IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet




Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 26 Aralık 2021, 22:12   #1
Çevrimdışı
Mobil Hatların Kendi Uzun Süreli Kullanıcısını Değil, Yeni Gelecek Kullanıcı Çekme Politikası





Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Şikayetim var !!!


Tamam anlıyorum, kullanıcı sayınızı arttırmayı istiyorsunuz ancak kendi elinizdeki kullanıcılara özen göstermediğiniz takdirde Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan da oluyorsunuz.

Yeni hat alacak ya da hattını taşıyacak kullanıcıya çok daha uygun fiyatlar ayarlayan mobil hat yetkilileri, kendi kullanıcısını, "bu çok daha uygun" dediği ama gerçekte aşırı yüksek fiyatlarla zorlayarak şahsen bezdiriyor.

Ben de bu kullanıcılardan birisiyim. Yetmeyen paketim ancak daimi olarak yükselen faturamla baş başa kalmamak için paketimle Survivor oynuyor, bedava GB yakalayacağım fırsatları kolluyorum. Ama artık yoruldum ve hattımı taşımayı düşünüyorum. Oysa bu hattımı 15 yıla yakındır kullanıyordum ve kolayca da değiştirecek birisi değildim ancak evimize internet bağlanamaması sorunuyla birlikte benim telefon internetiyle yetinmeye çalışmam epey zorlamaya başladı. Yeni taahhüt dönemim geliyor ve bana uygun diye sundukları teklif 114 TL'lik bir fatura.

Yeni hattımdan memnun kalır mıyım bilmem ama nasılsa çıkıp geri döndüğümüzde fiyatlar daha uygun olacaktır. Sadece 1-2 sene sabretmek gerekir... Keşke kullanıcıları başka hatlar arasında böyle pinpon topuna döndürmeyip fiyatlarında birazcık kolaylık sağlasalardı.

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Şikayetim var !!!


Tamam anlıyorum, kullanıcı sayınızı arttırmayı istiyorsunuz ancak kendi elinizdeki kullanıcılara özen göstermediğiniz takdirde Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan da oluyorsunuz.

Yeni hat alacak ya da hattını taşıyacak kullanıcıya çok daha uygun fiyatlar ayarlayan mobil hat yetkilileri, kendi kullanıcısını, "bu çok daha uygun" dediği ama gerçekte aşırı yüksek fiyatlarla zorlayarak şahsen bezdiriyor.

Ben de bu kullanıcılardan birisiyim. Yetmeyen paketim ancak daimi olarak yükselen faturamla baş başa kalmamak için paketimle Survivor oynuyor, bedava GB yakalayacağım fırsatları kolluyorum. Ama artık yoruldum ve hattımı taşımayı düşünüyorum. Oysa bu hattımı 15 yıla yakındır kullanıyordum ve kolayca da değiştirecek birisi değildim ancak evimize internet bağlanamaması sorunuyla birlikte benim telefon internetiyle yetinmeye çalışmam epey zorlamaya başladı. Yeni taahhüt dönemim geliyor ve bana uygun diye sundukları teklif 114 TL'lik bir fatura.

Yeni hattımdan memnun kalır mıyım bilmem ama nasılsa çıkıp geri döndüğümüzde fiyatlar daha uygun olacaktır. Sadece 1-2 sene sabretmek gerekir... Keşke kullanıcıları başka hatlar arasında böyle pinpon topuna döndürmeyip fiyatlarında birazcık kolaylık sağlasalardı.
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Cevapla

Etiketler
fatura, mobil hat, turk telekom, turkcell, vodafone, şikayet

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Uzun süreli ilişki takıntısı Hena Aşk ve İlişkiler 0 16 Ekim 2021 21:32
Uzun Süreli İlişkinin Faydaları Nelerdir? Amelia Aşk ve İlişkiler 1 11 Nisan 2014 10:06
Naughty Dog: "Mobil Oyunlar, Gelecek Değil" RaMSeS Oyun Dünyasından Son Haberler 0 22 Şubat 2014 23:52
Uzun süreli öksürüğe dikkat yaSmin Sağlık Köşesi 0 07 Şubat 2014 22:38
Uzun Süreli Uzay Görevleri Tehlikede... ELa__ Bilim Dünyasından Son Haberler 0 19 Mart 2012 05:01