![]() |
Unreal3.2.3 m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. m_quit.c Kod; Kod: /* |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Denediniz mi bu kodu? hata vermediyse veya uyarı vermediyse garip bir olay :) çünkü şöyle bir sorun var, char *saat[1024]; bu tanımı "BU KOD İÇİN" yaparsan hatalı bir işlem olur. Bunun yerine, char saat[1024]; bunu yaparsan sorun çıkartmayacaktır.. iyi Çalışmalar.. |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Kendim kullanıyorum aktif calısıyor , o yüzden paylastım hata vermedi ama doğrudur olabilir :) Kullanıcak arakadaslar siz ; Sky-Dancer ın dedigi gibi Kod; Kod: char saat[1024]; |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Alıntı:
ile yaptığın şey, 1024 lük char dizisi halinde pointer (bir çeşit array) tanımlamak.. Yani 1024 x ... lık bir karakterler grubu oluşturmak.. hiç derlerken warning vermiyor mu ? |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Demeye çalıştığım şu; Sizde hata vermemiş olabilir. ama 64 bit bir işletim sisteminde veya Windows da derlendiğinde %90 hata verecektir. Çünkü; Kod: m_quit.c:102: warning: passing argument 1 of âircsprintfâ from incompatible pointer type iyi Çalışmalar.. |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Haklısın :) |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Ayrıntılı bir sekilde anlatabilecek arkadaslar varsa sevinirim. SaygıLar |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. 1. Yukardaki Kodu Kopyala Text'in içine at "Farklı kaydet" sonra isim verirken "m_quit.c" olarak kaydet. 2. Ftp'ye gir "Unreal3.2/src/modules" 'e at 3. Telnete gir "cd Unreal3.2" 4. "make custommodule MODULEFILE=m_quit" yaz 5. "unrealircd.conf" 'u aç 6. loadmodule "src/modules/m_quit.so"; 7. "unrealircd.conf" u at "./unreal rehash" "./unreal restart" yap. Hatırladıgım kadaryla modül kurulumu.. |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Sadece static quit lerde cikiyor client exit icin eklemek icinde if (IsVirus(sptr)) return exit_client(cptr, sptr, sptr, "Client exited"); altina ekleyebilirsiniz |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Bu kodu ben yazmıştım. Öncesinde c ve c++ dilleriyle çok fazla iştigalim olmadığından böyle ufak tefek sorunların çıkması normaldir de paylaşan arkadaşın sanki kendisi yazmış gibi paylaşması tuhaf geldi. Yanlış anlaşılmasın çok çok önemli bir kod ya da çok çok uğraş verilerek hazırlanmış birşey değil, niyetim görgüsüzlük yapmak da değil ama yine de insan biraz saygı bekliyor.. |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Yanlıs anlasılmasın , kodu ben yazdım demedim zaten. kodun yazarınıda bilmiyorum ben sadece net üzerinde paylasımını gördüm ama kodun yazarını bilmiyorum ben ekledim kimse ugrasmasın diye , ekledim paylastım o kadar. doğrudur sen yazdım diyosan yazmıssındır ben kodları modül'e yerlestirdim hazır olarak paylastım o kadar. Emeğe saygı her zaman sonsuzdur. ;) Iyi forumlar. |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Alıntı:
|
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Alıntı:
Kod: #endif Orjinal Kodu iLe Deiştirdim oLdu... |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Modulu kurdu cok güzel çalışıyor, fakat çoklu çıkış mesajı ekleyince şöyle bir hata alıyorum düzeltemedim.. m_quit.c: In function âm_quitâ: m_quit.c:114: error: expected expression before â}â token m_quit.c:117: error: âcmesajlistesiâ undeclared (first use in this function) m_quit.c:117: error: (Each undeclared identifier is reported only once m_quit.c:117: error: for each function it appears in.) m_quit.c:132: error: âsâ undeclared (first use in this function) m_quit.c:135: error: âblockedâ undeclared (first use in this function) m_quit.c:139: error: ânâ undeclared (first use in this function) m_quit.c:174: error: âtmphookâ undeclared (first use in this function) m_quit.c: At top level: m_quit.c:187: error: expected identifier or â(â before âelseâ m_quit.c:191: error: expected identifier or â(â before â}â token m_quit.c:191:2: warning: no newline at end of file make[2]: *** [m_quit.o] Error 1 make[2]: Leaving directory `/home/askk/Unreal3.2/src/modules' make[1]: *** [mods] Error 2 make[1]: Leaving directory `/home/askk/Unreal3.2/src' make: *** [build] Error 2 |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Kod: m_quit.c:116: warning: cast from pointer to integer of different size |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Kodlar çakışıyordur. @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] orjinal quit.c at öyle bir derlemeyi deneyin. .h hatalari veriyor cünkü. |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. evet diger hesaptan quit.c aldım şimdi düzeldi yanlız başka hatalar almaya bşalıyorum bir nicke whois çekmeyi yassaklamıştım aldıgım Sonuç; Flag a: user is away Flag c <channel>: user is on <channel>, no wildcards accepted Flag g <gcos/realname>: user has string <gcos> in his/her GCOS, wildcards accepted Flag h <host>: user has string <host> in his/her hostname, wildcards accepted Flag i <ip>: user has string <ip> in his/her IP address, wildcards accepted Flag m <usermodes>: user has <usermodes> set Flag n <nick>: user has string <nick> in his/her nickname, wildcards accepted Flag s <server>: user is on server <server>, wildcards not accepted Flag u <user>: user has string <user> in his/her username, wildcards accepted Behavior flags: Flag M: check for user in channels I am a member of Flag R: show users' real hostnames Flag I: show users' IP addresses -ŞşŞŞ- End of /WHO list. |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Alıntı:
Bunu nerede aliyorsun? Sanirim statuste. Orayada Orjinal whois.c atin derleyin ardindan dikkatli birşekilde tekrar ekleyin whois yasaklama kodlarini. |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Modul sorunsuz çalışıyorda. Çıkış mesajı yada Saat'i nasıl renklendirebiliriz ? |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. txt ye alip mircde yaptiğiniz sekilde renk kodlarini ekleyip ftpden atip calistiracaksiniz. |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Tamam @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] O dediğinizi zaten yaptım ama. hiç bi değişiklik olmadı. |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Attiktan sonra rehash cekeceksin. Hata vermezse çalişiyor. |
Cevap: Unreal3.2* m_quit.c cıkıs mesajı toplam bağlantı süresi. Toplam 1 Eklenti bulunuyor. PHP- Kodu: Kurulum İçin : Ssh Login olduktan sonra sırasıyla. cd Unreal3.2 make custommodule MODULEFILE=m_quit make ./unreal rehash Sonraki Yapacagım işlem Ftp Baglanalım Unreal3.2/unrealircd.conf girip loadmodule "src/modules/m_quit.so"; Ekleyelim eger Unreal3.2/src/modules içersin de m_quit.so var ise silelim aksi taktir de make uyguladıgımız da hata verecektir. Kurulum bittikten sonra İRCD girip /s -m yapın ve girin 1 dakika bekleyiniz ve çıkış yaptıgınız da sonucu göreksiniz. Örnek : [16:47] *** Çıkış: Users (İ Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. (Belirlenemedi)) (« Yine Bekleriz » - Bağlantı süresi: 4 dk 47 sn) Sorun yaşayanlar konu altın da sorunlarını söyleyebilirler konu günceldir. |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:24. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk