IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  Mobil Sohbet, Sohbet ve Sohbet Odaları




15Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 03 Aralık 2011, 19:45   #1
Çevrimdışı
Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > mIRCTurk.com / #help


-- Sponsor Baglantı --


Bildiğiniz üzere mIRCTurk.com #Help departmanını daha önce polemik olarak ele aldık. Ancak Help Kadrosunun ve sisteminin tamamen değişmesi sebebiyle tekrar bu hafta yer verdik.

Öncelikle ilgili departmanı tanıyalım.


mIRCTurk IRC Network - #HELP Departman Görevlileri
-
IRCHelpFounder: OLderman (Superdesk_OLderman)
IRCHelpManager(s): Nammed (Superdesk_Nammed) - Doom (Superdesk_Doom) - ibRet (Helpdesk_ibRet) - Levent (Helpdesk_Levent)
IRCHelpMaster(s): Silence
IRCHelpSop(s) : EmeNaTioNaL
IRCHelpSecure(s): Silver - Dostoyevski
Educationist(s): ibRet - Silence - Dostoyevski - Chris - Juventus
IRCHelper(s): eXtreme - GolgeSiz - Rosalinda - Skills - Chris - Matthew - Eda - Gurkan - Stskeep - Snake - EkoL - CeTo - Raskolnikov - Xenophobia - Kahraman - xyL - CaLLaouS - ZindaN - Juventus
IRCHelpStajyer(s): qOnca
-
mIRCTurk IRC Network - #HELP Departman Bilgileri
-
#Help mIRCTurk resmi IRC-daemon/Services yardım kanalı
#Helpers mIRCTurk IRCHelperleri için sohbet ve yardımlaşma kanalı
#Eğitim mIRCTurk resmi IRC-daemon/Services eğitim kanalı
#Sınav mIRCTurk resmi IRCHelper seçme kanalı
#HelpSop mIRCTurk resmi help yönetim kanalı
#HelpDesk mIRCTurk resmi help üst yönetim kanalı
#mIRCHelp mIRCTurk resmi Client/Scripting destek kanalı
#HelpTeam mIRCTurk resmi IRCHelper geliştirme kanalı
#HAday mIRCTurk resmi IRC-daemon/Services bireysel eğitim başvuru kanalı
#BED mIRCTurk resmi eğitmen olan görevlilerin bulunduğu kanal
#Ethos mIRCTurk resmi bireysel eğitim kanalı
#Query mIRCTurk resmi IRC-daemon/Services Client sorgu kanalı
-
mIRCTurk IRC Network - #HELP Departman Botları
-
MT-Help : mIRCTurk help yapay zeka sistemi yönetim botu + IRC-daemon/Services Oyun botu
Ethos : IRCd/Services/Client eğitim botu, + sorgu sistemi botu.
(15 konudan oluşmaktadır, IRCHelperlerin eksiklerini bulma ve eksiklerini gidermek için kullanılan bir bottur. Tamamen IRCd/Services üzerine yazılmış olan bot; hem eğitim/hem soru sorup (eğlenceli ve öğretici) olarak geliştirilmiştir.)
-
mIRCTurk IRC Network - #HELP Departman Web & Forum
-
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] mIRCTurk Help departmanı resmi forumu
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] mIRCTurk Help departmanı resmi sitesi
-
mIRCTurk IRC Network - #Help Eğitim Sistemi
-
#HELP departmanına katılmak isteyen adaylar öncelikle #HAday kanalından başvurularını gerçekleştirir ve kriterleri uygunsa eğer #Ethos kanalına erişimi eklenir.
#HAday : IRCHelper olmak için gelen adayların başvuru talep kanalı.
#BED : mIRCTurk IRC Network'unda IRCHelper Stajyer olmak için gelen adayların IRC-daemon/SERVICES eğitimi aldığı kanal.
-
Gelen IRCHelper adayına öncelikle departman bireysel eğitimin kuralları ve daha sonra IRCHelp departmanı Genel kuralları okutulur. Ve ardından Hiyerarşi hakkında bilgilendirme yapılır.
Bu bilgilendirmeler yapıldıktan sonra, süreç başlar.
*
-
1 -) +HelpServ
2 -) +Wildcard
3 -) +NickservGenel
4 -) +NickservSetUnset
5 -) +ChanservGenel
6 -) +ChanservSetUnset
7 -) +ChanservLevels
8 -) +ChanservAkick
9 -) +Memoserv
10-) +Helpop
11-) +Extban
12-) +Exception
13-) +Nickmodekip
14-) +Kanalmodekip
15-) +Who
16-) +Flood
17-) +List
18-) +KullanıcıKomutları(/helpop ?Usercmds)
19-) +Version
20-) +BağlantıHataları
21-) +Ignore
22-) +Timer
23-) +mIRCEntegrasyon
-
IRCHelper adayına yukardaki şablon tek tek yavaş yavaş anlatılır. Her eğitim sonunda RC(bilgi) geçilmesi için aday ile soru/cevap yapılır ve konu pekiştirilir.
Helper adayının eğitim konuları bittiği zaman, sorgu sistemine geçilir. Bu sorgu sistemi sayesinde, IRCHelper adayı hem bilgilerini tazeler hemde kendisini komutsal donanımda hızlandırır.
Sorgu sistemi hakkında ufak bir bilgilendirme;
-
[10:14:38] <Superdesk_OLderman> +HelpservQuery
[10:14:39] <Helpethos> ~~ ~~ ~~ ~~
[10:14:39] <Helpethos> Helpserv Kullanımı konusu sorgusu başlıyor.
[10:14:41] <Helpethos>
[10:14:42] <Helpethos> Helpserv Kullanımı konusu sorgusunda 12 soru yöneltilecektir.
[10:14:43] <Helpethos>
[10:14:44] <Helpethos> Başarılar dileriz.
[10:14:45] <Helpethos> ~~ ~~ ~~ ~~
[10:15:39] <Helpethos> Soru1) Nickserv servisi ile ilgili genel bilgi alma komutu nedir?
[10:15:44] <Superdesk_OLderman> /nickserv help
[10:15:45] <Helpethos> Superdesk_OLderman, doğru bildin tebrikler.
[10:15:45] <Helpethos> Soru2) Nickserv servisi ile ilgili genel bilgi alma komutu nedir?
[10:15:48] <Superdesk_OLderman> /services help
[10:15:49] <Helpethos> Superdesk_OLderman, doğru bildin tebrikler.
[10:15:49] <Helpethos> Soru3) Chanserv servisi ile ilgili genel bilgi alma komutu nedir?
[10:15:54] <Superdesk_OLderman> /chanserv help
[10:15:54] <Helpethos> Superdesk_OLderman, doğru bildin tebrikler.
[10:15:55] <Helpethos> Soru4) Chanserv servisi ile ilgili kullanılabilecek komut listesini görme komutu nedir?
[10:16:01] <Superdesk_OLderman> /chanserv help commands
[10:16:01] <Helpethos> Superdesk_OLderman, doğru bildin tebrikler.

-
Bu eğitim sürecini başarı ile tamamlayan adaylarımız IRCHelp departmanına HelpStajyer olarak başlar ve çok kısa bir süre deneme sürecine girer. Bu deneme sürecinde ise departmandaki aktifliği - soru/cevaplara katılması ve IRCHelperler ile arasındaki diyaloglar göz önüne alınır.
Eğitim sürecini tamamlayan adaylarımız IRC-daemon/Services konuları üzerine eksiksiz olmuş olur ve komutsal donanıma tamamen sahip konuma gelmiştir. Tek eksiği departmana uyum sağlamasıdır.
-
Adaylar #HELP departmanına geldikten sonra, eğitim kanalı olarak #HelpTeam kanalına giriş yapıcaktır.
#Helpteam : Bu kanal üzerinde (Kurallar - IRC-daemon/Services - Smilasyon ) eğitimlerinin verilip, daha sağlıklı görev alınmasını sağlamaktır.
#Ethos kanalındaki eğitim sürecini tamamlayıp gelen adaylarımız #HelpTeam kanalındaki eğitimlerden muaf tutulmaktadır.
-
* mIRCTurk - #Help departmanı olarak eğitimlere önem vermekteyiz ve bu yüzden sınav ile IRCHelper alınmamaktadır.
-

Yukarıdaki bilgilerin tamamı, "Helpdesk_ibRet" nickli arkadaştan alınmıştır kendisine bilgileri bize aktardığı için teşekkür ederiz.

mIRCTurk.com #help departmanı hakkında görüşlerinizi, sevgi ve saygı sınırları içerisinde başlık altından belirtebilirsiniz.

Bildiğiniz üzere mIRCTurk.com #Help departmanını daha önce polemik olarak ele aldık. Ancak Help Kadrosunun ve sisteminin tamamen değişmesi sebebiyle tekrar bu hafta yer verdik.

Öncelikle ilgili departmanı tanıyalım.


mIRCTurk IRC Network - #HELP Departman Görevlileri
-
IRCHelpFounder: OLderman (Superdesk_OLderman)
IRCHelpManager(s): Nammed (Superdesk_Nammed) - Doom (Superdesk_Doom) - ibRet (Helpdesk_ibRet) - Levent (Helpdesk_Levent)
IRCHelpMaster(s): Silence
IRCHelpSop(s) : EmeNaTioNaL
IRCHelpSecure(s): Silver - Dostoyevski
Educationist(s): ibRet - Silence - Dostoyevski - Chris - Juventus
IRCHelper(s): eXtreme - GolgeSiz - Rosalinda - Skills - Chris - Matthew - Eda - Gurkan - Stskeep - Snake - EkoL - CeTo - Raskolnikov - Xenophobia - Kahraman - xyL - CaLLaouS - ZindaN - Juventus
IRCHelpStajyer(s): qOnca
-
mIRCTurk IRC Network - #HELP Departman Bilgileri
-
#Help mIRCTurk resmi IRC-daemon/Services yardım kanalı
#Helpers mIRCTurk IRCHelperleri için sohbet ve yardımlaşma kanalı
#Eğitim mIRCTurk resmi IRC-daemon/Services eğitim kanalı
#Sınav mIRCTurk resmi IRCHelper seçme kanalı
#HelpSop mIRCTurk resmi help yönetim kanalı
#HelpDesk mIRCTurk resmi help üst yönetim kanalı
#mIRCHelp mIRCTurk resmi Client/Scripting destek kanalı
#HelpTeam mIRCTurk resmi IRCHelper geliştirme kanalı
#HAday mIRCTurk resmi IRC-daemon/Services bireysel eğitim başvuru kanalı
#BED mIRCTurk resmi eğitmen olan görevlilerin bulunduğu kanal
#Ethos mIRCTurk resmi bireysel eğitim kanalı
#Query mIRCTurk resmi IRC-daemon/Services Client sorgu kanalı
-
mIRCTurk IRC Network - #HELP Departman Botları
-
MT-Help : mIRCTurk help yapay zeka sistemi yönetim botu + IRC-daemon/Services Oyun botu
Ethos : IRCd/Services/Client eğitim botu, + sorgu sistemi botu.
(15 konudan oluşmaktadır, IRCHelperlerin eksiklerini bulma ve eksiklerini gidermek için kullanılan bir bottur. Tamamen IRCd/Services üzerine yazılmış olan bot; hem eğitim/hem soru sorup (eğlenceli ve öğretici) olarak geliştirilmiştir.)
-
mIRCTurk IRC Network - #HELP Departman Web & Forum
-
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] mIRCTurk Help departmanı resmi forumu
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] mIRCTurk Help departmanı resmi sitesi
-
mIRCTurk IRC Network - #Help Eğitim Sistemi
-
#HELP departmanına katılmak isteyen adaylar öncelikle #HAday kanalından başvurularını gerçekleştirir ve kriterleri uygunsa eğer #Ethos kanalına erişimi eklenir.
#HAday : IRCHelper olmak için gelen adayların başvuru talep kanalı.
#BED : mIRCTurk IRC Network'unda IRCHelper Stajyer olmak için gelen adayların IRC-daemon/SERVICES eğitimi aldığı kanal.
-
Gelen IRCHelper adayına öncelikle departman bireysel eğitimin kuralları ve daha sonra IRCHelp departmanı Genel kuralları okutulur. Ve ardından Hiyerarşi hakkında bilgilendirme yapılır.
Bu bilgilendirmeler yapıldıktan sonra, süreç başlar.
*
-
1 -) +HelpServ
2 -) +Wildcard
3 -) +NickservGenel
4 -) +NickservSetUnset
5 -) +ChanservGenel
6 -) +ChanservSetUnset
7 -) +ChanservLevels
8 -) +ChanservAkick
9 -) +Memoserv
10-) +Helpop
11-) +Extban
12-) +Exception
13-) +Nickmodekip
14-) +Kanalmodekip
15-) +Who
16-) +Flood
17-) +List
18-) +KullanıcıKomutları(/helpop ?Usercmds)
19-) +Version
20-) +BağlantıHataları
21-) +Ignore
22-) +Timer
23-) +mIRCEntegrasyon
-
IRCHelper adayına yukardaki şablon tek tek yavaş yavaş anlatılır. Her eğitim sonunda RC(bilgi) geçilmesi için aday ile soru/cevap yapılır ve konu pekiştirilir.
Helper adayının eğitim konuları bittiği zaman, sorgu sistemine geçilir. Bu sorgu sistemi sayesinde, IRCHelper adayı hem bilgilerini tazeler hemde kendisini komutsal donanımda hızlandırır.
Sorgu sistemi hakkında ufak bir bilgilendirme;
-
[10:14:38] <Superdesk_OLderman> +HelpservQuery
[10:14:39] <Helpethos> ~~ ~~ ~~ ~~
[10:14:39] <Helpethos> Helpserv Kullanımı konusu sorgusu başlıyor.
[10:14:41] <Helpethos>
[10:14:42] <Helpethos> Helpserv Kullanımı konusu sorgusunda 12 soru yöneltilecektir.
[10:14:43] <Helpethos>
[10:14:44] <Helpethos> Başarılar dileriz.
[10:14:45] <Helpethos> ~~ ~~ ~~ ~~
[10:15:39] <Helpethos> Soru1) Nickserv servisi ile ilgili genel bilgi alma komutu nedir?
[10:15:44] <Superdesk_OLderman> /nickserv help
[10:15:45] <Helpethos> Superdesk_OLderman, doğru bildin tebrikler.
[10:15:45] <Helpethos> Soru2) Nickserv servisi ile ilgili genel bilgi alma komutu nedir?
[10:15:48] <Superdesk_OLderman> /services help
[10:15:49] <Helpethos> Superdesk_OLderman, doğru bildin tebrikler.
[10:15:49] <Helpethos> Soru3) Chanserv servisi ile ilgili genel bilgi alma komutu nedir?
[10:15:54] <Superdesk_OLderman> /chanserv help
[10:15:54] <Helpethos> Superdesk_OLderman, doğru bildin tebrikler.
[10:15:55] <Helpethos> Soru4) Chanserv servisi ile ilgili kullanılabilecek komut listesini görme komutu nedir?
[10:16:01] <Superdesk_OLderman> /chanserv help commands
[10:16:01] <Helpethos> Superdesk_OLderman, doğru bildin tebrikler.

-
Bu eğitim sürecini başarı ile tamamlayan adaylarımız IRCHelp departmanına HelpStajyer olarak başlar ve çok kısa bir süre deneme sürecine girer. Bu deneme sürecinde ise departmandaki aktifliği - soru/cevaplara katılması ve IRCHelperler ile arasındaki diyaloglar göz önüne alınır.
Eğitim sürecini tamamlayan adaylarımız IRC-daemon/Services konuları üzerine eksiksiz olmuş olur ve komutsal donanıma tamamen sahip konuma gelmiştir. Tek eksiği departmana uyum sağlamasıdır.
-
Adaylar #HELP departmanına geldikten sonra, eğitim kanalı olarak #HelpTeam kanalına giriş yapıcaktır.
#Helpteam : Bu kanal üzerinde (Kurallar - IRC-daemon/Services - Smilasyon ) eğitimlerinin verilip, daha sağlıklı görev alınmasını sağlamaktır.
#Ethos kanalındaki eğitim sürecini tamamlayıp gelen adaylarımız #HelpTeam kanalındaki eğitimlerden muaf tutulmaktadır.
-
* mIRCTurk - #Help departmanı olarak eğitimlere önem vermekteyiz ve bu yüzden sınav ile IRCHelper alınmamaktadır.
-

Yukarıdaki bilgilerin tamamı, "Helpdesk_ibRet" nickli arkadaştan alınmıştır kendisine bilgileri bize aktardığı için teşekkür ederiz.

mIRCTurk.com #help departmanı hakkında görüşlerinizi, sevgi ve saygı sınırları içerisinde başlık altından belirtebilirsiniz.


Konu Ocean tarafından (06 Aralık 2011 Saat 11:09 ) değiştirilmiştir.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 03 Aralık 2011, 22:00   #2
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > mIRCTurk.com / #help




Hakkınızda hayırlısı , Burak hocanın founder olması iyi bir gelişmeydi arkası geldi ki gelicekde eminim. Başarılar OLderMan ve MT #Help departmanı.

 

Alt 05 Aralık 2011, 12:10   #3
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > mIRCTurk.com / #help




MT bambaşka
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 05 Aralık 2011, 20:26   #4
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > mIRCTurk.com / #help




Sistemi yavaş yavaş oturttu, başarılar Burak.
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 06 Aralık 2011, 12:05   #5
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > mIRCTurk.com / #help




başarılar mircturk help

 

Alt 07 Aralık 2011, 13:51   #6
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > mIRCTurk.com / #help




Hakkınızda hayırlısı olsun

 

Alt 07 Aralık 2011, 15:14   #7
X
Guest
X - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > mIRCTurk.com / #help




Istikrar sart.

 

Alt 07 Aralık 2011, 15:29   #8
Çevrimdışı
Sim
Sim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > mIRCTurk.com / #help




OLderMan`ı mircindir zamanında tanımıştım daha ıyıye gidicegine eminim : )

 

Alt 08 Aralık 2011, 00:54   #9
Deep
Guest
Deep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > mIRCTurk.com / #help




başarılar diliyoruz mircturk yeni help departmanına.

 

Alt 08 Aralık 2011, 12:50   #10
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > mIRCTurk.com / #help




Büyüyen bir departman olması dileğiyle başarılar.

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, &gt, &lt, >, <, 13, departman, haftanın, mircturkcom, polemiği

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > mIRCTurk.COM / #Help stonecypher 2011 Yılına ait Polemikler 12 21 Mart 2011 18:20
Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > Muhabbet.NET / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 7 23 Aralık 2010 22:25
Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > mIRCTurk.COM / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 27 24 Şubat 2010 10:29
Haftanın Help Departman Polemiği < 16 > mIRCALem.Com / #Help stonecypher 2009 Yılına ait Polemikler 15 21 Ekim 2009 13:03
Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > mIRCTurk.Com / #Help Software 2009 Yılına ait Polemikler 9 13 Ekim 2008 22:59