IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 09 Şubat 2016, 10:54   #1
Çevrimdışı
Yıldırım: 'Kanal İstanbul'da Güzergahı Resmen Açıklamış Değiliz'


sohbet


Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Yıldırım, "Kanal İstanbul Projesi için 5 güzergah üzerinde çalışıyoruz. Hiçbir güzergahı resmen açıklamış değiliz. Vatandaşlarımız tasarrufta bulunmasın, hayal kırıklığı yaşamasın" dedi.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonunda, bakanlığının bütçe görüşmelerinde Kanal İstanbul ile ilgili yaptığı açıklamanın bazı yanlış anlaşılmalara ve algılara sebep olduğunu ifade etti.
İstanbul'daki 3. Havalimanı ve Kanal İstanbul projeleri ile ilgili yaptığı açıklamaların birbirine karıştırıldığını kaydeden Yıldırım, 3. Havalimanı'nın yerinin belli olduğunu, yapımının hızla devam ettiğini söyledi.

'Kanal İstanbul ile ilgili güzergah çalışmaları kesinlik kazanmamıştır'


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Kanal İstanbul Projesi için 5 güzergah üzerinde çalıştıklarını belirten Yıldırım, şöyle devam etti:
"Hiçbir güzergahı bugüne kadar resmen açıklamış değiliz. Ancak çalışmalar esnasında bölgede bir takım tahminlerle spekülasyon oluşturuluyor. 'Kanal buradan geçiyor, burada yer alacaksanız, kazançlı çıkarsınız' gibilerden... Hatta bu, televizyon reklamlarına bile konu oluyor. Ben vatandaşlarımızın ileride hayal kırıklığı yaşamaması, mağdur olmaması için bir beyanatta bulundum. Diyoruz ki Kanal İstanbul ile ilgili güzergah çalışmaları kesinlik kazanmamıştır. Halen devam etmektedir; hem jeolojik etütler hem yeraltı su kaynakları hem doğal ve tarihi sit alanları bakımından devam etmektedir. Üniversiteler çalışma yapıyor. Bir de çevresindeki imar planlaması olarak Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ile TOKİ'nin çalışması var. Dolayısıyla bu çalışmalar tamamlanmadan, her yönüyle karşılaştırmalı bir değerlendirme olmadan belirli bir güzergah üzerine odaklanıp herhangi bir tasarrufta vatandaşlarımız bulunmasın, hayal kırıklığı yaşamasın."

'Demiryollarını da özel işletmecilerin kullanımına açacağız'


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Yıldırım, Bakanlığının 2016 yılı bütçesinin görüşülmesi sırasında milletvekillerinin sorularını da yanıtladı.
Bakımsız demiryollarının iyileştirildiğini ifade eden Yıldırım, şunları kaydetti:
"Gelişme var ama biz daha fazlasını başarmalıydık. Bizim yollarımızın sağlıklı bir işletmeciliğe hazır olmadığını söylememiz lazım. 50 yıldan fazla bakımsız yollar, önce yolları iyileştiriyoruz. O yüzden de trafiği durduruyoruz. Biraz taşımaların az artmasının sebebi de budur. Şu ana kadar 9 bin kilometrelik bir aksı yeniledik, geriye kaldı 3 bin kilometrelik yolumuz. Bunları da önümüzdeki bir iki yılda tamamlayacağız. Sinyal ve elektrik işi de bittikten sonra bu yıldan itibaren demiryollarını da özel işletmecilerin kullanımına açacağız, belirli bir bedel karşılığında burayı kullanabilecekler. Kademe kademe demiryolları altyapısının kullanım oranının önümüzdeki yıllarda oldukça artacağını söyleyebilirim."

3. Havalimanının isim tartışması


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

İstanbul'a yapılan 3. Havalimanının isminin "Recep Tayyip Erdoğan" olacağı iddialarının sorulması üzerine Yıldırım, "Biz, havalimanını yaparız, ondan sonra ne ad koyarlarsa koysunlar, Tayyip Bey meraklısı değil, çok da sevmiyor bu işleri. Öyle bir şey olacağını düşünmüyorum, şahsi kanaatim budur" diye konuştu.

HGS cezaları


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Otomatik Geçiş Sistemi'nde (OGS) cihazın pahalı olması nedeniyle yaygınlaşmadığını ifade eden Yıldırım, Kartlı Geçiş Sistemi'nde (KGS) ise bir aracın geçişinin 23 saniye sürmesi nedeniyle Hızlı Geçiş Sistemi'ne (HGS) geçildiğini anlattı.
Yıldırım, 5 lira etiket ücreti karşılığında alınan HGS'de abone sayısının 8 milyon, OGS'de ise abone sayısının 2 milyon olduğunu bildirdi.
HGS cezalarına ilişkin bildirimlerin geç yapıldığını vurgulayan Yıldırım, 2014 yılına ilişkin cezaların 2015'te bildirildiğini, geçilen mesafenin en uzak kısmının 10 katı ceza uygulamasının yapılan yasal düzenlemeyle değiştirildiğini anımsattı.
AA
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Yıldırım, "Kanal İstanbul Projesi için 5 güzergah üzerinde çalışıyoruz. Hiçbir güzergahı resmen açıklamış değiliz. Vatandaşlarımız tasarrufta bulunmasın, hayal kırıklığı yaşamasın" dedi.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonunda, bakanlığının bütçe görüşmelerinde Kanal İstanbul ile ilgili yaptığı açıklamanın bazı yanlış anlaşılmalara ve algılara sebep olduğunu ifade etti.
İstanbul'daki 3. Havalimanı ve Kanal İstanbul projeleri ile ilgili yaptığı açıklamaların birbirine karıştırıldığını kaydeden Yıldırım, 3. Havalimanı'nın yerinin belli olduğunu, yapımının hızla devam ettiğini söyledi.

'Kanal İstanbul ile ilgili güzergah çalışmaları kesinlik kazanmamıştır'


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Kanal İstanbul Projesi için 5 güzergah üzerinde çalıştıklarını belirten Yıldırım, şöyle devam etti:
"Hiçbir güzergahı bugüne kadar resmen açıklamış değiliz. Ancak çalışmalar esnasında bölgede bir takım tahminlerle spekülasyon oluşturuluyor. 'Kanal buradan geçiyor, burada yer alacaksanız, kazançlı çıkarsınız' gibilerden... Hatta bu, televizyon reklamlarına bile konu oluyor. Ben vatandaşlarımızın ileride hayal kırıklığı yaşamaması, mağdur olmaması için bir beyanatta bulundum. Diyoruz ki Kanal İstanbul ile ilgili güzergah çalışmaları kesinlik kazanmamıştır. Halen devam etmektedir; hem jeolojik etütler hem yeraltı su kaynakları hem doğal ve tarihi sit alanları bakımından devam etmektedir. Üniversiteler çalışma yapıyor. Bir de çevresindeki imar planlaması olarak Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ile TOKİ'nin çalışması var. Dolayısıyla bu çalışmalar tamamlanmadan, her yönüyle karşılaştırmalı bir değerlendirme olmadan belirli bir güzergah üzerine odaklanıp herhangi bir tasarrufta vatandaşlarımız bulunmasın, hayal kırıklığı yaşamasın."

'Demiryollarını da özel işletmecilerin kullanımına açacağız'


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Yıldırım, Bakanlığının 2016 yılı bütçesinin görüşülmesi sırasında milletvekillerinin sorularını da yanıtladı.
Bakımsız demiryollarının iyileştirildiğini ifade eden Yıldırım, şunları kaydetti:
"Gelişme var ama biz daha fazlasını başarmalıydık. Bizim yollarımızın sağlıklı bir işletmeciliğe hazır olmadığını söylememiz lazım. 50 yıldan fazla bakımsız yollar, önce yolları iyileştiriyoruz. O yüzden de trafiği durduruyoruz. Biraz taşımaların az artmasının sebebi de budur. Şu ana kadar 9 bin kilometrelik bir aksı yeniledik, geriye kaldı 3 bin kilometrelik yolumuz. Bunları da önümüzdeki bir iki yılda tamamlayacağız. Sinyal ve elektrik işi de bittikten sonra bu yıldan itibaren demiryollarını da özel işletmecilerin kullanımına açacağız, belirli bir bedel karşılığında burayı kullanabilecekler. Kademe kademe demiryolları altyapısının kullanım oranının önümüzdeki yıllarda oldukça artacağını söyleyebilirim."

3. Havalimanının isim tartışması


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

İstanbul'a yapılan 3. Havalimanının isminin "Recep Tayyip Erdoğan" olacağı iddialarının sorulması üzerine Yıldırım, "Biz, havalimanını yaparız, ondan sonra ne ad koyarlarsa koysunlar, Tayyip Bey meraklısı değil, çok da sevmiyor bu işleri. Öyle bir şey olacağını düşünmüyorum, şahsi kanaatim budur" diye konuştu.

HGS cezaları


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Otomatik Geçiş Sistemi'nde (OGS) cihazın pahalı olması nedeniyle yaygınlaşmadığını ifade eden Yıldırım, Kartlı Geçiş Sistemi'nde (KGS) ise bir aracın geçişinin 23 saniye sürmesi nedeniyle Hızlı Geçiş Sistemi'ne (HGS) geçildiğini anlattı.
Yıldırım, 5 lira etiket ücreti karşılığında alınan HGS'de abone sayısının 8 milyon, OGS'de ise abone sayısının 2 milyon olduğunu bildirdi.
HGS cezalarına ilişkin bildirimlerin geç yapıldığını vurgulayan Yıldırım, 2014 yılına ilişkin cezaların 2015'te bildirildiğini, geçilen mesafenin en uzak kısmının 10 katı ceza uygulamasının yapılan yasal düzenlemeyle değiştirildiğini anımsattı.
AA
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
 

Etiketler
binali yıldırım, kanal istanbul, proje

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Başkan Aziz Yıldırım İstanbul’da Seth Fenerbahçe 0 28 Eylül 2014 11:36
Ve Aziz Yıldırım resmen aday AngeL Spor Haberleri 0 29 Ekim 2013 11:52
Haliç'e mega kanal, İstanbul'a dev ada Feronia Haber Arşivi 0 07 Ekim 2010 11:32
Okan resmen İstanbul B.B'de ! Collettivo Spor Haberleri 0 03 Temmuz 2008 15:25