IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   Google Adwords (https://www.ircforumlari.net/google-adwords/)
-   -   Google Reklam Metni Oluşturma Tavsiyeler (https://www.ircforumlari.net/google-adwords/758792-google-reklam-metni-olusturma-tavsiyeler.html)

ByaSiL 25 Eylül 2016 15:48

Google Reklam Metni Oluşturma Tavsiyeler
 
Başarılı metin reklamlar yazma

Potansiyel müşterilere etkili bir şekilde ulaşması için, metin reklamlarınızın spesifik, alakalı, ilgi çekici ve teşvik edici olması gerekir. Bu makalede, başarılı metin reklamlar yazmaya yönelik en iyi uygulamalar ve kaçınılması gereken yaygın hatalar açıklanmaktadır.

Sizi farklı kılan yönleri vurgulayın
Ücretsiz kargo? Baş döndürücü derecede çeşitlilik? Herkes bilsin! Rekabet gücünüzü artıran ürünleri, hizmetleri veya teklifleri sergileyin.

Fiyatları, promosyonları ve özel teklifleri belirtin
Kullanıcılar genelde bir konuda karar vermek için Google Arama'yı kullanır. Onlara karar vermek için ihtiyaç duydukları şeyi verin. Sınırlı bir süre için indirim sunuyorsanız veya özel bir ürününüz varsa, bunu müşterilerinize belirtin.

Müşterilerinizi işlem yapmaya teşvik edin
Bir ürün mü satıyorsunuz? Kullanıcılara neler satın alabileceklerini söyleyin. Bir hizmet mi sağlıyorsunuz? Kullanıcılara size nasıl ulaşabileceklerini söyleyin. Satın alın, hemen arayın, sipariş verin, göz atın, kaydolun veya fiyat teklifi alın gibi harekete geçirici mesajlar, sonraki adımların ne olduğunu açıklar.

Anahtar kelimelerinizden en az birine yer verin
Reklam metninizdeki anahtar kelimeler, reklamınızın, kullanıcıların aradıkları ürün veya hizmetle alaka düzeyini gösterir. Örneğin, dijital kamera anahtar kelimesini eklerseniz, reklam başlığınız "Dijital Kamera Satın Alın" şeklinde olabilir. En iyi anahtar kelime listesini nasıl oluşturacağınızı öğrenin.

Reklamınızı açılış sayfanıza uygun hale getirin
Reklamınızdan bağlantı verdiğiniz sayfayı (açılış sayfası) inceleyin ve reklamınızda yer alan promosyon veya ürünlerin bu sayfada bulunduğundan emin olun. Web sitenizde beklediklerini bulamayan ziyaretçiler siteden ayrılabilir.

Mobil cihaz kullanan müşterilere hitap edin
Reklamlarınızı mobil cihazlarda gören kullanıcıların, nerede olduğunuzu bilmek veya sizi aramak istemesi daha olasıdır. Yer uzantılarını ve telefon uzantılarını kullanarak işletmenizin bulunduğu yeri ve telefon numaranızı gösterin. Ayrıca, mobil cihaz kullanıcılarına yönelik reklamlar oluşturabilir, web sitenizin mobil sürümünü açılış sayfası olarak kullanabilir ve mobil kitleye uygun fırsatlar sunabilirsiniz. Metin reklamlarınızın mobil cihazlarda farklı görünebileceğini unutmayın.

Deneme
Her reklam grubunda üç ila dört reklam oluşturup her birinde farklı bir mesaj kullanarak, en iyi performansı gösterenin hangisi olduğunu öğrenin. AdWords, en iyi performans gösterenleri daha sık yayınlamak için reklamları otomatik olarak dönüşümlü yayınlar. Reklam rotasyonuyla ilgili daha fazla bilgi edinin.

Yaygın reklam metni hatalarına karşı kontrol edin
AdWords reklamlarının yüksek kaliteli olmasını sağlamak için, tüm reklamların yüksek profesyonel ve içeriğe ilişkin standartları karşılaması gerekir. Birkaç örnek vermek gerekirse, reklamların fazladan boşluk, tUHaF BüyÜk HARF KULLANIMI veya belirsiz URL'ler içermemesi gerekir.


Not: Yazı Google çalışanları tarafından hazırlanmıştır.

ByaSiL 25 Eylül 2016 15:59

Cevap: Google Reklam Metni Oluşturma Tavsiyeler
 
Anahtar kelime listesi oluşturmaya yönelik temel ipuçları

Kampanyanız için doğru anahtar kelime listesini seçmek, reklamlarınızı doğru müşterilere göstermenize yardımcı olabilir. Anahtar kelimeler potansiyel müşterilerin ürün veya hizmetlerinizi bulmak için kullanacağı terimlerle eşleşmelidir.

Bu makalede, iyi bir anahtar kelime listesi oluşturmaya başlamanın bazı basit yöntemleri açıklanmaktadır.

Anahtar kelime listesi oluşturmaya yönelik temel ipuçları

Kampanyanız için doğru anahtar kelime listesini seçmek, reklamlarınızı doğru müşterilere göstermenize yardımcı olabilir. Anahtar kelimeler potansiyel müşterilerin ürün veya hizmetlerinizi bulmak için kullanacağı terimlerle eşleşmelidir. Anahtar kelime ekleme, düzenleme ve kaldırma hakkında daha fazla bilgi edinin.

Bu makalede, iyi bir anahtar kelime listesi oluşturmaya başlamanın bazı basit yöntemleri açıklanmaktadır.

[B]Örnek[/B]
Erkek spor ayakkabıları satıyorsanız, müşterilerin kullanacağı "erkek spor ayakkabıları" gibi bazı temel kategorilerle işe başlayabilirsiniz. Ayrıca, "erkek koşu ayakkabıları" ve "erkek tenis ayakkabıları" terimlerinin ürünleriniz için yaygın olarak kullanıldığını görürseniz, bu terimleri de listenize ekleyebilirsiniz. Marka ve ürün adlarına yer vererek listenizi daha da genişletin.


Belirli müşterileri hedeflemek için spesifik anahtar kelimeler seçin

Belirli bir ürünle ilgilenebilecek müşterileri hedeflemek istiyorsanız, reklamınızın temasıyla doğrudan ilgili olan daha spesifik anahtar kelimeler seçin. Daha spesifik anahtar kelimeler kullanmak, reklamınızın sadece işletmenizle alakalı terimler arandığında görüneceği anlamına gelir. Ancak, anahtar kelimelerin çok spesifik olması durumunda istediğiniz sayıda kullanıcıya ulaşamayabileceğinizi unutmayın.

[B]Örnek[/B]
Erkek spor ayakkabıları satıyorsanız, sattığınız ayakkabı türlerinden biri olan "erkek basketbol ayakkabıları" gibi spesifik anahtar kelimeler seçebilirsiniz. Bu şekilde, bir kullanıcı bu tür ayakkabılar için arama yaptığında veya basketbolla ilgili bir web sitesini ziyaret ettiğinde reklamınız gösterilmeye uygun olacaktır.


Daha fazla kişiye ulaşmak için genel anahtar kelimeler seçin

Mümkün olduğunca çok sayıda kullanıcıya ulaşmak istiyorsanız, daha genel anahtar kelimeler seçin. Çok genel anahtar kelimeler eklediğinizde reklamınız işletmenizle her zaman alakalı olmayan aramalarda görüneceğinden, potansiyel müşterilere ulaşmanız zorlaşabilir. Ayrıca, daha genel anahtar kelimeler üzerindeki rekabet daha güçlü olabilir ve daha yüksek teklif tutarları gerektirebilir.

Genel anahtar kelimeleri test ederek hangilerinin daha iyi sonuç verdiğine karar verebilirsiniz. Anahtar kelimeleriniz ne kadar genel olursa olsun, daima reklamlarınızla ve web sitenizle alakalı olmaları gerekir. Ancak, Google belirli bir anahtar kelime arandığında reklamveren başına yalnızca bir reklam gösterdiğinden, hesabınızda yinelenen anahtar kelimeler kullanmaktan kaçınmanız gerekir.

[B]Örnek[/B]
Büyük bir ayakkabı satış mağazanız varsa, "ayakkabılar" gibi genel bir anahtar kelime seçebilirsiniz. Bu şekilde, bir kullanıcı çeşitli ayakkabılar için arama yaptığında veya modayla ilgili web sitelerini ziyaret ettiğinde reklamınız gösterilmeye uygun olacaktır.

Benzer anahtar kelimeleri reklam gruplarına ayırın
Potansiyel müşterilere daha alakalı reklamlar göstermek için, anahtar kelimeleri ve reklamları ürünler, hizmetler veya diğer kategorilere göre reklam gruplarına ayırın.

Tüm anahtar kelimeleri ve reklamları aynı reklam grubuna eklerseniz, "kadın koşu ayakkabıları" arayan bir müşteri, "erkek tenis ayakkabıları" ile ilgili reklamınızı görebilir.

[B]Örnek[/B]
Bir ayakkabı mağazanız varsa, biri koşu ayakkabıları ve diğeri yürüyüş ayakkabıları için olmak üzere 2 reklam grubu oluşturabilirsiniz. Koşu ayakkabılarına yönelik reklam grubunuz, "koşu ayakkabıları" ve "koşu için spor ayakkabıları" gibi anahtar kelimeler içerebilir. Yürüyüş ayakkabılarına yönelik reklam grubunuz ise "yürüyüş ayakkabıları" ve "dağ ayakkabıları" gibi anahtar kelimeler içerebilir.
Böylece, "gece ayakkabıları" terimini arayan potansiyel müşteriler "koşu ayakkabıları" terimini değil, yürüyüş ayakkabıları hakkındaki reklamınızı görebilir.


Doğru sayıda anahtar kelime seçin

Her reklam grubu için 5-20 arasında anahtar kelime kullanmanızı öneririz. Ancak, bir reklam grubuna 20'den fazla anahtar kelime de ekleyebilirsiniz. Her bir reklam grubunun, söz konusu reklam grubunun temasıyla doğrudan alakalı anahtar kelimeleri içermesi gerektiğini unutmayın.

Anahtar kelimelerinizin, olası yazım hatası içeren kelimeler veya ilgili kelimenin çoğul hali gibi varyasyonlarla otomatik olarak eşleşeceğini unutmayın. Yani bunları eklemeniz gerekmez.

[B]Örnek[/B]
Reklam grubunuz "tenis ayakkabıları" geniş eşlemeli anahtar kelimesini içerseydi, bir kullanıcı bu anahtar kelimeyi veya bu anahtar kelimenin "tenis ayakkabıları alın", "koşu ayakkabıları" veya "tenis için spor ayakkabıları" gibi varyasyonlarını aradığında reklamınız gösterilmeye uygun olurdu.

Müşterilerinizin gördüğü web siteleri veya uygulamalarla alakalı anahtar kelimeler seçin
Görüntülü Reklam Ağı'nda, anahtar kelimeler reklamların alakalı web sitelerinde veya uygulamalarda gösterilmesine olanak tanır. Birbirleriyle ve müşterilerinizin göz attığı içerikle alakalı anahtar kelimeler seçin.

AdWords, uygulamalar için, reklamlarınızı daha alakalı arama terimleriyle eşleştirmek üzere anahtar kelimelerinizin kapsamını genişletebilir.

Reklamlarınız ilgili web siteleriyle anahtar kelimeleriniz kullanılarak eşleştirildiğinden, Görüntülü Reklam Ağı kampanyaları için kullanılan tüm anahtar kelimeler geniş eşlemeli olarak kabul edilmektedir. Görüntülü Reklam Ağı'nı hedefleyen reklam gruplarından belirli anahtar kelimeleri hariç tutarak anahtar kelimeleriniz üzerinde hassas ayarlamalar yapabilirsiniz.

[B]Örnek[/B]
Botlarla ilgili terimler içeren bir anahtar kelime listesi oluşturduğunuzu farz edelim. Botlarla ilgili web siteleri, listenizdeki anahtar kelimeler tarafından hedeflenir. Ayrıca, reklamlarınızın kış sporlarıyla ilgili sitelerde görünmesini engellemek için "kayak" ve "snowboard" terimlerini hariç tutabilirsiniz.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:34.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net