IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
43Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 13 Aralık 2018, 19:28   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Zurna.NET #Help departmanı -departman arası- değerlendirme hakkında - 2019




-
ZurnaNET #HELP departmanı - departman arası - değerlendirme projesi 2019 -
-
PROJE ADI : DADF (deydef)- departman arası değerlendirme formu
PROJE YERİ : Zurna.NET #Help departmanı
PROJE TARİHİ : 01.01.2019
PROJE MİSYONU :
- #Help departmanı arasındaki artı/eksi konuları kişilerin birbirine olan rekabetinin dengelenmesi , departman içi haksızlıkların minimum düzeye indirilmesi , departmanda içerisinde
güven zeminini tazelemek herkesin hak ettiği şekilde değerlendirilmesi YÖNETİCİ-HELPER arasındaki bağları ve dengeyi düzeyselleştirmek , adil ve adaletli yöneticiler yetiştirilmesi
her bir ekip üyesinin departman içerisinde aktif rol aldığı ve söz sahibi olduğunu üyeye hissettirmek.
PROJE VİZYONU :
- ZurnaNET #Help departmanı kendi içerisindeki eksik gördüğü ekip arkadaşlarının daha sağlam temellerle tekrar yetiştirilmesine ve departman içerisindeki aktif rol oynayan ekip ruhunu benimseyen arkadaşların
daha hızlı bi yönetici olma yolunda ilerletebilmek ve bunu yaparken bireysel hiç bir görüş düşünce olmaksızın demokratik bir şekilde oylama sonucu açık bi oturum halinde ekip üyelerine şeffaf olmasını hedeflemektedir.
PROJE #Kanal : #HelpMaster
-PROJE-
12 ay içerisinde , 12 defa ekip arkadaşlarını değerlendirecek olan üyeler her ayın 27-29 arasında forumlarını HelpSystem botu özelinde ulaşabilecek ay içerisinde yeterli gördükleri yada eksik gördükleri arkadaşlarını değerlendirmeye alıcaklardır.
#Help departman yöneticisi ; #HelpMaster kanalından 27. gün !OylamaAC komutuyla başlatılıp , 29.gün !Oylamakapat komutuyla oylamayı kapatıcaktır.
HelpSystem botu özeline " !DADF " yazdığında , üyeye NOTİCE olarak bilgilendirme metni ve form aktarılacaktır.
HelpSystem botu ayın 27. ve 29.'uncu günler arasında bu komutu dikkat almayıp cevap vermeyecektir.
!DADF yapmış bir üyeye şu şekilde bi notice gelecektir.
-
Merhaba Kursad , ZurnaNET #Help departmanı - departman arası değerlendirme sistemine hoş geldiniz.
Ay içerisinde EN başarılı ve EN başarısız ekip arkadaşınızı ;
Helper değerlendirmelerini ; " !ENBASARIH Kursad - !ENBASARISIZH Kursad " yazarak seçebilirsiniz.
HelpSOP değerlendirmelerini ; " !ENBASARISOP Kursad - !ENBASARISIZSOP Kursad " yazarak seçebilirsiniz.
HelpMaster/manager değerlendirmesini ; " !ENBASARIHM Kursad - !ENBASARISIZHM Kursad " yazarak seçebilirsiniz.
Gözünüzden kaçan bi ekip arkadaşınız var ise ; " !yönetim " komutuyla aktif yönetimi görebilir.
Bireysel şikayetiniz ve rahatsız olduğunuz bi durum var ise " !sikayet Kursad mesajınız " şeklinde belirtebilirsiniz.

-
#HelpMaster kanalında HelpSystem botu üzerinden verisi girilen Ekip üyesi ;
- Kursad nickli helper DADF oylamasını yapmıştır. " Uyarı yansıdıktan veri listesine eklenecektir.
30. gün Departman yöneticisi tarafından " !DADFliste " komutuyla #Helpmaster/#Helpers kanalında EN başarılı helper bot tarafından TOPİC halinde açıklanacaktır.
bunlara ek olarak ;
Yönetici !DADFSikayet komutu uyguladığında bot #HelpMaster kanalına alınan şikayetleri HelpYöneticisi özeline aktaracaktır.
Konu dahilinde Yönetici şahsi genel uyarılarını yaparak DADF formunu #HelpMaster !DADFsıfırla komutuyla yeni aya başlayacaktır.
-
Zurna.NET #Help departmanı olarak -
DADF Formunda EN iyi olan #Help departman ekip üyesi arkadaşımıza ;
1 Aylık süreçte bulunduğu yetkinin bir terfi Üstü eklenecek
#mIRC kanalı kanalfounder'i olarak atanacak
Global allsend şeklinde duyurulacak
Departmana giriş yaptığında HelpSystem botu üzerinden " Ayın EN başarılı ekip üyesi Kursad giriş yapmıştır! " şeklinde karşılama mesajı yayınlanacak.
İlk hafta #Help kanalında Protect konumda yardım vericektir.
-
Zurna.NET #Help departmanı olarak
DADF Formunda EN başarısız olan #Help departman ekip üyesi arkadaşımıza ;
HelpYönetimi tarafından sınav'a tabii tutulacak , konu dahilinde gerekli uyarılar yapılacak.
Belirgin bi eksiklik görüldüğünde yetkilendirme düşürülmesi / departman uzaklaştırma gibi cezalar verilecek.
EN BAŞARISIZ OLAN HELPER CEZALANDIRMA ŞARTLARI ZurnaNET #Help yönetiminde saklıdır!
-
- PROJE GELİŞTİRME -
Oylama sonuçları her 3 ayda bir #Help yönetimi tarafından değerlendirelecek ve Zurna.NET network Ağ yöneticileri tarafına aktarılacaktır.
Oylamada aktif olan ve üst üste EN Başarı göstergesi sağlayan ekip üyesi Zurna.NET Operatör kadrosuna katılmayı hak kazanacaktır. Oper.Zurna.NET hostuna sahip olacaktır.
-
-
- KURALLAR -
* Oylamaya katılan kullanıcının Zurna.NET #Help departman ekibinden olması gerekmektedir.
* Oylamaya katılan üyelerin kendi nicklerine oy veremeyeceğini bilmeleri gerekmektedir. AKSİ halde tespit edildiğinde DEPARTMAN kuralları gereği ceza-i işlem uygulanacağını bilmesi gerekmektedir.
* Oylama süresini ve takibini ekip üyeleri kendisi yapması gerekmektedir.
* Oylamaya haksızlık , kişiden OY isteme ve oylamaya fesat karıştıran ekip üyeleri DEPARTMAN kuralları gereği ceza-i işleme uygulanacağını bilmesi gerekmektedir.
* Oylamanın şeffaf olması için üyelerin kendi aralarında oylama gizliliğini deşifre etmemesi gerekmektedir.
* Oylamaya katılan her Ekip üyesi oylama kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılır.
-
TEŞEKKÜR!
Proje süresince fikirleriyle olsun , işlevleriyle proje de büyük söz sahibi olan dostum @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] teşekkürlerimi sunarım.
-
NACİZANE !
mIRC sistemleri içerisinde yıllardır en değerli kadrolar olarak söz edilen #HELP departmanı hakkında son dönemlerdeki yorumlar üzerine ZurnaNET #Help departmanı olarak
kabul etmemekle birlikte üretme konusunda hiç vazgeçmeme kararımızın arkasında olarak 2019 yılı için İLK projemizi sizlerle paylaşmaktan mutluyum.
Bizler #Help ekipleri olarak kullandığımız sosyal platform da her dönem birşeyleri ileri götürmek adına karşılıksız yardım vererek ve bulunduğumuz platform hakkındaki bilgileri öğrenmek isteyen herkese
karşılıksız bi şekilde vakitlerimizden feragat ederek ve bundan zevk duyarak anlattığımızdan ötürü #Help hakkındaki spekülasyonlara derinden üzüntü duyuyoruz ve bazı gerçekleride görmezden gelmeden hala eski
sistem varmışcasına yolumuza devam ediyoruz.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
google_ad_section_end -->

__________________
*Zafer asla mahvolduklarını zannedenler tarafından kazanılmaz.
Alparslan TÜRKEŞ
#dimetoKa
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 13 Aralık 2018, 19:53   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Zurna.NET #Help departmanı -departman arası- değerlendirme hakkında - 2019




@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Asil ben tesekkur ederim. Boyle bir projeyi sundugun icin.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 13 Aralık 2018, 20:01   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Zurna.NET #Help departmanı -departman arası- değerlendirme hakkında - 2019




hakeden kişilere yöneticilik ve helper olması yükselmesi için güzel bir proje elinize sağlık ....

__________________
Başarılı olduğunuz işlerde, herkesin sizi aLkışlamasını beklemeyin.
Çünki bazı eLLer o sırada sizin kuyunuzu kazmakla meşguldür...

Kaybetmekten korkumuz yok, Gitmek isteyen Koşsun...
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 14 Aralık 2018, 00:27   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Zurna.NET #Help departmanı -departman arası- değerlendirme hakkında - 2019




Proje enfes Emeğine sağlık paşam, çok güzel olmuş.
Sen bu işi biliyorsun,
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

__________________
"Yüreğimi korkak büyütmedim ben.
Kaybettiklerim, dağıttığım servetimdir..."
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 14 Aralık 2018, 00:44   #5
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Zurna.NET #Help departmanı -departman arası- değerlendirme hakkında - 2019




Çok güzel olmuş,emeğine sağlık..

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 14 Aralık 2018, 00:49   #6
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Zurna.NET #Help departmanı -departman arası- değerlendirme hakkında - 2019




Güzel proje başarılar.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 14 Aralık 2018, 01:44   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (-1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Zurna.NET #Help departmanı -departman arası- değerlendirme hakkında - 2019




güzel proje olmuş, elinize emeğinize sağlık, başarılar dilerim Z-NET HELP!

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 14 Aralık 2018, 09:08   #8
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Zurna.NET #Help departmanı -departman arası- değerlendirme hakkında - 2019




Güzel Proje Help Gelişiyor
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

__________________
Güneşin ilk ışıklarına vererek umutlarımı
Masal Dünyamın açıp kapılarını
Girdim insan Kalabalığına
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 14 Aralık 2018, 09:16   #9
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Zurna.NET #Help departmanı -departman arası- değerlendirme hakkında - 2019




Genel olarak başarılı olacağını düşündüğüm bir sistem. Normalde üst yönetim helperlik yetkisinin artmasını ya da helperlik yetkisinin silineceğini direkt kendisi belirlerdi ancak burada yapılmak istenen en alttan en üste kadar tüm helperlerin bu konuda söz sahibi olmasını sağlamak olmuş. Umarım sisteme sadık kalınıp işleyiş bu şekilde devam eder. Tabii artı olarak ödül sistemi gelmiş. Buda başarılı olanların, çok çalışanların, kendisini help alanında sürekli geliştirenlerin hak ettiği yere gelebileceği ve ekstra gurur duyacağı bir tablo ile karşılaşması sağlanmış oluyor. Buradaki en önemli husus üst yönetimin sistem dışına çıkıp yetki yükseltme ve yetki silme işine girmesi olur. Buda "DADF"'nin çökmesi anlamına gelir ki oylamanın da bir anlamı kalmaz. Sonuç olarak tebrik ederim. Başarılarınızın devamını dilerim.

__________________
"Bizi bilen bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir... "

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 14 Aralık 2018, 11:48   #10
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Zurna.NET #Help departmanı -departman arası- değerlendirme hakkında - 2019




BLueMooN Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Genel olarak başarılı olacağını düşündüğüm bir sistem. Normalde üst yönetim helperlik yetkisinin artmasını ya da helperlik yetkisinin silineceğini direkt kendisi belirlerdi ancak burada yapılmak istenen en alttan en üste kadar tüm helperlerin bu konuda söz sahibi olmasını sağlamak olmuş. Umarım sisteme sadık kalınıp işleyiş bu şekilde devam eder. Tabii artı olarak ödül sistemi gelmiş. Buda başarılı olanların, çok çalışanların, kendisini help alanında sürekli geliştirenlerin hak ettiği yere gelebileceği ve ekstra gurur duyacağı bir tablo ile karşılaşması sağlanmış oluyor. Buradaki en önemli husus üst yönetimin sistem dışına çıkıp yetki yükseltme ve yetki silme işine girmesi olur. Buda "DADF"'nin çökmesi anlamına gelir ki oylamanın da bir anlamı kalmaz. Sonuç olarak tebrik ederim. Başarılarınızın devamını dilerim.

İyi bi çözümleyicisin @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ilgin için teşekkür ederim , DADF'in kesinlikle amacını çözmüşsün.
Eklemeler/çıkartmaları Helper-Stajyer haricinde ekleme yapmayı planlamıyoruz sistem 01.01.2019'da aktif olduğu an itibariyle terfiler DADF üzerindeki Oylamalarla yapılmasına gayret edeceğiz.

__________________
*Zafer asla mahvolduklarını zannedenler tarafından kazanılmaz.
Alparslan TÜRKEŞ
#dimetoKa
 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
zurna, zurnanet help


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Zurna.NET Güncel Help Departmanı Kadrosu [Aralık-2018] frankenstein Help Departmanlarından Son Haberler 14 06 Şubat 2019 18:30
Zurna.NET - Güncel HELP Departmanı Kadrosu (Ağustos/2018) AmadeuS Help Departmanlarından Son Haberler 1 20 Ağustos 2018 22:55
Zurna.NET - Güncel HELP Departmanı Kadrosu (Mayıs/2018) Blackwolf Help Departmanlarından Son Haberler 3 12 Ağustos 2018 15:03
Zurna.NET -Help Departmanı Kadro ve işleyişi. Blackwolf Help Departmanlarından Son Haberler 17 03 Ağustos 2018 10:04
Haftanın Help Departmanı <1> Zurna.net / #Help yaSmin 2014 Yılına ait Polemikler 9 17 Şubat 2014 00:54