IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   Parca Kodlar (https://www.ircforumlari.net/parca-kodlar/)
-   -   iRCServices kanallara TAKI hakkında (https://www.ircforumlari.net/parca-kodlar/354462-ircservices-kanallara-taki-hakkinda.html)

Ruhzs 11 Eylül 2010 22:11

iRCServices kanallara TAKI hakkında
 
Merhaba arkadaşlar iRCServiceste
Örneğin #b kanalı açmak isteniyor ve kişi #b kanalına girecek ama servicesler onu otomatik olarak #kanal_b şeklinde takı ile bu sekilde olan bir kanala alsın istiyorum mümkünmüdür? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

EceLMeriC 11 Eylül 2010 22:16

Cevap: iRCServices kanallara TAKI hakkında
 
#b kanali register ettiginde ChanServ oto join #kanal_b'mi ceksin useri?
yada #b kanalira girdiginde oto olarak #kanal_b 'e giris yapsin.?

Pardon konuyu tam anliyamadim.

Ruhzs 11 Eylül 2010 23:06

Cevap: iRCServices kanallara TAKI hakkında
 
Alıntı:

EceLMeriC Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1040514905)
#b kanali register ettiginde ChanServ oto join #kanal_b'mi ceksin useri?
yada #b kanalira girdiginde oto olarak #kanal_b 'e giris yapsin.?

Pardon konuyu tam anliyamadim.

girilen her kanal başında #kanal_ takısı alsın yani /j b yazıldığında #kanal_b ye girsin umarım daha açıklayıcı olmuştur

EceLMeriC 11 Eylül 2010 23:45

Cevap: iRCServices kanallara TAKI hakkında
 
Servis ile alakasi yok ozaman, unreal uzerinden bunu yapabilirsin unreal versionun nedir.?

Ruhzs 12 Eylül 2010 01:01

Cevap: iRCServices kanallara TAKI hakkında
 
Alıntı:

EceLMeriC Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1040515004)
Servis ile alakasi yok ozaman, unreal uzerinden bunu yapabilirsin unreal versionun nedir.?

unrealle olacak sey değil sanırım # işareti servislerle ile alakalı sanıyorum

toXic 12 Eylül 2010 10:26

Cevap: iRCServices kanallara TAKI hakkında
 
Kod:

cd Unreal3.*
Kod:

pico -w src/modules/m_join.c
Kod:

        if (chptr->mode.mode & MODE_AUDITORIUM)
        {
                if (MyClient(sptr))
                        sendto_one(sptr, ":%s!%s@%s JOIN :%s",
                            sptr->name, sptr->user->username,
                            GetHost(sptr), chptr->chname);
                sendto_chanops_butone(NULL, chptr, ":%s!%s@%s JOIN :%s",
                    sptr->name, sptr->user->username,
                    GetHost(sptr), chptr->chname);
        }
        else
                sendto_channel_butserv(chptr, sptr,
                    ":%s JOIN :%s", sptr->name, chptr->chname);

satirlarindaki;

Kod:

sendto_channel_butserv(chptr, sptr,
                    ":%s JOIN :%s", sptr->name, chptr->chname);

satirini;

Kod:

            sendto_channel_butserv(chptr, sptr,
                    ":%s JOIN :%s_kanal", sptr->name, chptr->chname);
        sendto_one(sptr, ":Kanal NOTICE %s %s_kanal Kanalina aktarildiniz.", sptr->name, chptr->chname);

olarak değişin.

Kod:

make && ./unreal rehash
Kullanici join kullandiği zaman gireceği kanala örneğin istanbul kanalina girecekse, istanbul_kanal kanalina giriş yaptirilacaktir. Taki sonda olmali ,)

EceLMeriC 12 Eylül 2010 11:06

Cevap: iRCServices kanallara TAKI hakkında
 
Alıntı:

WebDesigner Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1040515101)
unrealle olacak sey değil sanırım # işareti servislerle ile alakalı sanıyorum

Bence sanmalisin :) toxic m_join.c editi vermis bu sekilde yapabilirsin. Fakat unreal confuna ekledigin auto-join giris kanallarida taki alacaktir.

Ruhzs 18 Ocak 2012 11:57

Cevap: iRCServices kanallara TAKI hakkında
 
Alıntı:

toXic Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1040515250)
Kod:

cd Unreal3.*
Kod:

pico -w src/modules/m_join.c
Kod:

        if (chptr->mode.mode & MODE_AUDITORIUM)
        {
                if (MyClient(sptr))
                        sendto_one(sptr, ":%s!%s@%s JOIN :%s",
                            sptr->name, sptr->user->username,
                            GetHost(sptr), chptr->chname);
                sendto_chanops_butone(NULL, chptr, ":%s!%s@%s JOIN :%s",
                    sptr->name, sptr->user->username,
                    GetHost(sptr), chptr->chname);
        }
        else
                sendto_channel_butserv(chptr, sptr,
                    ":%s JOIN :%s", sptr->name, chptr->chname);

satirlarindaki;

Kod:

sendto_channel_butserv(chptr, sptr,
                    ":%s JOIN :%s", sptr->name, chptr->chname);

satirini;

Kod:

            sendto_channel_butserv(chptr, sptr,
                    ":%s JOIN :%s_kanal", sptr->name, chptr->chname);
        sendto_one(sptr, ":Kanal NOTICE %s %s_kanal Kanalina aktarildiniz.", sptr->name, chptr->chname);

olarak değişin.

Kod:

make && ./unreal rehash
Kullanici join kullandiği zaman gireceği kanala örneğin istanbul kanalina girecekse, istanbul_kanal kanalina giriş yaptirilacaktir. Taki sonda olmali ,)

Konu biraz eskidi ama toXic
Takıyı başa nasıl alabiliriz :)

Örneğin sohbete girecek olan kişi #snet_sohbet e yonlensin gibi

toXic 18 Ocak 2012 14:25

Cevap: iRCServices kanallara TAKI hakkında
 
Kod:

sendto_channel_butserv(chptr, sptr,":%s JOIN :%s_kanal", sptr->name, chptr->chname);
sendto_one(sptr, ":Kanal NOTICE %s %s_kanal Kanalina aktarildiniz.", sptr->name, chptr->chname);



bunu

Kod:

sendto_channel_butserv(chptr, sptr,":%s JOIN :Snet_%s", sptr->name, chptr->chname);
sendto_one(sptr, ":Kanal NOTICE %s snet_%s Kanalina aktarildiniz.", sptr->name, chptr->chname);

olarak değiştir.



Ruhzs 18 Ocak 2012 19:52

Cevap: iRCServices kanallara TAKI hakkında
 
O zamanda snet_#sohbet diye veriyor toXic bunu belirteyim :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net