IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

Etiketlenen Kullanıcılar

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 07 Mayıs 2019, 16:57   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Samsung Türkiye'den Yeni Servis Sistemi




Samsung Türkiye’den Akıllı Telefon Sahiplerini Yakından İlgilendiren Yeni Servis Açıklaması.

Dünyanın en çok satış yapan akıllı telefon firması Samsung’dan gelen haber kullanıcılarını sevindirecek. Samsung, 1 saatte hızlı servis dönemini başlatıyor.

Mobil cihaz ve akıllı telefon sektörü artık küresel çapta yavaşlamış durumda ve yeni cihazlardaki teknolojik ilerlemeler eskiden olduğu gibi büyük atılımlar getirmiyor. Bu da firmaların öne çıkmak için servisleri ve hizmet kalitesini daha ön plana çıkarmasının temelini oluşturuyor.

Samsung, yeni servis anlayışını İstanbul Mecidiyeköy’deki Akıllı Servis Merkezi’nde duyurdu. Akıllı Servis Merkezi ve yenilenen 14 Samsung Servisi ile müşteri taleplerinin yüzde 90’ı 1 saat içerisinde karşılayabiliyor. Müşteriler ayrıca Samsung Members veya Çağrı Merkezi aracılığıyla bulundukları yerde sorunlarına çözüm bulabiliyorlar.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Samsung Akıllı Servis Merkezi’nde müşterilere Samsung’un özel eğitim verdiği çalışanlar yardım ediyor. Bu aşamadan sonraki dört dakika içerisinde müşteriler yetkili bir uzmana yönlendiriliyor.

Akıllı Servis Merkezlerinde çalışan teknisyenler, cihazlardaki arızaları bir saat içerisinde gideriyor. Cihazın sorunu bu süre içerisinde çözülemeyecek ise müşterilere yedek akıllı telefon hizmeti veriliyor. Cihaz değişimi gereken durumlarda ise kullanıcılara açılmamış ambalajıyla bir telefon veriliyor.

Samsung Electronics Türkiye’nin kullandığı bu yöntem dünya üzerinde ilk olarak ülkemizde uygulanıyor. Genel Merkez tarafından örnek bir proje olarak görülen bu sistem yakından inceleniyor. Firmanın Türkiye Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Başkan Yardımcısı Gökhan Uğurlu, “Yeni servis anlayışımızı müşterilerimizin ihtiyaçlarını analiz ederek oluşturduk. Servis anlayışındaki bu yeni dönemle birlikte Samsung’dan teknik destek almak veya cihazına bakım yaptırmak hızlanıyor ve kolaylaşıyor. Şu anda Türkiye’nin 6 ilinde bulunan 14 merkez Akıllı Servis Merkezi standartlarına kavuşturuldu. Haziran ayı içinde bu sayıyı 9 ilde bulunan 21 merkeze çıkartacağız.’’diyor.

Samsung’un Samsung Members uygulaması ve çağrı merkezi de müşterilere destek sunmaya devam ediyor.



Alıntıdır:

__________________
"Bizi bilen bilir, bilmeyen de kendi gibi bilir... "

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet
Cevapla

Etiketler
akıllı servis merkezi, samsung türkiye


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Samsung'un yeni akıllı telefonu Galaxy S9 ve S9 Plus'ın özellikleri ve fiyatı (S9 Türkiye'de ne zaman, ne kadara satılac ZooM Samsung 0 26 Şubat 2018 22:11
Yeni Samsung fotoğraf makineleri Türkiye’de! Zen Bilim Dünyasından Son Haberler 0 18 Mart 2013 16:34
Samsung yeni telefonu Star 3’ü Türkiye’de satışa sundu DaDaS Bilim Dünyasından Son Haberler 0 02 Mayıs 2012 23:52
Samsung’dan Yeni Mobil İşletim Sistemi AngeLus Samsung 0 11 Kasım 2009 11:37