IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
3Beğeni(ler)
  • 1 Post By SLyther
  • 1 Post By Cemalizim
  • 1 Post By Cemalizim

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 15 Temmuz 2013, 19:58   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (2)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
2012 Kawasaki ZX-14R ve 2012 Suzuki Hayabusa





Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



2006 yılından bu yana, Suzuki Hayabusa (solda) ve Kawasaki ZX-14 Hypersport bisiklet onur için mücadele edilmiştir.Kawi hiç 'Busa en korkunç düşmanlar yaratmak için 2012 ZX-14R statüsüne çarptı alır.


Ama bu yeterli Takım Yeşil için değildi. 2012 için, Kawasaki hyperbikes başlığı kralı clinching de yalnızca amaçlayan tüm yeni ZX-14R tanıtan hız kralı ile ilgili şüpheler, silmek amaçlanmıştır. ABM Duke bunu yapmak için yola şeyi almışlardı ikna lansmanı geri geldi ve 2012 yılının en iyi Motosikletler için alır gördüm varsa, 14R Yılın onur bizim Motosiklet elde görürsünüz.

Yani bu karşılaştırma noktası merak ediyor olabilirsiniz.Yeni 14R onun MotY statüsü kazanmıştır, ama yalnız bu hyperbike karşılaştırma bütün hikayeyi anlatmak değildir. Bizim 2012 Suzuki Hayabusa LE yorumu okursanız biz beklenenden daha yakın oldu dragstrip üzerinde zafer marjı dikkat edeceğiz.


By Numbers
Spec sayfaları baktığımızda, ZX-14R daha etkileyici rakamlar sahiptir.Motor başlayarak, ZX en 1441cc koz Dyno yaşlanma Hayabusa en 1340cc değirmen. Açıkçası, büyük yer değiştirme ile daha fazla güç gelir ve Kawi en 188.1 atları ve 109,3 ft-lbs. tork önemli bir 17.1 midilli ve 7.6 ft-lb tarafından 'Busa bests.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Duke burada gösterdiği gibi sadece marjinal ZX daha yavaş çeyrek mili mümkün Hayabusa ile, üstün bir binici, iyi bir başlangıç ​​ile farkı makyaj yapabilirsiniz.


Suzuki devrilme rağmen Kawi (£ 573,0. Vs 584,3 £.) Daha £ 11,3 hafif ölçekler, 14R güç avantajı iyi bir çeyrek-mil zaman verir. Bakersfield, California yakınlarındaki Auto Club Famoso Raceway, anda, bizim ikamet drag yarışı uzman Duke 147.7 mph 9.69 saniye iyi, düzeltilmemiş, zaman Kawi rocketed.Suzuki üzerine yaptığı iyi: 9.81 seconds@145.6 mil.

Sırasıyla, sıcaklık ve basınç, 9.36 aşağı bu kez azar azar ve 9.48 saniye düzeltildi. Evet Suzuki kaybetti, ama kesinlikle kendi düzenledi.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Açıkçası, Kawasaki büyük deplasman onu Suzuki fazla güç avantajı verir, ama Hayabusa alt devir aralıklarında ufkunda ZX-14R tutar.

"ZX hiç şerit başlatmak için en kolay 9 saniyelik bisiklet olduğunu," Duke Övgüler. "Tach 3500 rpm Çevirmeli geniş ısırık bölgeye hassas debriyaj meşgul ve gaz üzerinde vida," diyor. "Şey tarihin herhangi bir üretim aracı daha hızlı hattı kapalı patlar."


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Güçlü bir lansman hızlı ET için tek yoldur ve ZX-14R başlatmak için en kolay mega-beygir gücü motosiklet olduğunu kanıtladı. Hiç şerit 9s girmeye istedim, 14R bunu yapmak için en iyi yoldur.


Kalkınan drag yarışçılar için, Duke Kawasaki KTRC çekiş kontrol sistemine faydalıdır bulundu. "TC2 kullanın ve bir tekerlekli yaparken üzerinde saygısız konusunda endişelenmenize gerek asla. TC1 bekletin ve 9 saniyelik yapabilirsiniz Gün boyu geçer. "Ancak, onun hızlı sürede eklemek için gittik kapalı elektronik dadılar ile kuruldu. TC1 ile en az müdahaleci ayarı, onun en iyi hala güçlü etkileyici 9.71 saniye oldu.

Bu arada, çekiş kontrol eksikliği ile Hayabusa, biraz daha zor oldu. "Daha devirlerde çabuk gerektirir ve daha wheelies eğilimli idi" Duke notları.Kolu seyahat sonuna Busa dar debriyaj temas bölgesi ile de uğraşmak için başka bir öğe eklendi.


8s Içine Başlarken!Kawasaki ZX-14R gelen Hızlandırıcı güçleri inanılmaz kısa bir şey değildir. Onun ET'lerin gibi hava koşulları için düzeltildikten sonra bizim 9.36-ikinci pass, kanıtladığı, hatta bir multi-milyon dolarlık Bugatti Veyron, başka herhangi bir üretim aracı ile uyumlu olamaz.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Kiti düşürücü bir süspansiyon 8 ikinci çeyrek mil blitz makinenin içine bir ZX-14R dönüştürebilir!


Ama 8-ikinci bölge içine almak isteseydiniz ne? Peki, bu kiti fromBrock Performansı düşürücü bir süspansiyon sadece eklenmesi ile mümkündür. CNC alüminyum şok bağlantı 184,95 $ maliyeti ise bir ön kayış seti, 189,95 $ fiyatla satılıyor.

Bu basit eklemelerle düşük motosikletin ağırlık merkezi ve daha yüksek devirlerde çok daha agresif tanıtımları sağlamak için tekerlekli indükleyici ağırlık transferini azaltır. Stok koşullarında 14R en iyi 60 metrelik süresi 1.70 saniye oldu.Alçaltılmış 14R sadece 1.54 saniye, bir görünüşte küçük ama aslında oldukça büyük performans iyileştirme gereklidir.

Sert 151,0 mph inanılmaz 9.21 saniyelik ET tercüme ürün lansmanı. Sıcaklık ve 100-plus-derece gün hava basıncı için düzeltildiğinde, ET sansasyonel 8.90 saniyelik geçiş için çalışıyor!



Cadde üzerinde
Dyno numaraları ve çeyrek mili kez etkileyici, ama onlar bir motosiklet ile yaşamak nasıl bir şey olduğunu gerçek bir göstergesi vermeyin. Iki makine her yolda gibi ne olduğunu görmek için, çoğu zaman geçirmek için muhtemel olduğu Bunun için, biz sokağa döndü.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Gerçek dünyada, her bisiklet nazik devleri olduğunu kanıtladı.


Basitçe ergonomi farkı her Bisiklet üzerinde farkedilebilir olduğunu oturuyor. Her iki bisiklet Suzuki 31.7 inç yüksek 0,2 inç ile, neredeyse aynı koltuk yükseklikleri vardır.Busa var biraz uzun boylu yüksekliğine rağmen, onun koltuğunda güvenle yere ulaşmak için 30 inç inseams olanlarda bile izin güzel tapers.

Suzuki uzun barlar ulaşmak gerektirir ve sıkı bir koltuk-to-peg mesafe vardır ve bu bile ortalama büyüklükteki biniciler sıkışık hissediyorum yapabilirsiniz.Kawasaki karşılaştırıldığında bir spor touring gibi hissediyor. "Ergonomi Çok geniş," yerleşik uzun boylu adam, Tom Roderick diyor. "Daha affedici olduğu gibi Büyük adamlar ZX-14 binici üçgeni gibi olacak. Bu büyük yolcu konaklama ve geniş, kalın yastıklı sele ile, iki-yukarı da güzel. "



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Biz Suzuki sıkı binici üçgenin büyük taraftar değiliz. Tall biniciler, özellikle yakın peg-to-koltuk oranı sevmediğim.


Ama bu gerçek fark bilek büküm geliyor keşfetmek için sürpriz değil. Her motor arasındaki farkı hissetmek için bir dyno gerekmez. Hiç kuşkunuz olmasın, hem bisiklet düz bir çizgide vahşice hızlı, ama Tom notları "Busa motoru gibi yeni Ninja 'nın, rafine değil".

Busa üzerinde "85 mil (4600 rpm) süper seyir özellikle binicinin elleri aracılığıyla titreşim filtreleri önemli bir kısmı," Duke belirtiyor. O Kawi olan çift counterbalancers çoğunlukla krem 1441cc değirmen pürüzsüz tutmak söylemeye devam ediyor, ancak 5500 rpm civarında kaba bir bölge olmaya devam etmektedir. "Neyse ki, herhangi bir aklı başında seyir hızının üstünde yol budur" Duke Tehlike diyor.

Motorun yağsız çalışıyormuş gibi İlginçtir, Duke, 3500 rpm altında "yumuşak" Hayabusa güç buldu. "Lag şehirde can sıkıcı bir durum," dedi, "özellikle bu kadar güç ve hacimli bir motor için" belirtiyor.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Analog göstergeler Hayabusa adlı tarihli görünümlü gösterge paneli hakim. Biz araçların merkezinde bir boğa gözü gibi konumlandırılmış olan vites konum göstergesi sevdim, ama o çalışan otoyol 80 kilometre sonra tam işareti üzerinde kalmıştır zaman biz onun yakıt göstergesinin doğruluğunu şüpheliydi.


Her bisiklet ayrı sürme modları ile donatılmış olmasına rağmen, biz ancak bizim için, hem bunları kullanarak rahatsız, onlar bizim talep de çok fazla güç sahip heyecanını uzak alacak. Daha kullanışlı tüm beceri düzeylerinin müdahalesi uygun biniciler onun üç kat Kawasaki ile ilgili KTRC çekiş kontrol sistemi (Suzuki sunmuyor bir seçenek) 'dir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


ZX-14R elverişli sol kumanda üzerindeki iki durumlu basit bir başparmak aracılığıyla manipüle her ikisi de böyle bir çekiş kontrolü ve ayarlanabilir güç modları gibi elektronik binici yardımları, ile donatılmıştır.


Seviye 3 spin her türlü durur, ve ıslak veya kirli koşullarda sürüş dışında başka bir şey için çok müdahaleci değil. KTRC 1. ve 2. seviyeler henüz deneyimli biniciler için güzel bir güvenlik ağı sunuyoruz izinsiz önce kayma önemli miktarda izin verir.Hayabusa tek binici yardımları ayarlanabilir güç modları olduğunu. 2013, Kawasaki bir seçenek olarak kilitlenme önleyici frenler sunuyor.

Hem eyer oldukça peluş ve süspansiyonlar firma henüz uyumlu olarak Ride nitelikleri oldukça benzerdir.Suzuki Kawasaki olarak kullanan Showa birimler ise her iki ucunda, ön ve arka tek bir şok bir 43mm Kayaba çatal (anti-yapışma DLC kaplama) ile donatılmıştır. Her iki motosiklet üzerinde Cezalar tamamen ayarlanabilir.

Duke notları "14R en uyumlu süspansiyon bir ZX-10R, gibi bir şey ile karşılaştırıldığında bir Cadillac gibi hissediyor esnek bir otoyol yolculuğu sunmak için oldukça uzun bir dingil mesafesi ile çalışır".




Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


K
awasaki gösterge panelinde de analog speedo ve tach, LCD ekran röleleri sürücünün çok sayıda bilgi bit vardır ve daha modern bir görünüm verir iken.


Ortalama büyüklükteki biniciler için, rüzgar koruması hem bisiklet üzerinde oldukça iyi.Küçük binici bile her iki makinede geniş grenaj ve ön cam tarafından tamamen saran olmak için yeterince sokmak olabilir. Biz ZX-14R Duke omuz bölgesine rüzgarın doğrudan olurdu fark ettim ve sizin gerçekten kim 5-dibinde standı, 8-inç hem de. Altı-footer Tom göğüs bölgesinde rüzgar hissettim, ama kimse olumsuz ya makine üzerinde rüzgar akışı ile ilgili görünüyordu.

Motor bölümü gibi, Kawasaki frenler açısından bir avantaj sunuyor. Hem kullanımı radyal montaj dört pot kaliperler ve 310mm diskler, ancak Kawi en bağlayıcılar ve dalga-tipi rotor gelen güç ve geri besleme Suzuki üstündür.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Benzer ama farklı. Suzuki Kayaba ve Tokico kullanır iken Kawasaki, Showa süspansiyon ve Nissin fren kullanır. Hem admirably gerçekleştirmek, ama biz ZX bileşenleri tercih.


Twisties bu bisiklet alarak birini dolambaçlı bir yol işleyebilir ortaya koymaktadır. Bununla birlikte, kendi ağırlığı arasında, uzun bir süre çalıştıktan sonra yıpratıcı olabilir. 2012 için onun hafif jantlar sayesinde ZX göreli kolaylıkla yan yana dönerek, Suzuki göre çevik hisseder. Kevin notları "ZX daha kısa duygu rağmen, Busa biraz daha köşelerinde hantal gibi görünüyor".

Ne şaşırtıcı bulundu hem bisiklet ile yaşamak kolay nasıl.Sürükleyin şerit ve kanyon yollar eğlenceli iken, önemli bir zaman da sadece commuting ve sıradan, günlük görevleri yerine geçti.Kawi çarpıyordu yerdir. Onun rahat Ergos, pürüzsüz motor ve uyumlu süspansiyon biz sadece şehirde çalışırken doğru çekilmek istiyorum bisiklet yaptı.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



14R ve Hayabusa Hem bir dağ yolu kadar hustle olabilir, ama onlar küçük sportbikes daha fazla kas gerektirir.


ZX kısa düşüyor nerede sport-touring tesisleri bulunmaktadır. Bungee ipi için ek puan veya kat-out kanca eksikliği Tom'a göre "gerçekten meşru bir spor touring makine olarak ZX bozuyor". Burada, Suzuki puan elde edilir. Aşağı kayışı şeyler çalışırken Stratejik olarak yerleştirilmiş bağlantı noktaları kullanışlı geliyor ve "bu standart donanım olarak gelir onun solo koltuk kambur altında depolama oda önemli miktarda vardır," Duke diyor.

Suzuki ZX üzerinde 31.0 mpg göre 37.1 mpg ortalama ile de pompa savaşı kazanır. Sonra tekrar, biz hiç kimse kendi yakıt verimliliği için dünyanın en hızlı motosiklet satın düşünün.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Onların büyük, heykel grenaj ile her iki motosiklet rüzgar binici korumak iyi bir iş yapacak.Suzuki teklifler arka koltuk kambur altında uygun bir depolama bölmesi olduğunu.

Güzellik bakanın gözündedir her zaman, ama bizim gözlerimize, ZX-14R 'Busa tanıdık blob gibi şekil daha taze ve daha cazip görünüyor. "Ben Kawi farklı bir yıldırma faktörü, mavi ve siyah renk düzeni oldukça keskin ve kararlı görünüyor düşünüyorum," Duke gözlemlemektedir.
Büyük Daha İyidir
Başlangıçtan itibaren, bu tamamen yeni ZX-14R Bu testi kazanacağını sır değildi. Onun ipeksi motoru, geniş Ergos, yetenekli süspansiyon ve canavarca gücü birleştirdiğinizde, yaşlanma Suzuki Hayabusa outgunned edildi. 13.999 $ (veya LE 14.299 $) vs 14.999 $: Ancak, Busa bir firma meydan koyar, ve kendi stil sizin beğeninize göre daha fazla olması gerektiğini, onun 1000 $ daha ucuz fiyat etiketi takdir edeceksiniz. Ve ya, Hayabusa için patlama sonrası hakkında unutmayın. Yeterli tutarda nakit ve hayal gücü ile, size ve daha istediğiniz her şeyi yapacağız.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


2012 için, Kawasaki ZX-14R tüm katılıyor üzerinde zafer. En iyisi hypersportbike için bizim seçim, aynı zamanda yılın motosiklet için bizim seçim değil sadece bulunuyor.

Ama stok motosiklet karşılaştırırken, bu Kawi son ZX-14R canlandırmaya ardı etmek zor. "Size temiz bir sürüş kayıt ödün gibi hissediyorum, ZX-14 mükemmel bir motosiklet", diyor Tom.

motorcycle 'den çevirişmiştir.

__________________
Necip Fazıl çok fazla sigara içermiş. Bir gün bir öğrencisi ona gelir ve der ki; -Hocam bugün bir rüya gördüm bütün bitkiler Allah'a secde ediyordu, bir tek tütün etmiyordu...
Üstad cevabı yapıştırır: -Getirin o kafiri yakalım..
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 16 Temmuz 2013, 09:52   #2
Çevrimiçi
Yardımcı Admin
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: 2012 Kawasaki ZX-14R ve 2012 Suzuki Hayabusa




Alıyorum , Yakındır.. Eğitimlerim bitsin kafaya taktım..
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

__________________
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 17 Temmuz 2013, 00:13   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (2)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: 2012 Kawasaki ZX-14R ve 2012 Suzuki Hayabusa




@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Hayabuysayı şiddetle tavsiye ederim

__________________
Necip Fazıl çok fazla sigara içermiş. Bir gün bir öğrencisi ona gelir ve der ki; -Hocam bugün bir rüya gördüm bütün bitkiler Allah'a secde ediyordu, bir tek tütün etmiyordu...
Üstad cevabı yapıştırır: -Getirin o kafiri yakalım..
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 17 Temmuz 2013, 09:11   #4
Çevrimiçi
Yardımcı Admin
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: 2012 Kawasaki ZX-14R ve 2012 Suzuki Hayabusa





Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


BUNUN AYNISINI ALIYORUM 2 Cİ EL.. 14.500 TL.

__________________
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
2012, hayabusa, kawasaki, suzuki, ve, zx14r


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
2012 İstanbul İmsakiyesi, 2012 İstanbul Sahur Vakitleri, 2012 İstanbul İftar Vakitler Violent İslamiyet 0 19 Temmuz 2012 19:09
2012 SUZUKi GSX-R 1000 GueSt Motorsiklet ve ATV 0 30 Haziran 2012 10:56
2012 Suzuki Hayabusa Liaaa Motorsiklet ve ATV 0 18 Mayıs 2012 19:50
2012 Kawasaki Motor Parekende Satış Fiyatları Belli Oldu Liaaa Perakendecilik 0 16 Mayıs 2012 02:58
Suzuki GSX-1300R Hayabusa SLyther Otomobil Haberleri 0 13 Kasım 2011 12:42