IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   2013 Yılına ait Polemikler (https://www.ircforumlari.net/2013-yilina-ait-polemikler/)
-   -   Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help (https://www.ircforumlari.net/2013-yilina-ait-polemikler/538412-haftanin-help-departman-polemigi-lt-8-gt-zurnanet-help.html)

Adrenaline 23 Temmuz 2013 19:07

Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help
 
Zurna.NET #Help departmanı

Genel sorumlu: cyborg
Helper sorumlusu: Serginho, blind
Eğitim sorumlusu: Serginho, blind
Temel sorumlular: Hyper
Helper kadrosu: Master, Theos, parkie, Default, Disconnected, nici, island, mStf, Intimacy, HeLLfire

Kanallarımız: #Help, #Helpers, #Soperator, #Sınav
#Help Zurna.Net Resmi IRC-Daemon/Services yardım kanalı
#Soperator Kanalı sorumlularımızın kanalıdır.
#Helper Zurna.Net IRCHelperleri için sohbet ve yardımlaşma kanalı
#Sınav Helper adaylarının sınava alındıgı kanaldır.

Eğitimler için gerekli gördüğümüz şahıslarla bire-bir eğitimi tercih edeceğiz.
Sınavlar için de tercihimiz bire-bir sınavlar olacaktır. Kanal –m modundayken performansını başarılı bulduğumuz istekli ve yeterli kullanıcıları avoice ile takibe alıp, bir sonraki safhada #helpers’a kabul edip, gerekli gördüğümüzde sınav yapacağız. Her başvuran kişi sınava kabul edilmeyecektir. Nadiren de olsa genel sınavlar yapılacaktır.

Ek bilgi: -m sistemi ile alakalı olarak; helper’lar, sunucu üzerinde, herhangi bir beklentisi olmadan, kullanıcılara IRCd ve mevcut tüm servisler ile alakalı destek vermeye gayret eden görevlilerdir. Mevcut olan –m modundaki sistem, kullanıcılar yararına uygulanmasına rağmen, suistimallere açık bir sistemdir. Bundan ötürüdür ki; asla ve asla sınama amaçlı sorulara yanıt verilmeyecektir. Bu kanalın kuruluş amacı insanların ön plana çıkması değil, ihtiyacı olanların yardım almasıdır.

• Kanal operatörü olmayan kullanıcılar da birbirlerine yardım edebilirler.
• Herhangi bir kanal operatörü yardım verirken, standart kullanıcılar müdehalede bulunamazlar.
• #Help kanalındaki diyaloglar komutlardan ileri gidemez, komutlar tartışılabilir; bunun haricinde bir tartışma ortamı söz konusu olmayacaktır.
• Kanal, yalnızca online help sop (&) bulunması dahilinde –m modunda olacaktır, aksi takdirde helperların özelinden voice istenecektir.

Yukarida verilen bilgilerin tümü cyborg`dan alınmıştır. IRCForumlari.Net adına kendisine teşekkür ediyor, ekip olarak başarılarınızın devamını diliyorum.

Zurna.net #help departmanı hakkında görüşlerinizi, sevgi ve saygı sınırları içerisinde başlık altından belirtebilirsiniz.

Freedom 23 Temmuz 2013 19:52

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help
 
Güzel kadro dicem ama pek iç acici durmuyor. Kisitli ve kullanicilara sürekli olarak ilgilenecek helper potansiyelini göremiyorum. Bulunan helper arkadaslarim bilgi bakimindan gayet iyiler ama bence biraz daha eklemeler yapilmali. Kadroda tanidigim bir kişi var oda @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], karakter ve bilgi bakimindan üst düzey birisi. Hakkinizda hayirlisi olsun arkadaslar.

Ezgi 23 Temmuz 2013 21:37

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help
 
Kısa ve öz bence. Kullanıcı potansiyel ve ilgisine göre yeterli görülmüş belliki. Başarılar diliyorum.

Heavenly 24 Temmuz 2013 00:42

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help
 
Tanıdık yüzler var,başarılar.
Ama alışılagelmiş Zurna.Net #Help kadrolarından çok farklı olmuş,yetkili sayısı çok az tutulmuş.

yaSmin 27 Temmuz 2013 04:43

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help
 
Helple ilk tanıştığım nokta, başarılar. :)

Deep 27 Temmuz 2013 15:43

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help
 
Zurna help departmanı her zaman gözde bir departman olmuştur fakat çok değişiklik görende bir departmandır. Helper sayısının az oluşu o kadar önemli değil, işi bilen kalite bir ekip sayı gayet yeterli.

Suskun 27 Temmuz 2013 15:46

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help
 
Başarılar, kadro sade ve öz olmuş.

Kursad 27 Temmuz 2013 22:32

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help
 
Başarılar Zurna.NET

Skyder 27 Temmuz 2013 23:12

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help
 
başarılar

Ekin 28 Temmuz 2013 23:00

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Zurna.Net / #Help
 
Istikrar belki de en onemli unsur departmanlar icin. Znet'te de uzun sure sonra istikrar var, bu da sunucunun yeterli gordugu duzeyde bir basari oldugunu gosteriyor. Devamini dilerim.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net