![]() |
Unreal Link. Hub.*****.com: *** Notice -- Connection to Irc.******com[69.59.25.81] activated. Hub.*****.Com: *** LocOps -- ERROR :from Irc.*******com[69.59.25.81] -- Closing Link: Hub.*****.Com[89.149.192.34] (Colliding server numeric (choose another)) Hub.******.Com: *** LocOps -- Server Irc.******com[69.59.25.81] closed the connection bu Sorun nedir Acaba ? Tam Olarak nasıl yapacam Biri Acıklama yapar mi? Unreal Link Konusuna Baktim Yapmaya Caliştim BÖle Sorunlar Verdi. |
Yanıt: Unreal Link. Alıntı:
SayqiLarimLa kolay geLsin. |
Cevap: Unreal Link. Linklediğin Server ile Numeric leriniz Çarpışıyor ya senin serverin numeric değiş yada karşı server in numericleri değiş cd Unreal3.2 pico unrealircd.conf Alıntı:
|
Cevap: Unreal Link. Dediğiniz gibi numericleri Değiştirdim. 1. Sunucu ( 1 ) Yaptim. 2. Sunucu ( 1 den - 45 e ) kadar tek tek denedim olmadi. Neyse Arkadaslar İlginiz için Tesekkur Ederim. Vazgectim bu hub yapmaktan unreali. Kolay Gelsin ... |
Cevap: Unreal Link. Alıntı:
iyi Çalışmalar.. |
Cevap: Unreal Link. [quote=Sky-Dancer]Numeric kısmını değiştirdiğin unreal a rehash çek, yine de olmazsa o unreal ı kapatıp tekrar başlat, düzelmesi lazım. yine de link olmazsa, en azından başka hata vermesi lazım.. İşte Dediğin Gibi Yaptim Keske baska hata verseydi de Yapsaydim. Numeric te Sanirim hata veriyor Onuda üst üste te cok denedim Olmadi. bende Vazgectim Bu Unreal Link Askından :) Neyse İlginiz için Tesekkurler. |
Cevap: Unreal Link. kurulum ile ilgili kismi 1 daha okursaniz, her sunucu icin numeric kisimlarinin farkli yazilmasi gerektigini ve ustune basilarak soylendigini fark edersiniz. sorununuz zaten mesajda da belirtildigi gibi numeric benzerligidir cozum her bagli olan sunucunun me { satirina gidilerek orada belirtilen numeric tanimin sayilarinin degistirilmesi olacaktir. /* ana sunucu icin 1 */ me { name irc.sunucu.com; info "- sunucu.com IRC Sunucusu"; numeric 1; }; /* 2. sunucu icin 3 */ me { name irc.2.sunucu.com; info "- 2.sunucu.com IRC Sunucusu"; numeric 3; }; ve yapilan en buyuk hata servicesler uzerinde numeric kullanilmamasidir, neden 3 cunku ana sunucu icin bagli 1 servis kurmus olmamiz ve onun icinde (anope disinda) numeric atamamiz gerektigidir. (anope icinde bir numeric atamak en mantikli is olur) bagli ve ana sunucudaki conflarin tum me line satirlari incelendikten sonra dedigim sekilde duzenlemis olursan kesinlikle boyle 1 hata almayacaksindir! ve bu islemlerden sonra tum sunuculara restart atmalisin (link1, services, link2, etc....) < oncelik sirasina gore yazilmistir. gorebilecegin en basit ve iktidarli link duzenegi yine unrealdir. Sky Me tooooo ;) |
Cevap: Unreal Link. Saol Saol :) Oda uzun uzun yazdiğin için ve Bilgi Paylaşimi Yaptiğin için. CR olsa idi 1 dk içinde yapardik hub'u ama işte Unreal. Neyse Bilgileriniz için Tesekkur ederim. Bir daha ki Sefere Tekrar Unreal Hub Yaparsam bu bilgilerinizden yararlanacağım. İyi Calişmalar. Kolay Gelsin ... |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk