IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   Unreal IRCd (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/)
-   -   Snotice,Botlar,Rawlar Hakkinda (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/124799-snoticebotlarrawlar-hakkinda.html)

KirLiSakaL 21 Temmuz 2008 23:02

Snotice,Botlar,Rawlar Hakkinda
 
uyguladigim her komuttan sonra sunucuda snotice atilmasi canimi sıkıyor,botlarla ilgil düzenleme yaptiktan sonra hangi komutu uygulamaliyim,rawlari ve istemedigim komutlari operler dahil kullanima nasil yasakliyabilirim? son olarakta Gline attigim user'lar kanalda sabit statüste istedigim sekilde nasil atabilirim? yani Sebebi sadece kanaldan kldirip orayi sabitlemek istiyorum (Bilmem ne oldu Atildi) ama statuste yine normal sekilde snotice'm gelsin karisik mi oldu biraz


tesekkurler

radiCOOL 22 Temmuz 2008 07:02

Yanıt: Snotice,Botlar,Rawlar Hakkinda
 
Ben anladığım yerleri kadarıyla yardımcı olayım .. Mesajından pek birşey anlaşılmıyor ama ;

Alıntı:

uyguladigim her komuttan sonra sunucuda snotice atilmasi canimi sıkıyor,botlarla ilgil düzenleme yaptiktan sonra hangi komutu uygulamaliyim,rawlari ve istemedigim komutlari operler dahil kullanima nasil yasakliyabilirim?
Sanırım bu kısımda services komut kullanımlarından gelen Wall mesajlarını kastetmişsin ... Bu mesajları services.conf içerisinden WallOsGlobal WallOsRaw şeklindeki seçeneklerin başına # koyarak kaldırabilirsin ...Kullanımlarını görmek istemediğin her satırın başına koyarsan o komutlarla ilgili bilgi servera gönderilmeyecektir ...

Raw yasaklamaya gelince yine services.conf içerisinde DisableRaw seçeneğinin başındaki # ı kaldırarak yasaklamış olursun ..Son sorundan ise hiçbirşey anlamadım ....


ysfm 22 Temmuz 2008 11:36

Cevap: Snotice,Botlar,Rawlar Hakkinda
 
anladıgım kadarı ile anope kullanıyorsun 1. kısım sen wall mesajlarını kapatsan bile anope os e gelen mesajları ne olursa olsun serviceslog kanalına aktarır

PHP- Kodu:

/* Main OperServ routine. */
void operserv(User uchar *buf)
{
char *cmd;
char *s;
alog("%s: %s: %s"s_OperServu->nickbuf); 

PHP- Kodu:

/* Main OperServ routine. */
void operserv(User uchar *buf)
{
char *cmd;
char *s

seklınde degiştir ve ustte tarif edilen wall mesaj ayarlarını ayarlarsan os raw da log kanalında mesaj gormezsin

2. kısım a gelıne tam anlayamadım cunku cıkıs mesajı ile atma sebebını ayrı yapmak ıstıyorsun. Unreal de kodlara bakmak gerekıyor

Sewgilim 27 Eylül 2008 23:20

Cevap: Snotice,Botlar,Rawlar Hakkinda
 
Alıntı:

ysfm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 510092)
anladıgım kadarı ile anope kullanıyorsun 1. kısım sen wall mesajlarını kapatsan bile anope os e gelen mesajları ne olursa olsun serviceslog kanalına aktarır

PHP- Kodu:

/* Main OperServ routine. */
void operserv(User uchar *buf)
{
char *cmd;
char *s;
alog("%s: %s: %s"s_OperServu->nickbuf); 

PHP- Kodu:

/* Main OperServ routine. */
void operserv(User uchar *buf)
{
char *cmd;
char *s

seklınde degiştir ve ustte tarif edilen wall mesaj ayarlarını ayarlarsan os raw da log kanalında mesaj gormezsin

2. kısım a gelıne tam anlayamadım cunku cıkıs mesajı ile atma sebebını ayrı yapmak ıstıyorsun. Unreal de kodlara bakmak gerekıyor

Benimde bir sorum olucaktı. Wallops da Raw i kapatmistim rawlari görmüyorum fakat atilan killer statusumu dolduruyor snoticeyle geliyor örnegin -IRC.domainadi.com - *** Notice -- Received KILL message for [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] from Attack Path: Irc!domainadi.Network.Admin!Attack (kurallara uymadınız) gibi bn bunu statusumde görmek istemiyorum ne yapmaliyim?

ysfm 27 Eylül 2008 23:46

Cevap: Snotice,Botlar,Rawlar Hakkinda
 
src/m_kill.c

Alıntı:

/*
** Notify all *local* opers about the KILL (this includes the one
** originating the kill, if from this server--the special numeric
** reply message is not generated anymore).
**
** Note: "acptr->name" is used instead of "user" because we may
** have changed the target because of the nickname change.
*/

auser = acptr->user;

sendto_snomask_normal(SNO_KILLS,
"*** Notice -- Received KILL message for %s!%s@%s from %s Path: %s!%s",
acptr->name, auser->username,
IsHidden(acptr) ? auser->virthost : auser->realhost,
parv[0], inpath, path);
bolumunu


Alıntı:

/*
** Notify all *local* opers about the KILL (this includes the one
** originating the kill, if from this server--the special numeric
** reply message is not generated anymore).
**
** Note: "acptr->name" is used instead of "user" because we may
** have changed the target because of the nickname change.
*/

auser = acptr->user;

/* sendto_snomask_normal(SNO_KILLS,
** "*** Notice -- Received KILL message for %s!%s@%s ** from %s Path: %s!%s",
** acptr->name, auser->username,
** IsHidden(acptr) ? auser->virthost : auser->realhost,
** parv[0], inpath, path);
*/
seklınde değiştirir isen istegini yerine getirir
diger xline'larda aynı sekılde yapılabılır

Sewgilim 28 Eylül 2008 00:22

Cevap: Snotice,Botlar,Rawlar Hakkinda
 
Alıntı:

ysfm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 552929)
src/m_kill.c



bolumunu




seklınde değiştirir isen istegini yerine getirir
diger xline'larda aynı sekılde yapılabılır

dediğiniz gibi yaptim ama olmadı...

ysfm 28 Eylül 2008 00:37

Cevap: Snotice,Botlar,Rawlar Hakkinda
 
unreal ana dizininde make cek restart at

Sewgilim 26 Aralık 2008 20:54

Cevap: Snotice,Botlar,Rawlar Hakkinda
 
Alıntı:

ysfm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 552957)
unreal ana dizininde make cek restart at

gene olmadı make cekip restart attım fakat aynı
devam ediyor offfffffff bu mesajlar öldürcek beni

*** Global -- Nick collision on Asi_KraL


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk