IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   Unreal IRCd (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/)
-   -   @ & % ~ Sorunu (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/169716-amp-sorunu.html)

darl 02 Ocak 2009 00:28

@ & % ~ Sorunu
 
arkdaşlar sunucumda herkez aynı işareti kullnıyor.

örnek mode kanal +q @ oluyor nasıl ayarlaya bilirim
+q ~
+o @
+a &
+h %
lütfen açık net bi şekilde yardım tşkler.

GemLik 02 Ocak 2009 01:07

Cevap: @ & % ~ Sorunu
 
forumda defalarca acıklandı bu lütfen arama butonunu kullanın.

darl 02 Ocak 2009 23:45

Cevap: @ & % ~ Sorunu
 
hocam çok pardon buldum ben konuyu . yanız ufak bi yerde hata yapıyorum sanırım :(

Alıntı:

./configure --with-showlistmodes --enable-nospoof --enable-hub --enable-ssl=yes --enable-ziplinks=yes --enable-libcurl=yes --enable-inet6 --enable-prefixaq --with-listen=5 --with-dpath=/home/turkgenc/Unreal3.2 --with-spath=yes --with-nick-history=2000 --with-sendq=300000 --with-bufferpool=18 --with-hostname=server.turkgenci.net --with-permissions=0600 --with-fd-setsize=1024 --enable-dynamic-linking yes
configure: WARNING: you should use --build, --host, --target
checking for yes-gcc... no
checking for gcc... gcc
checking for C compiler default output... configure: error: C compiler cannot create executables
Generating certificate request ..
/usr/bin/openssl req -new \
-config src/ssl.cnf -out server.req.pem \
-keyout server.key.pem -nodes
Generating a 1024 bit RSA private key
...............................++++++
......++++++
writing new private key to 'server.key.pem'
-----
You are about to be asked to enter information that will be incorporated
into your certificate request.
What you are about to enter is what is called a Distinguished Name or a DN.
There are quite a few fields but you can leave some blank
For some fields there will be a default value,
If you enter '.', the field will be left blank.
-----
Country Name [US]:
State/Province [New York]:
Locality Name (eg, city) []:
Organization Name (eg, company) [IRC geeks]:
Organizational Unit Name (eg, section) [IRCd]:
Common Name (Full domain of your server) []:
Generating self-signed certificate ..
/usr/bin/openssl req -x509 -days 365 -in server.req.pem \
-key server.key.pem -out server.cert.pem
Generating fingerprint ..
/usr/bin/openssl x509 -subject -dates -fingerprint -noout \
-in server.cert.pem
subject= /C=US/ST=New York/O=IRC geeks/OU=IRCd
notBefore=Jan 2 21:29:18 2009 GMT
notAfter=Jan 2 21:29:18 2010 GMT
SHA1 Fingerprint=73:AE:34:28:F7:54:8D:76:E4:BA:AC:8F:D1 :B3:CA:47:E8:29:2C:79
Setting o-rwx & g-rwx for files...
chmod o-rwx server.req.pem server.key.pem server.cert.pem
chmod g-rwx server.req.pem server.key.pem server.cert.pem
Done!. If you want to encrypt the private key, run
make encpem
|-------------------------------------------------------------------------|
| Congratulations on your new SSL self-signed certificate for your IRCd. |
| However, wouldn't it be better that you get your certifcate signed by |
| some kind of Certification Authority (CA), so your users can check that |
| they are really connected to the real server, so they feel secure? |
| |
| There is an initiative at CACert.org - They offer SSL Certificates |
| for use with your IRCd for free, so your users can be sure that they |
| can trust you and your server. |
| |
| To get a free signed certificate please visit [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
| _________________________|
| | Press enter to continue |
---------------------------------------------------------------------------

__________________________________________________ _____________________
| |
| UnrealIRCd Compile-Time Config |
|_________________________________________________ ______________________|
|_________________________________________________ ______________________|
| |
| Now all you have to do is type 'make' and let it compile. When that's |
| done, you will receive other instructions on what to do next. |
| |
|_________________________________________________ ______________________|
|_________________________________________________ ______________________|
| - The UnrealIRCd Team - |
| |
| * Stskeeps [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
| * codemastr [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
| * Syzop [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
|_________________________________________________ ______________________|
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] [~/Unreal3.2]# make
Building src
make[1]: Entering directory `/home/turkgenc/Unreal3.2/src'
cd modules; make 'CFLAGS=-I../include -I/home/turkgenc/Unreal3.2/extras/regexp/include -pipe -g -O2 -funsigned-char -export-dynamic ' 'CC=gcc' 'IRCDLIBS=-lcrypt -lnsl -ldl -L/home/turkgenc/Unreal3.2/extras/regexp/lib -ltre ' 'LDFLAGS=' 'IRCDMODE=711' 'BINDIR=no' 'INSTALL=/usr/bin/install' 'INCLUDEDIR=../include' 'IRCDDIR=/home/turkgenc/Unreal3.2' 'MANDIR=' 'RM=/bin/rm' 'CP=/bin/cp' 'TOUCH=/bin/touch' 'RES=' 'SHELL=/bin/sh' 'STRTOUL=' 'CRYPTOLIB=' 'CRYPTOINCLUDES=' 'URL=' all
make[2]: Entering directory `/home/turkgenc/Unreal3.2/src/modules'
make[2]: Nothing to be done for `all'.
make[2]: Leaving directory `/home/turkgenc/Unreal3.2/src/modules'
make[1]: Leaving directory `/home/turkgenc/Unreal3.2/src'
__________________________________________________
| Compile is now complete. |
| You should now read the documentation and learn |
| how to configure your IRCd. |
| |
| If you really like UnrealIRCd, and would like to |
| make a donation, please read the Donation file in|
| this archive. :) |
| |
| Thanks for using Unreal IRCd! If you are in need |
| for any kind of help regarding the IRCd please |
| read the Unreal.nfo file. |
|_________________________________________________ _|
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] [~/Unreal3.2]# ./unreal start
Starting UnrealIRCd
./unreal: line 10: no: command not found
Possible error encountered (IRCd seemily not started)
================================================== ===
Check above for possible errors, and this output of
ircd.log. If you cannot solve the problem, read
Unreal.nfo on where to get support
================================================== ===
[Fri Jan 2 21:26:17 2009] - [Spamfilter] [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] matches filter 'net\.': [PRIVMSG #balon: 'Boyle giderse kimse puan alamayacak! Cevap cennet. Belki bir sonrakini bilirsiniz...'] [2DeArSheLL -7SpaMBoT 10Reklam Unsuru Kelimeler Kullanmayiniz.!]
[Fri Jan 2 22:08:07 2009] - [Spamfilter] [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] matches filter 'mina': [PRIVMSG #balon: 'DeArSheLL - Oyun Servisi: Peygamberlerinjvasiflarindanjmasumiyetjanlaminajge lir'] [2DeArSheLL -7SpaMBoT 2Şşştt.!!! TerbiyesiLik Yapma.!]
[Fri Jan 2 22:32:20 2009] - OPER (MechuL) by ([Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...])
[Fri Jan 2 22:32:27 2009] - OVERRIDE: BuraaK ([Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]) MODE #Operhelp +q BuraaK
[Fri Jan 2 22:47:06 2009] - OPER (NeuStar) by ([Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...])
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] [~/Unreal3.2]#
hata nerde ? lütfen acil yardım.

GemLik 03 Ocak 2009 02:30

Cevap: @ & % ~ Sorunu
 
ilk olarak telnete login oldukdan sonra Unrealinizi kapatmanız gerekmektedir.
daha sonra ./Config yazacaksınız.

Kod:

Do you want to enable prefixes for chanadmin and chanowner?
This will give +a the & prefix and ~ for +q (just like +o is @)
Supported by the major clients (mIRC, xchat, epic, eggdrop, Klient, PJIRC, etc.)
with the notable exceptions of irssi, KVIrc and CGI:IRC.
This feature should be enabled/disabled network-wide.
[Yes] ->

buraya yes diyeceksiniz. en son make çekip start vericeksiniz.

LyXiRd 03 Ocak 2009 12:57

Cevap: @ & % ~ Sorunu
 
Telnetten unreal klasörüne girip "./unreal stop" komutunu uygulayın. (slashdan önceki nokta dahil )

rX 03 Ocak 2009 16:29

Cevap: @ & % ~ Sorunu
 
Unreali Kapatmak Icin ps -x cekip ircd Olarak Acık olan pid nosunu Kill'leyin
kill -9 pidno Seklinde

5on3r 03 Ocak 2009 16:33

Cevap: @ & % ~ Sorunu
 
ps x cekıp ıd nosunu aL Unreaıln

kill -9 ıd no dıe dusurebılırsın

+

Açmak İçn

cd U*
./unreal start

Not : Calısmassa rm -rf ircd.log yaparak dene

WhiteKnight 03 Ocak 2009 16:37

Cevap: @ & % ~ Sorunu
 
rm -rf ircd.log yaparsa hiç açılmaz.

LyXiRd in dediği şekilde daha sağlıklı olur.

rX 03 Ocak 2009 16:38

Cevap: @ & % ~ Sorunu
 
Alıntı:

5on3r Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 615700)
ps x cekıp ıd nosunu aL Unreaıln

kill -9 ıd no dıe dusurebılırsın

+

Açmak İçn

cd U*
./unreal start

Not : Calısmassa rm -rf ircd.log yaparak dene

Biz Başka Birşey Yazdık Dimi ?

5on3r 03 Ocak 2009 16:41

Cevap: @ & % ~ Sorunu
 
Size ßasqa ßır Sey Yazdınız dedım mı ?

5on3r 03 Ocak 2009 16:44

Cevap: @ & % ~ Sorunu
 
Alıntı:

WhiteKnight Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 615704)
rm -rf ircd.log yaparsa hiç açılmaz.

LyXiRd in dediği şekilde daha sağlıklı olur.

Acılmaz Olurmu..

Bakın Bazen Unreal eskı Logları Okuyor Bu Nedenlede Sorun verıOr Bunun en Saqlıklı Seklı ßenım ßıldıqım ve Yıllardır Uyguladıqım Budur . Genelde Hatanın Nerde Olduqunu ArıOrlar . Bunu Sılıp Yahutta Icındekı Logları temıslerse kı Ikısının Islevıde Aynıdır . Sorun kalmayacaqına Inanıorm.

WhiteKnight 03 Ocak 2009 16:56

Cevap: @ & % ~ Sorunu
 
Alıntı:

5on3r Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 615717)
Acılmaz Olurmu..

Bakın Bazen Unreal eskı Logları Okuyor Bu Nedenlede Sorun verıOr Bunun en Saqlıklı Seklı ßenım ßıldıqım ve Yıllardır Uyguladıqım Budur . Genelde Hatanın Nerde Olduqunu ArıOrlar . Bunu Sılıp Yahutta Icındekı Logları temıslerse kı Ikısının Islevıde Aynıdır . Sorun kalmayacaqına Inanıorm.

ircd.log dosyası silinince açılmaz. İçindekileri silerse olabilir. Zaten eğer hata verirse içindekileri silmekle de olmaz. Hataya bakıp onu düzeltmek lazım açmak için. Unreal'in eski loglarını okuduğunu da ilk defa senden duydum.

GemLik 03 Ocak 2009 21:26

Cevap: @ & % ~ Sorunu
 
konuya gerekli cevaplar verilmiş konu nerede nereye getirilmiş rm -rf ircd.log yaparsanız acılmaz log dosyasını siliyorsunuz çünkü... unreali kapatmak şu şekildedir.

1. yöntem

telnete login olup ps x yazıp kill lemek ile olur

Kod:

[gemlikli@server ~]$ ps x
  PID TTY      STAT  TIME COMMAND
10473 ?        S      0:00 /home/gemlikli/Unreal3.2/src/ircd
10597 ?        S      0:00 ./services
[gemlikli@server ~]$

Kod:

kill -9 pidno
yani
kill -9 10473

2. yöntem ./unreal stop komutuyla olur
Kod:

[gemlikli@server ~]$ cd Unreal3.2
[gemlikli@server Unreal3.2]$ ./unreal stop


ArresT 05 Ocak 2009 01:36

Cevap: @ & % ~ Sorunu
 
durun beyler altı üstü unreal kapatıyorsunuz. ;)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk