Unreal Görünmezlik Toplam 1 Eklenti bulunuyor. Görünmezlik modunun kodlarininin ayristirilmis halidir. Kisa sürede ayriştirdiğim için unuttugum seyler olabilir bunlari konu altinda yazabilirsiniz. Unreal3.2.10* versiyonlarinda denemiştim. Kod: pico src/include/h.h Kod: extern MODVAR long UMODE_STRIPBADWORDS; /* 0x80000000 */ Kod: extern MODVAR long UMODE_HIDING; /* 0x16000000 Totally invisible .. */ Kod: pico -w src/include/struct.h Kod: #define IsAdmin(x) ((x)->umodes & UMODE_ADMIN) Kod: #define IsHiding(x) ((x)->umodes & UMODE_HIDING) Kod: #define MODE_NONICKCHANGE 0x80000000 Kod: #define MODE_NOHIDING 0x16000000 Kod:
Kod: #define OFLAG_INVISIBLE 0x32000000 /* can set [+I] */ Kod: pico -w src/umodes.c Kod: long UMODE_NOCTCP = 0L; /* Blocks ctcp (except dcc and action) */ Kod: long UMODE_HIDING = 0L; /* Totally invisible .. */ Kod: UmodeAdd(NULL, 'G', UMODE_GLOBAL, NULL, &UMODE_STRIPBADWORDS); Kod: UmodeAdd(NULL, 'I', UMODE_GLOBAL, umode_allow_opers, &UMODE_HIDING); Kod: pico -w src/modules/m_svso.c Kod: ~(UMODE_KIX |UMODE_HIDING | UMODE_DEAF | UMODE_HIDEOPER | UMODE_VICTIM); Kod: ~(UMODE_KIX |UMODE_HIDING | UMODE_DEAF | UMODE_HIDEOPER | UMODE_VICTIM); Kod: pico -w src/modules/m_who.c Kod: if (channel) Kod: if (IsHiding(acptr)) Kod: if ((cansee = can_see(sptr, acptr, channel)) & WHO_CANTSEE) Kod: if ((acptr->umodes & UMODE_HIDING) && !IsAnOper(sptr)) Kod: for (acptr = client; acptr; acptr = acptr->next) Kod: if ((acptr->umodes & UMODE_HIDING) && !IsAnOper(sptr)) Kod: static char *first_visible_channel(aClient *sptr, aClient *acptr, int *flg) Kod: if (IsHiding(acptr)) ekleyin. Kod: pico -w src/modules/m_kick.c Kod: if (chptr->mode.mode & MODE_NOKICKS) Kod: if (IsHiding(who)) Kod: pico -w src /modules/m_message.c Kod: if (*nick != '#' && (acptr = find_person(nick, NULL))) Kod: if ((acptr->umodes & UMODE_HIDING) && !IsAnOper(sptr)) Kod: pico -w src/modules/m_mode.c Kod: if (op_can_override(cptr) && !is_chanowner(cptr, chptr)) Kod: case MODE_NOHIDING: Kod: if (MyClient(sptr)) { Kod: if ((sptr->umodes & UMODE_HIDING) ekleyin. Kod: if (MyClient(sptr)) Kod: if ((sptr->umodes & UMODE_HIDING) && !IsAnOper(sptr)) Kod: if (!(sptr->umodes & UMODE_SECURE) && IsSecure(sptr)) Kod: if ((sptr->umodes & (UMODE_HIDING)) && !(setflags & UMODE_HIDING)) Kod: pico -w src/modules/m_part.c Kod: DLLFUNC void _join_channel(aChannel *chptr, aClient *cptr, aClient *sptr, int flags) Kod: if (IsHiding(sptr)) Kod: pico -w src/modules/m_part.c Kod: /* Send to other servers... */ altina; Kod: if (IsHiding(sptr)) Kod: pico -w src/modules/m_whois.c Kod: if ((acptr = find_client(nick, NULL))) Kod: if ((acptr->umodes & UMODE_HIDING) && !IsAnOper(sptr)) Ektekileri src/ icerisine icerisine atin.; make&&make install ./unreal restart |
Cevap: Unreal Görünmezlik Bu işlemleri yaptıktan sonra görünmezlik modu nedir kullanımı ? |
Cevap: Unreal Görünmezlik Alıntı:
Server'da yokmuş gibi oluyorsun görünmüyorsun yani. |
Cevap: Unreal Görünmezlik PHP- Kodu: |
Cevap: Unreal Görünmezlik src/modules/m_mode.c nin içinde Kod: if (op_can_override(cptr) && !is_chanowner(cptr, chptr)) |
Cevap: Unreal Görünmezlik @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ; 10.7 sürümünde suan editliyorum var öyle bir satır Kod: if (op_can_override(cptr) && !is_chanowner(cptr, chptr)) --IRCForumlari.NET ; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:02 -->-> Daha önceki mesaj 23:32 -- -- Sorun giderilmiştir. |
Cevap: Unreal Görünmezlik Alıntı:
Kod: (op_can_override(cptr) && !is_chanowner(cptr, chptr)) |
Cevap: Unreal Görünmezlik unreal4 için yokmu bunun |
Cevap: Unreal Görünmezlik helal eline saglik yaptim oldu --IRCForumlari.NET ; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:58 -->-> Daha önceki mesaj 18:58 -- unreal3.2.10.4 1 saate editledim allah razi olsun |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net