IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  Mobil Sohbet, Sohbet ve Sohbet Odaları




Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 06 Ocak 2012, 16:05   #1
Çevrimdışı
Rohan Online Rehberi - Dövme Kılavuzu




Kılavuzu Dövme

I. Ne dövme?
II. Orada ne gibi avantajlar dövme?
III. Dezavantajları nelerdir?
IV. Bu dezavantajları nasıl alabilirim?
V. Yani seçenek öğeleri nelerdir?
VI. Peki ne kadar güçlü öğeleri alabilirim?
VII. Ne zaman sahte olmalıdır?
VIII. İpuçları Dövme I. Ne dövme? Dövme, ondan daha güçlü bir silah yapmak için iki adet zırh veya iki silah birleştirerek bir süreçtir . Gerçekten bu kadar basit. Silah demirhane, normal silah almak ve sonra 'Antik' silah yükseltilmiş olabilir 'Benzersiz' silah yapmak için kombine edilebilir 'Nadir' silahlar, onlara teslim. Zırh ile, normal bir zırh ve 'Nadir' zırh yapmak ve sonra onu daha da güçlü yapmak için 'geliştirin' sadece dövme ile yapılacak kombinasyon ayarlamak olduğunu aklınızda bulundurun. , Yeni bir silah yapmak için bir araya herhangi iki silah olamaz . Sadece iki özel silah, yeni bir silah haline. İki normal silahların iki rares 'Benzersiz' yapmak ve 'Benzersiz' bir Antik yapımında sağlayacaktır için bir aksesuar ekleyerek, 'Nadir' olun. Aynı normal iki 'Benzersiz' ve 'Gelişmiş' versiyonu sonra biridir. Yapacaktır birlikte iki 'Nadir' koyarak, 'Nadir' zırh yapacak koyarak dışında, zırh gider II. Orada ne gibi avantajlar yaratmaya? başlangıçta iki silah birleştirerek elde fazladan saldırı gücü dövme için en büyük kazanç olduğunu düşünürdüm, sağ? Dolayısıyla, sadece deposundan iki silah satın alma ve onları birleştiren çok güçlü bir silah verecek? Aslında, muhtemelen sahte bir silah oluşturarak en küçük avantaj büyük avantajı, iki silah birleştirerek, bu silah için değiştiriciler sonraki nesil bu silahın içine çekti olduğu bir gerçektir . Ne demek istiyorsun? Gücü +5 ve gücü +5 ilgili kılıç ile kombine bir kılıç varsa, bir kuyruklu +10 güç bonus veren bir kılıç alırsınız. Bu dövme silahların en büyük avantajı. Değiştiricileri ile silah sadece görevleri ile ve nadiren düşmanlardan kazanmış olabilir, çünkü Tabii ki bu silahları almak için biraz daha uzun sürer. Ancak sonuç, çok daha büyük Teknik olarak, her 'Nadir' değiştiricileri vermek ve dört verecektir 'Benzersiz' değiştiricileri ile dört normal silahların yapılan iki 'Nadir' silah, varsa düzenleyiciler. 'Eski' Hareketli aksesuar ile birlikte henüz bir değiştirici verecektir. Bu, dikkatli kombinasyonları üzerinde 10 + seviyesinde. Bir silah daha güçlü bir silah olması oldukça mümkündür III . Dezavantajları nelerdir? ekipman iki adet kırma şansı. Bu en büyük dezavantajı, şanssız iseniz nadide oluşturulan puzzle parçaları kolayca paramparça olabilir ki gerçektir . Birbirini izleyen her düzeyi ile başarı şansı azalır. 'Nadir' item alma şansını 50/50 ile ilgili ya da bu alan çevresinde . (Denemek ve 10 kez Benzersiz bir ürün haline getiren ve başarısız oldukça mümkündür) 'Benzersiz' yukarı taşımak ve daha da sert bir 'Antik' yapmak için sadece bu şansı azalır . Aslında size bir Antik başarılı, cehennemde bir soğuk gün bulunuyor denenmemiş: Emin değilim, ama aynı zamanda ekipmanın yüksek düzeyde dövme başarısını etkileyebilir olabilir bu yüzden bir Benazar Kullanıcı zırhının% 90 olması olabilir ederken, bir Kael kolay olabilir % 10 olmalıdır. Info on mutluluk duyacağız. IV. Bu dezavantajları nasıl alabilirim? Koruma taşlar. Bir koruma taş uygulandığında, hatta (bir sürü) başarısız olursa, yerine onları zırh veya silah parçaları hem sizin itinayla hazırlanmış katta hıçkıra hıçkıra bir karışıklık bırakarak, hiçlik için yıkıcı tutacak kılıç toz çökmeye Bu öğeyi nasıl alırım? Ne biz, şimdiye kadar Nakit Dükkanı söyleyebilirim. Bu kadar kolay. Kim para yapacağız değil mi? Dedi V. Yani seçenek öğeleri nelerdir? seçenek öğeleri bir canavarı öldürmek zaman bulunabilir nadir damla. Nadir demek kolay bir şekilde 1 / 1000 şans ya da daha az. Ancak onlar için eklenebilir, bu öğeler, nadir olmakla beraber çok iyi bir çıkıyor silahın gücünü artırmak için dövme . 'Nadir' kalemi oluştururken, tek bir seçeneği koyabilirsiniz ve bu seçeneği özelliği alacaktır . Seçenek öğeleri,% 5 daha fazla fiziksel hasar ya da olduğu gibi şeyler gibi şeyler var . 'Benzersiz' kalemi oluştururken, iki ayrı seçenek öğeleri koyarak seçim var. Bunlar aynı zamanda balıkçılık ya da çok nadir görevler bulunabilir. VI. Peki ne kadar güçlü öğeleri alabilirim? i. Silahlar Normal Silah (1-2 Modifiers) + Normal Silah (1-2 Modifiers) + Option = Silah Nadir Nadir Silah (2-4 Modifiers + Option Öğe Değiştirici) (2-4 Modifiers + Option Öğe Değiştirici) + Nadir Silah Öğe ( 2-4 Modifiers + Option Ürün Değiştirici) + Option Ürün + Option Ürün = Unique Silah (4 - 8 Modifiers + 4 Opsiyon Öğe Modifiers) Benzersiz Silah (4 - 8 Modifiers + 4 Opsiyon Öğe Modifiers) + Aksesuar = Eski Silah (4 - 8 Modifiers + 4 Seçenek Ürün Modifiers + Aksesuar Değiştirici) ii. Zırh Normal zırh (1-2 Modifiers) + Normal zırh (1-2 Modifiers) = Nadir Zırh Nadir Zırh (2-4 Modifiers) (2-4 Modifiers) + Nadir Zırh (2-4 Modifiers) = 'Benzersiz' Zırh ( 4-8 Modifiers) 'Benzersiz' Zırh (4-8 Modifiers) + Option Taş = 'Gelişmiş' Benzersiz Zırh (4-8 Modifiers + Option Ürün Değiştirici) insanlar bu kadar dövme ile saplantı neden? Aradaki fark çok büyük. VII. Ne zaman sahte gerekir? Bu üç şeye bağlıdır. Ilk silah ve zırhlar size ne kadar bir fark yapacak, ikinci ve üçüncü ne kadar zaman / para harcamaya istekli kadar gitmek istiyorum dövme hangi seviyede. Her üç el halindeyken el i. Zırh veya silah ne kadar fark yaratacak? seviyesi 21 Benzersiz Kılıç bakın. Bu önceki kombine silah 113 saldırı temelde artı değiştiricileri vardır. Gerçekten onunla rekabet edebilecek tek şey, diğer tüm silah düzeyi 28 Normal kılıç ve seviye 29 Nadir Kılıç olduğunu karşılaştırılması sırasıyla 116 ve 138 saldırı sahip. Bunu yakalamak için önce 7-8 seviye farkı. Ancak kolayca önceden bile daha hızlı ulaşmak için iki silah aşağı düzeyde olduğunu göz önüne alınırsa, gerçekten seviyesi 21 - 28 almak için o kadar da zor ? vermeden önce her zaman kullandığınız olacak ne kadar silah söyledi dövme zaman ve para yatırımı. Sadece bir veya iki gün için kullanarak gidiyoruz, kırılma ve bu sorun değerinde olup olmadığını düşünmek. Ancak seviye 61 Benzersiz Kılıç kurma ve varsa en yakın alternatifi 7 seviye daha sonra? Bu seviyeleri biraz zaman alacaktır ve bu ekstra hasar size büyük bir kullanım olacak. başparmak genel bir kural olarak, üst düzey, daha kullanışlı sahte ki. Önceki seviyelerde gerçekten değmez, bu yüzden bunu çok sarılmış yok. İsterseniz, ama gerçekten yaptığınız ya da kırmak için değil ii . Hangi seviyede kadar gitmek istiyorsun dövme dövme zaman gerçekten, gerçekten Antik için yukarı çıkmak için değer olup olmadığı Benzersiz ve geçmişte Nadir gitmek için buna değer olup olmadığını göz önünde bulundurmanız gerekir . Unutmayın, her zaman bir düzey yukarı gitmek başarısızlık şansı katlanarak artar. Bazen istediğiniz istatistikleri varsa Nadir Bir öğeyi kalmak daha iyidir. Açgözlü Edinme ve Benzersiz için, hem de ürün kolayca yok ve başlangıçta bile çok daha kötü bir silah ile oynamak için güç olabilir . Bu yüzden dikkatli bir şekilde bir sonraki seviyeye kadar gidiyor, gerçekten bir fark o kadar da çok yapar olmadığını düşünün . saldırı bonus için sadece bir sonraki seviyeye kadar gitmek ASLA . Değiştiricileri olmadan silah kullanmadığınız sürece buna değer değildir. Yalnızca beraber konulmak zaman çok daha güçlü bir silah yaratırsın değiştiricileri ile iki silah varsa, bir sonraki seviyeye kadar gidiyor. Bu sadece zaman onu risk almaya değer. Bulunuyor iii. Ne kadar zaman / para için koymak isteyen? Bunu kabul edelim. Dövme pahalı ve çok zaman alır. O zaman doğru silah ve zırh toplama tüketen, avcılık veya sorgulayan yoluyla olsun, ve sonra olur onlar sonu, her zaman bir kez ya da başka bir yerde tekrar onları almak zorunda. Önceden çok fazla çaba koymak için istekli olması gerçekten güçlü bir silah ya da zırh almak için . Bu da onları satın konum eğer para ile el ele geliyor koruma taşları satın eğer gerçek hayatta para. Dürüst olmak gerekirse bunu nasıl adanmış kadar hepsi. Bu en çok fail-safe method ama bunların maliyeti ne kadar bilmiyorum? Peki, bu size kalmış. VIII. Dövme İpuçları 1. Daima ileriye dönük bir plan. Sadece yaratılışın nihai öğesi ama hangi seviyede dükkanda satın almak ya da bir canavar olsun bu silah ve zırhlar ile takip edebilirsiniz, 'normal' öğeleri değil emin olun . Buna değer olduğundan emin olun. Bu zaman ve emek koyarak olacaktır. En önemli kural, çok sık bu ihtiyacı karşılamak için daha düşük seviyedeki silahlara eğilimi yoktur. [2]. Silahların genellikle erken 'Faydalı' gereksinimi karşılamak değil de, zırh hemen hemen her zaman yapar. Benzear zırh kolayca koz Sert Deri ve oyunda bir şey öğrenmek durumunda sol bir HP ile bir canavarı öldürmek için yönetmek, elde edebileceğiniz her zırh noktası için mutluluk duyacağız . Armor de silahlar için giderken bunu taklit etmek çok daha kolay olma eğilimindedir erken oldukça kötü bir fikir, her zaman zırh için gidin. Olacak bir tanrı gönderebilirsiniz. Daha sonra 3. Iki öğe bir dükkan satın alınan sahte etmeyin. Gerçekten zarar fark, özellikle yüksek düzeyde harcama bitireceğiz para miktarı değmez . 4 . Canavarlar bu silah ya da zırh malzemeleri almak ve onları rezil tekmeyi öğrenin. Birçoğu mümkün insanca rezil tekmeyi. Malzemeleri kazanılmış sonra bile onları öldürün. Malzemelerin daha fazlasını alın. Aynı görevler için gider. Bu öğe olarak onları çok. 5. Alacağınız ilk malzeme ekipman için yetinmeyin. Büyük olasılıkla açılır daha iyi bir kalemi var. İpucu 1 geri dönecek olursak, bu bazı sağduyu koymak için istekli olması gerekir. 4 fiziksel savunma ve +8 fiziksel ve 8 sihirli verir veren bir zırh arasındaki fark oldukça büyüktür ve sadece birkaç saat span içinde ortaya çıkabilir. Ayrıca ekstra sahip berbat yönetmek yardımcı olacaktır. Olur. Bir sürü. [6 ]. Seçenek öğeleri toplayın. Sonunda büyük bir fark yaratabilir. Biraz zaman alıyor olsa bile, parti ya da değil, o patron yaratıklar bulmak ve onları damlasına kadar onları dışarı doldurma yendi. Daha sonra kullanışlı olacaktır, çünkü her zaman birisi size gerçekten iyi bir anlaşma yapar sürece ya da tamamen faydasız (+ bir insan Magical saldırı) herhangi bir seçenek öğeleri saklamak . 7. Sabırlı olun. Başarısız olur. Hem de çok. Eski öğeleri tüm yol gidiyoruz, özellikle eğer. Sadece tutmak. Yine, İpucu 1 geri gider. Bu gerçekten buna değer varsa, umutsuzluğa düşmeyin. Koruma taşlar bu konuda yardımcı olabilir. 8. Zaman zaman bir ara verin. Bu sinir bozucu bu yüzden tek bir oturuşta her şeyi yapmaya kalkmayın. Bu sağlığınız için kötü. Ayrıca, bar haddeleme izlemek ASLA. Hiçbir şey, sadece Fail geri dönmek için Başarı bir yaklaşım izlenmesi daha stresli. Uzağa bakmak. Bu sağlığınız için. [9 ]. YNK suçlamayın ve iyilik uğruna, Tanrı, Allah, Yahweh veya diğer herhangi bir şekilde tanrının, suçlu değildir . Sadece sen değil. Herkes kötü şans. Dövme oranları onlara talip olmak için bir gol yapmak. Bu yüzden o kadar emmek ve dövme tutmak . 10. . Seviye aşağı ve aşağı gereksinimi herkesin en iyi arkadaşı. Çünkü size sahte bir sonraki zırh önümüzdeki üç düzeyde? Bu, onu aşağı seviyeye bu ekstra para koymak yararlı olabilir . Unutmayın, silah ya da zırh uzun olabilir, daha fazla 'değer', onu taklit etmek . Yani, aşağı seviye ise daha dövme düşünmelisiniz. 11. Tüm söyledi ve tamamlandıktan sonra, silah ve zırhlar tadını çıkarın. Cehennem gibi emin, bunu hak ediyor . Unutmayın, bu bir oyun. Başarı keyfini çıkarın Kredisi: Rohan Çevrimiçi forum dan Skyes
Kılavuzu Dövme

I. Ne dövme?
II. Orada ne gibi avantajlar dövme?
III. Dezavantajları nelerdir?
IV. Bu dezavantajları nasıl alabilirim?
V. Yani seçenek öğeleri nelerdir?
VI. Peki ne kadar güçlü öğeleri alabilirim?
VII. Ne zaman sahte olmalıdır?
VIII. İpuçları Dövme I. Ne dövme? Dövme, ondan daha güçlü bir silah yapmak için iki adet zırh veya iki silah birleştirerek bir süreçtir . Gerçekten bu kadar basit. Silah demirhane, normal silah almak ve sonra 'Antik' silah yükseltilmiş olabilir 'Benzersiz' silah yapmak için kombine edilebilir 'Nadir' silahlar, onlara teslim. Zırh ile, normal bir zırh ve 'Nadir' zırh yapmak ve sonra onu daha da güçlü yapmak için 'geliştirin' sadece dövme ile yapılacak kombinasyon ayarlamak olduğunu aklınızda bulundurun. , Yeni bir silah yapmak için bir araya herhangi iki silah olamaz . Sadece iki özel silah, yeni bir silah haline. İki normal silahların iki rares 'Benzersiz' yapmak ve 'Benzersiz' bir Antik yapımında sağlayacaktır için bir aksesuar ekleyerek, 'Nadir' olun. Aynı normal iki 'Benzersiz' ve 'Gelişmiş' versiyonu sonra biridir. Yapacaktır birlikte iki 'Nadir' koyarak, 'Nadir' zırh yapacak koyarak dışında, zırh gider II. Orada ne gibi avantajlar yaratmaya? başlangıçta iki silah birleştirerek elde fazladan saldırı gücü dövme için en büyük kazanç olduğunu düşünürdüm, sağ? Dolayısıyla, sadece deposundan iki silah satın alma ve onları birleştiren çok güçlü bir silah verecek? Aslında, muhtemelen sahte bir silah oluşturarak en küçük avantaj büyük avantajı, iki silah birleştirerek, bu silah için değiştiriciler sonraki nesil bu silahın içine çekti olduğu bir gerçektir . Ne demek istiyorsun? Gücü +5 ve gücü +5 ilgili kılıç ile kombine bir kılıç varsa, bir kuyruklu +10 güç bonus veren bir kılıç alırsınız. Bu dövme silahların en büyük avantajı. Değiştiricileri ile silah sadece görevleri ile ve nadiren düşmanlardan kazanmış olabilir, çünkü Tabii ki bu silahları almak için biraz daha uzun sürer. Ancak sonuç, çok daha büyük Teknik olarak, her 'Nadir' değiştiricileri vermek ve dört verecektir 'Benzersiz' değiştiricileri ile dört normal silahların yapılan iki 'Nadir' silah, varsa düzenleyiciler. 'Eski' Hareketli aksesuar ile birlikte henüz bir değiştirici verecektir. Bu, dikkatli kombinasyonları üzerinde 10 + seviyesinde. Bir silah daha güçlü bir silah olması oldukça mümkündür III . Dezavantajları nelerdir? ekipman iki adet kırma şansı. Bu en büyük dezavantajı, şanssız iseniz nadide oluşturulan puzzle parçaları kolayca paramparça olabilir ki gerçektir . Birbirini izleyen her düzeyi ile başarı şansı azalır. 'Nadir' item alma şansını 50/50 ile ilgili ya da bu alan çevresinde . (Denemek ve 10 kez Benzersiz bir ürün haline getiren ve başarısız oldukça mümkündür) 'Benzersiz' yukarı taşımak ve daha da sert bir 'Antik' yapmak için sadece bu şansı azalır . Aslında size bir Antik başarılı, cehennemde bir soğuk gün bulunuyor denenmemiş: Emin değilim, ama aynı zamanda ekipmanın yüksek düzeyde dövme başarısını etkileyebilir olabilir bu yüzden bir Benazar Kullanıcı zırhının% 90 olması olabilir ederken, bir Kael kolay olabilir % 10 olmalıdır. Info on mutluluk duyacağız. IV. Bu dezavantajları nasıl alabilirim? Koruma taşlar. Bir koruma taş uygulandığında, hatta (bir sürü) başarısız olursa, yerine onları zırh veya silah parçaları hem sizin itinayla hazırlanmış katta hıçkıra hıçkıra bir karışıklık bırakarak, hiçlik için yıkıcı tutacak kılıç toz çökmeye Bu öğeyi nasıl alırım? Ne biz, şimdiye kadar Nakit Dükkanı söyleyebilirim. Bu kadar kolay. Kim para yapacağız değil mi? Dedi V. Yani seçenek öğeleri nelerdir? seçenek öğeleri bir canavarı öldürmek zaman bulunabilir nadir damla. Nadir demek kolay bir şekilde 1 / 1000 şans ya da daha az. Ancak onlar için eklenebilir, bu öğeler, nadir olmakla beraber çok iyi bir çıkıyor silahın gücünü artırmak için dövme . 'Nadir' kalemi oluştururken, tek bir seçeneği koyabilirsiniz ve bu seçeneği özelliği alacaktır . Seçenek öğeleri,% 5 daha fazla fiziksel hasar ya da olduğu gibi şeyler gibi şeyler var . 'Benzersiz' kalemi oluştururken, iki ayrı seçenek öğeleri koyarak seçim var. Bunlar aynı zamanda balıkçılık ya da çok nadir görevler bulunabilir. VI. Peki ne kadar güçlü öğeleri alabilirim? i. Silahlar Normal Silah (1-2 Modifiers) + Normal Silah (1-2 Modifiers) + Option = Silah Nadir Nadir Silah (2-4 Modifiers + Option Öğe Değiştirici) (2-4 Modifiers + Option Öğe Değiştirici) + Nadir Silah Öğe ( 2-4 Modifiers + Option Ürün Değiştirici) + Option Ürün + Option Ürün = Unique Silah (4 - 8 Modifiers + 4 Opsiyon Öğe Modifiers) Benzersiz Silah (4 - 8 Modifiers + 4 Opsiyon Öğe Modifiers) + Aksesuar = Eski Silah (4 - 8 Modifiers + 4 Seçenek Ürün Modifiers + Aksesuar Değiştirici) ii. Zırh Normal zırh (1-2 Modifiers) + Normal zırh (1-2 Modifiers) = Nadir Zırh Nadir Zırh (2-4 Modifiers) (2-4 Modifiers) + Nadir Zırh (2-4 Modifiers) = 'Benzersiz' Zırh ( 4-8 Modifiers) 'Benzersiz' Zırh (4-8 Modifiers) + Option Taş = 'Gelişmiş' Benzersiz Zırh (4-8 Modifiers + Option Ürün Değiştirici) insanlar bu kadar dövme ile saplantı neden? Aradaki fark çok büyük. VII. Ne zaman sahte gerekir? Bu üç şeye bağlıdır. Ilk silah ve zırhlar size ne kadar bir fark yapacak, ikinci ve üçüncü ne kadar zaman / para harcamaya istekli kadar gitmek istiyorum dövme hangi seviyede. Her üç el halindeyken el i. Zırh veya silah ne kadar fark yaratacak? seviyesi 21 Benzersiz Kılıç bakın. Bu önceki kombine silah 113 saldırı temelde artı değiştiricileri vardır. Gerçekten onunla rekabet edebilecek tek şey, diğer tüm silah düzeyi 28 Normal kılıç ve seviye 29 Nadir Kılıç olduğunu karşılaştırılması sırasıyla 116 ve 138 saldırı sahip. Bunu yakalamak için önce 7-8 seviye farkı. Ancak kolayca önceden bile daha hızlı ulaşmak için iki silah aşağı düzeyde olduğunu göz önüne alınırsa, gerçekten seviyesi 21 - 28 almak için o kadar da zor ? vermeden önce her zaman kullandığınız olacak ne kadar silah söyledi dövme zaman ve para yatırımı. Sadece bir veya iki gün için kullanarak gidiyoruz, kırılma ve bu sorun değerinde olup olmadığını düşünmek. Ancak seviye 61 Benzersiz Kılıç kurma ve varsa en yakın alternatifi 7 seviye daha sonra? Bu seviyeleri biraz zaman alacaktır ve bu ekstra hasar size büyük bir kullanım olacak. başparmak genel bir kural olarak, üst düzey, daha kullanışlı sahte ki. Önceki seviyelerde gerçekten değmez, bu yüzden bunu çok sarılmış yok. İsterseniz, ama gerçekten yaptığınız ya da kırmak için değil ii . Hangi seviyede kadar gitmek istiyorsun dövme dövme zaman gerçekten, gerçekten Antik için yukarı çıkmak için değer olup olmadığı Benzersiz ve geçmişte Nadir gitmek için buna değer olup olmadığını göz önünde bulundurmanız gerekir . Unutmayın, her zaman bir düzey yukarı gitmek başarısızlık şansı katlanarak artar. Bazen istediğiniz istatistikleri varsa Nadir Bir öğeyi kalmak daha iyidir. Açgözlü Edinme ve Benzersiz için, hem de ürün kolayca yok ve başlangıçta bile çok daha kötü bir silah ile oynamak için güç olabilir . Bu yüzden dikkatli bir şekilde bir sonraki seviyeye kadar gidiyor, gerçekten bir fark o kadar da çok yapar olmadığını düşünün . saldırı bonus için sadece bir sonraki seviyeye kadar gitmek ASLA . Değiştiricileri olmadan silah kullanmadığınız sürece buna değer değildir. Yalnızca beraber konulmak zaman çok daha güçlü bir silah yaratırsın değiştiricileri ile iki silah varsa, bir sonraki seviyeye kadar gidiyor. Bu sadece zaman onu risk almaya değer. Bulunuyor iii. Ne kadar zaman / para için koymak isteyen? Bunu kabul edelim. Dövme pahalı ve çok zaman alır. O zaman doğru silah ve zırh toplama tüketen, avcılık veya sorgulayan yoluyla olsun, ve sonra olur onlar sonu, her zaman bir kez ya da başka bir yerde tekrar onları almak zorunda. Önceden çok fazla çaba koymak için istekli olması gerçekten güçlü bir silah ya da zırh almak için . Bu da onları satın konum eğer para ile el ele geliyor koruma taşları satın eğer gerçek hayatta para. Dürüst olmak gerekirse bunu nasıl adanmış kadar hepsi. Bu en çok fail-safe method ama bunların maliyeti ne kadar bilmiyorum? Peki, bu size kalmış. VIII. Dövme İpuçları 1. Daima ileriye dönük bir plan. Sadece yaratılışın nihai öğesi ama hangi seviyede dükkanda satın almak ya da bir canavar olsun bu silah ve zırhlar ile takip edebilirsiniz, 'normal' öğeleri değil emin olun . Buna değer olduğundan emin olun. Bu zaman ve emek koyarak olacaktır. En önemli kural, çok sık bu ihtiyacı karşılamak için daha düşük seviyedeki silahlara eğilimi yoktur. [2]. Silahların genellikle erken 'Faydalı' gereksinimi karşılamak değil de, zırh hemen hemen her zaman yapar. Benzear zırh kolayca koz Sert Deri ve oyunda bir şey öğrenmek durumunda sol bir HP ile bir canavarı öldürmek için yönetmek, elde edebileceğiniz her zırh noktası için mutluluk duyacağız . Armor de silahlar için giderken bunu taklit etmek çok daha kolay olma eğilimindedir erken oldukça kötü bir fikir, her zaman zırh için gidin. Olacak bir tanrı gönderebilirsiniz. Daha sonra 3. Iki öğe bir dükkan satın alınan sahte etmeyin. Gerçekten zarar fark, özellikle yüksek düzeyde harcama bitireceğiz para miktarı değmez . 4 . Canavarlar bu silah ya da zırh malzemeleri almak ve onları rezil tekmeyi öğrenin. Birçoğu mümkün insanca rezil tekmeyi. Malzemeleri kazanılmış sonra bile onları öldürün. Malzemelerin daha fazlasını alın. Aynı görevler için gider. Bu öğe olarak onları çok. 5. Alacağınız ilk malzeme ekipman için yetinmeyin. Büyük olasılıkla açılır daha iyi bir kalemi var. İpucu 1 geri dönecek olursak, bu bazı sağduyu koymak için istekli olması gerekir. 4 fiziksel savunma ve +8 fiziksel ve 8 sihirli verir veren bir zırh arasındaki fark oldukça büyüktür ve sadece birkaç saat span içinde ortaya çıkabilir. Ayrıca ekstra sahip berbat yönetmek yardımcı olacaktır. Olur. Bir sürü. [6 ]. Seçenek öğeleri toplayın. Sonunda büyük bir fark yaratabilir. Biraz zaman alıyor olsa bile, parti ya da değil, o patron yaratıklar bulmak ve onları damlasına kadar onları dışarı doldurma yendi. Daha sonra kullanışlı olacaktır, çünkü her zaman birisi size gerçekten iyi bir anlaşma yapar sürece ya da tamamen faydasız (+ bir insan Magical saldırı) herhangi bir seçenek öğeleri saklamak . 7. Sabırlı olun. Başarısız olur. Hem de çok. Eski öğeleri tüm yol gidiyoruz, özellikle eğer. Sadece tutmak. Yine, İpucu 1 geri gider. Bu gerçekten buna değer varsa, umutsuzluğa düşmeyin. Koruma taşlar bu konuda yardımcı olabilir. 8. Zaman zaman bir ara verin. Bu sinir bozucu bu yüzden tek bir oturuşta her şeyi yapmaya kalkmayın. Bu sağlığınız için kötü. Ayrıca, bar haddeleme izlemek ASLA. Hiçbir şey, sadece Fail geri dönmek için Başarı bir yaklaşım izlenmesi daha stresli. Uzağa bakmak. Bu sağlığınız için. [9 ]. YNK suçlamayın ve iyilik uğruna, Tanrı, Allah, Yahweh veya diğer herhangi bir şekilde tanrının, suçlu değildir . Sadece sen değil. Herkes kötü şans. Dövme oranları onlara talip olmak için bir gol yapmak. Bu yüzden o kadar emmek ve dövme tutmak . 10. . Seviye aşağı ve aşağı gereksinimi herkesin en iyi arkadaşı. Çünkü size sahte bir sonraki zırh önümüzdeki üç düzeyde? Bu, onu aşağı seviyeye bu ekstra para koymak yararlı olabilir . Unutmayın, silah ya da zırh uzun olabilir, daha fazla 'değer', onu taklit etmek . Yani, aşağı seviye ise daha dövme düşünmelisiniz. 11. Tüm söyledi ve tamamlandıktan sonra, silah ve zırhlar tadını çıkarın. Cehennem gibi emin, bunu hak ediyor . Unutmayın, bu bir oyun. Başarı keyfini çıkarın Kredisi: Rohan Çevrimiçi forum dan Skyes
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Cevapla

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Rohan Online Rehberi - Guild Rehberi KarakıZ Online Oyunlar 0 06 Ocak 2012 15:57
Rohan Online Rehberi - Öğe Düzeyi Rafineri Kılavuzu KarakıZ Online Oyunlar 0 06 Ocak 2012 15:52
Rohan Çevrimiçi Rehberi - Kılavuzu Mounts KarakıZ Online Oyunlar 0 06 Ocak 2012 14:58
Rohan Online Rehberi - Sınıflar - Elf KarakıZ Online Oyunlar 0 06 Ocak 2012 14:32
Rohan Online Rehberi - Dark Elf Sınıf Rehberi KarakıZ Online Oyunlar 0 06 Ocak 2012 13:54