IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
1Beğeni(ler)
  • 1 Post By SLyther

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 13 Mart 2013, 19:55   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (2)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
HuLk = Kawasaki




Kawasaki'nin muscle car tadındaki ağırsıkleti ile dopdolu 1 yıl...




Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Motosiklet tutkunlarının çok yakından tanıdığı ZZR 1400 veya Amerika pazarındaki adıyla ZX14R, ilk defa büyük dedesi ZZR1100’ün üretilmesiyle var olmuş bir sınıfın, 'HyberBike'ların ve hatta bugüne kadar üretilmiş tüm seri üretim motosikletlerin en yeni ve en güçlü üyesi. Otobanda hayallerin ötesinde bir deneyim yaşatırken, kimsenin geçmediği sapa yollarda da sahibini yalnız bırakmayan sadık bir yol arkadaşı.
2012 yılının başında makyajlanan kasası, teknik ve performans açısından geliştirilen motor ve şasisi ile vazgeçilmesi iyice imkansızlaşan o hayelle geçirdiğim bir senenin kısa bir özetini yapmak istiyorum sizlere.
Otobanların hırçın çocukları 1000cc’lik supersport motorlardan inip ZZR’yi aldığınızda bacaklarınızın arasına, bir Ferrari'den inip Mercedes S65 AMGye binmiş gibi hissedebilirsiniz kendinizi. Tüm o akıl almaz gücün üstüne eklenen konfor ve rahatlık, sürücüsünü şımartsın diye hediye edilmiş gibi bizlere Kawasaki mühendislerinden.
Önceki kasayla gerçek farklarını anlamak için yollarda olmaktan fazlası gerekiyor gibi gelse de ilk çalıştırdığınız anda size hissettiriyor kendini ZZR. Alt devirlerde hantal kalan o uzun yol makinası gitmiş, yerine her viteste ve her devirde sahibine daha fazlasını vaat eden bir canavar gelmiş sanki. Yeni eklenen elektronik sistemlerin desteği olmadan ne arkasını bir çizgide tutmak ne de ön tekerini yerde tutmak mümkün olmuyor çoğu zaman. Tecrübeli sürücüler için bile başa çıkılması zor bir güç ve hatta bir acemi için yüksek ölüm tehlikesi barındıran ZZR, elektronik çekiş kontrolü ve iki farklı güç seçeneği sayesinde uysal bir kedi havasına da bürünebiliyor. Biraz yol yapıp alıştıktan sonra, geliştirilmiş süspansiyon ve şasi sayesinde insan kendini yolların içinde akıp giderken buluveriyor.
Bu kadar konfor, aktif ve proaktif güvenlik seçeneğinin içinde bi süpersporun ruhunu kaybedeceğini düşünseniz de daha önce BMW’nin S1000RR ile çizdiği yolu Kawasaki çok iyi anlamış ve takip etmiş. İstanbul Park pistinde geçirilen bir tam günün ardından, pist için hazırlanmış spesyal makinaları bile geride bırakan bir performansla ruhlarımızı büyülemeyi başardı ZZR.
Çok fazla ayrıntıya girmeden meraklıların merakını giderecek birkaç teknik ayrıntı vermek gerekirse, 1441cc lik devasa aliminyum motor 9500 d/d'de 203 PS güç üretiyor. İlk 1000 km’den sonra standart egzoz ve headers’ın yerini alan Brock’s komple titanyum egzoz sistemi, uygun beyin yazılımıyla bu gücü 225 - 230'lere kadar taşıyabiliyor. Aynı sistemin motordan çıkarmış olduğu yaklaşık 25 kg ise ZZR'yi bambaşka bir karaktere bürüyor. Orijinal ağırlığından (268 kg) kurtulan ZZR sanki sahibine daha bir bağlanıyor, daha bir şevkle itaat ediyor.
Onunla geçirdiğim tam bir yılın sonunda tüm kalbimle eminim ki hiç kimsenin ihtiyacı olmayacak kadar büyük bir güç, gözlerimi alamadığım bir tasarımın içinde sunulmuş insanoğlunun hizmetine. Biliyorum hiç ihtiyacım yok, hatta hak ettiğimden çok daha güçlü ama, onsuz bir yolculuk asla onunla olduğu gibi paha biçilmez olamaz.

__________________
Necip Fazıl çok fazla sigara içermiş. Bir gün bir öğrencisi ona gelir ve der ki; -Hocam bugün bir rüya gördüm bütün bitkiler Allah'a secde ediyordu, bir tek tütün etmiyordu...
Üstad cevabı yapıştırır: -Getirin o kafiri yakalım..
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Kawasaki Z800 – 2013 Afrodit Motorsiklet ve ATV 0 29 Ekim 2012 12:01
Kawasaki Sendromu Sue Engel Türleri Ve Hastalıklar 0 17 Temmuz 2012 22:05