Taşırma Algoritması Taşırma algoritması, çok boyutlu dizide başka bir alana bağlı olup olmadığına karar veren algoritmadır. Boyama programlarında, mayın tarlası oyununda kullanımı vardır. Sözde kod Taşırma algoritması (node, hedef-renk, değiştirme-rengi): 1. Eğer düğümün rengi hedef-renge eşit değilse geri dön. 2. Eğer düğümün rengi yer-değiştirme rengine eşitse geri dön. 3. Düğümün rengini yer-değiştirme rengi yap.. 4. Taşırma algoritmasını gerçekleştir (one step to the west of node, target-color, replacement-color). Taşırma algoritmasını gerçekleştir (one step to the east of node, target-color, replacement-color). Taşırma algoritmasını gerçekleştir (one step to the north of node, target-color, replacement-color). Taşırma algoritmasını gerçekleştir (one step to the south of node, target-color, replacement-color). 5. Geri dön. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
|
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:01. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net