![]() |
27 yıllık serüven bitti! Otomotiv devi efsane modelinin üretimini durdurdu Otomotiv devi Ford'un 1998'den bu yana milyonlarca adet satan modeli Focus için yolun sonu geldi. Almanya'daki fabrikada üretilen son araç, 15 Kasım itibarıyla banttan indirildi. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Ford'un dünya genelinde en çok tercih edilen modellerinden biri olan Focus, resmi olarak üretimden kaldırıldı. Şirket, Almanya'da faaliyet gösteren fabrikasında üretilen son Focus'un 15 Kasım'da banttan indirildiğini duyurdu. 1998 yılında yollara çıkan Focus, dört nesil boyunca milyonlarca satışa ulaşarak markanın Avrupa pazarındaki en güçlü temsilcilerinden biri haline gelmişti. Model, çeyrek asrı aşan varlığını böylece noktaladı. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] PERFORMANS SÜRÜMÜ FOCUS ST DE VEDA ETTİ Focus ailesinin en güçlü versiyonu olarak bilinen Focus ST'nin de üretimi durduruldu. MONDEO VE FİESTA'NIN DA ÜRETİMİ DURMUŞTU Ford, son yıllarda ürün gamında önemli değişikliklere giderken; 2022'de Mondeo'nun, 2023'te ise Fiesta'nın üretimine son vermişti. Focus'un da sahneden çekilmesiyle markanın Avrupa'daki popüler üçlüsü tamamen tarihe karışmış oldu. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] TÜRKİYE'DE DE ÇOK SEVİLEN BİR MODEL OLDU 1998'den itibaren Türkiye pazarında geniş bir kullanıcı kitlesi edinen Focus, kompakt sınıfta rekabeti belirleyen modeller arasında yer aldı. Hem sedan hem hatchback versiyonlarıyla uzun yıllar boyunca Türkiye'nin en çok satan otomobilleri arasında kendine yer buldu. Kaynak:Haberler.com/otomobil |
Cevap: 27 yıllık serüven bitti! |
Cevap: 27 yıllık serüven bitti! Güzel ve sağlam arabaydı rahmetli.. |
Cevap: 27 yıllık serüven bitti! TDCI motorlar içinde Ford'un dizel motoru genelde yüksek devirde çalışınca daha verimli olan bir motordu. Özellikle de fiesta'larda bu çok belirgin olarak gözüküyordu. Dizelin içinde partikülü yakması için biraz üst devirde çalışması gerekiyordu. Onun dışında 1998-2016 yılları arasındaki otomatik şanzımanları her ne kadar lanet bir sorunlu bir şanzıman olsa da karoser konusunda genel anlamda iyiydi. 1.6 Dizel sınıfında Multijetten sonra ki en iyi dizel motor sınıfına girebilir. Toprağı bol olsun. |
Cevap: 27 yıllık serüven bitti! Kaliteli ve güzel bir makinaydı ama almanlar yapıyorsa vardır bir bildikleri.. |
Cevap: 27 yıllık serüven bitti! Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:01. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk