IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   Unreal IRCd (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/)
-   -   Sjoin sorunu . (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/233546-sjoin-sorunu.html)

PyrO 13 Temmuz 2009 00:54

Sjoin sorunu .
 
-oper.hub.xxx.net- *** Notice -- Warning! Possible desynch: SJOIN for channel #xx has a fishy timestamp (3) [irc7.hub.xxx.net/irc.xxx.net]

Soyle bir Sorunlar karsılastk . Anlam veremedk . Butun hublarda aynı sorun var irc1 2 3 4 vs m.sjoin c de hic bır sekılde edit vs yapmadk . Sadece xx kanalına girenler icin verıyor bu hatayı . yardımcı olabılırmısınız .

SensizLik_35 13 Temmuz 2009 01:26

Cevap: Sjoin sorunu .
 
Kanalı droplayıp yeniden kaydedin kesin çözüm budur.aşağıda sorununuz için çözüm buldum umarım faydalı olmuştur .

In older Unreal versions (3.2.2 and earlier) this happened after a while after an oper used /SAMODE with certain parameters, this has been fixed in 3.2.3.
If you still get this problem and all your servers are running Unreal3.2.3 then there are still a few posibilities:
- a protocol error, by for example weird services.
- memory corruption

The only solution for it is to recreate the channel. So: let everyone leave the channel and after everyone has done that, join again.

Technical details: the timestamp is when the channel has been created and is measured in epoch time (the amount of seconds since 1-1-1970 00:00 GMT), obviously values like '1' or '30' are impossible.

PyrO 13 Temmuz 2009 01:33

Cevap: Sjoin sorunu .
 
Kullandıgımız version Unreal3.2.7 dir . Bu arada kanalı droplayp tekrar reglemekle ne alakası var cozemedm:S Biraz daha acıklayıcı olursanız sevınırım .

SensizLik_35 13 Temmuz 2009 01:42

Cevap: Sjoin sorunu .
 
ingilizce çat pat :) verdiğim link umarım işini görmüştür iyi çalışmalar ..

PyrO 13 Temmuz 2009 01:50

Cevap: Sjoin sorunu .
 
Halen sorunumuz cozulmemiştir . yardımlarınızı beklıyorum

toXic 13 Temmuz 2009 17:23

Cevap: Sjoin sorunu .
 
Alıntı:

SensizLik_35 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 760603)
Kanalı droplayıp yeniden kaydedin kesin çözüm budur.aşağıda sorununuz için çözüm buldum umarım faydalı olmuştur .

In older Unreal versions (3.2.2 and earlier) this happened after a while after an oper used /SAMODE with certain parameters, this has been fixed in 3.2.3.
If you still get this problem and all your servers are running Unreal3.2.3 then there are still a few posibilities:
- a protocol error, by for example weird services.
- memory corruption

The only solution for it is to recreate the channel. So: let everyone leave the channel and after everyone has done that, join again.

Technical details: the timestamp is when the channel has been created and is measured in epoch time (the amount of seconds since 1-1-1970 00:00 GMT), obviously values like '1' or '30' are impossible.


türkcesi;

Daha yaşlı gerçek dışı uyarlamalarda bu (3.2.2, ve daha önce), bir andan sonra oldu, bir açıcı, kesin parametrelerle SAMODE'i kullandıktan sonra, bu, 3.2.3'te ayarlandı.
Eğer sen hala, bu problemi alırsan, ve senin bütün servisçilerin, Unreal3'ı koşuyor. 2.3 sonra, hala biraz posibilities vardır:
-Bir protokol hatası, geçerek örneğin tuhaf hizmetler.-
Hafıza bozulması, onun için tek çözümün, kanalı tekrar yaratmak olduğudur. Öyle: Kanalı bırakması için herkese izin ver ve, herkes, ona yaptıktan sonra, yeniden katıl.
Teknik ayrıntılar: Timestamp, kanalın, yaratıldığı zamandır, ve (1-1-1970 00:00 GMT'den beri saniyelerin miktarı) çağ zamanında ölçülür, açıkça değerler, beğenir '1' veya '30', imkansızdır.


Kanalın droplanması gerektiğini söylüyor Sanırım Unreal Arşivinden Aldınız Bu Bilgileri, db yedeklerini alıp droplamak mantıklı olabilir*

PyrO 13 Temmuz 2009 17:41

Cevap: Sjoin sorunu .
 
Dropladk ama halen sorun dwm edıyor:S

Cleaner 13 Temmuz 2009 22:27

Cevap: Sjoin sorunu .
 
Sorunu Çözdüm demişdin msn den Hala devammı

PyrO 14 Temmuz 2009 02:02

Cevap: Sjoin sorunu .
 
Evet halen dwm edıyor sorun:S

RedLine 14 Temmuz 2009 02:05

Cevap: Sjoin sorunu .
 
Çok iyi olacak bu sorun çözülürse normalde mesaj kaldırılır ama mesaj kaldırılmaktansa sorunun kaynağını çözüp sonuca ulaşmak daha doğru olucağı kanaatindeyim.
Umarım bir bilen arkadaşımız çıkar diye ümit ediyorum.

Saygılarımla..

Diablo 14 Temmuz 2009 22:05

Cevap: Sjoin sorunu .
 
hubdaki linkler ayrı yerlerde çalışıyorsa eğer zamanlarını /time olarak inceleyin ülkelere göre farklı çalışabilir.

RedLine 14 Temmuz 2009 23:51

Cevap: Sjoin sorunu .
 
Eyvallah çok saol üstadım bilgilendirmen için ancak aynı yerde yani aynı makinada çalışıyor yinede hepsini teker teker kontrol ettim aynı zamanlarda çalışmakta.

Diablo 15 Temmuz 2009 00:06

Cevap: Sjoin sorunu .
 
bence bu 3.2.3 de olan bir protokol hatası gibi sürüm yükseltmeniz daha mantıkı sorununuz ancak o zaman düzelir.

tavsiyem 3.2.7 veya 3.2.8

RedLine 15 Temmuz 2009 00:09

Cevap: Sjoin sorunu .
 
Kullandığımız versiyon 3.2.7 aslında 3.2.8 e yükseltmek istiyorum ancak açıksız ve hatasız hangisi tam bilemediğim için yükseltemiyorum birde tabi ona uygun giriş kodu bulabilirsem :S henüz 3.2.8 için giriş koduda çıkartılmadı sizler (Siz ve Sky-Dancer) tarafından umarım hatasız ve açıksız bir 3.2.8 için giriş koduyla beraber piyasaya sunarsınız.

Diablo 15 Temmuz 2009 00:34

Cevap: Sjoin sorunu .
 
unrealircd.com adresinden 3.2.8.1 indir ve aşağıdakini kur test et.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

RedLine 15 Temmuz 2009 01:53

Cevap: Sjoin sorunu .
 
PHP- Kodu:

[01.51:42] -web.hub.domain.net12Yukarıda Gördüğünüz Kodu 4/GIRIS <Kod>12 Şeklinde Girmeniz Gerekmektedir.
-
[
01.51:48] * Bağlantınız Kesildi 

Maalesef giriş kodunu girer girmez unreal kapandı Diablo :|


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk