IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 04 Ekim 2011, 22:39   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Elea Okulunun Herakleitos'a karşı savunduğu görüşler nelerdi?




Herakleitos varlığın temelinin "degişme"
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
"oluş" ve "akış" oldugunu ileri sürmüştü.Bu filozofa göre "kendi kendisiyle aynı kalan" ve "degişmeyen" varlık kavramı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bir yanılgıdan ve kuruntudan başka bir şey degildi.Gerçek ve temel olan "degişmeydi";"degişmemek" ise sadece bir hayaldi; bizim sathi bilgi ve görüşlerimizden dogan bir sanıydı.

Elea Okulu
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Herakleitos'un bu görüşlerinin tam tersini savunmuştur. Bu okulun görüşlerine temel teşkil edenilk fikirleri
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Ksenoplbanes
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
in (i.Ö. 569-477) ileri sürdüğüsöylenir. Ege kıyısında Kolophon'da yetişen bu düşünür
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
daha sonra güney İtalya'da yaşamıştır. Elea okulunun asıl kurucusu olan Parmenides'e öğretmenlik yapmıştır. «Tüm varlık
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bir'dir» ya da «bütün varliklar
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bir tek'dir» şeklinde
dilimize aktarabileceğimiz sözü
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
ilk olarak Ksenophanes'in söylediği ileri sürülür. Filozof
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
daha çok yunan dinindekitanrı kavramını ele alarak eleştirmiştir.Homeros ve Hesiodos gibi_yunan şairlerinin
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
tanrıları insanlar şeklinde tasavvur ederek
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
insanlar gibi çeşitli kötülükler yaptıklarını şiirlerinde tasvir etmelerinin yanlış ve gülünç oldugunu ileri sürmüştür.

Ksenophanes'e göre tanrı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
tepeden tırnağa görüş
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
duyuş
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
ve anlayıştır;hareket etmez ve bölünemez her şeyi sadece düşüncesiyle yönetir. Ne şekil ne_de anlayışgücü bakımından insana benzer. Aristotales Ksenophanes'in evreni bir bütün olarak ele aldıgını ve_evrende gördüğü birliği «tanrı» diye adlandırdığını söyler —Tanrı Bir'dir. Elealıların «Bir ve Tüm» kavramının köklerine
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
dinî bir anlayış içinde de olsa
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Ksenophanes'te rastlanmakladır. Filozof
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
tanrı_hakkındaki bu düşünceleriyle
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
«tektanrıcılık» görüşünün ortaya çıkmasına önayak olmuştur. Nitekim daha sonraki filozoflar da
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
yunan dininin
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
tanrıları insanlara benzetmesine yani «antropomorfizm» adı verilen görûşe karşı çıkmışlardı.

Elea okulunun gerçek kurucusu olan Parmenides (İ.Ö. 540-480)
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
görüşlerini
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
«Tabiat Üzerine» adlı şiirinde açıklamıştır. Parçaları günümüze kadar kalan bu felsefî ve öğretici şiir
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
iki bölüme ayrılmıştır. Filozof
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
birinci bölümde
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
varlık'ın ne olduğunu araştırır. Ksenophanes'in düşüncelerini geliştirip iyice soyutlayarak saf ve basit bir varlık kavramına ulaşır. Bu varlığın
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
duyularımızla tanıdığımız gerçeğin tam karşıtı olduğunu ileri sürer. Duyularımız
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
durmadan değişen ve içinde bir çok varlığın bulunduğu bir gerçeği tanıtmaktadır bize. Ama bu değişen ve çokluk gösteren gerçek
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bir hayaldir; bir kuruntu ve aldanıştır. Bu gerçek
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
aslında mevcut bile değildir.

Asıl varlık ne ortaya çıkan ne kaybolan bir şeydir. Asıl varlık
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
kendi kendisinin aynıdır
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
tümdür; kendi kendisi içine kapalıdır; değişikliğe uğramaz
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
sınırı yoktur
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bölünemez
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
zaman içinde olmadığı halde yine de vardır. Parmenides buna
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
«Bir» ya da «Bir-olan» der. «lBir»den başka şey mevcut değildir.

ikinci bölümde ise
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
duyuların tanıttığı değişme ve çokluk dünyasının nereden türemiş olduğunu açıklar. Duyuların tanıttığı gelip geçici olaylar dünyasının mevcut olmadığını ve aslında sadece değişmeyen ve tek bir varlığın bulunduğunu ileri sürmesine rağmen
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Parmenides
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bu açıklamayı yapmak zorunluğunu duymuştur. Bunu
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
insanların zihinlerindeki sanıları ve aldanışları açığa çıkarmak için yaptığını iddia eder. Parmenides'e göre
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
tabiattaki varlıklar ve olaylar
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
soğuk ile sıcak ya da ateş ile toprak gibi iki değişmez unsurun birbirine karışmasından ortaya çıkar. Aris¬toteles'in söylediğine göre
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Parmenides
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
sıcağı varlık'la
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
soğuğu da varlık - olmayan'la ilintili olarak düşünmüştür. 'Bütün varlıklar
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bu iki karşıtlıktan oluşmuştur; ateşin oranı fazlalaştıkça
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
varlık
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
hayat ve bilinç de artar; soğuk ve hareketsizliğin oranı arttıkça ölüm ağır basar.

Parmenides'in gerçek varlık ile duyuların tanıttığı gelip geçici ve aldatıcı dünya hakkında
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
ileri sürdüğü bu görüşler arasında bir çelişme ve tutarsızlık vardır. Eserinin birinci bölümünde
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
değişen ve çokluk gösteren duyusal dünyanın mevcut olmadığını söylediği halde
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
ikinci bölümünde
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bu dünyanın hiç olmazsa insanların düşünüşlerinde mevcut olduğunu kabul etmekte ve açıklamaya çalışmaktadır. Parmenides'in felsefesinde
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
varlık ile varlıık-olmayan bir ile çok (çokluk)
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
yan-yana bulunmakta ve bu çelişme açıklanmamaktadır. («A History of Philosophy
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
» A. Sdhvvegler
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
s. 34).

Bununla birlikte
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Parmenides
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
duyularımızın bizi aldatabileceğine dikkati çekmiş bir düşünürdür. Duyular
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
değişen ve çokluk gösteren gerçeği tanıtmaktadırlar bize. Ve böylece
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
asıl varlığın bilgisini değil
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
varlık-olmayanın aldatıcı bilgisini ver-
mektedirler. Asıl varlığı kavramamızı sağlayan araç
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
duyular değil düşüncedir; ancak düşüncemize güvenebiliriz. Parmonides'in kendisi
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
duyulardan ve deneyden kaçınarak
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
hakikati sadece düşünceyle bulmağa çalıştığı için soyut ve bilimsel balkımdan verimli olmayan bir felsefe ortaya koymuştu. Ama duyuların verdiği bilginin değeri üzerinde ileri sürdüğü eleştirmeler
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bilgi teorisi bakımından bazı problemlere dikkati çekmişti. Ayrıca
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bilginin oluşmasında
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
dü¬şüncenin ve akılyürütmenin önemi üzerinde duran Parmenides
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
mantık araştırmalarının öncüsü olmuştu. Bertrand Russell
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Parmenides'in felsefe tarihi bakımından taşıdığı önemi
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
«cevher» (töz) fikrini ilk olarak ortaya koymuş ol¬masında bulur. («A History of VVestern Philosophy»
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
s. 71. London
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
1948.)

Parmenides
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
tam anlamıyla tutarlı bir felsefe ortaya koyabilmek için
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
duyuların bize tanıttığı değişme ve çokluk dünyasını kökünden inkâr etmek zorundaydı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
ama yukarda görüldüğü gibi bunu yapamamıştı. Parmenides'in yapama¬dığı bu iş
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
soyut düşünce ve mantık planında
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
öğrencisi Elealı Zenon tarafından gerçekleştirilmeye çalışıldı. Zenon'un (i.ö. 490-430) amacı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
değişme
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
hareket ve çokluğun görüldüğü duyular dünyası hakkındaki düşüncelerimizin
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
mantık bakımından çözülemez çelişmelerle yüklü olduğunu göstermekti. Böylece
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
değişmenin
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
hareketin ve çokluğun düşünül'mesinin imkânsız olduğunu; bunların gerçekte varolmadıklarını ve asıl varlığın değişmeyen «Bir» olduğunu ispatlamak istiyordu. Varlığın çokluk halinde olmasının düşünülemeyeceğini ispatlamak için Zenon şöyle akıl yürütüyor: Varolanı meydana getiren parçalar ya bölünemezler (o zaman çokluk söz konusu değildir) ya da sonsuz olarak bölünürler ve büyüklükleri yoktur; yani sonsuz olarak küçüktürler. Sonsuz olarak küçükseler yani büyüklükleri yoksa
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
onların bir araya gelmesinden de bir büyüklük elde edilemez. Oysa varolan nesneler
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
uzayda yer kaplamaktadırlar
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
yani belirli bir büyüklükleri vardır. Parçaların herhangi bir büyüklüğü olduğunu kabul edersek
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
yani uzayda yer kapladıklarını söylersek; o zaman
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bunların bir araya gel¬mesiyle sonsuz bir büyüklük (belirli bir büyüklük değil) ortaya çıkar.

Demek ki
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bölünme ve bunun sonucu olan çokluk
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bir hayalden başka şey değildir; mantıkî olarak kavranamaz. Zenon
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
varolan nesnelerin; sayı bakımından hem sonlu hem sonsuz olduğunu ileri sürer. Sayıca sonlu iseler
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
eksiksiz fazlasız ne kadarsalar o kadardırlar. Ama aynı zamanda sonsuzdurlar
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
çünkü iki parçanın olabilmesi için
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bu iki parçanın arasında bir üçüncü parçanın bulunması
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bu üç parçanın bulunması için de aralarında başka parçaların bulunması ve bunun sonsuza kadar sürmesi gerekir. Asıl varlığın kendi içine kapalı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
dopdolu bir varlık olduğunu ispatlamak isteyen Zenon
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
boş uzayın varlığını da inkâr ediyor.

Filozofa göre
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
varlık bir uzay içindeyse; bu uzayın da başka bir uzayın içinde bulunması
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
onun da bir başka uzayın idinde bulunması ve bunun sonsuza kadar sürmesi gerekir. Çokluğun ve boş uzayın düşünülemeyeceğini ispatlamaya çalışan Zenon'un en ünlü kanıtı (delili)
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
hareketin düşünülemeyeceğini ve mümkün olamayacağını göstermek için ileri sürdüğü Ashilleus ve kaplumbağa kanıtıdır. Ashilleus ile kaplumbağa yarışa girmişlerdir ama kaplumbağa yarışa Ashilleus'ten biraz daha ilerden başlamıştır. Zenon
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
çok süratli koşabilen Ashilleus'ün kaplumbağaya hiç bir zaman yetişemeyeceğini söyler. Çünkü kaplumbağaya yetişmesi için
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
önce kaplumbağanın yarışa başladığı yere ulaşması gereklidir. Ama bu yere vardığı sırada
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
kaplumbağa belli bir yol almış olacaktır. Ashilleus'ün bu farkı kapatması gerekecektir. Ama farkı kapatırken
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
kaplumbağa yeniden belli bir mesafeyi aşmış olacaktır ve bu sonsuza kadar devam edecektir. Zenon
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
hareketin imkânsızlığını ünlü «ok kanıtı»yla da göstermeye çalışmıştır: Atılan bir okun hareket ettiğini sanırız. Oysa
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
ok
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
hedefe varmak için
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
atıldığı yer ile hedef arasındaki mesafenin her noktasını bir bir geçmek
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
yani her noktada ayrı ayrı bulunmak zorundadır. Bulunmak
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
durmak demek olduğuna göre
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
ok
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bütün uçuş süresince duruyor yani hareket etmiyor demektir.

Zenon'un doğru gibi görünen bu kanıtları
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
aslında
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
hareketin «süreksiz» bir gerçek olduğunun düşünülmesinden ileri gelmektedir. Başka bir deyişle
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
düşüncenin sonsuz olarak bölücü ve süreksizlik ortaya koyucu gücünün
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
sürekli bir gerçek
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
ya da bir ilişki olan harekete uygulanmasından doğmaktadır. Hareket
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
süreksizlik ve kesikliği değil ilişkiyi ve bağlantıyı içinde taşıyan bir gerçektir. Nitekim
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bir dostluğun
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
dostluklardan değil de
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
dost olan kimselerden ortaya çıkması ya da bir soyağacının (şecerenin)
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
soyağaçlarından değil de insanlardan ortaya çıkması gibi; hareket te
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
hareketlerden değil
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
hareketlerden ortaya çıkmaktadır. («A History of VVestery Philosoplhy»
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Bertrand Russell
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
s. 834
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
London
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
1948). Demek ki
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Zenon'un
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
uzay içindeki yer değiştirmeyi '(imkânsız olarak göstermek için ileri sürdüğü ve «antinomia» diye ün salan bu kanıtı ve buna benzer öteki kanıtları
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
filozofları tarih boyunca uğraştırmış olduğu halde
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
usta bir mantık oyunundan başka şey değildir.

__________________

English Preparatory Department
School of Foreign Languages
Assistant English Teacher
Ankara Baskent University
2017-18

“Benim, senden öncem ve senden sonram yok, yalnızca sen varsın...”
C.A - 31.12.2010 - ∞

English Language and Literature
Faculty of Humanities and Letters
Ankara Bilkent University
2010-15
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
Cevapla

Etiketler
elea, görüşler, herakleitosa, karşı, nelerdi, okulunun, savunduğu


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Karanlıklar İçinde İlk Işık - Herakleitos Kalemzede Felsefe 0 20 Eylül 2011 01:37
Herakleitos Sır Düşünürler 0 02 Eylül 2011 19:01