IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   mIRC Scripting Hazır Kodlar (https://www.ircforumlari.net/mirc-scripting-hazir-kodlar/)
-   -   mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu (https://www.ircforumlari.net/mirc-scripting-hazir-kodlar/1031712-mirc-puzzle-game-yapboz-oyunu.html)

manikdepresif 30 Mart 2024 12:37

mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu
 
Gelisi guzel yazmis oldugum puzzle oyunu forumda varmis ama bu biraz farkli, umarim faydasini gorursunuz.

Kod:

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;[mIRC PuzzLe / Yapboz ] by jeun;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;; irc.geveze.org #mIRCHelp ;;;;;;;;;

menu * {
  sclick:{
    if ($active == @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]) {
      if ($mouse.x  isnum %puzz_x_click && $mouse.y isnum %puzz_y_click) {
        drawpic -s @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 $calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2)  $calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bh -55) $qt($msfile($msfile(.,Picture Upload,Load)))
        set %puzz_pixel_x $calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2)
        set %puzz_pixel_y $calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bh -55)
        puzzle_data_clear
      }
      if ($mouse.x  isnum %puzz_xx_click && $mouse.y isnum %puzz_yy_click) {
        if (%puzz_game_started) {  return }
        ;clears all writing data in text files for tile location on puzzle
        puzzle_data_clear
        var %puz_yat = $puzzle_the_pic_line_yatay($int(%puzz_pixel_y),$int(%puzz_pixel_x))
        var %puz_dik = $puzzle_the_pic_line_dikey($int(%puzz_pixel_x),$int(%puzz_pixel_y))
        var %k_ = 1, %l_ = 0, %m_ = 1, %n_ = 0
        var %puz_top_kare_ =  $calc(%puzz_diff * %puzz_diff)
        while (%k_ <= %puz_top_kare_)  {
          write puzzle.txt %l_ %n_ %puz_dik %puz_yat
          write puzzle2.txt $calc(($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2) + %l_) %n_
          if (%puzz_diff // %m_) { var %l_ = 0 | inc %n_ %puz_yat | goto x  }
          inc %l_ %puz_dik
          :x
          inc %m_
          inc %k_
        }
        rand_load_from_txt_file
        drawrect -f @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 0 1 1 1 $calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2) $calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bh -55)   
        noop $puzzle_the_pic_line_yatay($int(%puzz_pixel_y),$int(%puzz_pixel_x))
        noop $puzzle_the_pic_line_dikey($int(%puzz_pixel_x),$int(%puzz_pixel_y))
      }
      ;SCLICK on the SECOND puzzle
      if ($mouse.x  isnum $+($calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2),-,$window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw) && $mouse.y isnum $+(1,-,$calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bh - 70))) {
        if ($puzzle_second_kontrol($mouse.x,$mouse.y) == OK) { return }
        var %cccc_ = %puzz_second_tile_location
        $select_tile_from_location_puzzle($mouse.x,$mouse.y,2)
        if (%cccc_ != %puzz_second_tile_location) { set %puzz_second_picture_sclicked OK }
        ;;;;SOMETIMES WHY??????
        if (%cccc_ == %puzz_second_tile_location) { unset %puzz_second_tile_location }
      }
      ;SCLICK on the FIRST puzzle
      if ($mouse.x  isnum $+(1,-,$calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2)) && $mouse.y isnum $+(1,-,$calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bh - 70))) {
        if (%puzz_first_picture_sclicked && %puzz_yy_click) {
          ;1. resimde degisiklik yapinca   
          var %mmm_ = %puzz_first_tile_location
          $select_tile_from_location_puzzle($mouse.x,$mouse.y,1)
          ;kendi kendine kare tasimasini engeller       
          if (%mmm_ == %puzz_first_tile_location) {
            unset %puzz_first_picture_sclicked
            unset %puzz_second_picture_sclicked
            goto fin
          }
          if !$read(puzzle_first.txt,w,%puzz_first_tile_location) {
            drawcopy @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok(%mmm_,1-4,32) @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok(%puzz_first_tile_location,1-2,32)
            write $+(-dw,$qt($+($gettok(%mmm_,1-4,32),*))) puzzle_first.txt
            write $+(-w,$qt(%puzz_first_tile_location)) puzzle_first.txt %puzz_first_tile_location
            drawrect -f @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 0 1 $gettok(%mmm_,1-4,32)
            drawrect -c @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 $gettok(%mmm_,1-4,32)
            unset %puzz_first_picture_sclicked
            unset %puzz_second_picture_sclicked
            goto fin
          }
        }
        if (%puzz_second_picture_sclicked && %puzz_yy_click && !%puzz_first_picture_sclicked) {
          ;COPIES TILE TO FIRST PUZZLE FROM SECOND PUZZLE By Drawcopy
          $select_tile_from_location_puzzle($mouse.x,$mouse.y,1)
          if !$read(puzzle_first.txt,w,%puzz_first_tile_location) {
            drawcopy @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok(%puzz_second_tile_location,5-6,32) $gettok(%puzz_second_tile_location,3-4,32) @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok(%puzz_first_tile_location,1-2,32)
            write $+(-w,$qt(%puzz_first_tile_location)) puzzle_first.txt %puzz_first_tile_location
            drawrect -f @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 0 1 $gettok(%puzz_second_tile_location,5-6,32) $gettok(%puzz_second_tile_location,3-4,32)
            drawrect -d @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 $gettok(%puzz_second_tile_location,5-6,32) $gettok(%puzz_second_tile_location,3-4,32)
            write puzzle2.txt $gettok(%puzz_second_tile_location,5-6,32)
            if  (!%puzz_game_started) { set %puzz_game_started OK }
            unset %puzz_second_picture_sclicked
            goto fin     
          }
        }
        $select_tile_from_location_puzzle($mouse.x,$mouse.y,1)
        if $read(puzzle_first.txt,w,%puzz_first_tile_location) { set %puzz_first_picture_sclicked OK }
      }
      :fin
    }
  }
  Puzzle:{
    var %p = @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
    if ($window(%p)) { window -c %p }
    window -p %p
    set %puzz_diff 5
    dialog -m puzzle puzzle 

    var %txt_ = Click Here For Load Picture
    var %gen_ = $calc($width(%txt_,verdana,20) / 2 )
    drawtext -b @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $color(info) verdana $calc(($window(%p).bw /4) - $int(%gen_)) $calc($window(%p).bh - 50) %txt_
    set %puzz_x_click $calc(($window(%p).bw / 4) - $int(%gen_)) $+ - $+ $calc(($window(%p).bw / 4) + $int(%gen_))
    set %puzz_y_click $calc(($window(%p).bh - 50) - 5) $+ - $+ $calc(($window(%p).bh - 50) + 20)
    ;;;
    var %txt_ = Click Here For To Start Puzzle
    var %gen_ = $calc($width(%txt_,verdana,20) / 2 )
    drawtext -b @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $color(info) verdana $calc(($window(%p).bw /2) + $int(%gen_)) $calc($window(%p).bh - 50) %txt_
    set %puzz_xx_click $calc(($window(%p).bw / 2) + $int(%gen_)) $+ - $+ $calc(($window(%p).bw) - $int(%gen_))
    set %puzz_yy_click $calc(($window(%p).bh - 50) - 5) $+ - $+ $calc(($window(%p).bh - 50) + 20)
  }
}

;HORIZONTAL LINES TO MAKE TILE
alias -l puzzle_the_pic_line_yatay {
  var %m_  = 0
  var %n_ = $int($calc($1 / %puzz_diff))
  set %puzzle_yatay %n_
  while (%m_ <= $1) {
    drawline -i @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 1 %m_ $2 %m_
    inc %m_ %n_
  }
  return $int($calc($1 / %puzz_diff))
}
;VERTICAL LINES TO MAKE TILE
alias -l puzzle_the_pic_line_dikey {
  var %m_  = 0
  var %n_ = $int($calc($1 / %puzz_diff))
  set %puzzle_dikey %n_
  while (%m_ <= $1) {
    drawline -i @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 %m_ 1 %m_ $2
    inc %m_ %n_
  }
  return $int($calc($1 / %puzz_diff))
}
;RANDOM PICTURE TILES
alias -l rand_load_from_txt_file {
  var %j_ = 1
  while (%j_ <= $calc(%puzz_diff * %puzz_diff)) {
    var %t_ = $read(puzzle.txt)
    write $+(-dl,$readn) puzzle.txt
    var %n_ = $read(puzzle2.txt)
    write puzzle_r.txt %t_ %n_
    write $+(-dl,$readn) puzzle2.txt
    inc %j_
  }
  var %j_ = 1
  while (%j_ <= $calc(%puzz_diff * %puzz_diff))  {
    drawcopy @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok($read(puzzle_r.txt,%j_),1-4,32) @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok($read(puzzle_r.txt,%j_),5-,32)
    inc %j_
  }
}
alias -l select_tile_from_location_puzzle {
  var %x_ = 1, %c_ = $lines(puzzle_r.txt), %puz_x = $1, %puz_y = $2, %puzz_no = $3
  while (%x_ <= %c_) {
    tokenize 32 $read(puzzle_r.txt,%x_)
    if (%puzz_no == 2) {
      if (%puz_x isnum $+($5,-,$calc($5 + %puzzle_dikey)) && %puz_y isnum $+($6,-,$calc($6 + %puzzle_yatay))) {  set %puzz_second_tile_location $$1- | goto ok }
    }
    if (%puzz_no == 1) {
      if (%puz_x isnum $+($1,-,$calc($1 + %puzzle_dikey)) && %puz_y isnum $+($2,-,$calc($2 + %puzzle_yatay))) {  set %puzz_first_tile_location $$1- | goto ok  }
    }
    inc %x_
  }
  :ok
}
alias -l puzzle_second_kontrol {
  var %x_ = 1, %c_ = $lines(puzzle2.txt), %puz_x = $1, %puz_y = $2
  while (%x_ <= %c_) {
    tokenize 32 $read(puzzle2.txt,%x_)
    if (%puz_x isnum $+($1,-,$calc($1 + %puzzle_dikey)) && %puz_y isnum $+($2,-,$calc($2 + %puzzle_yatay))) {  return OK | break  }
    inc %x_
  }
}
alias puzzle_data_clear {
  write -c puzzle.txt
  write -c puzzle2.txt
  write -c puzzle_r.txt
  write -c puzzle_first.txt
}
on 1:CLOSE:@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]:{
  unset %puzz*
  puzzle_data_clear
}
dialog puzzle {
  title "Choice Difficulty for Puzzle"
  size -1 -1 103 55
  option dbu
  button "Easy", 1, 26 6 54 12
  button "Medium", 2, 26 21 54 12
  button "Hard", 3, 26 36 54 12
}
on 1:dialog:puzzle:sclick:*: {
  if ($did == 1) { set %puzz_diff 5 }
  if ($did == 2) { set %puzz_diff 7 }
  if ($did == 3) { set %puzz_diff 9 }
  dialog -x puzzle
}


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Enes 30 Mart 2024 20:29

Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu
 
Emeğine sağlık @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] abi

manikdepresif 30 Mart 2024 20:59

Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu
 
tesekkurler @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

SNOOPY 30 Mart 2024 22:06

Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu
 
Emeğine sağlık ihtiyar

manikdepresif 30 Mart 2024 22:51

Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu
 
tskler @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

manikdepresif 31 Mart 2024 15:14

Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu
 
Resim yuklerken hata veriyordu, giderildi.

Kod:

menu * {
  sclick:{
    if ($active == @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]) {
      if ($mouse.x  isnum %puzz_x_click && $mouse.y isnum %puzz_y_click) {
        set %puzz_pixel_x $calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2)
        set %puzz_pixel_y $calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bh -55)
        drawpic -s @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 %puzz_pixel_x %puzz_pixel_y $qt($$sfile(*.png,Picture Upload,Load))
      }
      if ($mouse.x  isnum %puzz_xx_click && $mouse.y isnum %puzz_yy_click) {
        if (%puzz_game_started) {  return }
        ;clears all writing data in text files for tile location on puzzle
        puzzle_data_clear
        var %puz_yat = $puzzle_the_pic_line_yatay($int(%puzz_pixel_y),$int(%puzz_pixel_x))
        var %puz_dik = $puzzle_the_pic_line_dikey($int(%puzz_pixel_x),$int(%puzz_pixel_y))
        var %k_ = 1, %l_ = 0, %m_ = 1, %n_ = 0
        var %puz_top_kare_ =  $calc(%puzz_diff * %puzz_diff)
        while (%k_ <= %puz_top_kare_)  {
          write puzzle.txt %l_ %n_ %puz_dik %puz_yat
          write puzzle2.txt $calc(($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2) + %l_) %n_
          if (%puzz_diff // %m_) { var %l_ = 0 | inc %n_ %puz_yat | goto x  }
          inc %l_ %puz_dik
          :x
          inc %m_
          inc %k_
        }
        rand_load_from_txt_file
        drawrect -f @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 0 1 1 1 %puzz_pixel_x %puzz_pixel_y 
        noop $puzzle_the_pic_line_yatay($int(%puzz_pixel_y),$int(%puzz_pixel_x))
        noop $puzzle_the_pic_line_dikey($int(%puzz_pixel_x),$int(%puzz_pixel_y))
      }
      ;SCLICK on the SECOND puzzle
      if ($mouse.x  isnum $+($calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2),-,$window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw) && $mouse.y isnum $+(1,-,$calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bh - 70))) {
        if ($puzzle_second_kontrol($mouse.x,$mouse.y) == OK) { return }
        var %cccc_ = %puzz_second_tile_location
        $select_tile_from_location_puzzle($mouse.x,$mouse.y,2)
        if (%cccc_ != %puzz_second_tile_location) { set %puzz_second_picture_sclicked OK }
        ;;;;SOMETIMES WHY??????
        if (%cccc_ == %puzz_second_tile_location) { unset %puzz_second_tile_location }
      }
      ;SCLICK on the FIRST puzzle
      if ($mouse.x  isnum $+(1,-,$calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bw / 2)) && $mouse.y isnum $+(1,-,$calc($window(@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]).bh - 70))) {
        if (%puzz_first_picture_sclicked && %puzz_yy_click) {
          ;1. resimde degisiklik yapinca   
          var %mmm_ = %puzz_first_tile_location
          $select_tile_from_location_puzzle($mouse.x,$mouse.y,1)
          ;kendi kendine kare tasimasini engeller       
          if (%mmm_ == %puzz_first_tile_location) {
            unset %puzz_first_picture_sclicked
            unset %puzz_second_picture_sclicked
            goto fin
          }
          if !$read(puzzle_first.txt,w,%puzz_first_tile_location) {
            drawcopy @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok(%mmm_,1-4,32) @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok(%puzz_first_tile_location,1-2,32)
            write $+(-dw,$qt($+($gettok(%mmm_,1-4,32),*))) puzzle_first.txt
            write $+(-w,$qt(%puzz_first_tile_location)) puzzle_first.txt %puzz_first_tile_location
            drawrect -f @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 0 1 $gettok(%mmm_,1-4,32)
            drawrect -c @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 $gettok(%mmm_,1-4,32)
            unset %puzz_first_picture_sclicked
            unset %puzz_second_picture_sclicked
            goto fin
          }
        }
        if (%puzz_second_picture_sclicked && %puzz_yy_click && !%puzz_first_picture_sclicked) {
          ;COPIES TILE TO FIRST PUZZLE FROM SECOND PUZZLE By Drawcopy
          $select_tile_from_location_puzzle($mouse.x,$mouse.y,1)
          if !$read(puzzle_first.txt,w,%puzz_first_tile_location) {
            drawcopy @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok(%puzz_second_tile_location,5-6,32) $gettok(%puzz_second_tile_location,3-4,32) @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok(%puzz_first_tile_location,1-2,32)
            write $+(-w,$qt(%puzz_first_tile_location)) puzzle_first.txt %puzz_first_tile_location
            drawrect -f @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 0 1 $gettok(%puzz_second_tile_location,5-6,32) $gettok(%puzz_second_tile_location,3-4,32)
            drawrect -d @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 $gettok(%puzz_second_tile_location,5-6,32) $gettok(%puzz_second_tile_location,3-4,32)
            write puzzle2.txt $gettok(%puzz_second_tile_location,5-6,32)
            if  (!%puzz_game_started) { set %puzz_game_started OK }
            unset %puzz_second_picture_sclicked
            goto fin     
          }
        }
        $select_tile_from_location_puzzle($mouse.x,$mouse.y,1)
        if $read(puzzle_first.txt,w,%puzz_first_tile_location) { set %puzz_first_picture_sclicked OK }
      }
      :fin
    }
  }
  Puzzle:{
    var %p = @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
    if ($window(%p)) { window -c %p }
    window -p %p
    set %puzz_diff 5
    dialog -m puzzle puzzle 
    var %txt_ = Click Here For Load Picture
    var %gen_ = $calc($width(%txt_,verdana,20) / 2 )
    drawtext -b @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $color(info) verdana $calc(($window(%p).bw /4) - $int(%gen_)) $calc($window(%p).bh - 50) %txt_
    set %puzz_x_click $calc(($window(%p).bw / 4) - $int(%gen_)) $+ - $+ $calc(($window(%p).bw / 4) + $int(%gen_))
    set %puzz_y_click $calc(($window(%p).bh - 50) - 5) $+ - $+ $calc(($window(%p).bh - 50) + 20)
    ;;;
    var %txt_ = Click Here For To Start Puzzle
    var %gen_ = $calc($width(%txt_,verdana,20) / 2 )
    drawtext -b @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $color(info) verdana $calc(($window(%p).bw /2) + $int(%gen_)) $calc($window(%p).bh - 50) %txt_
    set %puzz_xx_click $calc(($window(%p).bw / 2) + $int(%gen_)) $+ - $+ $calc(($window(%p).bw) - $int(%gen_))
    set %puzz_yy_click $calc(($window(%p).bh - 50) - 5) $+ - $+ $calc(($window(%p).bh - 50) + 20)
  }
}

;HORIZONTAL LINES TO MAKE TILE
alias -l puzzle_the_pic_line_yatay {
  var %m_  = 0
  var %n_ = $int($calc($1 / %puzz_diff))
  set %puzzle_yatay %n_
  while (%m_ <= $1) {
    drawline -i @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 1 %m_ $2 %m_
    inc %m_ %n_
  }
  return $int($calc($1 / %puzz_diff))
}
;VERTICAL LINES TO MAKE TILE
alias -l puzzle_the_pic_line_dikey {
  var %m_  = 0
  var %n_ = $int($calc($1 / %puzz_diff))
  set %puzzle_dikey %n_
  while (%m_ <= $1) {
    drawline -i @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 1 1 %m_ 1 %m_ $2
    inc %m_ %n_
  }
  return $int($calc($1 / %puzz_diff))
}
;RANDOM PICTURE TILES
alias -l rand_load_from_txt_file {
  var %j_ = 1
  while (%j_ <= $calc(%puzz_diff * %puzz_diff)) {
    var %t_ = $read(puzzle.txt)
    write $+(-dl,$readn) puzzle.txt
    var %n_ = $read(puzzle2.txt)
    write puzzle_r.txt %t_ %n_
    write $+(-dl,$readn) puzzle2.txt
    inc %j_
  }
  var %j_ = 1
  while (%j_ <= $calc(%puzz_diff * %puzz_diff))  {
    drawcopy @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok($read(puzzle_r.txt,%j_),1-4,32) @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] $gettok($read(puzzle_r.txt,%j_),5-,32)
    inc %j_
  }
}
alias -l select_tile_from_location_puzzle {
  var %x_ = 1, %c_ = $lines(puzzle_r.txt), %puz_x = $1, %puz_y = $2, %puzz_no = $3
  while (%x_ <= %c_) {
    tokenize 32 $read(puzzle_r.txt,%x_)
    if (%puzz_no == 2) {
      if (%puz_x isnum $+($5,-,$calc($5 + %puzzle_dikey)) && %puz_y isnum $+($6,-,$calc($6 + %puzzle_yatay))) {  set %puzz_second_tile_location $$1- | goto ok }
    }
    if (%puzz_no == 1) {
      if (%puz_x isnum $+($1,-,$calc($1 + %puzzle_dikey)) && %puz_y isnum $+($2,-,$calc($2 + %puzzle_yatay))) {  set %puzz_first_tile_location $$1- | goto ok  }
    }
    inc %x_
  }
  :ok
}
alias -l puzzle_second_kontrol {
  var %x_ = 1, %c_ = $lines(puzzle2.txt), %puz_x = $1, %puz_y = $2
  while (%x_ <= %c_) {
    tokenize 32 $read(puzzle2.txt,%x_)
    if (%puz_x isnum $+($1,-,$calc($1 + %puzzle_dikey)) && %puz_y isnum $+($2,-,$calc($2 + %puzzle_yatay))) {  return OK | break  }
    inc %x_
  }
}
alias puzzle_data_clear { write -c puzzle.txt | write -c puzzle2.txt | write -c puzzle_r.txt | write -c puzzle_first.txt }
on 1:CLOSE:@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]:{ unset %puzz* | puzzle_data_clear }
dialog puzzle {
  title "Choice Difficulty for Puzzle"
  size -1 -1 103 55
  option dbu
  button "Easy", 1, 26 6 54 12
  button "Medium", 2, 26 21 54 12
  button "Hard", 3, 26 36 54 12
}
on 1:dialog:puzzle:sclick:*: {
  if ($did == 1) { set %puzz_diff 5 }
  if ($did == 2) { set %puzz_diff 7 }
  if ($did == 3) { set %puzz_diff 9 }
  puzzle_data_clear
  dialog -x puzzle
}


SpinoZi 01 Nisan 2024 06:55

Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu
 
Eğlenceli gözüküyor:) Emeklerin için teşekkürler.

Dedecan61 01 Nisan 2024 08:51

Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu
 
Tebrik ederim genç başarılar daim olsun..

Beatrice 03 Nisan 2024 13:35

Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu
 
Emeğinize sağlık

idyllic 03 Nisan 2024 13:38

Cevap: mIRC Puzzle Game / Yapboz Oyunu
 
farklı bir çalışma güzel olmuş, kısa zamanda deneyeceğim.. emeğine sağlık hocam.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk