![]() |
Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem gerek? Kod: int toplam(int x, int y) |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Alıntı:
Bı kadarmı fonksiyon. x değeri ve y değerlerini toplayıp return'da o sayıya dönmüşsünüz ama nedenini anlayamadım :) |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Bu örnek bir şablon du sadece fonksiyon bu değil... |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Nereye koyacağını bulmak istiyorsan hepsini koymalısın 2 3 satırdan birşey anlayamayız ki :) |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Yokmu bu unrealde çeşitli işlemeri yapan fonksiyonların tutuldugu bir header dosyası ve .c dosyası. mesela ben stringler üzerinde işlem yapmak istiyorum. Örneğin şöyle; char *dilbilfisi(char *str) { int x=strlen(str); for (...) {.... } return str; } gibi bagımsız kendine char tipinde bir değer atandıgında o deger üzerinde işlem yapıp bu değeri tekrar döndürecek. Mesela bunun için henüz yazmadım ama ben konuşmalarda geçen cümleleri noktalama işaretleri ekleyip yapılabildiği kadar bir dil bilgisi düzenine koymak istiyorum server tarafından ama bunu tabi kendim yapmak istedim hem biraz unreal scriptig hakkında bilgi ediniriz .) ama nereye koyacaz yazdıgımız bu fonksiyonu. |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem m_message.c de Alıntı:
|
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem if (*nick != '#' && (acptr = find_person(nick, NULL))) { text = parv[2]; newcmd = cmd; ret = can_privmsg(cptr, sptr, acptr, notice, &text, &newcmd); if (ret == CANPRIVMSG_SEND) { sendto_message_one(acptr, sptr, parv[0], newcmd, nick, dilbilgisi(text)); Böyle mi? Böyle ise fonksiyonun tanımı nerede olacak (if koşulunun içinde tanımlayamayız herhalde :)) |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem char *dilbilgisi(char *str) { int x=strlen(str); for (...) {.... } if (*nick != '#' && (acptr = find_person(nick, NULL))) { text = parv[2]; newcmd = cmd; ret = can_privmsg(cptr, sptr, acptr, notice, &text, &newcmd); if (ret == CANPRIVMSG_SEND) { sendto_message_one(acptr, sptr, parv[0], newcmd, nick, dilbilgisi(text)); return str; } } } Bu Sekil dene |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Teşekkür ediyorum yardım vermeye çalıştığınız için ama sanırım yukarıda ki yanlış oldu. Çünki fonsiyon deklarasyonunu yaptınız ama fonksiyonun taımı yok çalışmaz. Konuyu şöyle anlatayım o zaman belki ben anlatamamısımdır. (Çünkü amaç unreal ircd biraz olsun ögrenmek :)) Şimdi bir fonksiyon yazdım ben bu fonksiyonu birden fazla yerde kullanmam gerektigini düşünün. Örnegin yukarıda ki fonksiyonu bir fullnamede bir text te topiclerde vs. vs. her yerde kullanabilecegimi düşünün tüm her yerde kodu böyle ayrı ayrı yazmam mı gerekecek bir fonksiyon tanımlayıp 1 defaya mahsus kullanmak istiyorum mesela ben. |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Simdi mantıgı anlayamadım, Her yazılan yazının sonuna .. gibi noktalarmı gelecekti? |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Yani nokta gelecek noktan sonra bosluk yoksa bovsluk cümle varsa baş harfi büyük gibi işlemlere çeviren bir fonksiyon. Ama demek istediginizi anladım şimdi. Peki ben bunu m_messange.c de yaptıktan sonra unreal.conf'ta loadmodule ye m_messeange.c'i eklemem gerekiyormu orada sadece 2 module ekli görünüyor da |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Hayır Zaten UnrealIRCd* nin Orjinalinde var olan bir .c dosyası make ile derlerseniz zaten derlenir fakat yazılar m_message.c den ayarlayabilirsin kanal ve nick text'lerini topiclerini ise m_topic.c den. Fakat, Kodların Calisacak olmasından biraz süpheliyim :) İyi calismalar ;) |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Alıntı:
Alıntı:
|
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Ya Yapılamaz diye bir şey yok mantıgını buldun mu her sey yapılır kod yazması kolay. Fakat Cümlenin bas harfini nasıl tanımlayacaksın o da var, Sen nocaps.c diye bir modul var Büyük harfli onu bi incele veya nocodes mi ne bir modul vardı renkli yazıları normale ceviriyordu onu bas harfine göre ayarlayabilirsin. Uğraşırsan yaparsın, vazgecme :P |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Kod: void dilbilgisi(char *cstr) |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem for döngüsü içinde kullandığın baglangıc tanımlaması(int i=0;) o modda kullanılamaz Kod: int i=0; |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem sw33t, öncelikle belirtmem gerekiyor, PHP'nin bir programlama dili olduğunu savunan insanlara her zaman söylediğim "PHP Bir programlama dili değil, script dilidir" lafının tam tersini burada kullanmam gerekiyor :S "Unreal scripting" demişsiniz de, Unreal, c ile yazılı bir program ve derlenebildiği için, Scripting olarak değil, kodlama olarak anmanız bence daha uygun olur (Laf vermek amaçlı söylemedim, sadece bilgilendirme veya gözden kaçırdığınız yerlerden birini söylemek istedim.) Onun haricinde, istediğiniz işlem için, fonksiyonunuzu herhangi bir genel dosyada tanımlayıp ( ircd.c s_serv.c s_user.c gibi ), sonrasında include dizinindeki genel .h dosyalarından biri olan, h.h gibi bir dosyada bu fonksiyonun extern ile bir prototipini tanımlamanız gerekiyor.. ---------- dediğim şekilde düşünüp, h.h dosyasını açarsanız (gördüğüm kadarı ile en azından biraz da olsun bilginiz var..) ne demeye çalıştığımı anlayacaksınız.. iyi Çalışmalar.. |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Aslında temele inecek olursa C/C++'da programlama dili değile kadar gider :) Hepsi derleyiciler tarafından makina dilini çevriliyor sonuc olarak. Tabi bunun böyle oldugunu savunmuyorum... Ben sadece unrealin bir sürü işlev fonksiyon kendine özgü bir moduler yapısı kendi öz bir yazım kuralı olmasından dolayı böyle söy lemek istedim yoksa tabi temel C programlama dili. Yinede siz benden daha iyi bilirsiniz açıklama için teşekkür ederim. |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Alıntı:
mirc de aynı şekilde, text dosyalarına yazılan kodları yorumla***** KENDİSİ işlem yapar.. fakat, bir programlama dilinde, üretilen bir binary (dll, ocx, exe vb.) olması lazımdır.. Benim bildiğim bu :P diğer konuda, umarım söylediğim yerler işinize yaramıştır.. iyi Çalışmalar.. |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Alıntı:
Özür dilerim yukardaki icin fakat doğrusu su sekil olacaktı; Kod: int b=1; Kod: for (int i=0; i<strlen(cstr); i++) |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk