IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
Etiketlenen Kullanıcılar

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 12 Mart 2012, 20:07   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
David Cage: Oyunların Mekanikleri Değişmeli




Quantic Dream'in CEO'su ve yardımcı kurucusu David Cage, oyunların dinamiklerinin çok sıradan olduğunu belirtti.

Oyunların başarılı olması için silaha ihtiyaç olmadığını vurgulayan Cage "İnteraktif bir oyun yaratmak demek sadece ateş etmek demek değildir." sözleriyle de kalıpların dışına çıkılması gerektiğinin altını çizdi.

Konu hakkındaki açıklamalarına Limbo ve Flower örnekleriyle devam eden Cage " Endüstride etkileşimli oyunlar yanlış anlaşılıyor.. Örneğin Limbo ve Flower gibi oyunlar da var. Bunlar hiçbir ateş etme unsuru içermeden etkileşimlerle dolu bir dünya yaratmayı başarmış." dedi ve ekledi "Ayrıca yapımlarda her bölümde aynı şeylerin olması da çok sıkıcı. Oysa bence senaryoya göre her bölümde farklı bir şeyler görebilmeyiz."

Ayrıca Cage, oyunlarda şiddet içeriğinin ise bulunabileceğini, ancak sadece şiddet olsun diye koyulan şiddet sahnelerine karşı olduğunu belirtti.

Firmadan gelen bu açıklamalar, aslında gelecek oyunlara da ışık tutuyor. Anlaşılan Heavy Rain gibi senaryonun büyük önem taşıdığı oyunları görmeye devam edeceğiz.

__________________
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
Cevapla

Etiketler
cage, david, değişmeli, mekanikleri, oyunların


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık