![]() |
f $did == 2 { if $input(Lütfen karşılama mesajını giriniz örn: $+ $crlf $+ Welcome to $!chan $!nick,e,Test dialoğu input titlesi(başlığı),%::joinmesaji) { set %::joinmesaji $ifmatch } ;Burada $input(içeridekimesaj,e[yazı yazılan mircnin internal input dialoğu için],başlığı,textkısmına yazılacak yazı) } sana verdiğim örneğe bakarsan buradaki $did == 2 buttonun id si sen buraya button "Mesaj Girin", 6, 73 71 75 17 butonu eklemişsin bunun id si ilk rakam olan 6 dır demekki on *:dialog.. nın içindeki $devent == sclick in icine if $did == 6 { komutların } gibi eklersen o duğmenin ne iş yapıcagını anlayabilirsin komutların yerine kendi komutlarını yazıcaksın örnekteki gibi ok buttonu içinde button "&Hide", 10, 0 0 0 0, hide Ok zaten olan duğme onu button "Kapat", 10, 2 2 50 25, cancel olarak değiştir sol ustte gozukecek onuda mirc helpten button "ismi", idsi, x y w h buradaki x y bildiğimiz kartezyen koordinatlar w genişligi, h yuksekligi, bundan sonrası sana kalmış eğer scripting bilen bir tanıdığın varsa sana realde anlatsa çok daha iyi olur keza bukadar şeyi yazmak zor oluyor :), yoksa oyle kişi kodun çalışan halini yedekle kurcala. |
valla saol arkadaş ellerin dertgörmesin bilgiler baya işime yaradı butondan sonrakiler onun id si olduğuunu bilmiyodum aslında biraz qbasic biliyorum komutları az çok irdeleyebiliyorum yinede ama mirc te bazı şeyler farklılık var haliyle bunlarıdayvaş yavaş sökecez |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk