Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help HelpKoordinator: Thales (Kustah) HelpManager: Uranos HelpMaster: SeNCe HelpSops: HelpOps: Grim`Reaper -PrOFeSsIOnaL - Saltanat - ALberTa- Connecting Helperler: iLayda - Dark - Bahoz - EgoSt - NoRm - MeGaReaCtiOn Help Stajers: ZeLaL - StiL - BANLI - KaRtaLiZma - ZehiR - KaĞaN - Poseidon - BesiktAsk - EfuLiM - MertMireGiL - AyÇa - SaNeM - Mecnun- Sahra Chat.Gen.Tr Help Departmanı Görev Dağılımı : Help kordinator:Thales (Kustah) Yardımcısı: SeNCe Eğitim Genel sorumlu: SeNCe Bireysel eğitim ve adaylar sorumlusu: ALberTa , Saltanat Yardımcı: NoRm Bot sorumlusu: Thales (Kustah) , SeNCe Chat.Gen.Tr Help Departmanı Kanalları : #Help - Komut yardım kanalı #HelpTeam - Kullanıcı eğitim kanalı #Sınav - Helper adayları sınav kanalı #Helpers - Help Komitesi Üyeleri Kanalı #Helpsops - Help Op , Sop ve Founderin bulunduğu kanaldır #Egitim - C-Egitim Komut Oyun Botunun Bulunduğu Kanal ChatgenTr Help departmanı nasıl yönetiliyor ? #Sınav kanalında sınav olan helper/adayları 5/3 yapsada - 5/5 yapsada help
Helper Aday / Halfop: Kadroya yeni katılanların başlangıç seviyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek ve eğitimleri yakından takip edip helper rütbesine yükselmek için tüm gayretiyle çalışmak başlıca görevleri arasındadır. Kadroya yeni katılmış bir halfoperatör'ün helper rütbesine yükselme süreci performansa bağlı olarak 1 hafta ila 1 ay arasında değişmektedir. HelperAop / Helper: Kadronun asil üyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek eğitimleri yakından takip edip helpsecure rütbesine yükselmek ve halfoperatörlere help sistemi hakkında bilgi verip yardımcı olmak başlıca görevleri arasındadır. HelpSop& / HelpSop/HelpProtect: Eğitim komitesinde aktif görevde olurlar. Sürekli araştırmalar yapıp helpdesk'ler ile paylaşırlar. Aynı zamanda HelpManager'lar tarafından verilen uzmanlık eğitimlerini yakından takip ederler. Etik olarak her davranışları ile helperlara ve kullanıcılara örnek olmakla yükümlüdürler. Helperlara karşı adaletli yaklaşımları ile objektif kararlar verirler. Help komitesi üyesi adayı olduklarının bilincinde olup. Buna yakışır şekilde çalışırlar. Bunların yanı sıra HelpDesk'leri yakından gözlemleyip departman içerisindeki performanslarını Help Manager'lara iletirler. HelpManager~ / HelpSuccessor: Help komitesi üyelerinin rütbesidir. Help departmanının genel sorumlularıdır. Departmanın her bölümünde aktif olarak görev alırlar. Eğitim komitesi sorumlusu bu departmanda yer alır, ortak olarak hazırladıkları uzmanlık eğitimleri çizelgesini uygulayarak HelpSop'ları komite için hazırlarlar. Departman hakkında alınacak kararlar, komite üyelerinden birinin oylamaya sunması ve çoğunluğun onaylaması ile hayata geçer.[/center] Yukarida verilen bilgilerin tümü SenCe nickli arkadaşimizdan alinmiştir. Başta IRCForumlari.Net adina teşekkürlerimi sunuyor kendisine ve departmandaki arkadaşlarina çalişmalarinda başarilar diliyorum. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help Kadrodaki arkadaşları tanımasam da, geniş bir help ailesine benziyor. Umarım iyi işler yaparak, forumumuzda gündeme gelirler. Bizler de takdir ederiz. Artık farklı kadroların help dünyasında adından söz ettirmesi, help adına güzel işlerin yapılması ve yeni yüzlerin bu forumda kendilerini göstermeleri gerekiyor diye düşünüyorum. Başarılar diliyorum bu ekibe. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help Başarılar Halil güzel ilerlemeler kaydediyorsun. Başarılar. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help Help kadromuzu çalışmalarında destekliyor ve başarılarının devamını diliyorum. Dikkatimi çeken bir şey var Help'e Bayanların ilgisinin artmış olması ve helpstajyer kadrolarında bol miktarda bayan arkadaşların olması bu beni sevindirdi açıkçası :) |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help Geniş bir help kadrosuna benziyor, bu zamanda bu kadar helperi bir araya getirmek son derece zorlaştı. Başarılar dilerim. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help Uzunca bir donem portal departmanında yer aldım .. Keyifli ortamını kaybetmemistir diye dusunuyorum .. Ki zaten kendileri ile uzun sure calıstıgım isimler hala mevcut .. Eski isimleri gormek cok gusel .. Tebrikler Halil ve ayrıca tebrikler Uranos .. Departmanınıs icin bol sans ve keyifli calısmalar dilerim .. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help Bir dönem içinde bulunduğum ve @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], kernekli(sinan) gibi dostlar edindiğim güzel bir yerdi umarım aynı çizginizde devam edersiniz başarılar @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ... |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help Zamanında beraber çalıştığım bir kişi, @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] iyidir kalitelidir. Yolunuz açık olsun.. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help Kadro baya kalabalık Help IRCd nin Kalbidir Kalbe iyi bakın :)) Bazılarını tanırım :) kaliteli ve hoş insanlar Başarılar dilerim |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help Uzun süre aralarında bulundugum, artık inzivaya cekilme zamanı geldiğinden aralarından ayrıldıgım bir departmandır. Sadece bilgi olarak değil, Arkadaslık olarakta süper bir ortama sahipler. Thales (Kustah) gerek bilgisi, gerek insanlığıyla orada kendini kanıtlamış ve Sunucu Sahipleri tarafından hakkının verildiği bir kişidir. Güzel 1 ortam, bilgili kişiler daha ne olsun ki ? Bana birçok arkadaslıklar kazandıran (Basta Hegemonya olmak üzere.. ) Chat.Gen.Tr ailesi Teşekkürler sizlere. İnş. başarılı olursun demeyeceğim Thales sen ve ekibin zaten başarılısınız. Kolay gelsin. Saygılar.. ( kernekLi ) |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net