![]() |
Taşırma Algoritması Taşırma algoritması, çok boyutlu dizide başka bir alana bağlı olup olmadığına karar veren algoritmadır. Boyama programlarında, mayın tarlası oyununda kullanımı vardır. Sözde kod Taşırma algoritması (node, hedef-renk, değiştirme-rengi): 1. Eğer düğümün rengi hedef-renge eşit değilse geri dön. 2. Eğer düğümün rengi yer-değiştirme rengine eşitse geri dön. 3. Düğümün rengini yer-değiştirme rengi yap.. 4. Taşırma algoritmasını gerçekleştir (one step to the west of node, target-color, replacement-color). Taşırma algoritmasını gerçekleştir (one step to the east of node, target-color, replacement-color). Taşırma algoritmasını gerçekleştir (one step to the north of node, target-color, replacement-color). Taşırma algoritmasını gerçekleştir (one step to the south of node, target-color, replacement-color). 5. Geri dön. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
|
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk