IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   Unreal IRCd (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/)
-   -   Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]? (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/18801-verify-code-ve-ozel-okuma-modulleri-unreal-323-win-icin.html)

MiRaBiLiSx 14 Haziran 2006 13:40

Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
Arkadaşlar unreal windows 3.2.3 kullanıyorum malesef ve bu modülleri çok aradım bulamadım bir türlü. windows sürümünde sanki herşey kısıtlanmış durumda.

Bu modülleri bulma imkanım varmı?

Ayrıca windows modüllerinin olduğu kaynak siteler varmı?

Şimdiden teşekkürler..

HBV 14 Haziran 2006 13:56

Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
dediğin moduleslerin .c dosyalarını bulursan senin için windows versiyonunu derleyebilirim.Diğer windows modulesleri aşağıki sitede..
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

MiRaBiLiSx 14 Haziran 2006 14:19

Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
Toplam 1 Eklenti bulunuyor.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] verify code linki
diğeri de ekte..

sağol..

HBV 14 Haziran 2006 19:20

Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
Toplam 1 Eklenti bulunuyor.
modules dışında diğer açık code dosyaları win32'ye göre derlenemiyor.Derleniyosa ben bilmiyorum.Ama spy modulesini senin için windows üstünde derledim.Ekte yer alıyor.Kolay gele ;)

MiRaBiLiSx 14 Haziran 2006 21:46

Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
hadi ya. esas gerekli olan verify code idi :)

başka bulmak gerekecek anlaşılan...

MiRaBiLiSx 16 Haziran 2006 01:33

Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
HBV şuan denedim ama olmadı :)

[ irc.forumtr.com ] *** Notice -- unrealircd.conf:22: loadmodule modules/m_spy.dll: failed to load: Module was compiled for 'Unreal3.2.4/NOSPF', we are 'Unreal3.2.3', please recompile the module

sanırım compile ederken üst versiyona göre update yapmışsın. bende söylemeyi unuttuğuma böyle bir sorun oldu..

HBV 16 Haziran 2006 09:34

Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
hmm doğrudur ben 3.2.4 e göre derledim.istersen 3.2.3 e görede derleyebilirim.

MiRaBiLiSx 16 Haziran 2006 15:19

Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
çok iyi olur sevinirim..

ayrıca yanılmıyorsam güvenlik kodu için .c olan bir dosya veya .conf olan bir dosya gerekiyor derlemen için değilmi?

HBV 16 Haziran 2006 15:40

Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
.conf değilde sağlam bir .c dosyası işimi görür derleyebilirim yani

MiRaBiLiSx 16 Haziran 2006 16:32

Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
Toplam 1 Eklenti bulunuyor.
bunu buldum ama çalıştığı söylenmiş. hiç bir bilgim yok artık googla bakıp bulucaz ayrıntılarını...

HBV 16 Haziran 2006 20:46

Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
.so uzantılı dosya zaten derlenmiş dosya yanlız .c dosyası olmalı..

MiRaBiLiSx 16 Haziran 2006 21:33

Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
o zaman şansımıza küseceğiz...

GreaNStaR 02 Temmuz 2006 15:07

Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
.so dosyasını ne yapacaqız .so dosyası nasıL kurulur önemLi olanı bize c. dosyası

Argan 02 Temmuz 2006 15:35

Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
c, dosyalarini dll atanlardami var ilk defa goruyorum )

make custommodule MODULEFILE=m_spy

bittikten sonra, cofuna load module satirindan, m_spy.so yu ekleyip rehash attiktan sonra, moduleriniz aktif zaten olacaktir )

lionram 19 Ekim 2008 22:53

Cevap: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] windows makinalarda .so yu kabul etmiyor bizde modüller .dll seklinde ve bizde m_spy.dll ariyoruz :)

bende unreal 3.2.7 var kabul etmedi HBV hata verdi yardimci olurmusun

Sky-Dancer 20 Ekim 2008 14:52

Cevap: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
modülleri derlemek için ilk önce unreal derlenmesi gerekiyor bilgisayarınızda.. Yakında büyük ihtimalle bir program yayınlayacağım.. (Sitem için Zaman bulabilirsem) windows üzerinde modül derlemenizi çok basit halde yapacak..

iyi Çalışmalar..

lionram 22 Ekim 2008 00:11

Cevap: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] sabirsizlikla bekliyoruz derlemesini ve yenisini yapmayi bilsem üsenmem tek tek ugrasirim ama bu konularda pek paylasim olmuyor alanim IRC pek olmadigi icinde pek arastiramiyorum

Sky-Dancer 17 Haziran 2009 00:22

Cevap: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?
 
Alıntı:

lionram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 578374)
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] sabirsizlikla bekliyoruz derlemesini ve yenisini yapmayi bilsem üsenmem tek tek ugrasirim ama bu konularda pek paylasim olmuyor alanim IRC pek olmadigi icinde pek arastiramiyorum

kusura bakmayın bu mesajınızı yeni okuyorum.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
adlı adresteki ModuleSDK'yı indirip, zipten çıkartıp, .c uzantılı tekil modül dosyanızı (m_spy.c veya verify.c vs.vs.) çıkarttığınız klasörün ana dizinine atın.
Daha sonra, ModGui adlı programı çalıştırıp, Anlaşmayı kabul edip, listeden derlemek istediğiniz modülünüzü ve diğer listeden de, modülü derlemek istediğiniz unreal versiyonunu seçip, derlemeyi gerçekleştirin. Eğer hata vermediyse, Ana dizinde .dll uzantılı dosyanız oluşacaktır.

daha sonra bu .dll uzantılı dosyanızı Unreal win32 klasörünüz içindeki modules klasörüne atıp, unrealircd.conf dosyanızdaki loadmodule satırınıza da "modules/modülünüz.dll" yazıp sunucunuzu açıcaksınız.

bu programı yazdıktan sonra, modülleri derlemek adına, Unreal ın sitesindeki official (unreal ın onayladığı/kendi dağıttığı) modüller üzerinde %95 kadar bir başarı sağladığını gördüm.

gördüğüm kadarı ile derleyemediği modüller şunlar:
C89 standartlarındaki modülleri derleyebiliyor (C99 da tanımlar en başta değil, orta kısımlarda da yapılabiliyor.) Mesela bir örnek vereyim:
void Sky() {
int i;
int y;
i=0;
y=0;
...
}
Yukarıdaki kodlar hem C89 hem de C99 da çalışmaktadır.
void Sky() {
int i;
i=0;
int y;
y=0;
...
}
yukarıdaki kodlar ise, sadece C99 standartlarındaki derleyiciler ile derlenebilmektedir.

Microsoftun C derleyicileri (C++ demiyorum), C89 standatlarını derleyebilmektedir. Gördüğüm kadarı ile bazı modüllerde bu standartlara dikkat edilmemiş (Ben de bir kaç modülümde dikkat etmemişim :)).

Bir diğer derleyemeyeceğiniz modül tipi:
Sadece linux API'lerinde olan fonksiyonları kullanan modüller (çalışılan Klasör yolunu bulma, Zamanla ilgili bazı işlemler, extra Linux socket işlemleri)
Ama bu tip modüllerde de windows fonksiyonlarına göre modülü yeniden düzenleyebilirseniz (ki programlamadan biraz anlıyorsanız basit modülleri çevirebilirsiniz), o zaman derlenebilir.

gördüğüm kadarı ile bu 2 tipde yapılı modülleri derleyemiyorsunuz, diğer her modülü derleyebiliyorsunuz.

NOT : Extra kütüphane isteyen modüller için (m_sqlauth vb.); Extra klasörüne kütüphane dosyalarınızı atıp, bu klasörlere göre CL ve link parametrelerini yazmanız gerekiyor. Bu işlem biraz karışık. Bu tip bir derleme işlemi isteyen olursa yardımcı olabilirim, neyi nereye atacağı ve yazacağı konusunda...

"Düzeltme" : Kusura bakmayın konuyu hortlatmış gibi bişey oldum :) en azından win32 de derlemek isteyenlerin işine yarayacaktır; neleri derleyebilip neleri derleyemeyeceğinizin yanıtı..

iyi Çalışmalar..


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:32.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk