IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  vaybe sohbet

>
+
Etiketlenen Kullanıcılar

20Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 22 Mart 2023, 11:01   #1
Çevrimiçi
~ Kalbim.Net ~
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
~ 22.03.2023 - Kalbim.net Güncel Help Departman Kadrosu ~




HelpFounder = Unye

HelpOper= BuseNaz

HelpMaster = TrabzoN

HelpSop = Kivircik - Carizma

HelpEğitmen= BuseNaz & TrabzoN & Carizma

Helper Kıdem I = Adya , Kivircik, ZindaN, SucLu , Tabut - AngeL

Helpers = aRaS - weSt - aKinCi - Leo - Ayse - AngeL - VildanSu - Adya - Günbatımı - Tabut - Kivircik - SweeT_BoY - Software - DewiL - Carizma - SucLu - Arzu - ArAhNaFoBiA - ZindaN - Dimitri

HelpStajyer = Sevv - RiO - HazaNn - Mavişş - MineL - Asi_quseL - Baharr - Sare - Özge - bir_hemSire - özLeM - NeLy- SheqiL - Aslı06- Gizem - Poyraz - EliSs - Ses - Aybuke - Fatih - BynSe - AyPerisi - Burakkk - ViNa - Nisa


*KalbimNet Help Yönetim Ve İşleyiş Sistemleri ;


A) KalbimNet Help Departmanına dahil olma sistemi ;


* #Sınav

Kişisel Sınav olma şartları ;

-Kayıt tarihi - 7 günün üstünde olması


-Online süresi - 15 saat aşmış olması

* #Eğitim Sistemine dahil olmak

Eğitim sistemine dahil olabilmek için iki şekilimiz vardır ;


1) Helper sınavı sonucunda


2) Talep üzerine

B) #Helpers görevlendirme (user karşılama) sistemi:

#Help kanalına giriş yapan kullanıcı ;#Help kanalında bulunan online helperden birisi atanır ;Kalbim-HELP ==> Botumuz tarafından atanan helperi belirtirir. Atanan helper yardımı gerçekleştirir ; bu yardım işlemi bittikten sonra ;

İki saatlik bir döngü başlar ; Aynı kullanıcı bir daha help'e geldiğinde ; #help kanalında bununan online helperleden voicesi az olan ikinci helperi atar.Böylece haksızlığın voicenin önüne gecilir.

Bir helper bir kullancıya ; iki saat icinde bir kere yardım verebilir.Eğer o anda hiç bir helper yoksa ; ve aynı helper ; ve aynı kullanıcı varsa bu sefer ; yardım işlemi için #helpers kanalına !yardım nick yazarak voice verebilir.Yardımı gerçekleştirebilir. Bunun Takipini : HelpOffice saglayabiliriz.



C ) Ödüllendirme Sistemi :

Helperin
-Departman içindeki sevgisine,baglılığına ve saygısına
-Online süresine
-Voicelist durumuna
-Bilgi seviyesine
-Gayretlerine

Yukarda belirdiğimiz durumlar baz alınarak ; Ödüllendirme yapılmaktadır ve Ayın helperi secilmektedir.
-Ayın helperi secilen helper'imize ; Bir üst kıdeme atlatılmaktadır.Gerekli yerlerde topic olarak bildirilmekterdir.


Ç )KalbimNet IRC network Help departmanı kanalları :

#Help -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 KalbimNet Resmi komut destek kanalı.

#Helpers -> Departman bireylerinin sohbeti ve bilgi alış veriş/paylaşım(ını) sağlayan kanal.

#Eğitim -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu'nun aktif oldugu kanal.

#HelpEğitim -> KalbimNet Help departmanı bireysel eğitim kanalı (helper ve adayların bulunacağı kanal)

#HelpDenetim -> Bireysel eğitim sonrası adayların performans denetlendiği kanal.

#HelpDeneme -> Helper adaylarına ya da helperlerimizin komut denediği kanal işlevindedir.

#mIRCHelp -> mIRC/Scripting konularında destek verilen kanal.


#Sinav -> Kişisel sınav yaptığımız ve değerlendirilmesi yapıldığı kanaldır.

#helpyönetim -> Help departmanı üst yönetim kanalı.

#OperEğitim ;(Kaliteli Helper,Kaliteli Oper) Sistemi için açılan kanaldır.

Görevi ; Üst düzey seviyesine gelmiş helperi yönelğesi durumunda ; oper olarak yetiştirildiği kanaldır.

Eğitimleri ; Helpoper/Helpmaster/Helpfounder tarafından verilmektedir.

D ) KalbimNet IRC Network - #HELP Departman Hiyerarşi Sistemi ;

1-)Helpstajyer
HelpStajiyer- #help kanalında alıcağı prefix --> % (Halfop)
Kanallar: %#help,#helpers,+#eğitim,+#Helpeğitim
Görevleri; Belirli bir süre gözemlendikten sonra gösterdiği performansa göre değerledirme yapılır.
Sonuç olarak ; yükseltilir veya departmandan bağlantısı kesilir.

2-) Helper

Helper - #help kanalında alıcağı prefix --> @ (operator)
Kanallar: @#help,#helpers,+#eğitim
Görevleri; Kendisini stajiyer döneminde iken saygı, uslub ve #Help kanalına olan ilgisini kanıtlamış kişidir.


3-) Kıdemli Helper
Kıdemli Helper - #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar: @#help,+#helpers,@#eğitim,%#helpeğitim,#%Sınav
Görevleri: Helperların eksik oldukları konuları tesbit etmek ve onları gelişmesini sağlamak ve Helperlara örnek gösterilicek kişi(ler)dir (eğitmen Helper)
Bilgi: Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Silmek için tek başına karar veremez. O an cıkıcak olan hoşsuzluğu not alır ve bir üstüne verir yönetim kararı ile çıkıcak sonuca göre gereken yapılır.)
#Sınav kanalına etkili bir şekilde rol hakkı ve düşüncesi vardır.

4-) HelpSop
HelpSop- #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar
@#help,@#helpers,@#eğitim,@#helpegitim,@,#Helpyöne tim,#Helpdenetim,#Sınav,#mırchelp
Görevleri: Helper aday adayları'nın eğitimlerini takip etmek ve departmanın sistemini en iyi bir şekilde kavramış kişi(ler)dir (helpmaster adayı)
Bilgi:Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Departmanda O hoşsuzluğu yaratan kişileri eğer oline olan HelpMastır yok ise tek başına karar verebilicek yetkiye sahiptir.)
Not: Aynı zaman da #helpers kanalını +m moduna alma yetisine de sahiptir.


5-) HelpMaster
HelpMaster- #help kanalında alıcağı prefix --> &(Protect)
Kanallar: @#help,&#helpers,&#eğitim,&#helpegitim,&#helpdenet im,#helpyönetim
Görevleri: Departman'nın bir biriminden sorumludur belirlenen görevin tüm kordinesini sağlamak ve takip etmekle yükümlüdür


6-) HelpOwner
HelpFounder- #help kanalında alıcağı prefix --> ~(owner)

E ) KalbimNet IRC network Help departmanı botları.
HelpOffice ==> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu.
K-Help,HelpOffice ==> Bireysel eğitim ve sorgu botu.
Kalbim-HELP ==> Help kanalına Kullanıcı girişlerinde duyuru için kullanılan bot.
Kalbim-Host ==> Helperlara host sağlamak için kullanılan bot...

Kalbim.net #help departmanı hakkında görüşlerinizi, sevgi ve saygı sınırları içerisinde başlık altından belirtebilirsiniz.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 22 Mart 2023, 13:04   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: ~ 22.03.2023 - Kalbim.net Güncel Help Departman Kadrosu ~




Başta @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] (Unye) Kardeşimolmak üzere tüm departmandaki arkadaşların emeğine sağlık. Başarılar dilerim.

__________________

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 22 Mart 2023, 13:51   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: ~ 22.03.2023 - Kalbim.net Güncel Help Departman Kadrosu ~




Başarılar dilerim.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 22 Mart 2023, 14:10   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: ~ 22.03.2023 - Kalbim.net Güncel Help Departman Kadrosu ~




Başarılar dilerim

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 22 Mart 2023, 15:09   #5
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: ~ 22.03.2023 - Kalbim.net Güncel Help Departman Kadrosu ~




Başarılar Dilerim..

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 22 Mart 2023, 15:58   #6
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: ~ 22.03.2023 - Kalbim.net Güncel Help Departman Kadrosu ~




Kadro kalabalık maşallah

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 22 Mart 2023, 16:08   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: ~ 22.03.2023 - Kalbim.net Güncel Help Departman Kadrosu ~




Başarılar diliyorum arkadaşlar

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 22 Mart 2023, 18:23   #8
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: ~ 22.03.2023 - Kalbim.net Güncel Help Departman Kadrosu ~




Başarılar dilerim

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 23 Mart 2023, 00:16   #9
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: ~ 22.03.2023 - Kalbim.net Güncel Help Departman Kadrosu ~




Başarılarınız daim olsun.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 23 Mart 2023, 09:12   #10
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: ~ 22.03.2023 - Kalbim.net Güncel Help Departman Kadrosu ~




Tüm ekibe başarılar diliyorum.

__________________
I suffered, I learned, I changed..
 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Zurna.Net Güncel #Help Departman Kadrosu KartaL Help Departmanlarından Son Haberler 53 01 Ocak 2021 03:45
TRSohbet.Com Güncel #Help Departman Kadrosu - OCAK - 2020 Turkeri Help Departmanlarından Son Haberler 23 25 Şubat 2020 19:02
TRSohbet.Com Güncel #Help Departman Kadrosu - KASIM - 2019 Turkeri Help Departmanlarından Son Haberler 16 17 Kasım 2019 11:33
TRSohbet.Com Güncel #Help Departman Kadrosu - Ağustos 2019 vioLeta Help Departmanlarından Son Haberler 22 21 Ağustos 2019 13:46
TRSohbet.Com Güncel #Help Departman Kadrosu - Temmuz 2019 vioLeta Help Departmanlarından Son Haberler 4 19 Temmuz 2019 17:52