![]() |
Cevap: HELP SOHBET @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] yeni görevinde başarılar dilerim help yeniden dirilsin diye elinizden geleceğinizi yapacağınızı düşünüyorum şimdiden verdiğiniz ve vereceğiniz tüm emekler için şahsım adına teşekkür ederim @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] bu zamana kadar Help çatısı altında verdiğiniz emekler için teşekkür ederim bundan sonraki hayatınızda başarılar dilerim yolunuz açık olsun |
Cevap: HELP SOHBET merhaba @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] bu konu hakkında geçmişte nick taklitleri çok oluyordu; şöyle bir örnek de ben vereyim, Beatrice nicki ile BEATRICE arasında bir fark yoktur latin alfabesinde küçük i buyuk I 'dır. fakat bazı lamerler bunu BeaTrlce olarak deneyebilirler, yani küçük L harfi kullanarak taklit edilebilir. Bir taklit de, BEATRİCE olarak yapılabilir, sistemler i ve İ yi ayrı harf olarak algılar ve sonuç yukarıda bahsettiğim küçük i büyük I örneğine çıkar. Kanallarda da bu böylediler, örneğin #izmir ile #IZMIR aynı kanaldır fakat #İZMİR farklı bir kanaldır. Yani arkadaşların dediği gibi, Beatrice nicki kayıtlıysa Beatrice nicki tekrar kayıt edilemez.Ancak farklı varyasonlarla taklit edilebilir. @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] inşallah, iyi dileklerin için teşekkür ederim. @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Evet, geniş alanda düşünülebilir ama bazı serverlar Help sadece komut desteği vermesini istiyor ve diğer konulara müdahil olmasını istemiyor.Yani burada da farklı bir mücadele söz konusu. Dediğiniz sistemi kafamda bir işlettim, örneğin [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] gibi web adresi kurulup oradan kullanıcının yardım talebi alınabilir bu talep #Helpers kanalına ve üzerinden skype yansıtıp çözümü aynı şekilde kullanıcıya skype üzerinden veya anlık web üzerinden yollanabilir. yani bahsettiğiniz sistem mantıklı fakat bazı kısıtlamalar problem. |
Cevap: HELP SOHBET yıllar önce Help kadrosuna girmiştim ilk zamanlar iyiydide şimdi eski tadı kalmadı Sales olayı bozdu help işi bilende bilmeyende kendini helpe yazdı eskiden adminler helpden çıkıyordu bilgili tecrübeli insanlardan oluşuyordu şu an parayı basan admin olduğu için bir çok kişi helpe küstü geri çekildi şahsım adına bende bir aralar help merak sarmıştım ama sonradan yapılanları görünce kenarı çekildim bırakıp can sıkmak yerine ayrılmak en iyisi diye düşündüm. |
Cevap: HELP SOHBET @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] söylediğin gibi zorluklar elbette oluyor fakat hala bir çok Helper mücadelesine devam ediyor. eskiye göre baktığımızda ise IRC'te pek iyi durumda değil ve bazı insanların yaptığı yanlış davranışlar yüzünden Help'e küsmek de olmuyor. O sebeple bana nick şifresini girmeyen biri, işimi öğretmeye kalkabilir veya sales ile oper alan biri bana argo tabirle artistlik yapabilir.Ben gülüp geçerim takılmam bunca emeği IRC'e sadece slm nbr asl pls mantığıyla gelen biri için heba etmem. |
Cevap: HELP SOHBET en iyisi izlemek (: fazla kasmayın ihtiyacı olan bizi buluyor zaten. |
Cevap: HELP SOHBET merhaba arkadaşlar, bir proje hakkında sizleri hem bilgilendirmek hemde fikirlerinizi almak istiyorum. Öncelikle Help'i sevdiğinizi ve şuanki durumdan rahatsız olduğunuzu yapılan yorumlar açıkca gösteriyor. Sizlere mesaj yazmak yerine harekete geçmeyi öneriyorum. Kullanıcı sayısı en azından 200 üzeri serverlarda, Help departmanlarına destek verilmesini öneriyorum. Joker HELPER projesi olarak belirlenecek bu projede, Help departmanları ile görüşüp projede bulunmak isteyen Helperları departmanlara ekleteceğiz. Devamında hepberaber istişare ederek, bulunduğunuz serverdaki Help departmanındaki eksiklikler nelerdir ? daha fazla Help nasıl tanıtabilir ? gibi sorulara cevap arayacağız ve Help founderlara çözümlerimizi ileteceğiz. Bu projede olmak isteyen Helperlar, fikirleri ile beraber yorum yaparsa sevinirim. Ek olarak projede olmak istemeyen arkadaşlar kendi fikirleridir saygı duyuyorum.Onlarında bizim mücadelemize saygı duymasını bekliyorum. |
Cevap: HELP SOHBET Alıntı:
|
Cevap: HELP SOHBET @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ben aksamları destek sağlayabilriim hocam, yaz listene. |
Cevap: HELP SOHBET @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ekip elbette önemli ama talep gelmesi daha önemli. Talep gelmesi içinde, birşeylere emek vermek isteyen helpfounder'lar gerekiyor.Çoktan pes etmiş Help artık bitti denedik olmuyor Helper bulamıyoruz gibi sebepler üretmemek lazım.Helper bulmak için önce Help'i sevdirmek ve Help'e insanları inandırmak gerekiyor.Benim nacizane fikrim statüsü ne olursa olsun ego helperi ve helper'in bulunduğu departmanı aşağıya çeker yani birnevi düşmanıdır.Bu mantıkla elimizden geleni yapacağız. @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ilgin için teşekkür ederim. |
Cevap: HELP SOHBET Helper whois paylaşımı için Helper künye bölümünde yeni konu açıldı, Helper arkadaşlar whois bilgilerini paylaşabilir. |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk