IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

7Beğeni(ler)
  • 3 Post By DaDaS
  • 1 Post By DaDaS
  • 1 Post By DaDaS
  • 1 Post By DaDaS
  • 1 Post By Sarya

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 07 Şubat 2022, 09:01   #1
Çevrimdışı
~ IRCTR.Org ~
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Conferanceroom (©®) Komut Başvuru Kılavuzu




Komut Başvuru Kılavuzu
YÖNETİCİSERV
AdminServ, sohbet ağındayken sunucunuzun ayarlarını değiştirmenize izin verir. Sunucuları, istemci bağlantı sınıflarını ekleyebilir, değiştirebilir ve silebilir, sunucu mesajlarını özelleştirebilir ve sunucunuzun hemen hemen her yönünü yapabilirsiniz. Web sayfası ile yapılandırılabilen her özellik AdminServ ile de değiştirilebilir.

AdminServ'e erişmek için /msg AdminServ kullanınveya sadece / gibi. Bu komutları kullanmak için bir oper olmanız ve umode +A (Sunucu Yöneticisi) ayarlamanız gerekir. Sistem kurulumu sırasında bir operatör adı ve şifre tanımlamanız istendi. Tanımlanan tanım, sunucu yapılandırma dosyasını düzenlemek ve değişiklik yapmak için tüm izinlere sahiptir.
/oper <nick> <şifre>

Artık AdminServ komutlarına erişiminiz olacak ve sunucunuzu sohbet ortamından değiştirmeye hazırsınız. Aşağıdaki komutlardan herhangi biri için şunları yapabilirsiniz:

/msg adminserv <param>
/adminserv <param>
/as

Aşağıda kullandığımız örnekler için sadece /as takma adını kullanacağız.

BOT - Servis Botu için yarar.
CHAN - Servis botunu herhangi bir yerleştirmenizi sağlar.
MÜŞTERİ - Sunucu girişlerini ayarlamanızı sağlar.
DUMP - Tüm ConfRoom.conf ayarlarınızı listeleyin.
OLAY - Komut dosyalarının aktivasyonunu otomatikleştirin.
ALAN - Bir kullanıcı hakkında bilgi görüntüleyen alanları tanımlayın.
FİLTRE - Sunucunuzdaki paketleme sistemlerini engelleminizi saglar.
İŞLEV - Harici API kancaları, yalnızca Enterprise Edition.
GENEL - Sunucu Genel komutlarına bakmanızı ve degiştirmenizi sağlar.
YARDIM - Kullanabiliceginiz komutlar gösterir..
DİL - Sunucu mesajlarını belirler.
LOG - Odanın veya servislerin logunu yarar.
MESAJLAR - Sunucu Mesajınızı atmanızı sağlar.
MODÜL - ConferenceRoom modüllerini etkinleştirin veya devre dışı bırakın.
HABERLER - Akan haber flaşlarını değiştirin.
OPER - Sunucu operatörünü inceleyin.
PRIVILEGE - Belirtilen bir komutu hangi erişim seviyesinin kullanabileceğini tanımlayın.
SCRIBE - Yalnızca Enterprise Edition veya Scribe sürümlerini günlüğe kaydetme gibi Scribe özelliklerini kontrol eder.
SCRIPT - Komut dosyaları oluşturun ve düzenleyin. Yalnızca Enterprise Edition veya Scribe sürümleri.
GÜVENLİK - Sunucu Güvenlik ayarlarını gösterir.
SUNUCU - Hangi sunucuların bağlanabileceğini ayarlayın.
HİZMETLER- Services.net yapılandırması ve değişiklikleri.
AKIŞ - Akış Sunucusu Ayarları.
UTIL - Komut dosyalarının gönderileceği komutlar. Yalnızca Enterprise Edition ve Scribe sürümleri.
WEB - Web bağlantı noktası ve diğer web sunucusu ayarları.
WINSERVICE - Windows hizmetlerini uzaktan yönetin. Yalnızca Windows NT ve Windows 2000.

Örnek:
/as help <komut>

Bu komutlar, ConferenceRoom sunucusunun işleyişinin çeşitli yönlerini özelleştirir. Komutların çoğu başlangıçta yapılandırılmalı ve daha sonra nadiren kullanılmalıdır. Bazıları sohbet ağınızda ortaya çıkabilecek sorunlara gerçek zamanlı kolay çözümler sağlar.

Örneğin, şebeke operatörlerinizden biri şifresini unutursa, herhangi bir kesintiye uğramadan onun için kolayca değiştirebilirsiniz.

CHANSERV
Ayrıca: CHANSERV | CS
Chanserv sunucuda durumda aktifdir.Aşağıda Chanserv ile ilgili yardım komutları bulunmaktadır.

ChanServ Komutları:
ACC - Kanal erişim eğitim dizisi.
ACCESS - Kanal akick düzenleme.
AKICK - Kanal aop yönetimi.
AUTH - Kanal yetkilendirme yönetimi.
AOP - Kanal aop çalıştırma.
COUNT - Kanaluop/vop/sop/akick'i gösterir.
DEOP - Kanaldaki bir op'u deop yapar.
DEVOICE - Kanaldaki bir kullanicinin voice'sini (+v) geri alır.
DROP - Kayıtlı bir kanalın kaydı siler.
IDENTIFY - Kanal şifresini girer.
BİLGİ - Kanal hakkında bilgi verir.
DAVET - Bir kullanıcıyı kanala davet eder.
MDEOP- Kanaldaki tüm opları deop yapar.
MKICK - Kanaldaki tüm kullanıcı atar.
OP - belirtilen bir nicke op verir.
KAYIT - belirtilen kanalı kayıt eder.
SET - Genel Kanal tarafından yapılırı sağlar.
SOP - Kanal Sop çalıştırma.
UNBAN - Kanal ban çizimi.
UOP - Kanal Uop işletmeciliği.
SES - Belirtilen bir nick sesi (+v) verir.
VOP - Kanal Voiceop ustası.
NEDEN - belirtilen kullanıcının kanal ile yetkisini gösterir.

Örnek:
/msg chanserv help <komut>
/chanserv help <komut>
/cs help <komut>

KOMUTLAR
Ayrıca: HELPSERV | YARDIM | YARDIMLAR | HS
YARDIM - Komut Listesi

Bu bölüm, ConferenceRoom için tüm Kullanıcı, Operatör ve Hizmet Yöneticisi komutlarının açıklamalarını içerir. Çevrimiçiyken belirli komutlar hakkında yardım almak için HelpServ sistemini kullanabilirsiniz, '/hs help' size komutların tam listesini verecektir. Bir komutla eşleşmeyen herhangi bir çevrimiçi istek, çevrimiçi Yardımcılara yardım isteği olarak gönderilir.

Kullanım: HS <komut>

Bir kullanıcı, konularda yardım almak için bu komutu gönderebilir. Mesaj, +h moduyla ayarlanmış tüm şebeke operatörlerine gönderilir (çok faydalı görünüyor). Ancak HELPSERV komutu herhangi bir parametre veya mesaj olmadan yapılırsa, Konferans Odası komutlarını listeleyecektir. Ön eki kullanabilirsiniz: /hs /helpserv veya /msg helpserv

Örnek:
/helpserv <komut>
/hs help

MEMOSERV
Ayrıca: MEMOSERV | HANIM
Memoserv sunucuda aktif olarak kullanılmaktadır. Aşağıda Memoserv ile ilgili yardım konularını bulabilirsiniz:

Memoserv Komutları:
KAPAT - Aktif memo paylaşılacaktır.
OLUŞTUR - Yeni not oluşturur.
DEL - Bir memoyu siler.
EXPUNGE - Çöp kutunuzda birikmiş olan notları net.
FORWARD - Bu komut aktifleştirilmemiş.
IGNORE - Yasaklı kullanıcı çizimi.
KEEP - Gelen mesajın zaman aşımından silinmesini kapatın.
LİSTE - Gelen kayıt listesi.
TAŞI - Seçmiş olduğumuz mesajlar klasörlere taşır.
READ - Gelen mesajı okumanızı sağlar.
SELECT - Aktif memo klasörlerini açar.
GÖNDER - Kayıtlı bir not yollamanızı sağlar.
GÖNDERİLDİ- yönlendirme kanallarından beni gönderir.
STAT - Tüm memo klasörlerini gösterir.
UNDEL - Sininen memoyu kaçann geri alır.

Örnek:
/msg memoserv help <komut>
/memoserv help <komut>
/ms help <komut>

NICKSERV
Ayrıca: NICKSERV | NS
Nickserv sunucuda durumda aktifdir.Aşağıda nickserv ile ilgili yardım komutları bulunmaktadır:

NickServ Komutları:
ACC - Kullanicinin nickinin sifresini girdiği/girmedigi hakkinda bilgi verir.
ACCESS - erişim listenizi.
Buddy listenizdeki izinleri - AUTH.
BUDDY - buddy listenizi düzenlemenize yarar.
DROP - Nickinizin izi siller.
GHOST - Askıda kalan nickinizi kullanın.
IDENTIFY - Nick'in sifresini yarar.
BİLGİ - Kayıtlı bir nick hakkında bilgi verir.
LİSTELER - Yetkiniz olduğuCH listeler.
RECOVER - Nickinizi baska kisi kullaniyorsa kullaniciyi düsürür.
KAYIT - Nickinizi Servislere kayıt olun.
SERBEST BIRAKMAK- Nickiniz "enforcer (servisler)" tarafından önleniyorsa geri alır.
SET - Nickiniz ile ilgili deyatlı ayarlamalarınızı saglar.
İZLE - Çalışmayı izleyin.

Örnek:
/msg nickserv help <komut>
/nickserv help <komut>
/ns help <komut>

OPERSERV
Ayrıca: OPERSERV | işletim sistemi
Operserv komut ayarlarıdır.Bu komutlarılarınız için operserv kayıt yapılmaması gerekmektedir. Not:Her şeyi kullanamazsınız.Yetkinizdeki flag degişir.

OperServ Komutları:
AKILL - Bu komut Otomatık akill atmanızı sağlar.
AUTOKILL - AKILL ile aynı .
CHANSERV - Bu komutla chanserv komutlarına ulaşırsınız..
IDENTIFY - Bu komutla Şifreyi aktif olmaktan.
IGNORE - Bu komut herhangi bir kullanıcıyı görmezden gelir.
LISTADM - Bu komut Size yetenek gösterir.
MASSKICK - Bu komut odadaki herkezi aynı anda atmaya yarar.
MASSDEOP - Bu komut odadaki bütün oto op 'ların oplarını almaya gitmeye.
MEMOSERV - Genişletilmiş MemoServ OperServ Komut seti.
NICKSERV - Genişletilmiş NickServ OperServ Komut seti.
QLINE - Bu komutalılarlı nickleri kapsar.
ROOT - Bu komut sadece Rootlara aittir.onlar erişim yapmak.
ÖZELLİKLER - Bu komut boyutlandırma yetkinizi gösterir.
TRIGGER - Belirli bir maske için klon uyarısını başlatan istemcilerin sayısını ayarlayın.
UPTIME - Sunucunun çalışma süresini ve kayıtlı nicklerin ve odaların sayısını gösterir.

Örnek:
/msg operserv help <komut>
/operserv help <komut>
/os help <komut>

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
linkte detayları mevcut

__________________

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
google_ad_section_end -->

Konu DaDaS tarafından (07 Şubat 2022 Saat 09:04 ) değiştirilmiştir.
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 14 Şubat 2022, 16:33   #2
Çevrimdışı
~ IRCTR.Org ~
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Conferanceroom (©®) Komut Başvuru Kılavuzu




[KBSC] 16:21 <DaDaS> [KBSC] 16:20 -irc.irctr.org- Başarı -- Takma adların süresi artık 30 gün sonra dolacak.
[KBSC] 16:22 <DaDaS> KBSC] 16:21 -irc.irctr.org- Başarı -- Kanalların süresi artık 30 gün sonra dolacak.

/as services set chanexpire 30

/as services set nickexpire 25

HİZMETLER NICKEXPIRE AYARI
Kullanım: SERVICES SET NICKEXPIRE <gün>
Bu komut, kayıtlı bir takma adın silinmesi için kaç gün kullanılmayacağını belirlemenizi sağlar.

Örnek:
/as services set nickexpire 25

CHANEXPIRE'de olduğu gibi, sona erme süresi ne kadar uzun olursa, yeni kullanıcıların mevcut nickleri bulması o kadar zor olacaktır. Ancak son kullanma süresi ne kadar düşük olursa, onları tutmak o kadar zor olur. Takma süresi muhtemelen kullanıcının bir takma adını kaybetmesine neden olmadan orta düzeyde tatillere veya geçici internet erişimi kaybına izin vermelidir, ancak yine de kullanılmayan takma adları temizleyecek kadar küçük olmalıdır. Özellikle de bazı insanlar nickleri kaydedip ya sahip olduklarını unutacakları ya da sohbetten sıkılıp tamamen duracakları için. 20 ile 35 arasında bir sınır muhtemelen iyidir.

HİZMETLER AYARI DEĞİŞİKLİK SÜRESİ
Kullanım: HİZMETLER AYARI DEĞİŞİKLİK SÜRESİ <gün>
Bu komut, bir odanın süresi dolmadan önce herhangi birine hizmet vermeden kaç gün kalması gerektiğini belirler.

Örnek:
/as services set chanexpire 30

Son kullanma tarihi önemlidir, çünkü artık kullanılmayan veya uygun şekilde yönetilmeyen odaları başkalarının devralması ve çalıştırması için serbest bırakır. Bu, özellikle oda kaydı tüm kullanıcılara açıksa önemlidir. Birçok kullanıcı odaları kaydeder ve sonra onları unutur veya terk eder. Kısa sona erme süreleri, yeni kullanıcıların iyi oda adları bulmasını kolaylaştırır. Ancak, çok düşük bir son kullanma süresi, insanların odalarının çok kolay süresinin dolmasına neden olacaktır. Özellikle kullanıcıların çoğu öğrenciyse ve aynı zamanda tatil yapıyorsa, iyi yönetilen odalarda bile sessiz zamanlar olabilir.

--IRCForumlari.NET ; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:33 -->-> Daha önceki mesaj 16:25 --

/as general set secureonly on

16:27 <T®ß©t™> - *** Bildirim -- İstemciden çıkış: Tim (Crrom@78.186.70.75) 10 [Şifrelenmemiş bağlantılara izin verilmez]

__________________

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
google_ad_section_end -->
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 18 Şubat 2022, 16:53   #3
Çevrimdışı
~ IRCTR.Org ~
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Conferanceroom (©®) Komut Başvuru Kılavuzu




/msg operserv uptime

KBSC] 16:47 -OperServ- ConferenceRoom/2.1-SEC.Linux-ELF-statik [DENEME]
-Ö-
[KBSC] 16:47 -OperServ- Servisler 19 gündür çalışıyor, 07:09:11
-Ö-
[KBSC] 16:47 -OperServ- Kayıtlı takma adlar: 22 (Doğrulandı: 0, Yarı Kayıtlı: 0, Doğrulama Bekleniyor: 0)
-Ö-
[KBSC] 16:47 -OperServ- Kayıtlı kanallar: 18
-Ö-
[KBSC] 16:47 -OperServ- Şu Anda Çevrimiçi Kullanıcılar: 86 (Max: 184)
-Ö-
[KBSC] 16:47 -OperServ- UYARI: operatör komutları günlüğe kaydedilir!
-Ö-

__________________

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
google_ad_section_end -->
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 19 Şubat 2022, 09:44   #4
Çevrimdışı
~ IRCTR.Org ~
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Conferanceroom (©®) Komut Başvuru Kılavuzu




[09:41:01] <Nick*Service> •Tebrikler Rumuzun Başarı ile Kayıt Edilmiştir. Teşekkür ederiz!
[09:41:01] <Nick*Service> •
[09:41:01] <Nick*Service> •Kayıt Edilen Nick : HaLiL Kayıt Zamanı : 02/19/22*06:30
[09:41:01] <Nick*Service> •
[09:41:01] <Nick*Service> •Aramıza Katıldığınız için Teşekkür eder, Keyifli Vakitler Dileriz İRCTR.ORG Nick Servisi
[09:41:01] <Nick*Service> •
[09:41:01] <Nick*Service> •Yeni sistem memosu aldınız.Okumak için komut* bu komutu kullanın* /MS READ 1.

Yeniliklere ve türkçeleştirmeye devam!

__________________

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
google_ad_section_end -->
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 20 Şubat 2022, 15:22   #5
Çevrimdışı
~ IRCTR.Org ~
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Conferanceroom (©®) Komut Başvuru Kılavuzu




[15:21] Nick*Service: • ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • Merhaba Tim Sunucumuza Hoşgeldiniz Tarih 20/02/2022 Saat 15:21:08 İtibariyle Giriş Yaptınız.
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • Sunucumuza giriş yapan 899. Kişisiniz.
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • Rumuzunuz sunucumuza kayitli degildir.
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • Kayit edebilmek ve sadece size ait olmasini saglamak icin kullanmanız gereken komut Aşağıdadır
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • (örnek /Ns register 12312 nick@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...].org) Olarak Kayıt Yapabilirsiniz
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • En Son kaydedilen Nick: HaLiL
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • En Son kaydedilen Kanal: #webmaster
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • En Çok tercih Edilen Kanal: #Sohbet
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • Kullandığınız Nick Tim
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • Sunucu Çalışan Version: ConferenceRoom 2.1-SEC-Linux-ELF-static
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • IRC Hakkında Geniş Çapli Yardım Icın #Operhelp
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • Kullanılabilecek Komutlar için TRBot Özeline !Komut
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • Sunucu Kuralları İçin /Motd Yazabilirsiniz
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • Sunucudaki Online Yetkililer için /Admin Yazabilirsiniz
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • ConferenceRoom Komut Eğitimi İçin #Egitim Kanalına !Start
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • İRCTR.ORG Sunucu Sohbet Proğramı İçin [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • Yayını Dinlemek Için Tıklayınız [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • Server Security & Control Sock System «T®ßøt»
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • «T®ßøt» Tamamen DaDaS Tarafından İRCTR.ORG için Yapılmıştır.2021©®
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • Günün Sözü -- Hic kimsenin kendisinden baska dusmani yoktur.
[15:21] Nick*Service: •
[15:21] Nick*Service: • ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

__________________

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
google_ad_section_end -->
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 20 Şubat 2022, 15:23   #6
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Conferanceroom (©®) Komut Başvuru Kılavuzu




Paylaşım İçin Teşekkürler

__________________
Son pişmanlık rakının yanında meze olur ✌
..
 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
cr komut cr


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
YKS-2021 Kılavuzu: Sınav İçin Başvuru Sonrası Başvuru Gününde Değişiklik Olur Mu? Kalemzede YGS ve LYS'ye Hazırlık 0 14 Haziran 2021 15:12
2013 SBS Başvuru Kılavuzu Yayınlandı! Zen Ödev ve Tezler 0 04 Mart 2013 23:13
2011 ÖSYS Kılavuzu ve Başvuru Bilgileri McKruGer YGS ve LYS'ye Hazırlık 1 12 Ocak 2011 22:52
2010 Özel Okullar Başvuru Kılavuzu Pentagram YGS ve LYS'ye Hazırlık 0 07 Nisan 2010 17:01
2010 SBS e- Başvuru Kılavuzu Pentagram Ödev ve Tezler 0 08 Mart 2010 15:55