. Ekip hakkinda pek bir bilgim yok ancak; Kursad'i biraz taniyorum. Kişilik olarak güzel ve bilgiside iyi bir kardeşim. Sihir ve ekibine başarilar dilerim.


Teşekkürler Freedom benzemesi normaldir, o sunucunun helpmanager'i idim Eran ile birlikte yapmıştık bu kıdem sistemini e haliyle benimsediğim bir sistem wish'de düzenlemişti.

Benim fikir ve görüşüme göre en sade anlaşılır bir sistem böyle olmalı. Ne çok abartılı nede çok basit. Saygı ve sevgiler


[ Sihir ]

 

Alt 12 Ekim 2011, 15:06   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help




Sistem Geliştirilmeye Devam Edilecektir. Güzel Bir Kadroya Sahibiz, Kendimizi Geliştirmeye Devam Ediyoruz, Daha İyi Olacağız.. (Thales)

 

Alt 12 Ekim 2011, 16:53   #5
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help




Bu ekibin içinde olmaktan mutluyum birlikte güzel işler yapacağımıza inanıyorum.

 

Alt 12 Ekim 2011, 22:09   #6
X
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help




Merhaba,

Ekibinizdeki birkac kisiyi taniyorum efendi yaptigi isin hakkini veren kisilerdir bunlar. Umarim hedeflerinize ulasirsinizz.

 

Alt 13 Ekim 2011, 12:15   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help




Böylesine güzel insanların arasında bulunmaktan onur duyuyorum.Hedefimiz her zaman bulunduğumuz yerin daha ilerisidir. Kendimizi geliştirmek için daha fazla çalışacağız. (kernekLi)

 

Alt 13 Ekim 2011, 15:27   #8
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help




Bu kadro ile inşallah çok daha güzel şeyler başaracağız. Tüm Help Departmanı arkadaşlarımızı tek tek tebrik ediyorum.


Uranos

 

Alt 13 Ekim 2011, 21:19   #9
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help




Sihir başta olmak üzere kadrodaki Lokomotifler diyebileceğim Kursad ve Uranos'a teşekkürlerimi sunarım güzel bir kadro ve çalışma arkdaşlarından oluşan Help departmanını uzun zamandır bu şekilde görmeye hasret kalmıştım.
Tüm arkdaşlara teşekkürlerimi bir borç bilir saygı ile selamlarım.

 

Alt 14 Ekim 2011, 02:41   #10
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help




Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki help departmanımız kaliteli,bilgili ve saygılı kişiliklerin bulunduğu bir ortamdır ve ben bu ortamın içerisinde bulunmaktan çok memnun olmakla birlikte hocalarımdan hergün yeni bilgiler edinmek beni fazlsıyla mutlu ediyor.Emeklerine ve bize böyle bir ortam sağladıkları için başta
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
ihir hocamız olmak üzere tüm departman arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, &gt, &lt, >, <, 9, chatgentr, departman, haftanın, polemiği


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Com.TR / #Help huLk 2011 Yılına ait Polemikler 28 28 Haziran 2011 16:04
Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > Muhabbet.NET / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 7 23 Aralık 2010 22:25
Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Zurna.NET / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 34 17 Ocak 2010 17:49
Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > Kelebek.Gen.TR / #Help KartaL 2009 Yılına ait Polemikler 8 30 Haziran 2009 22:42
Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help Software 2009 Yılına ait Polemikler 10 27 Ekim 2008 19:52