IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 26 Kasım 2005, 01:02   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
kodeleri bir araya toplamak için ne yapmam lazım




Arkadaşlar Elimde Bir sürü Kode Var Hepsi İçin Ayrı AYrı Txt Açtım
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Ben Bu Kodeleri Tek Bir Dosyaya Nasıl Toplicam Yani Aralarına Ne Koymam LAzım Ki Kodeler Sorunsuz Çalışsın Örnek:

on *:text:selam:?:{
msg $nick Selam

on *:join:#:{
if $nick == Ben {
msg # Selam

On *:notice:*:?:{
if *who*is*you* iswm $1- {
notice $nick Nie Bakıon Lem Whoisime
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
)

Ha İşte Bunları Tek Dosyada NasıL Birleştiririm Benim Asıl Anlamak İstediim Bir Kodenin bitişi NasıL Olur Örnekli Açıklama Yapabilirmisiniz Arkaşlar Teşekkürler..
Arkadaşlar Elimde Bir sürü Kode Var Hepsi İçin Ayrı AYrı Txt Açtım
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Ben Bu Kodeleri Tek Bir Dosyaya Nasıl Toplicam Yani Aralarına Ne Koymam LAzım Ki Kodeler Sorunsuz Çalışsın Örnek:

on *:text:selam:?:{
msg $nick Selam

on *:join:#:{
if $nick == Ben {
msg # Selam

On *:notice:*:?:{
if *who*is*you* iswm $1- {
notice $nick Nie Bakıon Lem Whoisime
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
)

Ha İşte Bunları Tek Dosyada NasıL Birleştiririm Benim Asıl Anlamak İstediim Bir Kodenin bitişi NasıL Olur Örnekli Açıklama Yapabilirmisiniz Arkaşlar Teşekkürler..

Konu Deniz tarafından (26 Kasım 2005 Saat 01:05 ) değiştirilmiştir.
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Sohbet
Alt 26 Kasım 2005, 01:26   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.



Öncelikle kode diye bir şey yoktur, Türkçe'de kod, İngilizce'de code vardır.
Bu kodları tek bir dosya da toplamak için aynı eventleri (olay) combine etmen yani birleştirmen gerekir, örneğin;

on *:text:*:#:{
if (selam isin $1-) { msg $chan selam $nick }
}

kodu i&#231;inde selam ge&#231;en her c&#252;mleye karşılık olarak kanala selam <nick> olarak mesaj atacaktır, bu ise

on *:text:*:#:{
if (naber isin $1-) { msg $chan iyidir $nick senden? }
}

i&#231;inde naber ge&#231;en c&#252;mleye karşılık olarak iyidir <nick> senden? diye soru soracaktır, bu 2 kodu ş&#246;yle birleştiririz.

on *:text:*:#:{
if (selam isin $1-) { msg $chan selam $nick }
if (naber isin $1-) { msg $chan iyidir $nick senden? }
}

Eğer yukardaki gibi birleştirmezsek, dosyadaki en &#252;stteki event &#231;alışacaktır, &#231;&#252;nk&#252; match edilen text yani on *:text:*:#: 2 kez kullanılmış ve onun i&#231;in ilk kullanıldığı durum hari&#231; diğerleri &#231;alışmayacaktır. Ama şu &#231;alışır;

on *:text:*selam*:#:msg # selam $nick
on *:text:*naber*:#:msg # iyidir senden naber $nick

Burda kırmızıyla g&#246;sterdiğim alanlar eşleşecek alanlar ve birbirinden farklı olduğu i&#231;in iki kodu alt alta koyduğumuzda &#231;alışacaktır.

Bunun i&#231;in &#246;nce eğer t&#252;m kodlarımız sorunsuz &#231;alışmasını istiyorsak onları combine etmeliyiz. (birleştirmeliyiz.)

&#214;rnek bir event ş&#246;yle g&#246;sterilir.

on *:OLAY:#:{
buraya
kodlar
yazılır
}

Alt alta b&#246;yle dosyanın kapasitesi kadar kod alabilirsin. Bracket yani {}'ların hatalı olup olmadığını mIRC Editor&#252;ndeki {} işaretine basarak anlayabilirsin.

Umarım anlamışsındır.

-
Senin g&#246;sterdiğin &#246;rneklerin hatalarını g&#246;stermek gerekirse;

on *:text:selam:?:{
msg $nick Selam
}

on *:join:#:{
if $nick == Ben {
msg # Selam
}
}
On *:notice:*:?:{
if *who*is*you* iswm $1- {
notice $nick Nie Bakıon Lem Whoisime
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

}
}

3 kodunda da bracket hataların var. Ka&#231; tane { bracket a&#231;tıysan o kadar bracket } kapatmak zorundasın. Ayrıca on *:notice:*:?: yerine on snotice kullanmalısın &#231;&#252;nk&#252; birinin sana whois &#231;ektiği sana server tarafından g&#246;steriliyor, ayrıca $nick kullanamazsın on snotice ile. nick ka&#231;ıncı kelimeyse onu kullanırsın, &#246;rneğin nick 9. kelimeyse $9 kullanırsın o nicke mesaj atmak i&#231;in.


Konu el33t tarafından (26 Kasım 2005 Saat 01:30 ) değiştirilmiştir.
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 26 Kasım 2005, 02:10   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.



g&#252;zel a&#231;ıklama
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 26 Kasım 2005, 14:56   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.



el33t &#199;ok SAğol A&#231;ıklamarın İ&#231;in Benim bilmediim Bir Olayı Dedin Bana Yani A&#231;ılan Bracket Kadar Kapalı Bracket Koymak Bunu hi&#231; D&#252;ş&#252;nmemiştim Bunu &#214;ğrendiim ii Oldu &#199;ok SağoL Deniccem
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
araya, bir, için, kodeleri, lazim, lazım, mirc, mirc download, mirc indir, ne, toplamak, yapmam


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Regl günlerinde hanımıma yaklaşamaz mıyım? Böyle bir şey olsa ne yapmam lazım Violent İslamiyet 0 01 Ekim 2012 21:35
temp2.exe hatası veriyor ne yapmam lazım? SanalAdami Bilgisayar Donanımı 3 01 Şubat 2008 19:15
unreal için m_spy lazım ama win32 de çalışması lazım bendeniz00 Unreal IRCd 3 15 Aralık 2007 22:00
Raw'ları bir araya Toplamak alfa mIRC Scripting Sorunları 29 13 Kasım 2005 01:15