IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
Etiketlenen Kullanıcılar

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 20 Şubat 2013, 18:04   #1
Zen
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
ALO 170 Şanlıurfa’da da Hizmet Vermeye Başlad




“Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170” Şanlıurfa’da da hizmet vermeye başladı

“Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170”, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, SGK, İŞKUR, Türksat ve Turkcell Global Bilgi işbirliği ile Şanlıurfa’da da hizmet vermeye başladı. ÇSGB, SGK ve İŞKUR kurumlarının her türlü mevzuatına ilişkin çağrıların karşılandığı iletişim merkezinin 20 Şubat Çarşamba günü gerçekleştirilen resmi açılışına Çalışma ve Soysal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehdi Eker, Şanlıurfa Valisi Celalettin Güvenç, SGK Başkanı Fatih Acar, SGK Hizmet Sunumu Genel Müdürü Adem Onar ile Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan katıldı.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, SGK, İŞKUR, Türksat ve Turkcell Global Bilgi işbirliği ile Şanlıurfa’da resmi açılışı gerçekleştirilen “Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170”te 200 kişi görev yapıyor. Vatandaş Temsilcileri ALO 170 üzerinden ÇSGB, İŞKUR ve SGK kurumlarının yaklaşık 300 hizmeti ile ilgili gelen tüm çağrıları karşılıyor.

“Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO170”de görev yapan vatandaş temsilcilerine hizmet öncesinde toplam 115 bin saat eğitim verilerek, mevzuat bilgisi ve iletişim becerileri konusunda gelişimleri sağlandı. Merkezde; çalışma hayatı ve sosyal güvenlik alanında soru, öneri, eleştiri, ihbar, şikayet, başvuru ve talepler etkin ve hızlı bir biçimde çözüme kavuşturuluyor.

İletişim merkezi çalışanlarının %60’ı kadınlardan oluşuyor
Şanlıurfa’da açılan “Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İletişim Merkezi ALO170”de çalışanların %60’ı kadınlardan oluşuyor. Bu rakam, %22’lerde seyreden kadın istihdamı ile dünya ülkeleri arasında son sıralarda yer alan Türkiye için çok önemli bir oran teşkil ediyor.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik; “ALO170 hak arama hattı”

Açılışta gerçekleştirdiği konuşmada Çelik; “Şanlıurfa’ya hizmet vermeye devam ediyoruz. İlimizi her ziyaretimizde elimiz boş gelmiyor, vatandaşımızın bir sorununu daha çözüyoruz. Şimdi de açılışını gerçekleştirdiğimiz iletişim merkezimiz ALO 170 ile 200 kardeşimize iş imkanı sunuyoruz. Bu merkezde çalışma hayatı ile ilgili her konuya cevap veriyor, çözüm buluyoruz. Merkezimiz sayesinde tüm Türkiye’yi Şanlıurfa’ya taşıdık. ALO170 bize göre hak arama hattı. Vatandaşımızın sorunlarını çözdüğü önemli bir adres. Merkezimize gelen milyonlarca çağrı verdiğimiz bu hizmetin ne kadar değerli olduğunu gösteriyor.” dedi.


Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan; Anadolu’ya sağlanan istihdamı bir sosyal sorumluluk projesi olarak ele aldıklarını vurgulayarak, ”Anadolu yatırımlarımıza Erzurum ve Diyarbakır ile başladık. Bu çağrı merkezlerimiz ile sağladığımız başarı, sektörün diğer oyuncularının da yatırımlarını bu yöne çevirmesine vesile oldu. Bugün şirket olarak yurt içinde 15, yurt dışında 5 olmak üzere toplam 20 çağrı merkezimizde 10 bin kişiye istihdam sağlıyoruz. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, SGK, İŞKUR ve Türksat’ın desteği ile Karaman’dan sonra Şanlıurfa’da açtığımız “Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İletişim Merkezi ALO170” ile özellikle kadınların toplumsal yaşamın her aşamasında söz sahibi olmaları gerektiğine inandığımız için kadın istihdamına büyük önem verdik. Bugün iletişim merkezimizdeki çalışanların %60’ı kadınlardan oluşuyor. “Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İletişim Merkezi ALO 170” in hem ülkemize hem de Şanlıurfa halkına hayırlı olmasını diliyor, bu yatırımı mümkün kılan başta Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanımıza, SGK, İŞKUR ve Türksat yöneticilerine teşekkür ediyorum” dedi.

ALO 170 Türkiye’nin en büyük Kamu sosyal sorumluluk projelerinden bir tanesi
Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi Alo 170, Karaman’da %51 engelli ve Şanlıurfa’da %60 kadın istihdamı sağlaması dolayısı ile Türkiye’nin en büyük Kamu Sosyal Sorumluluk projelerinden biri olarak gösteriliyor.

ALO 170’e bu güne 5.5 milyonun üzerinde çağrı geldi
Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170’e hayata geçtiği günden bu güne kadar, vatandaşlardan yaklaşık 5,5 milyonun üzerinde çağrı geldi. Karşılanan çağrılar, %86’lık yüksek oranıyla ilk temasta çözüme kavuşturuluyor. Daha detaylı araştırma gerektiren konular için ise sistem üzerinden başvuru oluşturularak, yaklaşık 1700 kurum çalışanından online destek alınıyor. ALO 170 ve kurumların entegre bir şekilde çalıştığı güçlü altyapı sayesinde ilk temasta cevaplanamayan bu başvurular da 3 iş günü içinde çözüme kavuşturuluyor. Bugüne kadar vatandaşlarla yaklaşık 19 Milyon dakika görüşme gerçekleştirilen ALO 170’te, günlük ortalama 20 bin çağrı cevaplanıyor ve vatandaşlar direkt olarak temsilciler tarafından karşılanıyor.

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
Cevapla

Etiketler
170, alo, başlad, da, hizmet, vermeye, Şanlıurfa’da


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Psikolojik Danışmanlıkta Hizmet Çeşitleri ve Hizmet Alanları Cry Ruh Sağlığı 0 26 Nisan 2012 20:46
Diyarbakır’da 35 milyon dolarlık hastane hizmet vermeye başladı Deinonychus Sağlık Köşesi 0 02 Kasım 2011 17:48