IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  Mobil Sohbet, Sohbet ve Sohbet Odaları




2Beğeni(ler)
  • 1 Post By YaRen
  • 1 Post By MarveL

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 22 Ağustos 2019, 23:25   #1
Çevrimdışı
Halsizlik Ve Yorgunluğun Evde Tedavisi


-- Sponsor Baglantı --


Başka belirtilerle birlikte genel halsizlik ve yorgunluk varsa o belirtileri değerlendirin. Başka belirtileriniz için evde tedavi genelde halsizlik ve yorgunluğunuza iyi gelecektir. Viral bir hastalıkla meydana gelen hafif genelleştirilmiş halsizlik ve yorgunluk genelde aşağıdaki evde tedavilerle iyileşir:

Hastayken fazladan dinlenin. Belirtileriniz rehberiniz olsun.
Soğuk algınlığınız varsa olağan rutininize bağlı kalın ve sadece biraz fazladan uyku uyuyun.
Gribiniz varsa yatakta birkaç gün geçirin.
Halsizliği uzatmayı önlemek için olağan etkinliklerinize yavaş yavaş dönün.
Susuz kalmamak için bol bol sıvı alın.
Genel halsizlik ve yorgunluk başka hastalıkla ilişkili değilse, hafif durumlar yaşam tarzı değişiklikleriyle genelde önlenebilir.

Düzenli egzersiz yorgunluğa karşı en iyi savunmanızdır. Yoğun egzersiz yapamayacak kadar yorgun hissediyorsanız kısa bir yürüyüşü deneyin.
Dengeli beslenin. Öğünleri, özellikle kahvaltıyı atlamayın.
Yeterince uyuyun.
Duygusal sorunları görmezden gelmek yerine onlarla baş edin.
Stresinizi ve iş yükünüzü kontrol etmek için adım atın.
Yeniden enerjik hissetmeniz biraz zaman alabilir.

Vücudunuzu dinleyin. Dinlenmeyi egzersizle değiştirin. Egzersizinizi yavaş yavaş artırmak yorgunluğunuzu azaltmanıza yardımcı olabilir.
Yorgunluğa katkıda bulunabilecek ilaçları kısıtlayın. Sakinleştiriciler, soğuk algınlığı ve alerji ilaçları genelde yorgunluğa neden olur.
Beslenmenizi iyileştirin. Dengeli beslenmek enerji düzeyinizi artırabilir. Öğünleri, özellikle kahvaltıyı atlamayın.
Alkol veya diğer uyuşturucuları, örneğin kafein ve nikotin kullanmayı azatlın. Bunlar yorgunluğu artırabilir.
Televizyon izlemeyi azaltın. O zamanı arkadaşlarla geçirin, yeni etkinlikler deneyin veya yorgunluk döngüsünü kırmak için yolculuğa çıkın.
Gece iyi uyuyun. Bu, yorgunluğu kontrol etmeye yönelik ilk adım olabilir.
Rahatsız edici bütün ses ve ışık kaynaklarını kaldırın.
Yatmadan hemen önce yemek yemeyin.
Yatağınızı sadece uyumak için kullanın. Yatakta kitap okumayın veya televizyon izlemeyin.
Düzenli egzersiz yapın ama yatma zamanınızdan önceki 3-4 saat içinde olmasın.
Evde tedavi sırasında dikkat edilecek belirtiler

Evde tedavi sırasında aşağıdakilerden herhangi biri olursa doktorunuzu arayın:

Halsizlik ve yorgunlukla birlikte gelişen yeni belirtiler
Evde tedaviye rağmen depresyon veya kaygının artması
Evde tedaviden iki hafta sonra iyileşmeyen belirtiler
Daha şiddetli veya sık hale gelen belirtiler

Alıntı
Başka belirtilerle birlikte genel halsizlik ve yorgunluk varsa o belirtileri değerlendirin. Başka belirtileriniz için evde tedavi genelde halsizlik ve yorgunluğunuza iyi gelecektir. Viral bir hastalıkla meydana gelen hafif genelleştirilmiş halsizlik ve yorgunluk genelde aşağıdaki evde tedavilerle iyileşir:

Hastayken fazladan dinlenin. Belirtileriniz rehberiniz olsun.
Soğuk algınlığınız varsa olağan rutininize bağlı kalın ve sadece biraz fazladan uyku uyuyun.
Gribiniz varsa yatakta birkaç gün geçirin.
Halsizliği uzatmayı önlemek için olağan etkinliklerinize yavaş yavaş dönün.
Susuz kalmamak için bol bol sıvı alın.
Genel halsizlik ve yorgunluk başka hastalıkla ilişkili değilse, hafif durumlar yaşam tarzı değişiklikleriyle genelde önlenebilir.

Düzenli egzersiz yorgunluğa karşı en iyi savunmanızdır. Yoğun egzersiz yapamayacak kadar yorgun hissediyorsanız kısa bir yürüyüşü deneyin.
Dengeli beslenin. Öğünleri, özellikle kahvaltıyı atlamayın.
Yeterince uyuyun.
Duygusal sorunları görmezden gelmek yerine onlarla baş edin.
Stresinizi ve iş yükünüzü kontrol etmek için adım atın.
Yeniden enerjik hissetmeniz biraz zaman alabilir.

Vücudunuzu dinleyin. Dinlenmeyi egzersizle değiştirin. Egzersizinizi yavaş yavaş artırmak yorgunluğunuzu azaltmanıza yardımcı olabilir.
Yorgunluğa katkıda bulunabilecek ilaçları kısıtlayın. Sakinleştiriciler, soğuk algınlığı ve alerji ilaçları genelde yorgunluğa neden olur.
Beslenmenizi iyileştirin. Dengeli beslenmek enerji düzeyinizi artırabilir. Öğünleri, özellikle kahvaltıyı atlamayın.
Alkol veya diğer uyuşturucuları, örneğin kafein ve nikotin kullanmayı azatlın. Bunlar yorgunluğu artırabilir.
Televizyon izlemeyi azaltın. O zamanı arkadaşlarla geçirin, yeni etkinlikler deneyin veya yorgunluk döngüsünü kırmak için yolculuğa çıkın.
Gece iyi uyuyun. Bu, yorgunluğu kontrol etmeye yönelik ilk adım olabilir.
Rahatsız edici bütün ses ve ışık kaynaklarını kaldırın.
Yatmadan hemen önce yemek yemeyin.
Yatağınızı sadece uyumak için kullanın. Yatakta kitap okumayın veya televizyon izlemeyin.
Düzenli egzersiz yapın ama yatma zamanınızdan önceki 3-4 saat içinde olmasın.
Evde tedavi sırasında dikkat edilecek belirtiler

Evde tedavi sırasında aşağıdakilerden herhangi biri olursa doktorunuzu arayın:

Halsizlik ve yorgunlukla birlikte gelişen yeni belirtiler
Evde tedaviye rağmen depresyon veya kaygının artması
Evde tedaviden iki hafta sonra iyileşmeyen belirtiler
Daha şiddetli veya sık hale gelen belirtiler

Alıntı
__________________
Ruhum hep hayLaz kaLacak,
Üzgünüm hayat ßen " ßüyümeyeceğim.. "
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 22 Ağustos 2019, 23:40   #2
Çevrimdışı
Cevap: Halsizlik Ve Yorgunluğun Evde Tedavisi




Ruhumuz yorgun @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] mm
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

__________________
Herşey yoLunda.. Ben Hariç..
  Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
ruh sağlığı, saglik

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Sürekli yorgunluğun nedenleri Tufan Ruh Sağlığı 0 01 Nisan 2015 13:02
Halsizlik Ve Yorgunluğa Karşı Karanfil Ecrin Alternatif Tıp 0 17 Ekim 2014 15:22
Halsizlik Nedenleri Liaaa Sağlık Köşesi 0 13 Haziran 2012 02:53
Yorgunluğun nedenleri nedir? Lucifer Sağlık Köşesi 0 01 Şubat 2010 15:47