![]() |
![]() |
![]() | #3 | ||||||||
Çevrimdışı ![]() IF Ticaret Sayısı: (0) | Cevap: Unreal3.2 Bazı Modulleri Dowland Adresleri .. Evet Arkadaşlar Merhaba. Sıradaki Anlatımımız Unreal3.2 De Modul Kurulumu. Modul Kurulumu Çok Basit Birşeydir Fakat Dikkatli Uygulanırsa Evet ßuyurun Modul Kurulumunu ßeraber YapaLım .. ıLke Once Aşağıdaki Komutları Uygulayarak Unreal3.2 Klasörü Içinde Bulunan Modules Klasörüne Giriyoruz ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Evet Modules Klasörüne Giriş Yaptık Şimdi Klasörümüze Modulumuzu Dowland Ediyoruz ...
ßöylece Modulumuzu Klasörümüze Çekmiş Olduk Şimdi Unreal3.2 Ana Dizinine Geçicez Aşağıdaki Komutları Uygulayarak Unreal3.2 Klasörüne Geçiyoruz .. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Şuan Unreal3.2 Ana dizinindeyiz Ve Aşağıdaki Komutu Uygulayarak m_ircops.so oluştuyoruz .. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Evet Bu Komutlada m_ircops.so Dosyası Oluşmuş oLdu Şimdi unrealircd.conf Dosyamıza Modulumuzun Yolunu Bulabilmesi Için Aşağıdaki Kodu Ekliyoruz .. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
unrealircd.conf Dosyası Içine Girdik Ctrl + w ıLe commands Diye Aratıyoruz Ve Bizi O Satıra Götürüyor O Satırın En aLtına Aşağıdaki Kodu Ekliyoruz ..
Ekledikten Sonra Ctrl + x + y Yaparak Dosyamızı Kayıt Edip Çıkıyoruz Daha Sonra Sunucumuzdan ; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Çekiyoruz Ve Modulumuz Aktif Oluyor Eğer Modulumuz Kuruldumu Diye Görmek Istıyorsanız /Module Komutunu Uygulayınız .. Bir Kaç Gün Önce Başka Yerde Anlatmıştım Umarım Açıklayıcı Olmuştur .. | ||||||||
| ![]() |
Etiketler |
adresleri, bazi, dowland, modulleri, unreal32 |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
Kullanılan Modulleri Konuşalım! | zAZ | Extra IRC | 0 | 16 Nisan 2018 00:15 |
Anope Services Modulleri | ysfm | Servisler | 12 | 05 Şubat 2008 16:39 |
Modulleri Gizlemek | theson | Unreal IRCd | 5 | 26 Haziran 2007 17:55 |