IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   mIRC Scripting Hazır Kodlar (https://www.ircforumlari.net/mirc-scripting-hazir-kodlar/)
-   -   Şişe Çevirme Oyunu v2 (https://www.ircforumlari.net/mirc-scripting-hazir-kodlar/581092-sise-cevirme-oyunu-v2.html)

MdxL 28 Nisan 2014 00:22

Şişe Çevirme Oyunu v2
 
Kod:

n *:text:*:#Cevirmece: {
  if $1 == !Kurallar || $1 == !Kurallar {
    msg $chan 4 $nick 6Oyun Kuralları Ve Oynamma Sekli; 10 Kanalda 4!Varım10Yazarak Oyuna Dahil Olabilirsiniz. 4!yokum 10Yazarak Oyundan Ayrılabilirsiniz..12 Oynama Sekli;  4!Çevir 10Yazmanız Yeterli Olacaktır. Bot Size 4!Dogruluk 6& 4!Cesaret 10Sıklarını Sunacaktır Siz Keyfinize Göre Cevaplayınız  Ardından 4!s 10Seklinde Soru Sorabilir 4!c 10Seklinde Cevaplayabilirsiniz..
  }
  if $1 == !varim || $1 == !varim {
    if %disc. [ $+ [ $nick ] ] {  msg4 $chan 2Oyundan uzaklaştırıldınız, lütfen ceza sürenizin dolmasını bekleyiniz. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
      hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $nick
      msg $chan 4 $nick 2oyuna dahil oldu.
    }
  else { msg $chan 4 $nick  10zaten oyuna dahil olmuşsunuz. } }
  if $1 == !yokum {
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {  msg $chan Siz zaten oyuna dahil olmamışsınız. | return }
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg $chan 2 $nick oyundan ayrıldı.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  { msg4 $chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap  |  hadd -ms Oyun Durum 0 |  hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  { msg 4$chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap  |  hadd -ms Oyun Durum 0 |  hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return }
  }
  if $1 == !cevir || $1 == !çevir {
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan 2Oyuna dahil olmadığınız için 4!cevir 2yapamazsınız. | return }
    if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan 2Oyuncu bulunmadığı için 4!cevir 2komutunu kullanamazsınız. | return }
    if ($token($hget(Oyun,Başlayanlar),0,32) == 1) { msg $chan 2Şuan oyunda sadece bir kişi dahil olmuştur ve oyun en az iki kişi ile oynanmaktadır. | return }
    if $hget(Oyun,Durum) == 1 {  msg $chan 2Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça şişe tekrar çevrilemez! | return }
    msg $chan 10Şişe dönüyor bekleyiniz..
    var %tab = $hget(oyun,başlayanlar)
    var %s = $numtok(%tab,32)
    var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32)
    var %a = $remtok(%tab,%q,32)
    var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32)
    msg $chan 4 %q 2soracak ---> 6 %k 2cevap verecek.
    msg $chan 4  %k 10Doğruluk mu? 5Cesaret mi?
    mode $chan +vv %q %k
    mode $chan +m
    hadd -m Oyun Durum 1
    hadd -m Oyun SoruNick %q
    hadd -m Oyun SoruCevap %k
    .$+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan
  }
  ;-- ekleyelim bakalim
  if ($1 == !dogruluk) {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan2 Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap)4 tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return }
    if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) }
    else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece 4$hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return }
    msg $chan 4 $nick 6dogruluk dedi bakalım, ne kadar dürüst olabilecek.
  }
  if ($1 == !cesaret) {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan 2Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap) 2tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return } 
    if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) }
    else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece $hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return }
    msg $chan 4 $nick 6cesaret dedi, bakalım ne kadar cesur olabilecek.
  }

  if $1 == !s {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg 6$chan  4!s 2 ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 4$chan2 henüz, 4!dogruluk2 veya 4!cesaret 2kullanılmamış. Lütfen bekleyiniz. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  { msg $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return }
    if $hget(Oyun,Soruldu) == 1 {  msg 4$chan 2 Sadece bir defa soru sorabilirsiniz. | return }
    if !$2 { msg 4$chan  2Sorunuzu tam olarak belirtiniz. | return }
  else { $+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan | msg $chan 4Soru - $hget(Oyun,SoruNick) :2 $2- | hadd -m Oyun Soruldu 1 } }
  if $1 == !c {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg6 $chan 4 !s  2ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 5$chan 2henüz, 4!dogruluk 2veya 4!cesaret2 kullanılmamış. Lütfen önce, kullanınız. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  { msg4 $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return }
    if $hget(Oyun,Soruldu) != 1 {  msg2 $chan  4Sorunuz henüz sorulmadı, lütfen bekleyiniz. | return }
    if !$2 { msg4 $chan 2 Cevapınızı tam olarak belirtiniz. | return }
    else {
      $+(timer,soru) off
      msg $chan 2Cevap -5 $hget(Oyun,SoruCevap) :4 $2-
      msg $chan 10 Soru ve cevap işlemi tamamlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      var %tab = $hget(oyun,başlayanlar)
      var %s = $numtok(%tab,32)
      var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32)
      var %a = $remtok(%tab,%q,32)
      var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32)
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      mode $chan -m
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap 
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
    }
  }
  if $1 == !oyuncular {
    if !%oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] {
      inc -u60 %oyuncular. [ $+ [ $chan ] ]
      if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan  Oyuna dahil olan hiç kimse yoktur. | return }
      msg $chan 5 $replace($hget(oyun,başlayanlar),$chr(32),$+($chr(32),-,$chr(32))) 2şuan oyundadır.
    }
    else {
      msg $chan 5!oyuncular komutunu sürekli kullanamazsınız.  ( 1 dakikada bir defa oyuncular listelenir. )
    }
  }
  if $1 == !dis {
    if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 10$chan  4!dis 2 ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return }
    if !$2 { msg 4$chan 2Lütfen diskalifiye edeceğiniz nicki belirtiniz. Kullanımı : 10 !dis 4nick | return }
    if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Şuan oyun listesinde kimse bulunmamaktadir. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$2,32)) { msg $chan $2 Oyuncular listesinde bulunmamaktadir. | return }
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$2,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg $chan  $2 2nicki, 4 $nick  2tarafından oyundan diskalifiye edildi ve 6 52 dakika boyunca  4!varim 2 komutuyla oyuna dahil olamayacak.
    inc -u300 %disc. [ $+ [ $2 ] ]
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$2,32))  {
      msg $chan  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      mode $chan -m
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap 
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      $+(timer,soru) off
      return
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$2,32))  {
      msg $chan  10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap 
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }
  }
  if $1 == !reset {
    if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 2$chan  4!dis  2ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return }
    else {
      msg $chan 10 Oyun sıfırlanmıştır. 4!varim 10komutu ile oyuna tekrar dahil olup, şişeyi çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun Başlayanlar
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap 
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      unset %disc.*
      unset %oyuncular*
    }
  }
}

on *:quit: {
  if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg #Cevirmece 2 $nick 2oyundan ayrıldı.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  {
      msg #Cevirmece  10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap 
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  {
      msg  #Cevirmece  10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap 
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }
  }
}
on *:part:#Cevirmece: {
  if $nick == $me {
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hdel -ms Oyun SoruNick
    hdel -ms Oyun SoruCevap 
    hadd -ms Oyun Durum 0
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    hdel Oyun yanit
    $+(timer,soru) off
    unset %disc.*
    unset %oyuncular*
  }
  if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  {
      msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap 
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  {
      msg  #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap 
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }   
  }
}
on *:nick: {
  if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    hadd -ms 2Oyun Başlayanla4r $hget(Oyun,Başlayanlar) $newnick
    msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı.
    msg #Cevirmece 4 $newnick oyuna dahil oldu.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  {
      hadd -ms Oyun SoruNick  $newnick
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  {
      hadd -ms Oyun SoruCevap  $newnick
    }
  }
}
on *:kick:#: {
  if $knick == $me {
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hdel -ms Oyun SoruNick
    hdel -ms Oyun SoruCevap 
    hadd -ms Oyun Durum 0
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    hdel Oyun yanit
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    mode $chan -m
    $+(timer,soru) off
    unset %disc.*
    unset %oyuncular*
  }
  var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$knick,32)
  hdel -ms Oyun Başlayanlar
  hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
  msg #Cevirmece 2 $knick oyundan atıldı.
  if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$knick,32))  {
    msg #Cevirmece  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    hdel -ms Oyun SoruNick
    hdel -ms Oyun SoruCevap 
    hadd -ms Oyun Durum 0
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    hdel Oyun yanit
    mode $chan -m
    $+(timer,soru) off
    return
  }
  if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$knick,32))  {
    msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    hdel -ms Oyun SoruNick
    hdel -ms Oyun SoruCevap 
    hadd -ms Oyun Durum 0
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    hdel Oyun yanit
    mode $chan -m
    $+(timer,soru) off
    return
  }
}
alias sıfırla {
  hdel -ms Oyun SoruNick
  hdel -ms Oyun SoruCevap 
  hadd -ms Oyun Durum 0
  hadd -ms Oyun Soruldu 0
  hdel Oyun yanit
  msg $1  2Süre zaman aşımına uğradı,  4 3 2dakika  içersinde soru cevap tamamlanmadığından oyun sıfırlanmıştır. Şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
  mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
  mode $chan -m
}
alias hs {
  if (!$1) {
    var %1 = 1
    while ($hget(%1)) { echo -: TABLO: $v1 | inc %1 }
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    mode $chan -m
  }
  var %1 = 1
  while ($hget($1,%1).item) {
    echo -a Tablo: $hget($1) - ITEM: $v1 - DATA: $hget($1,%1).data
    inc %1
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    mode $chan -m
  }
}
on *:start:{
  emailaddr Eren@
  /server irc.Sadechat.com
  nick SiseCevir
  anick SiseCevir1
  server irc.Sadechat.com:6667
}
on *:connect:{
  if $server == irc.Sadechat.com {
    hfree -sw *
    oper sise opersifre
    nickserv ghost SiseCevir 7532159846
    nickserv release SiseCevir 7532159846
    join 0,0
    nick SiseCevir
    nickserv identify 7532159846
    .timer 1 2 join #Cevirmece
  }
}
n *:text:*:#Cevirmece: {
  if $1 == !Kurallar || $1 == !Kurallar {
    msg $chan 4 $nick 6Oyun Kuralları Ve Oynamma Sekli; 10 Kanalda 4!Varım10Yazarak Oyuna Dahil Olabilirsiniz. 4!yokum 10Yazarak Oyundan Ayrılabilirsiniz..12 Oynama Sekli;  4!Çevir 10Yazmanız Yeterli Olacaktır. Bot Size 4!Dogruluk 6& 4!Cesaret 10Sıklarını Sunacaktır Siz Keyfinize Göre Cevaplayınız  Ardından 4!s 10Seklinde Soru Sorabilir 4!c 10Seklinde Cevaplayabilirsiniz..
  }
  if $1 == !varim || $1 == !varim {
    if %disc. [ $+ [ $nick ] ] {  msg4 $chan 2Oyundan uzaklaştırıldınız, lütfen ceza sürenizin dolmasını bekleyiniz. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
      hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $nick
      msg $chan 4 $nick 2oyuna dahil oldu.
    }
  else { msg $chan 4 $nick  10zaten oyuna dahil olmuşsunuz. } }
  if $1 == !yokum {
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {  msg $chan Siz zaten oyuna dahil olmamışsınız. | return }
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg $chan 2 $nick oyundan ayrıldı.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  { msg4 $chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap  |  hadd -ms Oyun Durum 0 |  hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  { msg 4$chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap  |  hadd -ms Oyun Durum 0 |  hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return }
  }
  if $1 == !cevir || $1 == !çevir {
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan 2Oyuna dahil olmadığınız için 4!cevir 2yapamazsınız. | return }
    if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan 2Oyuncu bulunmadığı için 4!cevir 2komutunu kullanamazsınız. | return }
    if ($token($hget(Oyun,Başlayanlar),0,32) == 1) { msg $chan 2Şuan oyunda sadece bir kişi dahil olmuştur ve oyun en az iki kişi ile oynanmaktadır. | return }
    if $hget(Oyun,Durum) == 1 {  msg $chan 2Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça şişe tekrar çevrilemez! | return }
    msg $chan 10Şişe dönüyor bekleyiniz..
    var %tab = $hget(oyun,başlayanlar)
    var %s = $numtok(%tab,32)
    var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32)
    var %a = $remtok(%tab,%q,32)
    var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32)
    msg $chan 4 %q 2soracak ---> 6 %k 2cevap verecek.
    msg $chan 4  %k 10Doğruluk mu? 5Cesaret mi?
    mode $chan +vv %q %k
    mode $chan +m
    hadd -m Oyun Durum 1
    hadd -m Oyun SoruNick %q
    hadd -m Oyun SoruCevap %k
    .$+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan
  }
  ;-- ekleyelim bakalim
  if ($1 == !dogruluk) {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan2 Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap)4 tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return }
    if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) }
    else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece 4$hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return }
    msg $chan 4 $nick 6dogruluk dedi bakalım, ne kadar dürüst olabilecek.
  }
  if ($1 == !cesaret) {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan 2Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap) 2tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return } 
    if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) }
    else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece $hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return }
    msg $chan 4 $nick 6cesaret dedi, bakalım ne kadar cesur olabilecek.
  }

  if $1 == !s {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg 6$chan  4!s 2 ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 4$chan2 henüz, 4!dogruluk2 veya 4!cesaret 2kullanılmamış. Lütfen bekleyiniz. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  { msg $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return }
    if $hget(Oyun,Soruldu) == 1 {  msg 4$chan 2 Sadece bir defa soru sorabilirsiniz. | return }
    if !$2 { msg 4$chan  2Sorunuzu tam olarak belirtiniz. | return }
  else { $+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan | msg $chan 4Soru - $hget(Oyun,SoruNick) :2 $2- | hadd -m Oyun Soruldu 1 } }
  if $1 == !c {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg6 $chan 4 !s  2ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 5$chan 2henüz, 4!dogruluk 2veya 4!cesaret2 kullanılmamış. Lütfen önce, kullanınız. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  { msg4 $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return }
    if $hget(Oyun,Soruldu) != 1 {  msg2 $chan  4Sorunuz henüz sorulmadı, lütfen bekleyiniz. | return }
    if !$2 { msg4 $chan 2 Cevapınızı tam olarak belirtiniz. | return }
    else {
      $+(timer,soru) off
      msg $chan 2Cevap -5 $hget(Oyun,SoruCevap) :4 $2-
      msg $chan 10 Soru ve cevap işlemi tamamlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      var %tab = $hget(oyun,başlayanlar)
      var %s = $numtok(%tab,32)
      var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32)
      var %a = $remtok(%tab,%q,32)
      var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32)
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      mode $chan -m
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap 
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
    }
  }
  if $1 == !oyuncular {
    if !%oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] {
      inc -u60 %oyuncular. [ $+ [ $chan ] ]
      if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan  Oyuna dahil olan hiç kimse yoktur. | return }
      msg $chan 5 $replace($hget(oyun,başlayanlar),$chr(32),$+($chr(32),-,$chr(32))) 2şuan oyundadır.
    }
    else {
      msg $chan 5!oyuncular komutunu sürekli kullanamazsınız.  ( 1 dakikada bir defa oyuncular listelenir. )
    }
  }
  if $1 == !dis {
    if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 10$chan  4!dis 2 ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return }
    if !$2 { msg 4$chan 2Lütfen diskalifiye edeceğiniz nicki belirtiniz. Kullanımı : 10 !dis 4nick | return }
    if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Şuan oyun listesinde kimse bulunmamaktadir. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$2,32)) { msg $chan $2 Oyuncular listesinde bulunmamaktadir. | return }
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$2,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg $chan  $2 2nicki, 4 $nick  2tarafından oyundan diskalifiye edildi ve 6 52 dakika boyunca  4!varim 2 komutuyla oyuna dahil olamayacak.
    inc -u300 %disc. [ $+ [ $2 ] ]
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$2,32))  {
      msg $chan  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      mode $chan -m
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap 
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      $+(timer,soru) off
      return
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$2,32))  {
      msg $chan  10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap 
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }
  }
  if $1 == !reset {
    if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 2$chan  4!dis  2ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return }
    else {
      msg $chan 10 Oyun sıfırlanmıştır. 4!varim 10komutu ile oyuna tekrar dahil olup, şişeyi çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun Başlayanlar
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap 
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      unset %disc.*
      unset %oyuncular*
    }
  }
}

on *:quit: {
  if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg #Cevirmece 2 $nick 2oyundan ayrıldı.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  {
      msg #Cevirmece  10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap 
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  {
      msg  #Cevirmece  10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap 
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }
  }
}
on *:part:#Cevirmece: {
  if $nick == $me {
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hdel -ms Oyun SoruNick
    hdel -ms Oyun SoruCevap 
    hadd -ms Oyun Durum 0
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    hdel Oyun yanit
    $+(timer,soru) off
    unset %disc.*
    unset %oyuncular*
  }
  if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  {
      msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap 
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  {
      msg  #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
      mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
      hdel -ms Oyun SoruNick
      hdel -ms Oyun SoruCevap 
      hadd -ms Oyun Durum 0
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      hdel Oyun yanit
      mode $chan -m
      $+(timer,soru) off
      return
    }   
  }
}
on *:nick: {
  if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    hadd -ms 2Oyun Başlayanla4r $hget(Oyun,Başlayanlar) $newnick
    msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı.
    msg #Cevirmece 4 $newnick oyuna dahil oldu.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  {
      hadd -ms Oyun SoruNick  $newnick
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  {
      hadd -ms Oyun SoruCevap  $newnick
    }
  }
}
on *:kick:#: {
  if $knick == $me {
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hdel -ms Oyun SoruNick
    hdel -ms Oyun SoruCevap 
    hadd -ms Oyun Durum 0
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    hdel Oyun yanit
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    mode $chan -m
    $+(timer,soru) off
    unset %disc.*
    unset %oyuncular*
  }
  var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$knick,32)
  hdel -ms Oyun Başlayanlar
  hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
  msg #Cevirmece 2 $knick oyundan atıldı.
  if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$knick,32))  {
    msg #Cevirmece  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    hdel -ms Oyun SoruNick
    hdel -ms Oyun SoruCevap 
    hadd -ms Oyun Durum 0
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    hdel Oyun yanit
    mode $chan -m
    $+(timer,soru) off
    return
  }
  if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$knick,32))  {
    msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    hdel -ms Oyun SoruNick
    hdel -ms Oyun SoruCevap 
    hadd -ms Oyun Durum 0
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    hdel Oyun yanit
    mode $chan -m
    $+(timer,soru) off
    return
  }
}
alias sıfırla {
  hdel -ms Oyun SoruNick
  hdel -ms Oyun SoruCevap 
  hadd -ms Oyun Durum 0
  hadd -ms Oyun Soruldu 0
  hdel Oyun yanit
  msg $1  2Süre zaman aşımına uğradı,  4 3 2dakika  içersinde soru cevap tamamlanmadığından oyun sıfırlanmıştır. Şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.
  mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
  mode $chan -m
}
alias hs {
  if (!$1) {
    var %1 = 1
    while ($hget(%1)) { echo -: TABLO: $v1 | inc %1 }
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    mode $chan -m
  }
  var %1 = 1
  while ($hget($1,%1).item) {
    echo -a Tablo: $hget($1) - ITEM: $v1 - DATA: $hget($1,%1).data
    inc %1
    mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick)
    mode $chan -m
  }
}


Burayı sunucunuza göre ayarlayın


Kod:

on *:start:{
  emailaddr Eren@
  /server irc.Sadechat.com
  nick SiseCevir
  anick SiseCevir1
  server irc.Sadechat.com:6667
}
on *:connect:{
  if $server == irc.Sadechat.com {
    hfree -sw *
    oper sise opersifre
    nickserv ghost SiseCevir 7532159846
    nickserv release SiseCevir 7532159846
    join 0,0
    nick SiseCevir
    nickserv identify 7532159846
    .timer 1 2 join #Cevirmece
  }
}


Oynama Sekli;

!Varim yazarak oyuna dahil olabilirsiniz
!yokum yazarak oyundan ayrılabilirsiniz
!s Seklınde soru !c seklınde cevaplayabilirsiniz

Bot size Dogrulk !cesaret secenegi sunacak keyfınıze göre secip oyuna devam edebilirsiniz.

ôyunda cevap verilmediginde 3 dakika sonra resetlenecektir ve ayrıyetten botta oto voice ve +m de aktiftir.

Eksikler varsa konu altından yada pm seklınde bilgilendırırsenız sevinirim.

Lociz 29 Nisan 2014 16:19

Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2
 
if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan 2Oyuncu bulunmadığı için 4!cevir 2komutunu kullanamazsınız. | return }

Bu kod cok gereksiz bence. Neden mi?
Oyunda kimse yoksa bu yanıtı verecek. E oyunda kimse yoksa bu demektir ki !cevir yazan herhangi bir kişi zaten oyuna dahil değildir dolayısıyla aşağıdaki kod işlemde olacaktır.

if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan 2Oyuna dahil olmadığınız için 4!cevir 2yapamazsınız. | return }

Dolayısıyla basta verdigim kodun herhangi bir islevi yok gibi.

Toprak 29 Nisan 2014 19:34

Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2
 
Normal ilk başladıgımda yapmışdım. Şuan bakıyorumda çok amatörce :)
Şuan yapacak olsam socket yapardım ve daha kısa bi şekil yapardım :D

MesqeN 29 Nisan 2014 19:34

Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2
 
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]




kod seninse bu od kimin bula ilgili ir Aydınlatm istiyoruz.

fLayer 29 Nisan 2014 19:55

Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2
 
Alıntı:

MesqeN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1041422242)
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]




kod seninse bu od kimin bula ilgili ir Aydınlatm istiyoruz.

Alıntı:

ÖNEMLİ NOT : Bu botun yapımında emeği geçen ve gerçekten başını şişirdiğim halde herşeyi dört dörtlük ayarlayan GhoSt nickli arkadaşıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum..
ordaki yazıyı tam okusaydın kimin yaptıgını anlardın Ghost Yani Toprak Aynı kişilerdir ikiside ibonun nicki. açıklmayı ben yapim en azından.

MdxL 29 Nisan 2014 20:29

Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2
 
Alıntı:

Toprak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1041422240)
Normal ilk başladıgımda yapmışdım. Şuan bakıyorumda çok amatörce :)
Şuan yapacak olsam socket yapardım ve daha kısa bi şekil yapardım :D

İbram depelerim seni:)

Alıntı:

MesqeN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1041422242)
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


kod seninse bu od kimin bula ilgili ir Aydınlatm istiyoruz.

Bot Toprak yani ibrahime aittir sadece 2 3 ekleme yaptım

Beer 25 Temmuz 2014 09:06

Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2
 
MdxL senden adam olmaz eren :) verdiğin sözleri bile tutamıyorsun :)) bu düzenlemeleri sen mi yaptın :)Kod ghost (toprag'a) ait olup o oynamaları yapan arkadasım MdxL .) askerden sonrada iyi güldürdün beni :)

TsuNami 04 Ekim 2014 18:01

Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2
 
arkadaşlar onu bunu bırakında.. :)
Bu botun gelişmiş bi versiyonu vardı soru eklemeli falan şöyle varmı tedarik edebileceğimiz bi arkadaş :)

Toprak 04 Ekim 2014 18:08

Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2
 
Alıntı:

TsuNami Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1041505680)
arkadaşlar onu bunu bırakında.. :)
Bu botun gelişmiş bi versiyonu vardı soru eklemeli falan şöyle varmı tedarik edebileceğimiz bi arkadaş :)

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Bunumu soruyorsunuz? link'e bakın bir..

TsuNami 04 Ekim 2014 18:53

Cevap: Şişe Çevirme Oyunu v2
 
yok toprak baktımda bu değil tam anlatamadım sanırım, Bu şişe çevirmecenin soru ekle kısımlı bi versiyonu vardı yada başka bi arkadaş editlemiş herneysede, daha hoştu görmüştüm bir mekanda :) yani soruları bot soruyordu eklenen sorulardan seçerek. !doğruluk yada !cesaret dediğin zaman soruları bot sormalı daha güzel oluyor bence :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net