IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   2011 Yılına ait Polemikler (https://www.ircforumlari.net/2011-yilina-ait-polemikler/)
-   -   Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help (https://www.ircforumlari.net/2011-yilina-ait-polemikler/418452-haftanin-help-departman-polemigi-lt-9-gt-chatgentr-help.html)

Fromhell 12 Ekim 2011 12:00

Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help
 
Chat.Gen.TR #help departmanı

Founder:
Sihir
Manager: Kursad, Uranos
Master: Thales
Sop: Hegemonya, bLack
Op: kernekLi, PrOFeSsIOnaL
Helper: Nothing, NihaL, SoNkRaLL34, BuZuL, MeGaReaCtiOn, winter, DarkMan, uNiquE, Deha, Paşa, DisCoVeRy, Blitz, Qrs, bLueS, kSc
Stajyer: Asabi, Sed, SparkLe, Daemon, Ghost, iLayda, OTTOMAN

Departman kanalları:
  • #help: Chat.Gen.TR resmi yardım kanalıdır. Bu kanalda irc-daemon/services hakkında bilgileri hakkında kullanıcılara yardım verilen kanaldır.
  • #helpers: Help departmanı helperlerinin, helper adaylarının ve yöneticilerinin bulunduğu kanaldır. Bilgi alışverişi, kanal yenilikleri, sorunları, kuralları ve aliasları bu kanalda tartışılır ve çözüme ulaştırılır.
  • #egitim: Chat.Gen.TR irc-services soru/cevap botu bu kanalda bulunur. Bu kanalda, kullanıcılara global eğitimler düzenlenir.
  • #helpteam: Özel helper eğitim kanalıdır. Ayrıca sunucumuzda kayıtlı tüm nicklere istenilen eğitimler düzenlenir. Bu kanalda ayrıca C-Help eğitim sistemimiz aktiftir, !Egitim yazıldığı zaman eğitim konuları listelenir ve oradan bilgi almak isteyen kullanıcı bilgi almak istediği konunun adını yazarak konu hakkında bilgi alır.
  • #sınav: Bu kanal #Help kanalına giriş için helper olmak isteyen kişilerin testten geçtiği kanaldır. Bu kanalda sorulan soruların %60'ına doğru veren kişiler Helper Adayı %80 ve üstüne doğru cevap kişiler ise Helper statüsünde göreve başlarlar.
  • #helpsops: Bu kanal help yöneticilerinin (Sop|Master|Manager|Founder) toplantılarını ve fikir alışverişini yaptığı kanaldır. Ayrıca kanal C-Help botunun kontrol kanalıdır. Kanalla ilgili tüm bilgiler buraya yansır. Böylelikle helperler hakkındaki tüm bilgiler gözler önünde olur ve bize yetki vermemizde çok yardımcı olur.
Kıdem sistemi:
  1. İdari birim (Manager, master.)
  2. Eğitmen grubu (Sop, op.)
  3. Ekip takımı (Helper, stajyer.)
Kıdem anlamları:
  • Stajyer: Chat.Gen.TR Help ailesine yeni katılmış ve 15 günlük bir süreçde denemeye tabi tutulan helper adayıdır. Kendini sürekli geliştirmek ile yükümlüdür.
  • Helper: Deneme sürecinde kendini göstererek terfi etmiş helperdir. (Cs, Ns, Ms, Akick, İgnore, Silence, List) komut konularını iyice ögrenmiş ve online süresi iyi olmalıdır.
  • Op: Helper iken kendini kanıtlamış ve helperlara örnek davranışlar sergilemiş kişidir. Help kanallarında sürekli aktif olmalı ve sunucu içerisinde kendinisi örnek davranışlarıyla göstermelidir.
  • Sop: IRC-Services komutlarında kendinini belirgin seviyelere getirmiş, disiplinli ve örnek kişidir. Sunucu içerisinde araştırma yapıp online ve bilgisi iyi kişileri help ailesine kazandırmak ve kendini sürekli ileri derecede geliştirmektir. Help kanallarıyla ilgili hertürlü durumu üstlerine iletir. En önemli görevi; eğitmenliktir.
  • Master: IRCd-Services konuları yanında, Client gibi konularıda belirli seviyede öğrenmiş kişidir. Helperlerin eksik oldukları komut konularında egitimler düzenler ve eksikliklerini giderilmesinde önemli rol oynar. Help'e yeni helperler katar ve helperlerin kurallara uyup uymadıklarını denetler.
  • Manager: Komut bilgisi üst düzeyde, help kanalları ile ilgili her türlü konuya hakimdir. Kendini sürekli geliştiren liderlik vasfına sahip kişidir. Help departmanıyla ilgili hertürlü olumlu olumsuz gelişmeleri ele alarak çözüme ulaştırmak ve değerlendirmektir. İstediği helperleri istediği zaman sınav yapabilir ve helperlerin kurallara uyup uymadıklarını denetler.
Kullanıcılara yardım amaçlı ve helper eğitimleri ile ilgili yeni yeni arge çalışmalarımız sürmektedir.
Chat.Gen.TR #help departmanı kurallarına [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ulaşabilirsiniz.


Yukarıdaki bilgilerin tamamı #help founder Sihir'den alınmıştır.
Chat.Gen.TR #help departmanı hakkındaki görüşlerinizi, saygı ve sevgi sınırları içerisinde başlık altından belirtebilirsiniz..

Freedom 12 Ekim 2011 12:09

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help
 
Acik konuşacak olursak, yönetim sistemi TRsohbet'in benzeri olmuş. Ama buda kendi yönetimlerinin uygun gördükleri bir sistemdir saygi duymak lazim. Ekip hakkinda pek bir bilgim yok ancak; Kursad'i biraz taniyorum. Kişilik olarak güzel ve bilgiside iyi bir kardeşim. Sihir ve ekibine başarilar dilerim.

Ayaz 12 Ekim 2011 12:42

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help
 
Alıntı:

Freedom Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1040868264)
Acik konuşacak olursak, yönetim sistemi TRsohbet'in benzeri olmuş. Ama buda kendi yönetimlerinin uygun gördükleri bir sistemdir saygi duymak lazim. Ekip hakkinda pek bir bilgim yok ancak; Kursad'i biraz taniyorum. Kişilik olarak güzel ve bilgiside iyi bir kardeşim. Sihir ve ekibine başarilar dilerim.


Teşekkürler Freedom benzemesi normaldir, o sunucunun helpmanager'i idim Eran ile birlikte yapmıştık bu kıdem sistemini e haliyle benimsediğim bir sistem wish'de düzenlemişti.

Benim fikir ve görüşüme göre en sade anlaşılır bir sistem böyle olmalı. Ne çok abartılı nede çok basit. Saygı ve sevgiler


[ Sihir ]

Kustah 12 Ekim 2011 15:06

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help
 
Sistem Geliştirilmeye Devam Edilecektir. Güzel Bir Kadroya Sahibiz, Kendimizi Geliştirmeye Devam Ediyoruz, Daha İyi Olacağız.. (Thales)

MT EkoL 12 Ekim 2011 16:53

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help
 
Bu ekibin içinde olmaktan mutluyum birlikte güzel işler yapacağımıza inanıyorum.

X 12 Ekim 2011 22:09

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help
 
Merhaba,

Ekibinizdeki birkac kisiyi taniyorum efendi yaptigi isin hakkini veren kisilerdir bunlar. Umarim hedeflerinize ulasirsinizz.

sinaNnN 13 Ekim 2011 12:15

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help
 
Böylesine güzel insanların arasında bulunmaktan onur duyuyorum.Hedefimiz her zaman bulunduğumuz yerin daha ilerisidir. Kendimizi geliştirmek için daha fazla çalışacağız. (kernekLi)

AiDeR 13 Ekim 2011 15:27

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help
 
Bu kadro ile inşallah çok daha güzel şeyler başaracağız. Tüm Help Departmanı arkadaşlarımızı tek tek tebrik ediyorum.


Uranos

Thor 13 Ekim 2011 21:19

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help
 
Sihir başta olmak üzere kadrodaki Lokomotifler diyebileceğim Kursad ve Uranos'a teşekkürlerimi sunarım güzel bir kadro ve çalışma arkdaşlarından oluşan Help departmanını uzun zamandır bu şekilde görmeye hasret kalmıştım.
Tüm arkdaşlara teşekkürlerimi bir borç bilir saygı ile selamlarım.

iLaydaA 14 Ekim 2011 02:41

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help
 
Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki help departmanımız kaliteli,bilgili ve saygılı kişiliklerin bulunduğu bir ortamdır ve ben bu ortamın içerisinde bulunmaktan çok memnun olmakla birlikte hocalarımdan hergün yeni bilgiler edinmek beni fazlsıyla mutlu ediyor.Emeklerine ve bize böyle bir ortam sağladıkları için başta;Sihir hocamız olmak üzere tüm departman arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net