IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
8Beğeni(ler)
  • 7 Post By The
  • 1 Post By Joe

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 16 Temmuz 2019, 02:38   #1
Çevrimdışı
The
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Help departmanları yetki ve görevler




Güncel olarak Help Departmanlarında bulunan yetki ve görevleri tanıyalım .



Help Admin : Help Departmanından sorumlu olan sunucudaki en üst düzey kişidir . Help Founder atamasını yapan kişidir .
Help Oper : Help Departmanından sorumlu olan Help Admin yardımcısıdır .
Help Founder : Help departmanına atanmış olan kanaldaki her türlü durumdan sorumlu olan 1. Şahıstır. Görevi ise departmanın başarı oranını yüksek tutmak ve sorunsuz bir şekilde işleyişi devam ettirmektir.
Help Manager : Founderden sonra gelen Help birimindeki üst düzey yetkilidir .
Help Master : Help içindeki birimlerin genel takibinden sorumlu olan bilgi ve yöneticilik düzeyi yüksek seviyede olan Help birimi üst yetkilisidir.
Help Sop : Help içindeki birimlerden veya help içi departmanlardan sorumlu olan kişidir.
Help Asistan : Help Sop yardımcılarıdır ve Help içinde bulunan birimlerde veya departmanlarda görev alırlar .
Help Desk : Help biriminde Egitmen statüsünde bulunan Helper egitimi veren egitmen ve yönetici kişilerdir.
Kıdemli Helper : Helper`lik görevini düzgün bir şekilde uzun zamandır icra eden ve egitmen konumuna gelecek kadar başarılı kişilerdir.
Helper : Help biriminde bulunan demirbaş yardım görevlisidir . Görevi gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermektir.
Stajyer Helper : Eğitimini tamamlayıp % olarak Help biriminde göreve başlayan Helper adayıdır .
Ögrenci Helper : Henüz egitim alan veya egitimi devam etmekte olan departman ögrencisidir .



Daha ayrıntılı olarak bilgi vermek isteyenler veya güncel olarak bulundugu Help departmanında bizde fazladan şu görevlendirme var şeklindeki açıklamaları yorum olarak belirtebilirsiniz .

__________________
Kötüler olmasaydı , İyilerin değeri olmazdı .

Dipnot Mesajı: İyi olmak kolaydır , zor olan adil olmaktır.
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 16 Temmuz 2019, 04:41   #2
Çevrimdışı
Joe
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Help departmanları yetki ve görevler




Sevgili The sunucuların eskiden kalbi Help`di günümüzde Radyo ve Dj ekibi iyi olan sunucular daha ilgi odağı. Paylaşımın için Teşekkür ederim.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 16 Temmuz 2019, 21:14   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Help departmanları yetki ve görevler




Bir toplulukta ve/veya bir kuruluşta yer alan kişileri ast-üst ilişkileri, görev ve yetkilerine göre sınıflandıran sistemdir. Hiyerarşi sisteminde ast birimin üst birime karşı gelme gibi bir lüksü yoktur. Tamamen saygı ve disipline dayalı bir sistematik yapıdır..
Help Ekibi hiyerarşi sistemi ile yönetilmektedir.
Kolay Gelsin Başarılar dilerim..

 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
görevler, help departmanı, yetki dagilimlari


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Help Departmanları Yetki Dağılımları ve Görev İstekleri Konu Şablonu Hk. IF-Global Help Departmanları Yetki Dağıtımları ve Görev İstekleri 0 11 Ocak 2018 17:51
AİLEVİ GÖREVLER Spacely Genel İslami Konular 0 27 Eylül 2014 23:51
İnsan Kaynakları Departmanları Nasıl Daha Yaratıcı Olabilir Zen Kişisel Gelişim 0 11 Aralık 2012 17:26