IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




8Beğeni(ler)
  • 7 Post By vioLeta
  • 1 Post By judith

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 12 Ocak 2021, 16:26   #1
Çevrimiçi
Help Polemiği <1> Zurna.Net - #Help (2021)


sohbet


...




Merhaba, saygıdeğer IRCForumlari.NET kullanıcıları;

Help Polemiği konusu olan Zurna.Net sohbet sunucusu #Help Departmanını kısa ve öz tanıyalım.

-
-
-

IRC Network

• IRC.Zurna.Net 6667 or 7000

IRCd/Svs Destek Odası

• #Help

-

Departman Yönetim Kadrosu


*** ZurnaNET Help Departman Kadrosu ***
-
Zurna.NET #Help Departmanı Founderi: Blackwolf

*

Zurna.NET #Help Departmani Genel Sorumlusu : Silencer

*

Genel Sorumlu Yardımcısı : Remote

*

HelpMaster (Help Kurul Üyeleri) : NoRToN, RapLyCant

*

HelpSop (#Helpers ve #HelpSop birim sorumluları) : LAZ, miLkShake, Slipknot

*

#CIOdesk ve #HelpEgitim alt birimler (Egitim departmanı) Sorumluları : Tyler, eLiSs, immortaL, Ley, Serbay

*

#HelpSinav alt birimler (Sınav departmanı) Sorumluları : HelpMaster kanalına bağımlı çalışan, Kıdemli helper'lerden oluşan kadrodur. Sorumluluk, Help Üst yönetimine aittir.

*

HelpCommander : Xander, CesuryureK, Fearless

*

IRC-Helper`s: Help Üst yönetim kararınca Helper listesi paylasilmayacaktir.
Bilgilendirme : -ChanServ- #help kanali erisim listesinde 49 adet kayit var.


-
-
-


HelpOper => Help departmanında göstermiş olduğu başarıdan dolayı Sunucu yönetimine girmiş Yetkili kişilerdir. Help Genel Sorumlusuna bağımlı çalışırlar.
HelpCommander => IRCd Tecrübesi ile, Helper'lari yönlendiren, Help kurulunda söz hakkı sahibi olan kişilerdir.
Zurna.NET #Help Departmanı hiyerarşi anlayışıyla yönetilmektedir.


-

Zurna.NET #Help departmanına ait/yönlendirilmiş odalarımız;
  • #Help Resmi Yardım kanalı.
  • #Helpers => Helper'larin sohbet/fikir alışverişinde bulunduğu özel birim odası.
  • #HelpSop => Help Kurul üyelerinin bulunduğu fikir alışverişi yaptığı özel birim odası.
  • #HelpOper => HelpOper'larin bulunduğu özel birim odası.
  • #HelpMaster => Sınav sisteminin yönlendirdiği, Adaylar hakkında fikir alışverişlerinin yapıldığı özel birim odası.
  • #HelpSinav => Kisisel ve genel sınavların yapıldığı birim odası.
  • #HelpEgitim => HelpGame botunun bulunduğu, 7/24 Soru cevap yapılan eğitim odası.
  • #Helpdesk => Help Eğitmenlerin bulunduğu, Eğitim sisteminin yönetildiği özel birim odası.
  • #CIOdesk => Help'in bünyesinde yer alan konu eksikleri olan, özel eğitimlerin verildiği birim odası.
  • #mIRCHelp => Hazır addonlarin bulunduğu, Sripting konusunda yardım edilen birim odası.
  • #mIRC => Zurna.NET'e mIRC Client ile baglananlarin bulunduğu kanal. Güvenlik tedbirleri gereği, direkt bu odaya çekilir mIRC Kullanıcıları. Ve tüm sorumluluk #HELP Departmanına aittir.
  • #Operhelp => #Help odasına yönlendirilmiş, Auth ve x:line sorunlarının çözüldüğü birimdir.

-

Help Birim odasında görev alan bot listesi:

HelpServices => Help biriminin temel botudur. (Z-Help)
HelpSyz => Sınav sistem yönlendirici, istihbarat botudur.
Help => Log kayit / .sicil takip botudur.
Helpdesk => #Helpdesk ve #CIOdesk biriminin temel botudur.


________________________________________________



Önemli Not: İlgili departman hakkındaki görüş ve önerilerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde dile getirebilirsiniz.



...
...




Merhaba, saygıdeğer IRCForumlari.NET kullanıcıları;

Help Polemiği konusu olan Zurna.Net sohbet sunucusu #Help Departmanını kısa ve öz tanıyalım.

-
-
-

IRC Network

• IRC.Zurna.Net 6667 or 7000

IRCd/Svs Destek Odası

• #Help

-

Departman Yönetim Kadrosu


*** ZurnaNET Help Departman Kadrosu ***
-
Zurna.NET #Help Departmanı Founderi: Blackwolf

*

Zurna.NET #Help Departmani Genel Sorumlusu : Silencer

*

Genel Sorumlu Yardımcısı : Remote

*

HelpMaster (Help Kurul Üyeleri) : NoRToN, RapLyCant

*

HelpSop (#Helpers ve #HelpSop birim sorumluları) : LAZ, miLkShake, Slipknot

*

#CIOdesk ve #HelpEgitim alt birimler (Egitim departmanı) Sorumluları : Tyler, eLiSs, immortaL, Ley, Serbay

*

#HelpSinav alt birimler (Sınav departmanı) Sorumluları : HelpMaster kanalına bağımlı çalışan, Kıdemli helper'lerden oluşan kadrodur. Sorumluluk, Help Üst yönetimine aittir.

*

HelpCommander : Xander, CesuryureK, Fearless

*

IRC-Helper`s: Help Üst yönetim kararınca Helper listesi paylasilmayacaktir.
Bilgilendirme : -ChanServ- #help kanali erisim listesinde 49 adet kayit var.


-
-
-


HelpOper => Help departmanında göstermiş olduğu başarıdan dolayı Sunucu yönetimine girmiş Yetkili kişilerdir. Help Genel Sorumlusuna bağımlı çalışırlar.
HelpCommander => IRCd Tecrübesi ile, Helper'lari yönlendiren, Help kurulunda söz hakkı sahibi olan kişilerdir.
Zurna.NET #Help Departmanı hiyerarşi anlayışıyla yönetilmektedir.


-

Zurna.NET #Help departmanına ait/yönlendirilmiş odalarımız;
  • #Help Resmi Yardım kanalı.
  • #Helpers => Helper'larin sohbet/fikir alışverişinde bulunduğu özel birim odası.
  • #HelpSop => Help Kurul üyelerinin bulunduğu fikir alışverişi yaptığı özel birim odası.
  • #HelpOper => HelpOper'larin bulunduğu özel birim odası.
  • #HelpMaster => Sınav sisteminin yönlendirdiği, Adaylar hakkında fikir alışverişlerinin yapıldığı özel birim odası.
  • #HelpSinav => Kisisel ve genel sınavların yapıldığı birim odası.
  • #HelpEgitim => HelpGame botunun bulunduğu, 7/24 Soru cevap yapılan eğitim odası.
  • #Helpdesk => Help Eğitmenlerin bulunduğu, Eğitim sisteminin yönetildiği özel birim odası.
  • #CIOdesk => Help'in bünyesinde yer alan konu eksikleri olan, özel eğitimlerin verildiği birim odası.
  • #mIRCHelp => Hazır addonlarin bulunduğu, Sripting konusunda yardım edilen birim odası.
  • #mIRC => Zurna.NET'e mIRC Client ile baglananlarin bulunduğu kanal. Güvenlik tedbirleri gereği, direkt bu odaya çekilir mIRC Kullanıcıları. Ve tüm sorumluluk #HELP Departmanına aittir.
  • #Operhelp => #Help odasına yönlendirilmiş, Auth ve x:line sorunlarının çözüldüğü birimdir.

-

Help Birim odasında görev alan bot listesi:

HelpServices => Help biriminin temel botudur. (Z-Help)
HelpSyz => Sınav sistem yönlendirici, istihbarat botudur.
Help => Log kayit / .sicil takip botudur.
Helpdesk => #Helpdesk ve #CIOdesk biriminin temel botudur.


________________________________________________



Önemli Not: İlgili departman hakkındaki görüş ve önerilerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde dile getirebilirsiniz.



...
__________________
Aşk, bekletilmiş en bozuk "Şaraptır"


Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.

Konu vioLeta tarafından (12 Ocak 2021 Saat 16:38 ) değiştirilmiştir.
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 20 Ocak 2021, 19:59   #2
Çevrimdışı
Cevap: Help Polemiği <1> Zurna.Net - #Help (2021)




Zurna.Net tüm yönetici ekibinin başarıları daim olsun..

__________________
..let's raise a glass or two to all the things i've lost on you..
  Alıntı ile Cevapla

Alt Dün, 18:58   #3
Çevrimiçi
Cevap: Help Polemiği <1> Zurna.Net - #Help (2021)




Kalite asla tesadüf değildir lafının karşılığı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Sercancım ve Blackwolf bu işin hakkını fazlasıyla veriyor hep daha iyiye.

  Alıntı ile Cevapla

Alt Dün, 21:18   #4
Çevrimiçi
Cevap: Help Polemiği <1> Zurna.Net - #Help (2021)




Başarıların daim olsun @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] cuğum

__________________
Aşk, bekletilmiş en bozuk "Şaraptır"


Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
  Alıntı ile Cevapla

Alt Dün, 23:22   #5
Çevrimdışı
Cevap: Help Polemiği <1> Zurna.Net - #Help (2021)




@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ve @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Hocamızın Ekibinde yer almaktan her zaman gurur ve onur duyduğum departmanımız da çalışmaktan çok mutluyumi, her gün ve her zaman daha iyiye hep birlikte gitmek niyetiyle tüm çalışma arkadaşlarıma başarılar dilerim.

Böyle kaliteli bir departmanın parçası olmak ayrıca gurur verici.

__________________
Evrende en büyük ziyan sorgulama yeteneğini yitirmiş bir beyindir.
  Alıntı ile Cevapla

Alt Dün, 23:53   #6
Çevrimiçi
Che
Che - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Help Polemiği <1> Zurna.Net - #Help (2021)




Zurna.net ailesine başarılar diliyorum.

__________________
char *adres = [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] for(int i = 0; *(adres + i); i++) { putchar(toupper(adres[i])); }
  Alıntı ile Cevapla

Alt Bugün, 13:07   #7
Çevrimiçi
Cevap: Help Polemiği <1> Zurna.Net - #Help (2021)




Samimi ortam ve her zaman insana değer verip katlı sağlayan @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ve @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]hocalarımızla birlikte iş geliştirmeden gurur ve onur duymaktayım. #Help Departmanı olarak her daim ve her zaman en iyisi olmaya devam edeceğiz. Kısa süredir Helper olarak sizlerin arasındayım ama uzun yılların dostluğunu kısa sürede kazandırma hissini yaşattı benim güzel #HELPER ailem..


Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi BİZİZ ! ZurnaNet / Helper Team

  Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
2021, birinci polemik, help polemiği, polemik, zurna help, zurna net, zurna net help, zurna.net

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Help Polemiği <1> Zurna.Net - #Help (2020) vioLeta 2020 yılına ait Polemikler 11 21 Şubat 2020 03:26
Help Polemiği <4> Zurna.NET - #Help (2019) KartaL 2019 Yılına ait Polemikler 16 28 Ekim 2019 19:14
Haftanın Polemiği < 6 > Zurna.NET Zen 2014 Polemikleri 19 28 Eylül 2014 22:23
Haftanın Polemiği < 2 > Zurna.NET Nightmare 2013 Polemikleri 14 19 Şubat 2013 21:19
Haftanın Polemiği < 7 > Zurna.Net Ocean 2012 Polemikleri 21 14 Nisan 2012 01:20