![]() |
AciL yaRdıM... seLamuN aLeyKuM arkadasLar.. ben unreal da @ + % ~ & işaretlerini deiştirmek istiorum ama hanqi dosyadan bilmiorum yardımcı olursanız cok sewinirim seLametLe... |
Cevap: AciL yaRdıM... başlığı görünce dedim heralde server patlıyor,saldırı iyor, çocuk kalpten gidiyor falan ;huh |
Yanıt: AciL yaRdıM... yok ole dil ama serveri bastan kuracam we bunu deiştirmem lazım yinede düşüncen için cok saoL eyw. |
Cevap: AciL yaRdıM... & : ! ~ : . Bu karakterleri, Yukarıdaki gibi değiştirmek için örnek: NOT: x-) x her bir dosyayı belirtir. pico ile bu dosyaları teker teker açıp aşağılarında dediğim değişimleri yaparsanız olacaktır. Değişmesi Gereken Yerler: 1-) include/common.h #define CHPFIX "(qaohv)~&@%+" Bu satırı aşağıdaki Gibi değiştirin: #define CHPFIX "(qaohv).!@%+" 2-) src/modules/m_message.c case '&': case '~': Bu iki satırı bulun. bu 2 satırı 2 kez bulacaksınız, ikisinde de aşağıdaki gibi değiştirin. case '!': case '.': Gibi.. pfixchan[0] = '&'; pfixchan[0] = '~'; Bu iki satırı bulun. Aşağıdaki gibi değiştirin. pfixchan[0] = '!'; pfixchan[0] = '.'; Gibi.. 3-) src/modules/m_names.c buf[idx++] = '~'; buf[idx++] = '&'; Bu iki satırı bulun. bu 2 satırı 2 kez bulacaksınız, ikisinde de aşağıdaki gibi değiştirin. buf[idx++] = '.'; buf[idx++] = '!'; Gibi.. 4-) src/modules/m_who.c status[i++] = '~'; status[i++] = '&'; Bu iki satırı bulun. Aşağıdaki gibi değiştirin. status[i++] = '.'; status[i++] = '!'; Gibi.. 5-) src/modules/m_whois.c *(buf + len++) = '~'; *(buf + len++) = '&'; Bu iki satırı bulun. Aşağıdaki gibi değiştirin. *(buf + len++) = '.'; *(buf + len++) = '!'; Gibi.. 6-) src/modules/webtv.c *(buf + len++) = '~'; *(buf + len++) = '&'; bu 2 satırı bulun. Aşağıdaki gibi değiştirin. *(buf + len++) = '.'; *(buf + len++) = '!'; gibi.. 7-) src/api-isupport.c IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", "~&@%+"); Bu satırı bulun. Aşağıdaki gibi değiştirin. IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", ".!@%+"); Gibi.. 8-) src/include/common.h #define CHPFIX "(qaohv)~&@%+" Bu satırı bulun. Aşağıdaki gibi değiştirin. #define CHPFIX "(qaohv).!@%+" Gibi.. Bu işlemlerin sonunda make clean make komutlarını uygulayıp, modüllerinizi yeniden kurup; Sunucunuzu yeniden başlatmanız gerekmektedir. Denenmedi, ama olması lazım. Bir sorun oluşursa veya yanlış olan bir yer var ise bu başlık altına atarsanız sevinirim. Yapılan işlem : "&" ve "~" karakterlerini Tamamen "!" "." ile değiştirmektir. (yukarıdakilerin hepsini yapmak normalde şart değildir, ama names ve whois gibi bilgilerde bu karakterlerin doğru çıkması için şarttır.) NOT : @(+o), %(+h), +(+v) bu 3 karakteri değiştirmeniz önerilmez. Sadece & ve ~ gibi sonradan eklenen karakterleri değişmeniz tavsiye edilir. iyi Çalışmalar.. |
Cevap: AciL yaRdıM... Alıntı:
|
Cevap: AciL yaRdıM... Alıntı:
iyi Çalışmalar.. |
Cevap: AciL yaRdıM... Abi bu anlatımın aynısını yaptım serveri kapadım açtım ama olmadı neden oLabilir |
Cevap: AciL yaRdıM... Bu arada whois de gözüküyo ama kanalda gözükmüyor .. Alıntı:
|
Cevap: AciL yaRdıM... Selamlarım.baştan kurulum yapıcam diyorsan kurulum sırasında bunu ayarlayabilirsin.kurulumu yaparken dikkat et bu secenegi soruyo sana. yes no şeklinde.ugraşmana gerek yok yani.başarılar |
Cevap: AciL yaRdıM... Sky'ın dediği gibi aynen yaptim fakat ßende normaL Gözüküyor fakat Giren userler'de ve -m'den nick soktugum zaman.. Founder Felen en alttda gözüküor neden acaba böyle gözüküor ben giriorum hersey normal gözüküor :) |
Cevap: AciL yaRdıM... Alıntı:
Kullandığın unreal versionu nedir? |
Cevap: AciL yaRdıM... Soldy Unreal3.2.3 kullanıyorum aynen Sky-Dancer'in dediği editlemeleri yaptim.. fakat 1 dosya m_names.c Unreal/src/modules klasöründe yok :) o haric hepsini editledim attim fakat her giren userde farklı farklı gözüküor ortalik karişti yani anlican :) ßuna nasıl ßir çözüm ßulaßiliriz Kanal sahibi ~ Yerine . (nokta) olarak gözüksün Kanal SOP & Yerine ! (dikkat-işareti) olarak gözüksün yardımcı olurmusun? |
Cevap: AciL yaRdıM... Unreal3.2/src/modules m_names.c dosyasını ßulamıyorum Unreal3.2.3 kullanıyorum. ßirde ßu editlemelerden başka ßirde channel.c i editlememiz gerekior sanirim.. fakat m_names.c ßulamadim.. yeri tam olarak modules'mi orada y0k ;scare |
Cevap: AciL yaRdıM... Alıntı:
Daha önce bu konuya tam cevap vermiştim arama butonu kullanılırsa sonuç alınabilir... |
Cevap: AciL yaRdıM... Sorun haLLoLdu Teşekkürler ilginizden ötürü.. channel.c dosyasındada edit yapmak gerekiormus su an hersey normal iyi calismalar. |
Cevap: AciL yaRdıM... Arkadaşlar anlatmışsınız ellerinize sağlık, teşekkürler.. Fakat benim sunucumda daha kuruluş aşamasında bu özelliği atlamışlar, yani hepsi @ olarak görünüyor. Bunun daha basit bir yöntemi vardı bu kadar uğraşmıyorduk ama tam hatırlayamıyorum. Bileniniz varmı acaba ? |
Cevap: AciL yaRdıM... Alıntı:
Building src make[1]: Entering directory `/home/ircmuha/Unreal3.2/src' gcc -I../include -I/home/ircmuha/Unreal3.2/extras/regexp/include -pipe -g -O2 -funsigned-char -export-dynamic -c auth.c gcc -I../include -I/home/ircmuha/Unreal3.2/extras/regexp/include -pipe -g -O2 -funsigned-char -export-dynamic -c aln.c gcc -I../include -I/home/ircmuha/Unreal3.2/extras/regexp/include -pipe -g -O2 -funsigned-char -export-dynamic -c badwords.c gcc -I../include -I/home/ircmuha/Unreal3.2/extras/regexp/include -pipe -g -O2 -funsigned-char -export-dynamic -c channel.c channel.c: In function `is_chan_op': channel.c:635: error: stray '\169' in program channel.c:636: error: called object is not a function make[1]: *** [channel.o] Error 1 make[1]: Leaving directory `/home/ircmuha/Unreal3.2/src' ßu Hatayı aLdım |
Cevap: AciL yaRdıM... Config'e &,@ işaretlerini açtiniz mi ? Satır kaymalarina dikkat etiniz mi ? make clean çekmişmiydiniz |
Cevap: AciL yaRdıM... Alıntı:
founderi cember içinde r Yapmıstım Serv. coktu :) satır kayması olmustu :) ßitane sunucu cokunce SheLLciye Sordum ßizim Eski Sürümmüş işaret editi yemiomus Yeni SürümLerde oLuomus :) |
Cevap: AciL yaRdıM... m_names dosyası bendede yok ora editlenemdimide isaretler cikmiyor bu sorunu nasil halledicez |
Cevap: AciL yaRdıM... src/modules/m_names.c dizesinde o dosya. make cektiğinde hata verir o zaman bir dosya olmayinca Unreal3.2.3 mü kullanıyorsun |
Cevap: AciL yaRdıM... Lütfen yardım edin yazdıgım komutlar dan sonra hata geliyor servisler deaktifdurumda dio nasıl duzelte bilirim |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk